Valituspalsta

Täällä voit keskustella muiden käyttäjien kanssa aiheista, jotka eivät sovi muille alueille.
Alueen säännöt
Käyttäjät voivat tehdä äänestyksiä vain tälle alueelle.

Mikäli haluat järjestää kilpailuja, muista lukea ohjeet kilpailujen järjestämiseen täältä!

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja KoReaNMaG » 14.09.2012 21:35

Ebins tän vuoden eka koe ;_; tai siis toka mut työturvallisuutta ei lasketa koska se on noobien juttuu ;_; mut nii eka hylätty ja sillee ;_;
:B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B
Avatar
KoReaNMaG
 
Viestit: 309
Liittynyt: 01.11.2010 17:06

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Chiru » 17.09.2012 18:46

Minulla on ollut kolmet tai neljät hammasraudat ja kesälomalla kävi ilmi oikein mukava asia, eli joudun ottamaan vielä ainakin parit lisää. Tänään sitten olen hammaslääkärissä ja minulle laitettiin kumilenkit hampaiden väliin, jotta niiden väliin tulisi hieman rakoa. Sattuu rehellisesti sanottuna aivan **********, eikä Buranakaan tunnu auttavan. Täällä sitten kärsitään. Kaikkein ikävin asia saattaa olla se, että hampaani kasvavat liian tiheässä ja sen takia minulta on revittävä neljä täysin tervettä rautahammasta irti.
Lisäksi ärsyttää se, että viikonlopun partioleirillä tuli nukuttua törkeän huonosti ja nyt sitten luonnollisesti väsyttää. Kaikki V-tuttaa vielä normaalia helpommin.
Friend codet
Pokémon SoulSilver - 5285 9385 8833
Pokemon Black - 2580 5079 7143
Galleriani - Tarinani
Avatar
Chiru
 
Viestit: 424
Liittynyt: 08.12.2010 20:21
(: Pastaaa~!

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Mewstor » 17.09.2012 19:52

Chiru kirjoitti:Minulla on ollut kolmet tai neljät hammasraudat ja kesälomalla kävi ilmi oikein mukava asia, eli joudun ottamaan vielä ainakin parit lisää. Tänään sitten olen hammaslääkärissä ja minulle laitettiin kumilenkit hampaiden väliin, jotta niiden väliin tulisi hieman rakoa. Sattuu rehellisesti sanottuna aivan **********, eikä Buranakaan tunnu auttavan. Täällä sitten kärsitään. Kaikkein ikävin asia saattaa olla se, että hampaani kasvavat liian tiheässä ja sen takia minulta on revittävä neljä täysin tervettä rautahammasta irti.

Voi kuule, näin jälkeenpäin olisin iloinen jos olisin käynyt tuon tuskan läpi nuorempana. Minun hammashuoltoni kusi koko homman enkä saanut rautoja vaikka olisi selvästi pitänyt. Nyt kärsin samasta ongelmasta kuin sinä, eli hampaani ovat kasvaneet liian tiheään ja omaan reippaan yläpurennan. Vihaan etuhampaitani... Jos nyt hankkisin raudat (joihin ei saa enää avustusta) minultakin jouduttaisiin repimään irti terveitä hampaita ja tämän ikäisenä joutuisin pitämään rautoja monta vuotta jotta niistä olisi mitään apua.

Eli tässä samalla tuli sitten valitettua itsekin. Kylläpä ottaakin taas päähän...
Mewstor myy kortteja ja tavaraa!!!
Mewstorin vaihtolista
White2 FC: 0047 0767 8511
Kiitos Hilippa ihanasta avatarista!
Avatar
Mewstor
DaMewFreak Admin
 
Viestit: 2212
Liittynyt: 31.08.2010 20:36
Paikkakunta: Turku

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Chiru » 17.09.2012 20:32

Juu, tuon takia suostunkin koko hoitoon, sillä tiedän seuraukset. Omat hampaani eivät varsinaisesti ole kasvaneet liian tiheään, mutta raudat pitäisi sinne väliin mahduttaa ja lisää tilaa on saatava. Suurimpana ongelminani ovat saksipurenta takana ja etuhampaissakin on jotain vikaa.
Ärsyttää, kun tietää, että nyt on aika syödä, mutta ei tee kivun takia mieli ollenkaan ruokaa. Äsken kävin iltapalaa syömässä, mutta tuntuu, etten olisi ollenkaan täyttynyt, vaikka muutaman voileivän sainkin nielaistua pieninä paloina...
Friend codet
Pokémon SoulSilver - 5285 9385 8833
Pokemon Black - 2580 5079 7143
Galleriani - Tarinani
Avatar
Chiru
 
Viestit: 424
Liittynyt: 08.12.2010 20:21
(: Pastaaa~!

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Mewstor » 17.09.2012 21:19

Chiru kirjoitti:Juu, tuon takia suostunkin koko hoitoon, sillä tiedän seuraukset. Omat hampaani eivät varsinaisesti ole kasvaneet liian tiheään, mutta raudat pitäisi sinne väliin mahduttaa ja lisää tilaa on saatava. Suurimpana ongelminani ovat saksipurenta takana ja etuhampaissakin on jotain vikaa.
Ärsyttää, kun tietää, että nyt on aika syödä, mutta ei tee kivun takia mieli ollenkaan ruokaa. Äsken kävin iltapalaa syömässä, mutta tuntuu, etten olisi ollenkaan täyttynyt, vaikka muutaman voileivän sainkin nielaistua pieninä paloina...


Koita selvitä :< Kannustan sinua koska saat varmasti upeat hampaat tuon rääkin päätteeksi. :)

(Pitää harkita taas jaksaisinko ottaa raudat aikuisena... Kammottaa se vuosien prosessi X( )
Mewstor myy kortteja ja tavaraa!!!
Mewstorin vaihtolista
White2 FC: 0047 0767 8511
Kiitos Hilippa ihanasta avatarista!
Avatar
Mewstor
DaMewFreak Admin
 
Viestit: 2212
Liittynyt: 31.08.2010 20:36
Paikkakunta: Turku

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Chiru » 17.09.2012 21:27

Kiitos :3
Friend codet
Pokémon SoulSilver - 5285 9385 8833
Pokemon Black - 2580 5079 7143
Galleriani - Tarinani
Avatar
Chiru
 
Viestit: 424
Liittynyt: 08.12.2010 20:21
(: Pastaaa~!

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja icewortex » 17.09.2012 21:43

Chiru kirjoitti:Kaikkein ikävin asia saattaa olla se, että hampaani kasvavat liian tiheässä ja sen takia minulta on revittävä neljä täysin tervettä rautahammasta irti.

Kokemusta on, ja voin sanoa että se on oikein helpottavaa jälkeenpäin, trust me :)

"Ulos sieltä, stalkkeri!" - Luminoso
"Do, or do not. There is no try." - Yoda
Avatar
icewortex
 
Viestit: 777
Liittynyt: 01.11.2010 09:31
(: Mhm.

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Umbrespeon » 17.09.2012 22:34

Chiru kirjoitti:Kiitos

Kuulin juttuu et haluan sut joskus irkkiin ;__; Niin pitkä aika kun viimeeks ollaan tavattu irkis, niin paljon on tapahtunut välillä~
Avan tehnyt hilippa.

Rip in rip
Avatar
Umbrespeon
 
Viestit: 724
Liittynyt: 10.11.2010 00:15
Paikkakunta: Kuåpiå
(: If you know what I mean.

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Hero » 18.09.2012 00:31

Chiru kirjoitti:Juu, tuon takia suostunkin koko hoitoon, sillä tiedän seuraukset. Omat hampaani eivät varsinaisesti ole kasvaneet liian tiheään, mutta raudat pitäisi sinne väliin mahduttaa ja lisää tilaa on saatava. Suurimpana ongelminani ovat saksipurenta takana ja etuhampaissakin on jotain vikaa.
Ärsyttää, kun tietää, että nyt on aika syödä, mutta ei tee kivun takia mieli ollenkaan ruokaa. Äsken kävin iltapalaa syömässä, mutta tuntuu, etten olisi ollenkaan täyttynyt, vaikka muutaman voileivän sainkin nielaistua pieninä paloina...


Kantsii skidinä ne hampaat taivutella oikeaan suuntaan, kun aikuisiällä tuollaiset maksaa hunajaa ja hampaat eivät taivu yhtä ketterästi. Viisaudenhampaiden pukatessa ulos niin eivät ole ainakaan tiellä, kun oikein hoidetut legot.
Itsellänihän on vieläkin yksi maitohammas suussa - yaay <3 Ei kuulemma irtoa ikinä. :F
Kuva
Avatar
Hero
 
Viestit: 1678
Liittynyt: 01.11.2010 01:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Mov » 18.09.2012 17:28

Minulta meni yhdeksän vuotiaana pudotessani karrusellistä, kaksi etuhammasta poikki. Toinen hampaani lohkesi, mutta toinen meni puoliksi poikki. Aamulla sitten heti hammashoitolaan ja muovilegot tilalle. Kun olimme matkalla, toinen legoista putosi irti(se pahemman poikki menneen). Kävimme sitten yksityisellä ja samana päivänä sain Platinumin. Jee! Siellä paikat laitettiin taas, ja asia jäi hetkeksi siihen.
No loppuvuodesta hammastarkastuksessa kävikin niin, että yhdessä hampaassa oli niin syvä reikä, että se jouduttiin irrottamaan. Samalla kerralla tuli ilmi, että juurihoito olisi tehtävä. Juurihoito menee niin, että porataan reikä hampaaseen, ja irrotetaan hampaan hermot. Sitten se täytetään jollain vatkulilla väliäikaisesti. Auts! Sitten porataan uudelleen, ja laitetaan se "oike aine" sisään hampaaseen. Lopulta hammasta muotoiltiin jollain palavalla tikulla. Auts!
Elämäni pahimmat kokemukset. Isälläni on myös mennyt juuri samaiset hampaat, ja niin vaarillanikin.
Sattumaa?
Myyn Duel Masters-kortteja, jos olet kiinnostunut, katso ihmeessä! ;) http://p1.foorumi.info/duelmasters/viewtopic.php?t=535
Avatar
Mov
 
Viestit: 622
Liittynyt: 13.11.2011 13:55
Paikkakunta: StaDin Kaupunki
(: Black 2:ssa Dexiä täyttämässä. Yli 600 popea nähty!

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja -M3- » 18.09.2012 19:29

Chiru kirjoitti:Minulla on ollut kolmet tai neljät hammasraudat ja kesälomalla kävi ilmi oikein mukava asia, eli joudun ottamaan vielä ainakin parit lisää. Tänään sitten olen hammaslääkärissä ja minulle laitettiin kumilenkit hampaiden väliin, jotta niiden väliin tulisi hieman rakoa. Sattuu rehellisesti sanottuna aivan **********, eikä Buranakaan tunnu auttavan. Täällä sitten kärsitään. Kaikkein ikävin asia saattaa olla se, että hampaani kasvavat liian tiheässä ja sen takia minulta on revittävä neljä täysin tervettä rautahammasta irti.
Lisäksi ärsyttää se, että viikonlopun partioleirillä tuli nukuttua törkeän huonosti ja nyt sitten luonnollisesti väsyttää. Kaikki V-tuttaa vielä normaalia helpommin.


Itselläni atm neljät raudat, kolmet suussa kokoajan ja yhdet öisin pidettävät. Ja itsellänihän kävi niin mukavasta, että sain pari viikkoa sitten tietää, että hammaslääkärin virheen takia joudun ottamaan vielä yhdet raudat. Tämä ärsyttää minua vieläkin :/ Ja tämähän ei ole ensimmäinen kerta, yhden toisen virheen takia joutuivat tekemään uuden vekottimen, ottamaan vanhan irti ja laittamaan sen uuden siihen -.-

Sit noista lenkeistä, itse olen noita joutunut monetkin laittamaan, eikä ole todellakaan niin kipeät kuin vaikka hampaat uusien rautojen jälkeen. Kyllä ne vähän tosin kivistävät. Kyllä niihin tottuu.

Ja minunkin hampaani ovat tosi tiheässä, kaksi maitohammasta ja neljä rautahammassa on jo revitty irti, huonolla tuurilla joudutaan vielä muutamat repimään :/ Ei se niin paha ole kun se niitä viisi minuuttia kitkuttaa irti, vaan se puudutus. Se neste maistuu todella pahalle, ja kun ne sen piikin joutuvat tunkemaan aika syvälle, se sattuu paljon. Sit kun niitä joudutaan kaksi laittamaan, eri puolille, niin on todella mukavaa.

Että tsemppiä vaan sinnekin.
RNG > Pokémon
-M3-
 
Viestit: 194
Liittynyt: 15.08.2011 18:51

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Flyffel » 18.09.2012 19:51

Hyi kamala, hammastarinoita ei ole kiva lukea, koska yleisin painajaiseni on hampaiden mureneminen tai suusta tippuminen. Näen painajaisen jossa noin tapahtuu aina useamman kerran vuodessa. Se tuntuu unessa aina niin todelliselta ja se paniikki kun yrittää estää hampaita murenemisesta mutta mitään ei ole tehtävissä ja puree hampaita yhteen ja kaikki tuntuu niin todelliselta... :S Sitten on kyllä aina hirveä helpotus kun herää ja tajuaa että hampaat ovat vielä tallessa ja että kaikki oli taas vain unta... Hyihyihyi. Onneksi en näe oikeastaan paljon muita painajaisia.
Avatar
Flyffel
 
Viestit: 4298
Liittynyt: 31.08.2010 23:41

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Shiny Entei » 18.09.2012 20:29

Hammaspuhetta. Jes. Anywayz, minullakin on vielä yksi törkeän tiukassa oleva maitohammas, jonka alapuolelta ei tuntuisi tulevan yhtikäs mitään.
Rautoja minulla ei varsinaisesti ole ollut, mutta saksipurennan hoitamiseen kuminauhat kylläkin. Ei kyllä sattunut, mutta rasitti se fakta, että oli jatkuvasti jotenkin tunnustella että tapit olivat vielä paikoillaan.

Sitten ei-hammasjuttuihin. Olen virallisesti addiktoitunut Persona-pelisarjaan ja sen musiikkiin xD
Esim: *click*
White Friend Code: Alex: 0948 1614 7186.
3DS Friend Code: Alex: 1950-8795-1614
Avatar
Shiny Entei
 
Viestit: 821
Liittynyt: 01.11.2010 16:41
Paikkakunta: Crown City
(: Tähänkö sitä pitäisi jotain tekstiä pistää? :)

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Flyffel » 18.09.2012 20:36

Itsekin olen viime aikoina kuunnellut hieman Personan musiikkia, tuntuu vähän siltä että Persona on saattanut inspiroida TWEwY:ä.
Avatar
Flyffel
 
Viestit: 4298
Liittynyt: 31.08.2010 23:41

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Tyynis » 18.09.2012 22:50

Pakko kommentoida vielä noista hammasraudoista. Itelläni on ollut raudat 9 vuotiaasta lähtien. Nyt 12 vuotta myöhemmin mulla on vielä jäljellä etuhampaiden takana oleva kaari, joka pitää hampaita paikallaan.

Hampaiden oikominen oli mulle täys yllätys, eikä sitä silloin edes tajunnut millainen prosessi se tulisi olemaan. Erilaisia rautoja on ollut vaikka kuinka paljon: niskaveto (yö), pääveto (yö), kiinteät ylhäällä ja alhaalla, kitalakeen tuleva levyviritys ja nyt vieläkin oleva kaari etuhampaiden sisäkaaressa. Yhteen aikaan mulla oli noi kaikki yhtäaikaa, paitsi kaari ja kitalakilevy. Heräsin usein siihen yöllä kun hampaita särki niin mahdottoman paljon. En silloin tainnut ottaa särkylääkettä, vaan join kylmää jääkaapissa ollutta vettä, jolla sitten purskuttelin. Helpotti ainakin hetkeksi. Toinen kikka kivun lievitykseen oli mehujään tai jääpalojen syöminen. Kylmä nimittäin turrutti kipua aika tehokkaasti ja melko pitkäksi ajaksi. Vähitellen rautojen määrää ja kiristävyyttä alettiin vähentää ja ideana olikin, että jo oiotut hampaat saadaan pysymään paikallaan. Silloin hampaita ei särkenyt läheskään niin paljon, hyvä että ees aina muisti että on raudat.

Parasta ton kaiken jälkeen on ehdottomasti se, että hampaat on nyt suorassa, eikä ne ole oikomisen jälkeen olleet kipeät. Viisaudenhampaat oli myös helppo poistaa, kun muut hampaat oli suorassa.

Kaiken ton jälkeen voin todeta, että vaikka mulla on vielä toi kaari alahampaissa nyt 21-vuotiaana, niin oikominen kannatti ehdottomasti. En edes muista joka päivä (enkä edes joka viikko), että mulla on kaari alahampaiden takana.
Tyynis
 
Viestit: 52
Liittynyt: 06.11.2010 18:05

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Mewtwolover » 19.09.2012 15:35

Suosikki lopetetaan
Pala suomalaista nuorisokulttuuria katoaa vuoden lopussa, R.I.P. Suosikki 1961-2012 :(
Taidealueen kaikki muut kilpailut -vastaava ja Videopelialueen kilpailuvastaava
Kuva
"Nyt tajuan, ettei syntyperällä ole merkitystä, vain se on tärkeää kuinka itse käytät syntymässä saamasi elämän lahjan" -Mewtwo
Avatar
Mewtwolover
Pr00-nörtti
 
Viestit: 3447
Liittynyt: 31.08.2010 20:40
Paikkakunta: Jyväskylä City
(: Oh wow, oh wow, oh wow! :)

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Doragon » 19.09.2012 17:09

Hmm...pitäisi kirjoittaa kaksi semmosta esitelmän tapaista. Motivaatio on kummiskin ihan nollassa enkä jaksa millään keskittyä. Pirskatti.
Ääripositiivi Pokémonfriikki höpöttämässä kuinka tämä rakastaa kaikkea.
Avatarin on piirtänyt meikä.
Avatar
Doragon
 
Viestit: 899
Liittynyt: 04.11.2010 16:20
(: Minne kiire

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Colmio » 20.09.2012 15:43

Valitan että joka paikka kipeenä cooperin jäljiltä ja juoksinkin vain 1760m.
Oi Suuri ja Mahtava Neuvostoliitto.
Avatar
Colmio
 
Viestit: 465
Liittynyt: 03.12.2010 23:05
Paikkakunta: Kokkola

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja OshaFan » 20.09.2012 17:40

Eihän venyttely olisi mitään.
OshaFan
 
Viestit: 1346
Liittynyt: 02.03.2011 20:45

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Silver » 20.09.2012 18:22

OshaFan kirjoitti:Eihän venyttely olisi mitään.


Yliarvostettuu kakkendaalia.
"We're in Phantasma little viscount, on Coney Island. World of fantasy, where illusion is emperor."
Avatar
Silver
 
Viestit: 471
Liittynyt: 01.11.2010 16:06
Paikkakunta: Vantaa
(: "Every fantasy set free, Sodoma rising by the sea"

EdellinenSeuraava

Paluu Muu Keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 45 vierailijaa

cron