Valituspalsta

Täällä voit keskustella muiden käyttäjien kanssa aiheista, jotka eivät sovi muille alueille.
Alueen säännöt
Käyttäjät voivat tehdä äänestyksiä vain tälle alueelle.

Mikäli haluat järjestää kilpailuja, muista lukea ohjeet kilpailujen järjestämiseen täältä!

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Maketsu » 20.09.2012 19:19

No jos joku Sami kerran vuodessa vetää lenkkarit jalkaan ja juoksee cooperin, niin ei se venyttely auta yhtään mitään.
Hatter Gonna Hat
Avatar
Maketsu
 
Viestit: 313
Liittynyt: 01.11.2010 08:37
Paikkakunta: #pkmn.fi

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Colmio » 20.09.2012 20:25

Niin, plus minulla on jaloissa virheasento, ja juoksin surkeilla kengillä. Jalkojen virheasennon takia minun kannattaisi juosta vaan lenkkareilla jokka tukee jalkaa.
Oi Suuri ja Mahtava Neuvostoliitto.
Avatar
Colmio
 
Viestit: 465
Liittynyt: 03.12.2010 23:05
Paikkakunta: Kokkola

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Pikapika » 20.09.2012 21:30

Ja päivän valitus : Cooper tulee meidän koululle :`(. En tykkää yhtään. Inhoan muutenkin juoksua :(
Avatar
Pikapika
 
Viestit: 638
Liittynyt: 07.11.2010 11:24
Paikkakunta: Järvenpää

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja OshaFan » 21.09.2012 22:58

Ikävä ;__;
Tuli todella kova ikävä yhtä ihmistä. Se ihminen oli kuin isä minulle. Hän kuunteli, kun muut käänsivät selkäänsä. Ja nyt pelkään, etten enää koskaan näkisi häntä D;
OshaFan
 
Viestit: 1346
Liittynyt: 02.03.2011 20:45

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Chiru » 22.09.2012 07:30

Oshafan, tuollaiset ihmiset ovat toisinaan harvassa ja on todella surullista, jos et nää häntä enää. En tiedä, kuka hän on, joten seuraava neuvo saattaa kuulostaa hieman tyhmältä, mutta jos vielä näet hänet kerro, kuinka tärkeä hän on sinulle ja pyydä vaikka puhelinnumeroa tai sähköpostiosoitetta. Traconissa tutustuin erääseen henkilöön, jonka tunnen toiselta foorumilta. Vaihdoimme sitten puhelinnumeroita ja nyt tekstailemme jatkuvasti. Hän on oikeasti aivan ihana ihminen, ja vieläpä melko samanlaisessa tilanteessa, kuin minä. On ihanaa, kun joku ymmärtää ja jaksaa kuunnella. Anteeksi, että tuo (ehkäpä huonokin) neuvo alkoi "jos vielä näet hänet", mutta olen aina ollut huono auttamaan.
Itsehän tulin valittamaan niin arkipäiväistä asiaa, kuin musiikin tuntemuksen koetta. Pitäisi tunnistaa soittimet toisistaan pelkän äänen perusteella, ja voin rehellisesti sanoa, etten osaa. Stressaan kaikkien mielestä ihan liikaa ja otan asiat turhankin vakavasti. Ehkä se on totta. Nyt tunnen itseni taas itsekkääksi ja inhottavaksi ihmiseksi, kun tulen tänne valittamaan omasta huonosta elämästäni, enkä edes osannut auttaa tai piristää toista.
Osha, usko siihen, että olet ihana ihminen ja varmasti monelle tärkeä - ainakin minulle. Sinulla on ihana asenne selvitä elämässä ja pystyt aina piristämään minua, kun minulla on vaikeaa. Kiitos.
Friend codet
Pokémon SoulSilver - 5285 9385 8833
Pokemon Black - 2580 5079 7143
Galleriani - Tarinani
Avatar
Chiru
 
Viestit: 424
Liittynyt: 08.12.2010 20:21
(: Pastaaa~!

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja OshaFan » 22.09.2012 09:16

Umm...? Nettiselaimeni sulkeutui kesken kirjoituksen o:

Kerroin hänelle, kuinka tärkeä hän on minulle, silloin viimeisenä päivänä kun näin hänet. Hän oli iloinen, että on saanut ja voinut auttaa minua.
Hän hymyili minulle aina ja sai aina piristettyä. Kun kukaan ei mennyt soittamaan bongorumpuja, hän ehdotti aina, että minä menisin x3. Hänestä tuli kyllä elämäni tärkein ihminen.

Ehkä muutan Helsinkiin...

Minulla ei ole koskaan ollut tuollaista koetta o: En varmaan ollenkaan tunnistaisi soittimia toisistaan...
OshaFan
 
Viestit: 1346
Liittynyt: 02.03.2011 20:45

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Chiru » 22.09.2012 11:51

Osha, ei sitä koulun puolesta (ilmeisesti) tulekaan välttämättä (No, ehkä minulla, koska opiskelen musiikkiluokalla), mutta tuo musiikin teorian ja tuntemuksen kurssit ovat musiikkiopistossamme pakollisia T_T En vain opi.
Friend codet
Pokémon SoulSilver - 5285 9385 8833
Pokemon Black - 2580 5079 7143
Galleriani - Tarinani
Avatar
Chiru
 
Viestit: 424
Liittynyt: 08.12.2010 20:21
(: Pastaaa~!

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja -M3- » 22.09.2012 13:22

Colmio kirjoitti:Valitan että joka paikka kipeenä cooperin jäljiltä ja juoksinkin vain 1760m.


Pakko tähän vastata viel, että juoksin Maanantaina cooperissa 2350m, olisin saanut varmaan 2400 tai päälle, mutta olin melkein 3 viikkoa ollut kipeänä ennen tätä, ettei ole voinut harkoissa yms käydä :/
RNG > Pokémon
-M3-
 
Viestit: 194
Liittynyt: 15.08.2011 18:51

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Suicca » 22.09.2012 22:28

Äääh, valitan melkein heti ko olen edes jostain päässyt hehkuttamaan. Eri aiheesta, mutta silti.

Huomenna on siis estekisat edessä. Hevonen, jolla mie osallistun, oli edellisissä kisoissa täysi muuli; kielteli, hiipi eteenpäin ja heitti ratsastajansa verkassa. Tästä otan tietenkin kamalat paineet niskaan, ko olen sillä elukalla ratsastanut melkein pari vuotta, ja näin ollen miun pitäisi osata saaha se esteistä yli. Nämä huomiset kisat ovat ensimmäiset sitten maaliskuun, ja tunneilla eläin ei ole tuntunut läheskään semmoiselta, millä voisi kilpailuihin mennä.

Pahoittelut sekavasta tekstistä, mutta miuta pelottaa / jännittää ihan hulluna.
Hydreigon syö siu aivot.
YouTube || DeviantArt || Tumblr
"Nothing is true, everything is permitted."
Avatar
Suicca
 
Viestit: 182
Liittynyt: 05.11.2010 19:37
Paikkakunta: Vantaan eri nurkat.

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja OshaFan » 22.09.2012 22:46

Au...
Tuli yksien tärkeimpien ystävien kanssa vähän riideltyä... Sattuu aika paljon tällaiset. Jos maailmassa vain ei olisi vihaa... Kaikki voisi olla paremmin.
Tuhma heikko sydän, miksi annat itseesi sattua näin paljon? T_T

(Jos luette tämän, niin: Sori, yritän olla huomenna mukavempi...)
OshaFan
 
Viestit: 1346
Liittynyt: 02.03.2011 20:45

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Hero » 22.09.2012 23:55

OshaFan kirjoitti:Au...
Tuli yksien tärkeimpien ystävien kanssa vähän riideltyä... Sattuu aika paljon tällaiset. Jos maailmassa vain ei olisi vihaa... Kaikki voisi olla paremmin.
Tuhma heikko sydän, miksi annat itseesi sattua näin paljon?

(Jos luette tämän, niin: Sori, yritän olla huomenna mukavempi...)


Ihan näin maken järjellä.
Miten pystyt olemaan kenenkään ystävä, ellet harrasta hänen kanssaan riitelyä? Millä pelimerkeillä pystyt luomaan kunnollisia ihmissuhteita, ellet tule kokemaan heidän kanssa ikäviäkin asioita?
Toiset ihmiset ottavat riitelyt jotenkin hirveänä asiana, vaikka eivät edes ole. Jos riitelyn tuloksena on kuitenkin anteeksi pyytely tai sopiminen, niin sehän vain vahvistaa suhdetta toiseen.
Ei parisuhteet ole pelkästään hyvää tai tasapaksua neutraalisuutta. Jos sinun tärkeimmät suhteesi olisivat vain tasapaksua neutraalisuutta, kuinka voisit edes tuntea toista? Tai edes tuntea riippuvuutta toiseen ihmiseen, jos et ole edes kokenut hänen kanssaan negatiivisia ajatuksia tai erimielisyyksiä. Ystäväthän ovat sitä varten, että joku oikeasti kestää sinua.
Kuva
Avatar
Hero
 
Viestit: 1678
Liittynyt: 01.11.2010 01:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja OshaFan » 23.09.2012 08:17

Minä nyt en vain pidä riidoista, okei?

Pari parhainta ystävääni ovat sellaisia, joiden kanssa en ole koskaan riidellyt. Se ei silti tarkoita, ettenkö voisi tuntea riippuvuutta. He vain ovat sen verran mukavia.
Eilisessä riidassa vaan... Onnistuin suututtamaan ihmisen, jonka en ole koskaan aiemmin nähnyt suuttuneen ):. Kaikilla on kyllä omat mielipiteensä, mutta ei niiden takia tarvitse suuttua.
OshaFan
 
Viestit: 1346
Liittynyt: 02.03.2011 20:45

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Dark Ho-oH » 24.09.2012 15:10

Grr. Mulla oli free shipping koodi yhteen nettikauppaan joten päätinpä sitten tilata yhden paidan sieltä viime viikolla. Nooh yritin tehdä tilauksen ja näin, mutta sivusto ei hyväksynyt pankkikorttiani. Varmaan johtuu siitä, että se on Visa Electron. Koitin pari kertaa ja sain joka kerta "card declined by fraud service" ilmoituksen. Otin yhteyttä asiakaspalveluun ja asiakaspalvelusta vastattiin seuraavana päivänä ja sanottiin ettei Electron kelpaa. Annoin sitten asian olla kun ei löydy sopivaa maksukorttia.

Meninpä tänään sitten verkkopankkiini ja melkein tipuin tuolilta. Katevarauksissa 80 €. Ja kaikki maksut jotka olin tehnyt kortilla olivat jo menneet. Järkytyin ja rupesin miettimään asiaa tarkemmin. Noh kas kas, mieleen tuli juuri tuo tilauksen yrittäminen. Eli loppujen lopuksi tililtäni oltiin ottamassa rahaa vaikkei mun korttia muka hyväksytty edes, ihmettelen vaan koska en koskaan saanut mitään tilausvahvistustakaan! Soitin pankkiin varmuuden vuoksi ja pankin täti sanoi että joo, täältä on 4 maksua menossa samaan paikkaan. Eli joka kerta kun olen yrittänyt niin maksu on lähtenyt vaikkei tilaus ole lähtenyt. Tiedän ettei multa kuitenkaan ole huijattu rahaa, koska se paikka josta yritin tilata on ihan virallinen sivusto ja näin. Kuulemma rahojen pitäisi tulla takaisin ens kuun 10. päivään mennessä jos tilaus ei tosiaan ole mennyt loppuun asti. On kyllä mulle ihan liian pitkä aika, meni suunnitelmat uusiksi. Laitoin vielä sähköpostia sinne paikkaan jos asia saataisiin hoidettua äkkeemmin. Ei kyllä koskaan aikasemmin ole käynyt näin! En tiedä pitäiskö syyttää itseäni kun yritin niin monta kertaa, vai sivustoa koska otti rahaa vaikkei korttia muka oltu hyväksytty. Varmaan molempia. Ottaa ihan sikana päähän... Näillä näkymin saan kuitenkin rahat takaisin, mut just nyt ei hirveesti lohduta kun sitä rahaa olisi tarvittu.
Avatar
Dark Ho-oH
 
Viestit: 1002
Liittynyt: 01.11.2010 07:55
Paikkakunta: Salo

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Flyffel » 24.09.2012 16:55

Voisit kyllä kertoa mikä sivusto tuo oli ihan vain sen varalta ettei kenellekään muulle täällä käy samoin. Ellei sitten ollut jotain erittäin henkilökohtaista. xP
Avatar
Flyffel
 
Viestit: 4298
Liittynyt: 31.08.2010 23:41

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Dark Ho-oH » 24.09.2012 19:02

Keltainen Rayquaza kirjoitti:Voisit kyllä kertoa mikä sivusto tuo oli ihan vain sen varalta ettei kenellekään muulle täällä käy samoin. Ellei sitten ollut jotain erittäin henkilökohtaista. xP

No ei mitään erityisen henkilökohtaista :D Oli tosiaan alpinestars.com. Eli ei kannata tilata jos omistaa Visa Electronin.
Avatar
Dark Ho-oH
 
Viestit: 1002
Liittynyt: 01.11.2010 07:55
Paikkakunta: Salo

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Ginka » 24.09.2012 20:12

OshaFan kirjoitti:Minä nyt en vain pidä riidoista, okei?

Pari parhainta ystävääni ovat sellaisia, joiden kanssa en ole koskaan riidellyt. Se ei silti tarkoita, ettenkö voisi tuntea riippuvuutta. He vain ovat sen verran mukavia.
Eilisessä riidassa vaan... Onnistuin suututtamaan ihmisen, jonka en ole koskaan aiemmin nähnyt suuttuneen ):. Kaikilla on kyllä omat mielipiteensä, mutta ei niiden takia tarvitse suuttua.


Tiedän täsmälleen mitä tarkoitat. Omalla kohdallani asia on vähän niinkuin että kun on lytistetty koko elämän ajan enkä ole pienenäkään oikein osannut pitää puoliani niin yritän yhä välttää konflikteja. En keksi niissä tilanteissa sanottavaa ja sulkeudun herkästi. Se ei ole estänyt minua saamasta lujia ystävyyssuhteita ja kumppania

EDIT: Niin joo ja auto meni sököks tänään ja vaihteista toimii vain 3, 4 ja pakki D:
Avatar
Ginka
 
Viestit: 189
Liittynyt: 01.11.2010 17:35

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Jok3r » 25.09.2012 17:45

Ginka kirjoitti:
EDIT: Niin joo ja auto meni sököks tänään ja vaihteista toimii vain 3, 4 ja pakki


Sen siitä saa kun revittelee, ei vaihdelaatikko kestä! ;D

Ja valittelen samaan hengenvetoon porukan vähyyttä Pokemon World Circuit -ropessa... Meinannu motivaatio hävitä, kun muutama aktiivinen jäsen koko pelissä. Nyt taidan itse olla jonkin asteen jumittaja siellä, muttah... Ei vaan meinaa inspiroida... :/
Aina kohteessa.
HeartGold GOLD's FC: 3310 1206 5677
Black Julio's FC: 1893 0834 4466
Avatar
Jok3r
 
Viestit: 72
Liittynyt: 30.12.2010 14:21

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Pikapika » 25.09.2012 18:11

Valitan siitä että kaikki ympärillä vain valittaa. Äiti valittaa, Isä valittaa, veli ja sisko valittavat, ope valittaa, luokkakaverit valittaa... Voisin jatkaa listaa vaikka loputtomiin jos mainitsisin kaikki erikseen. No, ettei moderaattorit + adminit luulisi tätä asiattomaksi trolliksi. Niin perustelen valitukseni. En tykkää valituksesta. Valitus alkaa vaikuttaa pikkuhiljaa joltakin suomalaiselta kansanperinteeltä. Jokainen puhuttu lause alkaa näin : "Voi voi kun..." "En voi elää kun..."
"Tämä on hirveää kun...". En pidä siitä yksinkertaisesti.
Avatar
Pikapika
 
Viestit: 638
Liittynyt: 07.11.2010 11:24
Paikkakunta: Järvenpää

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja OshaFan » 26.09.2012 15:51

On se mukavaa, kun on näin kannustavat vanhemmat.

Olen tässä TET-paikkaa miettimässä ja jostakin syystä vanhemmat ovat sitä mieltä, etten kelpaa mihinkään ._.
Ja sitten he tavallista tapaansa yrittävät paikata kaiken jollakin karkilla...
OshaFan
 
Viestit: 1346
Liittynyt: 02.03.2011 20:45

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Flyffel » 26.09.2012 16:20

OshaFan kirjoitti:Olen tässä TET-paikkaa miettimässä ja jostakin syystä vanhemmat ovat sitä mieltä, etten kelpaa mihinkään

O___O
Avatar
Flyffel
 
Viestit: 4298
Liittynyt: 31.08.2010 23:41

EdellinenSeuraava

Paluu Muu Keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 55 vierailijaa

cron