Yleinen Kysymys-topic

Täällä voit keskustella muiden käyttäjien kanssa aiheista, jotka eivät sovi muille alueille.
Alueen säännöt
Käyttäjät voivat tehdä äänestyksiä vain tälle alueelle.

Mikäli haluat järjestää kilpailuja, muista lukea ohjeet kilpailujen järjestämiseen täältä!

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja Mewstor » 30.09.2012 16:31

theNazze kirjoitti:Täällä olisi vähän ongelmaa youtuben kanssa. Uudet videot, jotka tulevat subscriptionboxiiin eivät aluksi lataa, eli videon tilalle tulee vain musta ruutu. Muutaman tunnin (tai joskus jopa päivän) jälkeen ne näkyvät taas normaalisti.

Kellään muulla samanlaista ongelmaa tai ratkaisua ongelmaan?

Johtuu kuulemma videoihin laitettavista mainoksista. Mainosten lataaminen ennen videota on buginen eikä toimi kunnolla. Jotkut ehdottavat AdBlockin käyttöä jolloin mainos ei edes ehtisi yrittämään lataamista, mutta itse ole käyttänyt AdBlockia jo vuosia ja minulla on sama ongelma. Ei auta muu kuin odottaa kunnes video toimii taas. Yrittävät varmasti korjata vikaa, sillä tuo ongelma tuntuisi olevan aika monella.
Mewstor myy kortteja ja tavaraa!!!
Mewstorin vaihtolista
White2 FC: 0047 0767 8511
Kiitos Hilippa ihanasta avatarista!
Avatar
Mewstor
DaMewFreak Admin
 
Viestit: 2212
Liittynyt: 31.08.2010 20:36
Paikkakunta: Turku

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja Mewtwolover » 30.09.2012 16:36

Mewstor kirjoitti:
theNazze kirjoitti:Täällä olisi vähän ongelmaa youtuben kanssa. Uudet videot, jotka tulevat subscriptionboxiiin eivät aluksi lataa, eli videon tilalle tulee vain musta ruutu. Muutaman tunnin (tai joskus jopa päivän) jälkeen ne näkyvät taas normaalisti.

Kellään muulla samanlaista ongelmaa tai ratkaisua ongelmaan?

Johtuu kuulemma videoihin laitettavista mainoksista. Mainosten lataaminen ennen videota on buginen eikä toimi kunnolla. Jotkut ehdottavat AdBlockin käyttöä jolloin mainos ei edes ehtisi yrittämään lataamista, mutta itse ole käyttänyt AdBlockia jo vuosia ja minulla on sama ongelma. Ei auta muu kuin odottaa kunnes video toimii taas. Yrittävät varmasti korjata vikaa, sillä tuo ongelma tuntuisi olevan aika monella.

Firefoxiin saatava NoScript-lisäosa käsittääkseni estää noiden mainosten lataamisen ja siten tuon ongelman, kannattaa kokeilla sitä. Adblock estää vain mainosten näkymisen.
Taidealueen kaikki muut kilpailut -vastaava ja Videopelialueen kilpailuvastaava
Kuva
"Nyt tajuan, ettei syntyperällä ole merkitystä, vain se on tärkeää kuinka itse käytät syntymässä saamasi elämän lahjan" -Mewtwo
Avatar
Mewtwolover
Pr00-nörtti
 
Viestit: 3447
Liittynyt: 31.08.2010 20:40
Paikkakunta: Jyväskylä City
(: Oh wow, oh wow, oh wow! :)

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja Mewstor » 30.09.2012 17:44

Mewtwolover kirjoitti:
Mewstor kirjoitti:
theNazze kirjoitti:Täällä olisi vähän ongelmaa youtuben kanssa. Uudet videot, jotka tulevat subscriptionboxiiin eivät aluksi lataa, eli videon tilalle tulee vain musta ruutu. Muutaman tunnin (tai joskus jopa päivän) jälkeen ne näkyvät taas normaalisti.

Kellään muulla samanlaista ongelmaa tai ratkaisua ongelmaan?

Johtuu kuulemma videoihin laitettavista mainoksista. Mainosten lataaminen ennen videota on buginen eikä toimi kunnolla. Jotkut ehdottavat AdBlockin käyttöä jolloin mainos ei edes ehtisi yrittämään lataamista, mutta itse ole käyttänyt AdBlockia jo vuosia ja minulla on sama ongelma. Ei auta muu kuin odottaa kunnes video toimii taas. Yrittävät varmasti korjata vikaa, sillä tuo ongelma tuntuisi olevan aika monella.

Firefoxiin saatava NoScript-lisäosa käsittääkseni estää noiden mainosten lataamisen ja siten tuon ongelman, kannattaa kokeilla sitä. Adblock estää vain mainosten näkymisen.

Löytyy sekin. Ei auta.
Mewstor myy kortteja ja tavaraa!!!
Mewstorin vaihtolista
White2 FC: 0047 0767 8511
Kiitos Hilippa ihanasta avatarista!
Avatar
Mewstor
DaMewFreak Admin
 
Viestit: 2212
Liittynyt: 31.08.2010 20:36
Paikkakunta: Turku

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja Registeel » 02.10.2012 19:50

Onko Suomessa paikkaa ostaa flashcardia DS:lle (DSi XL) (R4, AceKard, Mi3 Zero tjv)? Tai onko jollain, joka vois myydä?
Registeel
 
Viestit: 705
Liittynyt: 01.11.2010 18:34
Paikkakunta: Lieto

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja -M3- » 03.10.2012 13:40

Registeel kirjoitti:Onko Suomessa paikkaa ostaa flashcardia DS:lle (DSi XL) (R4, AceKard, Mi3 Zero tjv)? Tai onko jollain, joka vois myydä?


Tuolta löytyy ainakin, muuten ei taida Suomesta saada. :/

Edit: Tagi fixattu :d
Viimeksi muokannut -M3- päivämäärä 04.10.2012 07:57, muokattu yhteensä 1 kerran
RNG > Pokémon
-M3-
 
Viestit: 194
Liittynyt: 15.08.2011 18:51

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja The Maziger » 03.10.2012 21:34

Registeel kirjoitti:Onko Suomessa paikkaa ostaa flashcardia DS:lle (DSi XL) (R4, AceKard, Mi3 Zero tjv)? Tai onko jollain, joka vois myydä?



Kannattaa katsoa www.verkkokauppa.com läpi.
~Käänteismaailman hallisija<3~
Avatar
The Maziger
 
Viestit: 265
Liittynyt: 01.11.2010 16:32
Paikkakunta: ~Ketsuekigatan~ tutkimuslabran valvonta tasanteelta valvomassa XeCrasin sekoiluja.
(: Aiheuttaa Hämmennystä väärin nautittuna.

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja Chiru » 07.10.2012 18:27

Olen nyt viimein luonut pitkään harkitun DeviantART-tilin, mutta sellainen ongelma ilmeni, ettei dA suostu lähettämään minulle sitä varmistusviestiä sähköpostiin. Osoite on oikein, spämmi-kansiot katsottu, osoite ainakin muuten toimiva... En sitten tiedä, mikä siinä on. Minulla oli jossain vaiheessa toinen tunnus toisella sähköpostiosoitteella (joka joskin oli saman tarjoajan, kuin se, jolla yritän tällä hetkellä tunnusta luoda) ja sen kanssa ei minkäänlaisia ongelmia ilmaantunut. Onko kenellekään sattunut samanlaista tai osaisiko joku auttaa?
Friend codet
Pokémon SoulSilver - 5285 9385 8833
Pokemon Black - 2580 5079 7143
Galleriani - Tarinani
Avatar
Chiru
 
Viestit: 424
Liittynyt: 08.12.2010 20:21
(: Pastaaa~!

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja Mewtwolover » 07.10.2012 21:09

Chiru kirjoitti:Olen nyt viimein luonut pitkään harkitun DeviantART-tilin, mutta sellainen ongelma ilmeni, ettei dA suostu lähettämään minulle sitä varmistusviestiä sähköpostiin. Osoite on oikein, spämmi-kansiot katsottu, osoite ainakin muuten toimiva... En sitten tiedä, mikä siinä on. Minulla oli jossain vaiheessa toinen tunnus toisella sähköpostiosoitteella (joka joskin oli saman tarjoajan, kuin se, jolla yritän tällä hetkellä tunnusta luoda) ja sen kanssa ei minkäänlaisia ongelmia ilmaantunut. Onko kenellekään sattunut samanlaista tai osaisiko joku auttaa?

Oliko tuo sähköposti Yahoo? Jos oli, niin se on silloin tod. näk. blokattu kokonaan, Yahoo kun ei tykkää noista automaattisista maileista. Kokeile luoda uusi tunnus eri sähköpostiosoitteella, esim. Gmailin pitäisi toimia DA:n kanssa.
Taidealueen kaikki muut kilpailut -vastaava ja Videopelialueen kilpailuvastaava
Kuva
"Nyt tajuan, ettei syntyperällä ole merkitystä, vain se on tärkeää kuinka itse käytät syntymässä saamasi elämän lahjan" -Mewtwo
Avatar
Mewtwolover
Pr00-nörtti
 
Viestit: 3447
Liittynyt: 31.08.2010 20:40
Paikkakunta: Jyväskylä City
(: Oh wow, oh wow, oh wow! :)

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja Hero » 07.10.2012 21:11

Käyttääkö joku ihan oikeasti jotain muuta sähköposti-tiliä kuin GMailia?
Kuva
Avatar
Hero
 
Viestit: 1678
Liittynyt: 01.11.2010 01:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja Chiru » 07.10.2012 21:45

Käytän Luukkua.
Vielä kummallisempaa on, että vanha dA-tunnukseni (joka on niin vanha, etten viitsi käyttää sitä enää) oli myös Luukussa ja silloin toimi aivan moitteettomasti.
Friend codet
Pokémon SoulSilver - 5285 9385 8833
Pokemon Black - 2580 5079 7143
Galleriani - Tarinani
Avatar
Chiru
 
Viestit: 424
Liittynyt: 08.12.2010 20:21
(: Pastaaa~!

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja Zhaituki » 08.10.2012 01:50

Hero kirjoitti:Käyttääkö joku ihan oikeasti jotain muuta sähköposti-tiliä kuin GMailia?

Käytän itse hotmailia. Kyllähän sitä aika moni käyttää muuta sähköposti-tiliä.
Sinätuuba kanavani. Löytynee remixejä, randomizer nuzlocke seikkailua ja jotain muuta randomia.
Image
Italia VGC Nationals 2015 - 47. sija, 431 masteria. 6-3 tulos, oli yhden voiton päässä top-cutista.
Ensimmäisen suomen VGC premier challengen voittaja. Tiimi signaturessa.
Avatar
Zhaituki
 
Viestit: 2281
Liittynyt: 01.11.2010 21:12
Paikkakunta: Helsinki
(: >'.')> Poyo! <('.'<)

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja Master Entei » 08.10.2012 02:15

Kaikki, jotka käytätte jotain muuta kuin GMailia, suosittelen siirtymistä Googlen vastaanottavaan syliin. Saatte jopa erittäin helposti siirrettyä viestit tulemaan vanhoista osoitteista uuteen. Ero on käytettävyydessä. Ja siinä, että GMail tekee kaiken paremmin kuin vanha sähköpostisi.
Avatar
Master Entei
 
Viestit: 509
Liittynyt: 01.11.2010 11:27
Paikkakunta: Turku

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja Murre » 09.10.2012 19:14

Suosittelen kaikille iCloud-sähköpostin käyttämistä. Niin Stevekin olisi tehnyt.
Avatar
Murre
 
Viestit: 20
Liittynyt: 01.11.2010 22:12

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja Mov » 10.10.2012 15:07

Paljonkos kortin arvo laskikaan, kun siihen on merkitty mustekynällä nimikirjaimet?
Myyn Duel Masters-kortteja, jos olet kiinnostunut, katso ihmeessä! ;) http://p1.foorumi.info/duelmasters/viewtopic.php?t=535
Avatar
Mov
 
Viestit: 622
Liittynyt: 13.11.2011 13:55
Paikkakunta: StaDin Kaupunki
(: Black 2:ssa Dexiä täyttämässä. Yli 600 popea nähty!

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja -M3- » 10.10.2012 15:23

Mov kirjoitti:Paljonkos kortin arvo laskikaan, kun siihen on merkitty mustekynällä nimikirjaimet?


Vaikka en lapuista tiedä mitään, niin voin silti sanoa, että sen arvo on melkein olematon.
RNG > Pokémon
-M3-
 
Viestit: 194
Liittynyt: 15.08.2011 18:51

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja Mewer » 10.10.2012 15:38

-M3- kirjoitti:Vaikka en lapuista tiedä mitään, niin voin silti sanoa, että sen arvo on melkein olematon.

Älä vastaa, jos et tiedä. Nyt poloinen Mov luulee, että hän voisi saada korttinsa myytyä edes parillakymmenellä sentillä
"Lainaus, tuo älyn oiva vastike"
- Jari Tervo
Avatar
Mewer
 
Viestit: 1059
Liittynyt: 01.11.2010 17:34
(: Valitin tästä ensimmäisenä =)

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja Mov » 10.10.2012 16:18

Mewer kirjoitti:
-M3- kirjoitti:Vaikka en lapuista tiedä mitään, niin voin silti sanoa, että sen arvo on melkein olematon.

Älä vastaa, jos et tiedä. Nyt poloinen Mov luulee, että hän voisi saada korttinsa myytyä edes parillakymmenellä sentillä

:3

Ei mulla mitään ongelmaa, kysyin vain kaverin puolesta.
Myyn Duel Masters-kortteja, jos olet kiinnostunut, katso ihmeessä! ;) http://p1.foorumi.info/duelmasters/viewtopic.php?t=535
Avatar
Mov
 
Viestit: 622
Liittynyt: 13.11.2011 13:55
Paikkakunta: StaDin Kaupunki
(: Black 2:ssa Dexiä täyttämässä. Yli 600 popea nähty!

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja Bloodbane » 10.10.2012 18:47

Mov kirjoitti:
Mewer kirjoitti:
-M3- kirjoitti:Vaikka en lapuista tiedä mitään, niin voin silti sanoa, että sen arvo on melkein olematon.

Älä vastaa, jos et tiedä. Nyt poloinen Mov luulee, että hän voisi saada korttinsa myytyä edes parillakymmenellä sentillä



Ei mulla mitään ongelmaa, kysyin vain kaverin puolesta.


Lapulla ei ole enää peliarvoa sillä sitä ei saa pelata koska se on "merkattu". Keräilyarvoa voi olla jos nimikirjoitus on tyyliin Komatsudan.
Avatar
Bloodbane
 
Viestit: 885
Liittynyt: 01.11.2010 08:04

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja Mov » 10.10.2012 19:27

Juu kiitos, mutta onko siitä jotain prosenttimäärää esim. 50-75%?
Myyn Duel Masters-kortteja, jos olet kiinnostunut, katso ihmeessä! ;) http://p1.foorumi.info/duelmasters/viewtopic.php?t=535
Avatar
Mov
 
Viestit: 622
Liittynyt: 13.11.2011 13:55
Paikkakunta: StaDin Kaupunki
(: Black 2:ssa Dexiä täyttämässä. Yli 600 popea nähty!

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja Bloodbane » 11.10.2012 06:51

Ei.
Avatar
Bloodbane
 
Viestit: 885
Liittynyt: 01.11.2010 08:04

EdellinenSeuraava

Paluu Muu Keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 47 vierailijaa

cron