Nintendo 3DS

Täällä voit keskustella muiden käyttäjien kanssa aiheista, jotka eivät sovi muille alueille.
Alueen säännöt
Käyttäjät voivat tehdä äänestyksiä vain tälle alueelle.

Mikäli haluat järjestää kilpailuja, muista lukea ohjeet kilpailujen järjestämiseen täältä!

Re: Nintendo 3DS

ViestiKirjoittaja Mewstor » 27.09.2012 14:44

Pyrynot kirjoitti:Terve kaikki =)

Olen täällä kotona kamppaillut yhden onkelman kanssa; ostanko 3DSn, XL-version vai säästänkö 240 euroani uuteen tietokoneeseen Koska haluaisin todella 3DS:n ja Zeldaa, Mariota siihen mutta en tiedä olisiko se sen arvoinen kun ei voi YouTubessa käydä :/ Lisäksi minulla on kk päästä ayndet, niin sieltä saisin hieman enemmän rahaa näihin ostoksiin Eli mitäs te suosittelette kun ammattilaisia ootte

Jos tiedettäisiin mikä tietokonettasi tarkalleen ottaen vaivaa (suurin ongelma, koneen ikä jne.) voi tietokone gurumme Mewtwolover antaa vinkkejä sen kuntoon saamiseen kunnes saat rahaa uuteen koneeseen. Uusi kone kuitenkin maksaa sen verran paljon, ettei sinulla ole siihen luultavasti varaa vielä pitkään aikaan. Säästössä olevat 240e eivät vielä riitä mihinkään. Mene "Muu Keskustelu"- alueelle, "Yleinen Kysymys Topic"-ketjuun kysymään mitä koneellesi voisi tehdä, jotta voisit edes katsella tuubivideoita siihen asti, että rahaa on tarpeeksi uuteen koneeseen.

3DS on edukseen etenkin silloin jos sinulla on kavereita joilla on 3DS tai asut isossa kaupungissa. Street Passien kerääminen on hauskaa. Moni on kuitenkin myös erittäin tyytyväinen yksinään 3DS:n kanssa. Netissä pelaaminen onnistuu hyvin esim. Mario Kart 7:lla ja se taitaa olla suosituin nettipeli tällä hetkellä. Itse pidän 3DS:stä erityisesti eShopin takia. "Minipelien" ja joskus täysienkin pelien lataaminen omalle 3DS:lle onnistuu loistavasti hyvällä nettiyhteydellä. Tämä kuitenkin vaatii pisteiden ostamista 3DS:lle ja noita saa helpoimmin valmiilla Nintendo Points (eShop)-korteilla, mutta niitä saa ostettua tietääkseni vain GameStopista. (Jos et pysty itse niitä hakemaan klikkaa tästä)

Kaikki on oikeastaan kiinni siitä haluatko odottaa vielä pidempään 3DS:ää ja hankkia koneen kun rahaa on tarpeeksi (eli joudut elämään ilman kumpaakin vielä hetken) vai ostatko 3DS:n ja hankit koneen myöhemmin (eli saat 3DS:n viihdykkeeksesi heti ja odotat uutta konetta mahdollisesti paljon pidempään). Tietenkin pitää ottaa huomioon myös se ettei 3DS:stä ole paljon iloa ilman pelejä, joten nekin pitää ottaa huomioon kun lasketaan budjettia.

Elämän suuria valintoja.
Mewstor myy kortteja ja tavaraa!!!
Mewstorin vaihtolista
White2 FC: 0047 0767 8511
Kiitos Hilippa ihanasta avatarista!
Avatar
Mewstor
DaMewFreak Admin
 
Viestit: 2212
Liittynyt: 31.08.2010 20:36
Paikkakunta: Turku

Re: Nintendo 3DS

ViestiKirjoittaja Flyffel » 27.09.2012 14:51

Eihän sillä 3DS:llä nyt muutenkaan kannattaisi käydä YouTubessa jos on kone, koska 3DS:n nettiin tarvitsee Wi-Fin eli silloin olet kotona ja paljon tehokkaampi kone lienee käytössä. Se, kumpi sinulle on tärkeämpi, sen voit päättää vain sinä. Normi VS XL en osaa ottaa kantaa koska en ole kokeillut XLää.

eShop-ostokset voi maksaa myös luottokortilla.
Avatar
Flyffel
 
Viestit: 4298
Liittynyt: 31.08.2010 23:41

Re: Nintendo 3DS

ViestiKirjoittaja Jite » 27.09.2012 17:23

Keltainen Rayquaza kirjoitti:Eihän sillä 3DS:llä nyt muutenkaan kannattaisi käydä YouTubessa jos on kone, koska 3DS:n nettiin tarvitsee Wi-Fin eli silloin olet kotona ja paljon tehokkaampi kone lienee käytössä. Se, kumpi sinulle on
tärkeämpi, sen voit päättää vain sinä. Normi VS XL en osaa ottaa kantaa koska en ole kokeillut XLää.

eShop-ostokset voi maksaa myös luottokortilla.


Reiska, youtube-tideoita ei pysty katselemaan 3ds:llä.
"Well, let's raise a ruckus."
Avatar
Jite
 
Viestit: 1357
Liittynyt: 01.11.2010 12:55
Paikkakunta: Turku
(: also known as Scrupture

Re: Nintendo 3DS

ViestiKirjoittaja Pyrynot » 27.09.2012 17:51

Mewstor kirjoitti:
Pyrynot kirjoitti:Terve kaikki =)

Olen täällä kotona kamppaillut yhden onkelman kanssa; ostanko 3DSn, XL-version vai säästänkö 240 euroani uuteen tietokoneeseen Koska haluaisin todella 3DS:n ja Zeldaa, Mariota siihen mutta en tiedä olisiko se sen arvoinen kun ei voi YouTubessa käydä :/ Lisäksi minulla on kk päästä ayndet, niin sieltä saisin hieman enemmän rahaa näihin ostoksiin Eli mitäs te suosittelette kun ammattilaisia ootte

Jos tiedettäisiin mikä tietokonettasi tarkalleen ottaen vaivaa (suurin ongelma, koneen ikä jne.) voi tietokone gurumme Mewtwolover antaa vinkkejä sen kuntoon saamiseen kunnes saat rahaa uuteen koneeseen. Uusi kone kuitenkin maksaa sen verran paljon, ettei sinulla ole siihen luultavasti varaa vielä pitkään aikaan. Säästössä olevat 240e eivät vielä riitä mihinkään. Mene "Muu Keskustelu"- alueelle, "Yleinen Kysymys Topic"-ketjuun kysymään mitä koneellesi voisi tehdä, jotta voisit edes katsella tuubivideoita siihen asti, että rahaa on tarpeeksi uuteen koneeseen.

Spoiler:
3DS on edukseen etenkin silloin jos sinulla on kavereita joilla on 3DS tai asut isossa kaupungissa. Street Passien kerääminen on hauskaa. Moni on kuitenkin myös erittäin tyytyväinen yksinään 3DS:n kanssa. Netissä pelaaminen onnistuu hyvin esim. Mario Kart 7:lla ja se taitaa olla suosituin nettipeli tällä hetkellä. Itse pidän 3DS:stä erityisesti eShopin takia. "Minipelien" ja joskus täysienkin pelien lataaminen omalle 3DS:lle onnistuu loistavasti hyvällä nettiyhteydellä. Tämä kuitenkin vaatii pisteiden ostamista 3DS:lle ja noita saa helpoimmin valmiilla Nintendo Points (eShop)-korteilla, mutta niitä saa ostettua tietääkseni vain GameStopista. (Jos et pysty itse niitä hakemaan klikkaa tästä)

Kaikki on oikeastaan kiinni siitä haluatko odottaa vielä pidempään 3DS:ää ja hankkia koneen kun rahaa on tarpeeksi (eli joudut elämään ilman kumpaakin vielä hetken) vai ostatko 3DS:n ja hankit koneen myöhemmin (eli saat 3DS:n viihdykkeeksesi heti ja odotat uutta konetta mahdollisesti paljon pidempään). Tietenkin pitää ottaa huomioon myös se ettei 3DS:stä ole paljon iloa ilman pelejä, joten nekin pitää ottaa huomioon kun lasketaan budjettia.

Elämän suuria valintoja.


Kiitos paljon tästä vastauksesta, luulen että alan kääntymään 3DSn puolelle. Itse asiassa tietokonettani ei vaivaa mikään (läppäri), mutta pelkään että se menee rikki tai jotakin muuta ja sitten en voi käydä netissä millään. Asun pikkukaupungissa ja eräällä ystävälläni on 3DS, minkä takia aloinkin kiinnostumaan siitä. Vielä on itselläni yksi kysymys; tietääkö kukaan linkkiä mistä tuon 3DSn saisi alle 160e (tai jonkun kaupan), koska se oli halvin hinta millä löysin sen netistä. Ja sitten vielä, mitä pelejä suosittelisitte minulle? Pidän Mario Kartista, ja kaikentyyppisistä strategioista ja toimintapeleistä.

P.S. Oli näköjään pisteet poistunu tosta ekasta viestistä, tyhmä känny.
Pyrynot
 
Viestit: 2
Liittynyt: 27.09.2012 12:01

Re: Nintendo 3DS

ViestiKirjoittaja Flyffel » 27.09.2012 18:11

Mario Kart on todella hyvä joo. Pullbloxin saa eShopista kuudella eurolla ja sekin on hyvä hankinta. Itseltäni löytyvät fyysisinä peleinä vain Mario Kart ja Zelda OoT joten en voi oikein suositella mitään muuta.
Itse tilasin 3DS:n vähän julkaisun jälkeen brittien Amazonista (sieltä sai reilusti halvimmalla), tosin sieltä ei kannata tilata jos ei löydy valmiiksi DSi:n latauskaapelia, sillä kaapeli on brittien mallia.
Jos käytetty kelpaa niin kannattaa selata huuto.net:iä, sieltä saa ajoittain todellakin halvalla.

Jite kirjoitti:Reiska, youtube-tideoita ei pysty katselemaan 3ds:llä.

Niinhän minä sanoin.
Avatar
Flyffel
 
Viestit: 4298
Liittynyt: 31.08.2010 23:41

Re: Nintendo 3DS

ViestiKirjoittaja Jite » 27.09.2012 18:21

Itse suosittelen kanssa Kid Icarus: Uprisingia, jos tykkäät vähänkään shootereista ^^ Nii, ja New Super Mario Bros.2 on kanssa aika addiktoiva.
"Well, let's raise a ruckus."
Avatar
Jite
 
Viestit: 1357
Liittynyt: 01.11.2010 12:55
Paikkakunta: Turku
(: also known as Scrupture

Re: Nintendo 3DS

ViestiKirjoittaja Mewstor » 27.09.2012 18:27

Pyrynot kirjoitti:Kiitos paljon tästä vastauksesta, luulen että alan kääntymään 3DSn puolelle. Itse asiassa tietokonettani ei vaivaa mikään (läppäri), mutta pelkään että se menee rikki tai jotakin muuta ja sitten en voi käydä netissä millään. Asun pikkukaupungissa ja eräällä ystävälläni on 3DS, minkä takia aloinkin kiinnostumaan siitä. Vielä on itselläni yksi kysymys; tietääkö kukaan linkkiä mistä tuon 3DSn saisi alle 160e (tai jonkun kaupan), koska se oli halvin hinta millä löysin sen netistä. Ja sitten vielä, mitä pelejä suosittelisitte minulle? Pidän Mario Kartista, ja kaikentyyppisistä strategioista ja toimintapeleistä.

P.S. Oli näköjään pisteet poistunu tosta ekasta viestistä, tyhmä känny.

Jaaaa, sain sen käsityksen, että koneessasi on jokin vika. Taisin lukea viestisi liian nopeasti :p

Joo sitten todellakin suosittelen 3DS:ää.
Mewstor myy kortteja ja tavaraa!!!
Mewstorin vaihtolista
White2 FC: 0047 0767 8511
Kiitos Hilippa ihanasta avatarista!
Avatar
Mewstor
DaMewFreak Admin
 
Viestit: 2212
Liittynyt: 31.08.2010 20:36
Paikkakunta: Turku

Re: Nintendo 3DS

ViestiKirjoittaja Shadow Lugia » 27.09.2012 22:07

Pyrynot kirjoitti:Vielä on itselläni yksi kysymys; tietääkö kukaan linkkiä mistä tuon 3DSn saisi alle 160e (tai jonkun kaupan), koska se oli halvin hinta millä löysin sen netistä.

Muistaakseni Markantalosta pystyy tilaamaan 3DSn alle 160€ + ilmaiset postikulut.

EDIT: http://www.markantalo.fi/product/pelaam ... smos-black
So, I Herd U Liek Mudkipzz?
Waihtola
Regigigas ;______; <3
Avatar
Shadow Lugia
 
Viestit: 559
Liittynyt: 01.11.2010 15:43
Paikkakunta: Tampere

Re: Nintendo 3DS

ViestiKirjoittaja Flyffel » 06.10.2012 13:27

Kuva
Viikottaiset alennukset. Harmi että omistan jo ekat kaksi ja kolmas ei pahemmin kiinnosta. :C
Avatar
Flyffel
 
Viestit: 4298
Liittynyt: 31.08.2010 23:41

Re: Turun Pokémonliiga

ViestiKirjoittaja Oshawott » 18.10.2012 23:25

Itse en ole sitä vielä ostanut, mutta tarve vaatii ostamaan sen(pokémonpelit)! ^^
It's just me~

Pokémon<3
Avatar
Oshawott
 
Viestit: 176
Liittynyt: 30.09.2012 15:41

Re: Nintendo 3DS

ViestiKirjoittaja Jite » 18.10.2012 23:47

Super Pokémon Rumble ei oo imo niin hyvä, Dream Radar on kiva lisä, muttei oo syy hankkia vain sen takia, Pokédex 3d Pro ei oo kunnolla ees peli... Surullista, ettei 3ds omaa vielä hyviä pokémonpelejä. Mutta silti on hankinnan arvoinen, koska Mario Kart, Kid Icarus: Uprising ja Pullblox.
"Well, let's raise a ruckus."
Avatar
Jite
 
Viestit: 1357
Liittynyt: 01.11.2010 12:55
Paikkakunta: Turku
(: also known as Scrupture

Re: Nintendo 3DS

ViestiKirjoittaja G3n3s3ct » 19.10.2012 22:12

Onko 3DS xl:lle myynnissä jo suojakalvoi näytölle?
G3n3s3ct
 
Viestit: 19
Liittynyt: 11.07.2012 01:29

Re: Nintendo 3DS

ViestiKirjoittaja Mewstor » 19.10.2012 22:25

G3n3s3ct kirjoitti:Onko 3DS xl:lle myynnissä jo suojakalvoi näytölle?

http://www.play-asia.com/paOScore/19-71 ... ector.html

Suomen kaupoissa en ole nähnyt, mutta peliliikkeistä voi aina kysyä. Itse olen ostanut kaikki netistä.
Mewstor myy kortteja ja tavaraa!!!
Mewstorin vaihtolista
White2 FC: 0047 0767 8511
Kiitos Hilippa ihanasta avatarista!
Avatar
Mewstor
DaMewFreak Admin
 
Viestit: 2212
Liittynyt: 31.08.2010 20:36
Paikkakunta: Turku

Re: Nintendo 3DS

ViestiKirjoittaja Enchara » 20.10.2012 21:04

G3n3s3ct kirjoitti:Onko 3DS xl:lle myynnissä jo suojakalvoi näytölle?

Vantaan GameStopissa oli ihan nimenomaan 3DS XL:ään tarkoitettuja suojakalvoja, eiköhän muissakin liikkeissä ole.
Enchara
 
Viestit: 5
Liittynyt: 15.10.2012 08:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Nintendo 3DS

ViestiKirjoittaja Flyffel » 03.11.2012 18:22

Kuva

Onkohan joku jaksanut jo lähettää noi mulle? :D Täällä Tampereella on langaton vain tietyssä kohtaa taloa (naapureilta) niin en ole pahemmin päivitellyt/käynyt netissä 3DS:llä. :(
Avatar
Flyffel
 
Viestit: 4298
Liittynyt: 31.08.2010 23:41

Re: Nintendo 3DS

ViestiKirjoittaja OshaFan » 03.11.2012 19:31

Minä lähetin kaikille kavereilleni ensimmäisen ja toisen. Tuon kolmannenkin voisi lähettää.

EDIT: Lähetetty kolmaskin :D
OshaFan
 
Viestit: 1346
Liittynyt: 02.03.2011 20:45

Re: Nintendo 3DS

ViestiKirjoittaja Mewstor » 03.11.2012 19:50

Mitä ne on? o_o
Mewstor myy kortteja ja tavaraa!!!
Mewstorin vaihtolista
White2 FC: 0047 0767 8511
Kiitos Hilippa ihanasta avatarista!
Avatar
Mewstor
DaMewFreak Admin
 
Viestit: 2212
Liittynyt: 31.08.2010 20:36
Paikkakunta: Turku

Re: Nintendo 3DS

ViestiKirjoittaja Flyffel » 03.11.2012 19:52

Letterbox kirjepapereita. ^^
Avatar
Flyffel
 
Viestit: 4298
Liittynyt: 31.08.2010 23:41

Re: Nintendo 3DS

ViestiKirjoittaja Mewstor » 03.11.2012 20:09

Pitäsköhän nyt sit vihdoinkin ladata Letter Box XD
Mewstor myy kortteja ja tavaraa!!!
Mewstorin vaihtolista
White2 FC: 0047 0767 8511
Kiitos Hilippa ihanasta avatarista!
Avatar
Mewstor
DaMewFreak Admin
 
Viestit: 2212
Liittynyt: 31.08.2010 20:36
Paikkakunta: Turku

Re: Nintendo 3DS

ViestiKirjoittaja OshaFan » 03.11.2012 20:18

Kannattaisi, sen on todella mukava :D
Ja sitten voisin lähettää kaikki 'kirjepaperit', jotka olen saanut, sinulle :DD
OshaFan
 
Viestit: 1346
Liittynyt: 02.03.2011 20:45

EdellinenSeuraava

Paluu Muu Keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 46 vierailijaa

cron