Esittelyketju

Täällä voit keskustella muiden käyttäjien kanssa aiheista, jotka eivät sovi muille alueille.
Alueen säännöt
Käyttäjät voivat tehdä äänestyksiä vain tälle alueelle.

Mikäli haluat järjestää kilpailuja, muista lukea ohjeet kilpailujen järjestämiseen täältä!

Re: Esittelyketju

ViestiKirjoittaja Silakka » 07.04.2011 18:31

Juuh, eli eli...

Olen 15v poika Etelä-Suomesta. Dikkaan piirtää, ohjelmoida, suunnitella jotain random laitteita ja kirjoitella kaikkea. TheSilakka100 dA tunnuksena, vaikka en laita sinne kuin 1% piiroksistani, mutta pokemon-aiheista sinnekkin tulossa.

En pelaile korteilla vaan olen 100% videopeli-puolella. Kun wanha silverin patteri oli loppunut ja save kadonnut, niin fiksasin sen toispäivän ja aloitin oman seikkailun. Goldi ja emeraldi ostossa mutta tämmöstä ei pitäs tunkea varmaan tähän viestiin.

Kirjoitusasu on muuttuva. Se riippuu olenko tylsistynyt vai olenko jotain muuta. Pitihän tänne tunnus tehdä.

Ps.Tykkään mechoista ja tietokoneista.
Silli, Silakka, Siika ja Lahna.
Avatar
Silakka
 
Viestit: 6
Liittynyt: 07.04.2011 18:23

Re: Esittelyketju

ViestiKirjoittaja Umbrespeon » 11.04.2011 21:27

Umbre used Ability:
Viimeksi muokannut Umbrespeon päivämäärä 04.11.2012 22:02, muokattu yhteensä 1 kerran
Avan tehnyt hilippa.

Rip in rip
Avatar
Umbrespeon
 
Viestit: 724
Liittynyt: 10.11.2010 00:15
Paikkakunta: Kuåpiå
(: If you know what I mean.

Re: Esittelyketju

ViestiKirjoittaja Flaredo » 17.04.2011 11:49

Jaa-a, kai tämäkin täytyy hoitaa alta pois.

Elikkäs, olen poika Hämeenlinnan etelä-puolelta vuosimallia 97. Ulkonäöstäni sen verran, että minulla on 30cm pitkät maantien väriset hiukset. Minulla on lasit, mutta ilmankin pärjään. Pituutta on 175cm ja painoa 50kg.Luonteeltani olen yleensä melko hiljainen ja rauhallinen, viihdyn hyvin yksinäni. Harrastuksiini kuuluu partio, lukeminen ja pokemon. Todistuksen keskiarvo hipoo ysiä, mutta en oikeastaan tee mitään koulun eteen. Kavereita minulla on jonkin verran koulusta, mutta en vietä heidän kanssaan vapaa-aikaani yhtä poikkeusta lukuun ottamatta.

Pokemon harrastukseni alkoi 4-5 vuotiaana, kun serkkuni antoi minulle muutaman kortin. Niitä sitten keräilin ja vaihtelin kavereiden kanssa. Pelaamaan opin 10-vuotiaana ja 11 ikäisenä aloin pelata liigassa Hyvinkäällä. Samana jouluna sain DS-lite konsolin ja Mystery Dungeon Blue -version, kesän alussa ostin Pokemon Diamondin. Korttien peluu ei sitten enää oikein kiinnostanut ja nykyään pelailen vain DSällä.Pokemon foorumilla kävin ekan kerran 08-syksyllä ja siellä käyttäjä tunnukseni oli Shadowfire, mutta viestejä en kovin montaa koskaa kirjoittanut, lueskelin vain.
White: 0218 0414 0479
HeartGold: 3567 5147 9364
Avatar
Flaredo
 
Viestit: 76
Liittynyt: 03.11.2010 20:46

Re: Esittelyketju

ViestiKirjoittaja ChiYoshi » 23.04.2011 23:29

Kappas vain, ehkäpä teen tälläsenkin tänne :)
Njoo eli siis tämmönen 13-vuotias tyttö jostain
Suomen rannikolta päin täällä ruudun toisella puolen kirjottelee : )
Mitäköhän tähän nyt keksis ...
Hmm, oon aika hiljanen noin tuntemattomille, mutta jos meistä
sattuis kavereita tulemaan, niin sitten puhun vähän liikaakin :DD
Ja täällä foorumilla oon enemmänki stalkkerityyppiä, luen lähes
kaiken mutta harvoin mitään kommentoin x)

Joo, ja luonteelta mä oon tosi kiltti, avulias ja yleensä kohtelias :3
Mä oon aina se joka sanoo "ootsä kunnossa", "eikai se haittaa sua"
"ei me voida jättää sitä yksin"... Ja rupeen tosi helposti auttamaan
ihan tuntemattomia vaikka nyt netissä ^^ Enkä siedä kiusaamista
ollenkaan, ehkä huomaa noista kiusaamistopicin postauksista?
Ja tuon takia mulla on vaan muutama kaveri irl, joten...
vietän enemmän aikaa koneella kuin oikeiden ihmisten kanssa *lala*

Pokemonia rupesin pelaamaan vasta tänä vuonna, koska näin
jollain leirillä yhdellä isosella SoulSilverin. Ostin sitten itekin,
ja avuntarpeessa liityin tänne foorumillekin :P Nyt noita pokepelejä
löytyy jo neljä kappaletta hyllystä c(:

Ja mitä vielä... niin joo tykkään käydä kaiken maailman leireillä
ja tollasissa tapahtumissa :D Sitten vielä tykkään piirtää paljon <3
Ehkä mä nyt vielä kerron, että tykkään vieläkin 13-vuotiaana
Tamagotcheista & potkulaudoista ... Kai tässä oli tarpeeks C:
~ Kyllä, minullakin on elämä. Useimmat ovat vain liian ahdasmielisiä ymmärtääkseen sitä ~
Avatar
ChiYoshi
 
Viestit: 47
Liittynyt: 09.01.2011 18:58

Re: Esittelyketju

ViestiKirjoittaja Fener » 12.05.2011 19:38

Olen 13v poika Turun suunnalta. Harrastuksiin kuuluu Pokemon, pöytätennis, suunnistus, koneella olo, pyöraileminen sekä satunnaisesti piirtäminen ja kirjoittaminen yms.
TIetokoneella olen yleensä ehkä vähän liikaakin: piirrän ja kirjoitan joskus, pelaan, olen pkmn-foorumilla ja muilla random sivuilla, ohjelmoin sekä suunnittelen ja (ainakin lähitulevaisuudessa) myös toteutan pelejä. Tavoitteena olisi saada ensimmäinen demo mahdollisimman pian ulos.
Koulussa olen melko hyvä. Ala-asteeni kaksi viimeistä luokkaa olivat kamalia, mutta onneksi lähes koko luokkani vaihtui yläasteelle siirtyessäni.
Pokemonia aloin harrastaa joskus ensimmäisillä luokilla, kun sain LeafGreenin. Korttia olen pelannut nyt 2-3 vuotta, eikä loppua näy vielä.
Pidän myös hyvin paljon musiikista, vaikka en soita mitään soitinta tällä hetkellä. Aiemmin olen soittanut kitaraa, pianoa ja rumpuja.
Viimeksi muokannut Fener päivämäärä 14.12.2013 19:15, muokattu yhteensä 1 kerran
Vanhalla foorumilla
Spoiler:
Ice Rayquaza.
Fener
 
Viestit: 47
Liittynyt: 01.11.2010 15:04

Re: Esittelyketju

ViestiKirjoittaja Niilonator » 15.05.2011 08:41

no voih pitäis sit tännekki laittaa jtn ÄLKÄÄ LUULKOKAAN ETTÄ TÄSTÄ TULEE PITKÄ /kieliopillisesti oikein kirjotettu

elikkä siis oon 16v poika monninkylän peräkylästä noin 75 km from helsinki
harrastan POKEMONIIIIIIIII ja partioo käyny 10vuotta kuvataidekoulussa (ei mikn oikee koulu vaan harrastusmuotoinen kuvataide paikka tai joku )
oon erittäin eristäytynyt koko elämän aikana (huimat16vuotta) just ja just 4 kunnon kaverii kiusattu eskarista ysille täytän heinäkuussa17
mahottoman sosiaalinen kun ensin pääse ulos kuoresta (joka on muuten aika paksu )((kuvainnollisesti)) tykkään sulkeista
kuuntelen musiikkia liian kovalla
lempi bändi on KoRn (R väärinpäin ) muutenki musamaku menee rankemman puolelle
pokemoneista lemmparit on Dragon tyyppii +eevelutionit+ haamut erityisesti ghastly
pelannu korttei 7vuotiaast KUNNOLLA 14vuotiaast
kunnolla meinaa sitä et oon tienny oikeet säännöt
(7vuotiads ei yleensä osaa englantia)
tulihan tästä vähä pitkä
toivoo saavansa uusia ystäviä/kavereita tästä porukasta
-Taidat olla porvoon viiminen pokemon pelaaja
-En, kyllä meitä on kolme
-entä minä?
- No okei neljä

Fc(X) 4914-4018-8178
Avatar
Niilonator
 
Viestit: 112
Liittynyt: 10.04.2011 10:27
Paikkakunta: Askola,Monninkylä
(: meh, ei jaksa

Re: Esittelyketju

ViestiKirjoittaja Insomne » 19.05.2011 02:44

HURR DURR.. Eipäs ole pitkiin aikoihin tullut pyörittyä foorumeilla, mutta paras tapa alottaa on varmaankin esittäytymällä.

Joo, elikkäs, olen kohta 20 täyttävä nuori miehen alku. Henkinen ikä enemmän tai vähemmän kuitenkin jossain 6 vuotiaan paikkeilla, Peter Pan syndrooma tai jotain. Tiedä kuinka nyt sitten valmistua kahdenkympin kriisiin, mutta on tässä nyt vielä vähän päälle kuukausi onneksi aikaa.. Muuten olen tämmöinen ulospäinsuuntautunut, spontaani, karismaattinen, äärimmäisen itsekeskeinen ja kaikin puolin muutenkin täydellinen ADHD-tapaus. Pukeudun kai suht normaalisti, pillifarkkuja, kauluspaitoja jne. Mieheksi liian pieniä jalkojani koristaa usein maiharit (DEM AWESOME BOOTS), mutta kaipa nyt kesän tullessa pitää etsiä jotkut räväkän väriset tennarit, maiharit kun tuppaavat hiostamaan ja kuka nyt haisevia jalkoja jaksaa, ellei sitten omaa jotain fetishiä.. Käytän silmälaseja enkä ole näistä heti luopumassa kun tykkään muutenkin koristaa naamaani härpäkkeillä, jonkun mielestä lävistyksiä on jo ehkä vähän liikaakin, mutta usein kuulen niiden sopivan minulle. Normaali aktiviteetteihini kuuluu piirtäminen, maalaaminen(akryyli ja spray-maaleilla, öljyvärit on @@@@@@@@@). Tarkoitus oli myös hankkia tatuointikone ja alkaa tuhrimaan omia sääriä harjoitukseksi.. Hankinta siirtyi nyt kuitenkin kesän puolelle kiitos Suomen sosiaalitoimien asumistuki takaisinperintälaskun takia.Valmistuin puoli vuotta sitten lukiosta ja seuraava etappi on todennäköisesti joku "taide"(ärsyttävä sana) painotteinen AMK. Katsoo nyt kuinka tulevat pääsykokeet menee, yhteen paikkaan vasta tullut kutsu.. ATM olen työharjoittelussa taidegalleriassa joka rajoittaa ankarasti viikonloppu ördäämistä(ehkä parempi näin) työvuorojen takia, mutta ompahan enemmän rahaa pokemon kortteihin

But enough of me.. Innostus pokemoniin alkoi joskus ala-asteella kun kyseinen ohjelma alkoi pyöriä lauantai aamuisin TVssä. Ohjelman myötä aloin luonnollisesti ostaa myös kortteja ja GB pelejä, kukapa nyt voisi vastustaa äärimmäisen manipuloivaa "gotta catch em all" tunnaria. Kortteja lähinnä vain keräsin, tuli niillä myös jotain hyvin alkeellista pelaamista harjoitettua, mutta tuolloin ei englanninkielen taito oikein riittänyt kunnolliseen pelaamiseen.. Innostus lakkasi kuitenkin joskus ylä-asteelle siirryttäessä, tiedä sitten miksi. Ainoa kosketukseni pokemoniin tässä pitkällä aikavälillä on ollut vain emulatoreilla pelaaminen. Tänä keväänä vanhempien luona pyörähtäessä kuitenkin iski nostalgiat kun kaivoin vanhan korttikansion jostain pölyisestä laatikosta esiin.. Pitkään piti ballseja kasvatella, että sain haettua ärrältä uuden teemapakan kaverin kanssa ja aloitettua taas pelaamisen. Pienen harjoittelun jälkeen aloin luonnollisesti kaipaamaan lisää peliseuraa ja nyt olen sitten MAHTAVAN kahden viikon ajan käynyt tiistaisin Helsingin lautapelien liigassa pelailemassa. Kauheasti en varmaan veteraaneille haastetta tarjoa, mutta enköhän kehity. Kilpailunhaluinen luonne ajaa eteenpäin >:>

Absol ja Mightyena on ihania. Dark tyyppi noin yleensä muutenkin, poison luonnollisesti hyvänä kakkosena.

Pokemonin ulkopuolelta: How I met your mother ja Barney Stinson<3. Loistava sitcomi, perehtykää..
Avatar
Insomne
 
Viestit: 9
Liittynyt: 19.05.2011 00:38

Re: Esittelyketju

ViestiKirjoittaja nobu » 24.05.2011 17:49

Hellurei ja hellät tunteet! Meitsi on Noora, pian 16 vuotta täyttävä naisenalku Joensuusta. Käyn peruskoulun viimeistä luokkaa ja ensi syksynä olisi tarkoitus päästä amikseen opiskelemaan audiovisuaalista viestintää. En juuri nyt harrasta mitään, vaan olen tauolla karatesta, mutta vapaa-aikanani piirrän, pelaan videopelejä, luen ja valokuvaan. Olen luonteeltani iloinen, positiivinen ja todella itsepäinen. Se on suvun kirous ja lahja, kuten myös tietynlainen epäsosiaalisuus.
Ulkonäöstä on aika vaikea antaa sellaisia huomattavia tuntomerkkejä. Omistan punaiset hiukset ja pituutta 160cm, ruumiinrakenteeni on normaali. En edusta mitään tyyliä enkä ole muutenkaan kovin genreuskovainen. Näytän kuulemma nuorisorikolliselta lävistyksineni (snake bites, rusto, venytykset, tulossa kieleen ja septum nenään) ja sivukaljuineni, mutta olen oikeasti todella kiltti ihminen. Vihaan sitä kun ihmiset tuomitaan ulkonäön takia.

Tullaan toimeen! ヽ(・∀・)ノ ワチョーイ♪


EDIT // UUSI ESITTELY LÖYTYY SIVULTA 5!
Viimeksi muokannut nobu päivämäärä 15.01.2013 11:21, muokattu yhteensä 2 kertaa
Tässä kylmässä maassa, jossa talvi on pitkä ja sisältää kesän, voi kuolla pakkasen puremaan.
Avatar
nobu
 
Viestit: 24
Liittynyt: 05.05.2011 20:30
Paikkakunta: Joensuu

Re: Esittelyketju

ViestiKirjoittaja Isilmírë » 07.07.2011 11:46

35-vuotias kahden pojan äiti täällä. Törmäsin poksuihin ensimmäisen kerran joskus 2000-luvun alussa sijaistaessani mieheni työparia kolulaisten iltapäiväkerhossa. Toki olin taskumonstereista kuullut ennenkin, mutta iltapäiväkerhon lapsukaisten kätösissä näin poksukortteja ensi kertaa irl. MtG-pelaajana kiinnitin kyllä lähinnä huomiota korttien koreisiin holoefekteihin enkä niinkään otuksiin itseensä ;)

Vaan kuinkas sitten kävikään. Kun esikoinen oli kuusivuotias, yritin opettaa hänelle MtG:tä, mutta ei siitä oikein tullut mitään. Korteissa on niin paljon englanninkielistä tekstiä ja pelisysteemi oli pienelle ihmiselle vähän monimutkainen. Siinä kohtaa Pokémonit muistuivat taas mieleen, ja Helsingin Fantasiapeleistä löytyikin varsinainen asiantuntija neuvomaan korttien hankinnassa. Kannoin kotiin kaksi Majestic Dawn -pakkaa, kirkkaankeltaisen pelialustan ja läjän kortinsuojuksia (niiden laatu oli noussut huimasti sitten omien MtG-päivieni), ja siitä se sitten lähti.

Pikkuveljen synnyttyä vuotta myöhemmin emme ole enää hirveästi ehtineet pelailemaan, ja vähätkin pelikerrat on käyty usein omilla säännöillämme pelin lyhentämiseksi. Siksi viralliset säännöt ovatkin lievästi sanottuna hakusessa tätä nykyä. Mutta kortteja karttuu edelleen, meillä kun on sellainen diili, että kerran kuussa ostan joko uuden pakan tai kolme buusteria esikoisen valinnan mukaan. Periaatteessa kortit ovat pojan, mutta minä kyllä olen se, joka huolehtii ne suojakuoriin ja lajittelee ne tyypin mukaan säilytyslaatikoihin. Ja kerää ne lattialta ja lajittelee uudelleen laatikoihin pikkuveljen suoritettua sabotaasi-iskun isoveljen huoneeseen. Onneksi kuopuskin on kasvanut sen verran, ettei enää työnnä kortteja suuhunsa vaan tyytyy levittelemään ne pitkin lattiaa. Sisarusrakkaus on nimittäin joskus ollut koetuksella, kun vasta buusterista löytynyt harvinainen holo on hetkeksi vaille silmälläpitoa jätettynä saanut perusteellisen kuola- ja nököhammaskäsittelyn.

Perheemme Pokémon-harrastus ei toki rajoitu kortteihin, vaan esikoisen kaapista löytyy myös valikoima DS-pelejä. Hän itse pelailee nykyään 3DS:llä ja on jalomielisesti luovuttanut DSi:nsä käyttööni, jotta voin pelata äitienpäivälahjaksi saamaani Pokémon Whitea. Esikoisella itsellään on tietysti Black, mikä mahdollistaa poksujen treidaamisen kätevästi edestakaisin. Pojalla kun ei esim. riitä oikein kärsivällisyyttä legendojen nappaamiseen, niin minä lainailen hänelle omiani silloin kun en tarvitse niitä; saa nähdä, joudunko lopulta nappaamaan Tornadusinkin hänen puolestaan että pääsemme kumpikin vuorollamme kokeilemaan Landorusin jallittamista.

Tälle foorumille löysin tieni, koska kuljetan DSi:tä mukana töissä ja pelailen sillä hiljaisina hetkinä. Asiakaspalveluammatissa kun ei oikein ole "oikeaa" tekemistä silloin, kun asiakkaitakaan ei ole. Pokémon on erinomainen peli tähän tarkoitukseen, koska siinä ei tule sellaisia kriittisiä "odota hetki, mun on pakko pelaa tää matsi loppuun tai mä häviän" -tilanteita odottamattomien asiakkaiden ilmestyessä. Niinpä peli oli auki työtasollani eräänäkin päivänä, kun eräs herrahenkilö tuli paikalle työasioissa, tunnisti heti pelini (olin kuvitellut, että se ei niin pistäisi silmään tiskin toiselta puolelta katsottuna ) ja kertoi Poromagian Pokémon-liigasta ja tästä foorumista. Liigaan asti emme ole vielä ehtineet, se kun osuu pahasti samalle päivälle kuin esikoisen maalivahtivalmennus, mutta foorumille päätin nyt kuitenkin kirjautua. Ja kyllä me vielä liigaankin joku kerta ilmaannumme, esikoinenkin suunnittelee jo täyttä päätä uutta pakkaa nimenomaan siihen tarkoitukseen.

Mitä omiin Pokémon-mieltymyksiini tulee, varsinaista yhtä lempipoksua en osaa nimetä. Pidän yleisesti sähköpokémoneista ja linnuista ja joitain suosikkejani ovat Jolteon, Togekiss, Pachirisu, Zebstrika ja Emolga. Myös Eevee on lähellä sydäntäni, samoin sen evoluutiot Espeon ja Umbreon, jotka muodostavat poikkeuksen yleiseen vastenmielisyyteeni psyykkisiä ja pimeyspoksuja kohtaan. Edellä listatuista otuksista voineekin jo päätellä, että olen mieltymyksissäni pitkälti hempeilylinjoilla ja tykkään söpöistä poksuista. Tätä taipumusta on esikoisen joskus vaikea ymmärtää, hänen arvostuksensa kun riippuu pitkälti siitä, kuinka kova joku poksu on taistelussa =D


Muoksis

Lisäänpä vielä sen verran, että nickini Isilmírë on peräisin J.R.R. Tolkienin fantasiamaailmasta. Poksuharrastukseni on tullut esikoispojan myötä ja on pitkälti riippuvainen hänen innostuksestaan, mutta Tolkien on minun oma juttuni, joka on jaksanut kiehtoa siitä asti kun 22 vuotta sitten luin ensimmäistä kertaa Tarun Sormusten Herrasta. "Kotifoorumini" onkin Konnun Vihreä Lohikäärme.
Viimeksi muokannut Isilmírë päivämäärä 08.07.2011 08:51, muokattu yhteensä 1 kerran
Då flög en vind från havet in med lockande musik,
en mumrik spelar på sin flöjt i sömnig sommarvik
Isilmírë
 
Viestit: 5
Liittynyt: 04.07.2011 13:37

Re: Esittelyketju

ViestiKirjoittaja victini98 » 07.07.2011 13:43

Moro!
Mä oon 12-vuotias (kohta 13) tyttö vääksystä. Olen n.160 cm pitkä ja ehkä vähän alipainoinen (en kerro paljon mä painan). Mulla on aika pitkät ruskeat hiukset. Luonteeltani oon hullu, huumorintajuinen ja ärsyttävä. Harrastan yleisurheilua, pelaamista ja cheerleadingiä. Yleisurheilun alotin viime vuonna. Mä olin viime vuonna piirin mestaruus kisoissa kiekon heitossa toka. En käy kauheesti kisoissa paitsi jos vääksys on jotku kisat, piirin mestaruus kisat, reilucup tai vattenfall seuracup. Cheerleadingin aloitin sillon ku mä olin 10-vuotias. Viime vuonna meijän joukkue (spirit stars twinkle) oli kisoissa 18. Harrastin joskus teline voimisteluu mut lopetin sen ku mul ei ollu tarpeeks vapaa aikaa. Vapaa ajalla mä oon yleensä kavereitten kanssa tai treeneissä. Koulussa mä oon varmaa aika hyvä keski arvo on jtn 8,8.
Tos oli jtn...
Sori jos kirjotan jtn tyhmää...
Mun tarina luku 2:

White friend code: 2322 8485 9547
mun wi-fi vaihtola:
Avatar
victini98
 
Viestit: 283
Liittynyt: 28.04.2011 22:26
Paikkakunta: sieni
(: ES pärisee, jonnet tärisee (;

Re: Esittelyketju

ViestiKirjoittaja Bu_fu » 04.08.2011 19:19

Nimi: Toni
Lempinimi: Tono
Ikä: 23V
Paikkakunta: Heinola/Lahti
Harrastukset: YGO,Pokemon,CS 1.6
Lempivari: Vihreä
Lempiruoka: Lasange
Lempijuoma: Cola nyt ja aina <3
Lempi musakategoria: Rap,RnB,Hip-Hop
Motto: Laatu määrää, ei hinta.
Pituus: n.180cm
Paino: n.120kg (LÄSKI)
Hiukset: Lyhyet ruskeat
3DS Friend Code: 1006-2879-2331 (Toni)
Avatar
Bu_fu
 
Viestit: 117
Liittynyt: 04.08.2011 17:47
Paikkakunta: Heinola/Lahti

Re: Esittelyketju

ViestiKirjoittaja Atlas » 07.08.2011 13:21

Sen verran kauan on tultu jo täällä pyörittyä niin voisin viimeinkin tänne rustailla jotain.

My name is Atlas ja olen 15-vuotias nuorimies ja olen kotoisin Hesasta. Luonteeltani olen aika rauhallinen, asiallinen, kärsivällinen ja semi-epäsosiaalinen ja vietänkin usein päivät koneen ääressä tai hyvää kirjaa lukien. Olen reilut 181cm pitkä ja pukeudun aika simppelisti: farkut tai rikkinäiset verkkarit ja t-paita. Harrastan salibandyä, omatoimista lenkkeilyä, sekalaisten kirjojen lukemista ja animen ja mangan katselua/lukemista. Suosikki sarjoja ovat One Piece, FMA Brotherhood, Katekyo Hitman Reborn ja Soul Eater(Not!). Liikun foorumilla enimmäkseen Muu Keskustelu-alueella ja silloin tällöin vähän muuallakin, mikäli on jotain järkevää tai aiheeseen liittyvää kirjoitettavaa.

Pokemonia on tultu pelattua joskus muutama vuosi sitten kohtuullisen paljon ja nykyään olen jotenkin koittanut pelata kilpailullista(vaikkakin kamalan huonolla menestyksellä), mutta on viime aikoina jäännyt vähän sivuun, kun ei oikein ole ollut motiivia käynnistää DS:ää tai pelata PO:ssa. Kenties kiinnostus palaa jossain vaiheessa, kunhan jaksan vähän syventyä hommaan hieman enemmän. Lempipope on varmaankin Staraptor.

Pidän aika sekalaisista asioista kuten limusta, kuntoilusta, indigosta, WeohNatain ja muiden foorumilaisten turinoista, pilvistä, nukkumisesta, YouTube:sta sekä sushista, mutta en pidä asioista kuten klo 9:00 kouluaamuista, kaalikeitosta, vanhentuneesta leivästä, kiusaajista, ylimielisistä ja äänekkäistä ihmisistä enkä hyttysistä.

Tiivistettynä olen aika peruskäyttäjä ja sellaisena ajattelin myös pysyä. :P
Feeling it
XY: 5429-7397-3389
Avatar
Atlas
 
Viestit: 205
Liittynyt: 01.11.2010 08:02
Paikkakunta: Helsinki

Re: Esittelyketju

ViestiKirjoittaja AelitaLyoko » 13.09.2011 17:29

Olen AelitaLyoko ja olen 16-vuotias tyttö. Mutta olen aikalailla poikamainen. Ja kuten nimimerkistäni näkyy niin pidän Code Lyokosta paljon, mutta pidän myös Pokemonista ja monista muista ohjelmista. Katselen myös paljon formula 1:siä ja pidän paljon Sebastian Vettelistä joka kyllä voittaa mestaruuden. Eipä tässä sitten muuta.
AelitaLyoko
 
Viestit: 13
Liittynyt: 12.09.2011 19:07

Re: Esittelyketju

ViestiKirjoittaja Mov » 20.09.2012 22:25

Jeah, olen 12wee poika Helsingistä. Harrastuksiini kuuluvat Breakdance, Karate, Scoottaus ja omatoiminen lenkkeily. Olen sinäänsä aika sosiaalinen ihminen, mutta joskus jotain ihmistä en vain kestä. VIHAAN PESSIMISTEJÄ YLI KAIKEN!!! Onneksi kukaan kaverini ei ole/toivottavasti tule olemaankaan sellainen. Yksikin pessimistinen sana, niin meikä lähtee. Pukeudun yleensä perus T-paitaan, johonkin huppariin ja verkkareihin tai lökäreihin.
Duel mastersia on tullut pelailtua, ja Poké kortteja olen kerännyt 3 vuotiaasta asti. Into on tosin nytten lopahtanut....
Kuitenkin! Olen sellainen höseltäjä, jonka pitää tarkistaa vähintään viisi kertaa laitoinko esim. jääkaapin oven kiinni. Tuon takia meinaan joskus myöhästyä koulusta, koska jos olen jo koulun pihalla, niin alan silloin miettimään että laitoinko vesihanan kiinni. Tykkään myös ´kirjoitella kikenlaista. Kun inspis iskee, ei sitä saa olla käyttämttä hyödyksi!:)
Tällainen minä olen.
E: Olen myös 159 cm pitkä...
Viimeksi muokannut Mov päivämäärä 28.10.2012 09:40, muokattu yhteensä 1 kerran
Myyn Duel Masters-kortteja, jos olet kiinnostunut, katso ihmeessä! ;) http://p1.foorumi.info/duelmasters/viewtopic.php?t=535
Avatar
Mov
 
Viestit: 622
Liittynyt: 13.11.2011 13:55
Paikkakunta: StaDin Kaupunki
(: Black 2:ssa Dexiä täyttämässä. Yli 600 popea nähty!

Re: Esittelyketju

ViestiKirjoittaja Appie » 27.10.2012 15:10

Hellou!

Täällä kirjoittelee 22-vuotias neiti Espoosta joka jäi koukkuun Pokemoniin heti Red ja Blue pelien rantautuessa Eurooppaan 1999. Siitä lähtien olen ostanut joka generaatiosta ainakin yhden tai useamman pelin ja Platinumin tultua kiinnostuin kilpailupelaamisesta. Tällä hetkellä hyllystä löytyy enää Yellow, Gold, Emerald, Platinum, SoulSilver, Black ja White 2, satuin mielijohteesta sitten myymään "ylimääräiset" pelini ja säilytin omasta mielestäni parhaat palat. Pelilaitteina toimii mm. GB Color, Nintendo DSlite ja 3DS.

Ruudun takaa minulta löytyy kesällä 2012 syntynyt minileopardin näköinen kissapoika Poki (nimi tulee englanninkielisestä sanasta 'poke' = tökätä, sillä kisu tökkii tassullaan kaikkea mahdollista!), lempinimiä mm. Pokester, Pokimon, Poopoo ja nyt pakkasten tullen staattisen sähkön säestämänä myös Pikachu :) Poitsu on ensi vuoden alussa saamassa tyttökaverin joten sitten karvariiviötä tulee olemaan kaksi maukumassa.
Kissan lisäksi rakastan pelailua, leffojen katsomista ja autoilua. Autoihin olen hurahtanut jo kauan aikaa sitten ja niiden kanssa tulee harrastettua enemmän tai vähemmän suurin osa vapaa-ajasta. Lempivärini on vihreä, kuuntelen paljon kaikenlaista musiikkia mutta lähimpänä sydäntä on rock ja dance musiikki.
Käyn normaalissa päivätyössä joka toisinaan vaatii iltojakin joten vakituisille urheiluharrastuksille ei juuri jää aikaa tai jaksamista, siitä huolimatta käyn tanssimassa aina kun ehdin ja jaksan.

Siinäpä ne tärkeimmät, lempipokemoneja en rupea listaamaan sillä niitä ei ole vain yhtä, enkä myöskään paljasta mihin minua vastaan otellessa saattaa törmätä ;)
Pokemonia vuodesta 1999!
Avatar
Appie
 
Viestit: 2
Liittynyt: 27.10.2012 14:27
Paikkakunta: Espoo
(: Oldschool

Re: Esittelyketju

ViestiKirjoittaja Flyffel » 28.10.2012 00:16

Tervetuloa~!

Tuosta tuli jotenkin ihan mieleen Tiara. Hänkin on aika hurahtanut autoihin ja hän on myös 22.
Avatar
Flyffel
 
Viestit: 4298
Liittynyt: 31.08.2010 23:41

Re: Esittelyketju

ViestiKirjoittaja Appie » 28.10.2012 02:52

Eli ainakin jonkun kanssa on jotain yhteistä! Muutakin kuin pokemon :D
Pokemonia vuodesta 1999!
Avatar
Appie
 
Viestit: 2
Liittynyt: 27.10.2012 14:27
Paikkakunta: Espoo
(: Oldschool

Re: Esittelyketju

ViestiKirjoittaja Illusions » 29.10.2012 23:37

No kappas. Vaikka olen täällä jo jonkin aikaa pyörinyt niin eipäs ole tullut esittäydyttyä.

Olen siis 17-vuotias lukiolaistytteli Helsingistä. Taiteellinen persoona, voisi kai sanoa. Pidän lukemisesta, kirjoittamisesta (laulut, runot ja tarinat), piirtämisestä ja keramiikasta ym. taiteilusta sekä tietenkin musiikista ja videopeleistä.

Luonteeltani olen melko ujo, tuntemattomien saattaa olla haastavaa tutustua, mutta kavereiden kanssa juttu onkin ihan toinen.

En mä tiedä edes. Ei musta ole mitään kovin kiinnostavaa kerrottavaa, true story. Tai ehkä on, muttei niin, että itse sitä sellaisena pitäisin. Lukio on pian suoritettu ja sen jälkeen aion opiskella englantia. Muutan toivottavasti joskus ulkomaille, luultavasti britteihin. Sivubisneksenä olisi mahtavaa kirjoittaa kirjoja, tai jotain muuta.

Kai sitä vielä voisi mainita, että erilaiset mytologiat (etenkin muinaisen Egyptin) ovat kiinnostavia! Meinasinkin aikoinani ryhtyä arkeologiksi, mutta historian ym. tarpeellisten taitojen opiskeleminen ei ole sinänsä kovin houkuttelevaa.
Viimeksi muokannut Illusions päivämäärä 21.10.2014 07:57, muokattu yhteensä 1 kerran
3DS FC (ORAS & Sun): 2165-6407-2700
2DS FC (Moon): ?

Ei tule tosin enää paljoa pelailtua poksua. Jos mitään. Valehtelin oikeesti oon nolis ja annan elämän valuu viemäristä alas ku pelaan vaa 24/7
Avatar
Illusions
 
Viestit: 375
Liittynyt: 11.07.2012 16:32
Paikkakunta: Helsinki
(: K18

Re: Esittelyketju

ViestiKirjoittaja Pimee Umbba » 04.11.2012 23:01

..

Käytän Esittelyketjua viekkaasti hyväksi, kirjoitan jonkinlaisen nopean esittelyn itsestäni uudelleen (koska kyseinen herra viimme kerrasta on jonkin verran muuttunut) ja samalla ilmoitan ninjamaisesti, että Pimee Umbba on rantautunut jälleen tällekkin foorumille~!

Olen siis -93 vuonna syntynyt nuori mies, joka on alunperin kotoisin lapista, Sodankylästä. Kotikonnuilta muuttelin syksyn alusta ensin Kuopioon opiskelun perässä, mutta alan ei-innostuttavuuden takia jätin hanskat tiskiin ja muutin Ouluun, jossa alotitin työskentelyn ensi syksyyn asti. Keväällä on tarkoituksena aloittaa toteuttamaan yhtä suurempaa unelmaani, eli haen luokanopettajankoulutukseen Oulun yliopistoon o/ Ulkonäöstä sen verran, että pituutta herralta löytyy 190cm ja päässä on tällä hetkellä oranssi pehko.

Luonteeltani olen sosiaalinen pakkaus, joka viihtyy ystävien seurassa enemmän kuin hyvin. Jätän yleensä turhan murehtimisen ja angstaamisen sivuun ja viihdyn mielummin energisenä ja pirteänä pakkauksena, joka elää elämäänsä ystävät, unelmat ja vapaus silmissään. Harrastuksiin kuuluu aina niin ihana Cosplay, jossa tavoittelen huipulle pääsemistä. Cosplayn lisäksi suurena kiinnostuksen kohteena on Japanin kulttuuri ja anime&manga. Näiden lisäksi harrastelen koneella pelaamista ja urheilua, kuten juoksua ja salilla käyntiä.

Pokémon & Tämä foorumi

Pkmn.fissä tosiaan olen ollut 2008(?) lähtien. Pelasin ennen kilpailullisesti Pokémonia DP:n aikaan, mutta homma sitten jäi Platinumin jälkeen. Sen jälkeen Pokémonin suosio itsellä on ollut ylä- ja alamäkeä; Pokémoniin liittyvät uutiset seuraan edelleen varsinkin pelien kannalta, mutta kilpailulliseen pelaamiseen en ole vielä kääntynyt uudestaan.. Aika näyttää. Tälle foorumille päätin kuitenkin palailla ihan Pokémonin, että hyvien muistojen takia~! Vaikka Pokémonin kanssa en olekkaan enään niin läheisissä tunnelmissa, paitsi pelien ja mangan kanssa, tulen tänne kirjoittelemaan.. Ainakin tuonne Anime/Manga puolelle :3
Porukka Kasaan! Cosplay Ryhmä
||One Piece||Bakuman||Fairy Tail||Katekyo Hitman Reborn||
Pokémon Black FC: 3009 7318 7437
Avatar
Pimee Umbba
 
Viestit: 80
Liittynyt: 01.11.2010 15:56
Paikkakunta: Sodis

Re: Esittelyketju

ViestiKirjoittaja Haganeproductio » 19.11.2012 16:56

-96 syntyinen tyttönen Tampereelta, opiskelen Lempäälässä Audiovisuaalista viestintää. Pokemonista innostuin silloin vuonna -99 kun sen rantautui Suomeen ja tähän päivään asti harrastanut moista aktiivisesti. Pelailen siis pelejä, katselen animea ja mangaakin aloitin keräämään viime vuonna. Oheiskamaakin löytyy ja koko ajan tulee lisää. Korttejakin omistan, mutta niitä en niinkään keräile tai käytä niitä pelaamisen. Olisi kyllä kuitenkin tarkoitus joskus aloittaa kunnolla keräämään niitä ja niillä pelaamaankin olisi kiva päästä, jos vain jaksaisi opetella.
Ylipäätään Japani on todella lähellä sydäntä. Manga ja anime on ollut vuodesta -08 lähtien must juttu miulle, vaikka jo muutama vuosi aiemmin innostuin asiasta, mutta kunnollinen "harrastaminen" lähti silloin liikkeelle. Coneissa käyn (pääasiassa niissä jotka pidetään Tampereella) ja cosplaytakin aloitan harrastamaan vihdosta viimein ensi vuonna. Touhou Project ja Pokemon ovat Japani-maailmasta ehdottomat suosikit.

Luonteeltani olen ihmisläheinen, auttavainen, hauska ja hassu, sekä hieman höpsö ja kömpelö. Olen myös hieman rääväsuinen ja aika poikamainen, ulkopuolelta näytän aika kylmältä ja ei-ihmisläheiseltä yksinäiseltä otukselta, mutta kuten sanotaan, ulkokuori hämää. Ihmisiin on mukava tutustua ja Pokemon kun meitä kaikkia yhdistää, niin mikäs sen parempaa <(=oUo=)>
準備OK! 目指すは勝利!出発進行!
Pokerus the coastal town -roolipeli
Spoiler:
3DS= 3754-7208-7808 Hagsu
Black= 3396-3012-2790 MARY
White 2= 0047-0699-8469 Hp
Avatar
Haganeproductio
 
Viestit: 188
Liittynyt: 19.11.2012 15:35
Paikkakunta: Tampere
(: みなさんスマイル!

EdellinenSeuraava

Paluu Muu Keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 57 vierailijaa

cron