Esittelyketju

Täällä voit keskustella muiden käyttäjien kanssa aiheista, jotka eivät sovi muille alueille.
Alueen säännöt
Käyttäjät voivat tehdä äänestyksiä vain tälle alueelle.

Mikäli haluat järjestää kilpailuja, muista lukea ohjeet kilpailujen järjestämiseen täältä!

Re: Esittelyketju

ViestiKirjoittaja Hero » 27.11.2012 22:51

Hei, nimeni on Hero - ja olen alkoholisti.
Kuva
Avatar
Hero
 
Viestit: 1678
Liittynyt: 01.11.2010 01:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Esittelyketju

ViestiKirjoittaja Silver » 27.11.2012 23:03

Hero kirjoitti:Hei, nimeni on Hero - ja olen alkoholisti.


Mä mikään alkoholisti oo, mä oon vaan hyötykäyttäjä onks siinä sitten jotain vikaa?
"We're in Phantasma little viscount, on Coney Island. World of fantasy, where illusion is emperor."
Avatar
Silver
 
Viestit: 471
Liittynyt: 01.11.2010 16:06
Paikkakunta: Vantaa
(: "Every fantasy set free, Sodoma rising by the sea"

Re: Esittelyketju

ViestiKirjoittaja nobu » 12.12.2012 15:33

Hei vaan kaikille! Mie oon Noora alias nobu, 17-vuotias naisenalku ja audiovisuaalisen viestinnän opiskelija Joensuusta. Opiskelen alalla toista vuotta enkä osaa vielä sanoa mikä minusta tulee isona, mutta haaveilen erikoistuvani luontokuvaajaksi ja/tai kuvittajaksi. Pokémon-harrastaja olen ollut noin 12 vuotta, mutta kiinnostukseni videopeleihin syttyi vasta pari vuotta takaperin. Lapsena tuli keräiltyä kaikkea mahdollista oheistavaraa poksuihin liittyen ja sama harrastus jatkuu edelleen. Keräilen myös vanhoja pelejä ja pelikonsoleita, sekä hieman erikoisempaa materiaa eli eläinten luita. Peli- ja keräilyharrastuksen lisäksi kulutan aikaani piirtämällä, maalaamalla ja kirjoittamalla blogia. Luonteeltani olen rento ja iloinen, mutta tarvittaessa minusta saa myös haudanvakavaa asiaa ulos. Jos kuulostan yhtään kivalta tai mielenkiintoiselta persoonalta, minuun saa vapaasti tulla tekemään tuttavuutta. :--)

Minut löytää...
- IRC-Galleria
- Blogi
- tumblr
- deviantART
Tässä kylmässä maassa, jossa talvi on pitkä ja sisältää kesän, voi kuolla pakkasen puremaan.
Avatar
nobu
 
Viestit: 24
Liittynyt: 05.05.2011 20:30
Paikkakunta: Joensuu

Re: Esittelyketju

ViestiKirjoittaja crispy rice » 14.01.2013 14:13

Hellou vaan kaikki!

Elikkäs mitäs sitä itsestä....16v pojankoltiainen kuhmon pienestä kyläpahasesta. Jos ette tiedä missä kuhmo on niin se google on keksitty

Noh, pokemonista kiinnostuin joskus eskarissa ja pitihän se joka lauantai kattoa se uus jakso (ah good old times). Korttejakin tuli muutama vuos takaperin vielä pelailtua mutta ei enää nykyään, kun ei löydy pelikavereita.Nykyään kiinnostaa anime ja manga tosi paljon! No okei kyllä kiinnostas pelata korteillakin mutta, noh sen näkee sitten joskus jos tästä kasvais jotain suurtakin

Lempi pokemoneihin kuuluu snorlax,espeon,umbreon,alakazam ja monet muut. Inhokkia ei oikeastaan löydy.

Tykkään plajon mustasta väristä. Myös punainen ja sininen on kiva.

Musiikkimakuni vaihtelee,kuitenkin dubstep ja techno ja sähköinen musiikki ylipäätänsä on kova sana. Mutta myös raskaampi musa käy. Vaikkapa disturbed,metallica,doom unit.

Olen luonteeltani aika ujo enkä hirveästi kaupungilla pyöri, paitsi pyöräily on lähellä sydäntäni. Olen kokenut elämän nurjat puolet ja ollut lähellä tehdä sen kaikkein pahimman vaihtoehdon mitä ihminen voi itselleen tehdä. Eli kiusaamista oli todella paljon ja sen takia jäi koulut pahasti käymättä. Opettajat olivat mulle myös yleensä tosi julmia, huutamista ja uhkailua joka teki musta tosi hiljasen ja yksinäisen. Kiusaamisen arvet näkyvät ja tuntuvat selvästi mutta nyt mennään yksi päivä kerrallaan ja koitetaan jaksella. Nyt sain kuiteskin ton 9 luokan väännettyä loppuun ja tällä hetkellä ei oo koulua (kiitos kiusaajat). Mutta kun minuun vain tutustuu olen ystävällinen ja välillä liiankin äänekäs ja välitän jokaisesta ystävästä (jos sellaisia mulla olisi, mutta minkäs teet kun ei ole), joten kylmä ulkokuori ei kerro kaikkea

Entäs ulkonäkö? No tällanen pätkäksi haukuttu 160-170cm, painoa en tiedä tarkalleen, hieman alipainoinen kai. Mustat lyhyet hiukset löytyy.

Perheestä löytyy: Mä, isä, äiti, isoveli ja koiranköntys.

Harrastuksiin kuuluu:

- Pokemon
- Warhammer 40k sotiminen
- Airsoft
- Pyöräily
- Koneella kyttääminen
- ds,3ds,gamecube. Videopelit ylipäätänsä
- Anime/manga
- Cosplay (Haluaisin aloittaa)

Suurin unelmani on muuttaa pois Kuhmosta ja päästä Helsingin huudeille. Sieltä sitten Japaniin ja mieluusti Tokioon. Eli Japani on todella lähellä sydäntäni.

Ei kait siinä muuta. Tais tulla tärkeimmät

(Edit: lisäsin sisältöä)
crispy rice
 
Viestit: 1
Liittynyt: 14.01.2013 13:39
Paikkakunta: Kuhmo

Re: Esittelyketju

ViestiKirjoittaja annamii » 17.01.2013 20:49

Mä oon tosi huono tekemään mitään esittelytekstejä, mutta yritän kuiteskin!

Oon kohta 22-vuotias tyttönen Kajaanista. Mulla ei hirveenä oo kyllä mitään harrastuksia mitä tekisin säännöllisesti, paitsi ehkä leffojen ja teini-sarjojen kattelu :D
Pokemoneista oon tykännyt siitä asti, kun ne rantautui Suomeen. Sillon pikkuisena tuli kerättyä ne kaikki kuvakortit ja sit ostettua niitä figuureja. Joskus tuli myös hankittua niitä
pelikortteja, mutta en oo niistä oikeestaan ikinä ymmärtänyt hölkäsenpöläystä! Eka oma pokemon peli oli Silver, mutta olin pelannut kaverini Rediä ennen sitä. Tällä hetkellä mulla on DSi ja
uusi hieno pikachu kuosinen 3DS :3 DS:lle mulla löytyy täälä hetkellä platinium, heartgold ja black. Seuraavaksi olisi tarkoitus ostaa White 2.

Mulla ei oo kotona langatonta nettiä, niin en oo vielä kertaakaan netissä pelaillut. Suurimmaksi osaksi oon Pokemon pelejä pelaillut omaksi ilokseni ja napannut vain semmoisia pokemoneja, jotka ulkonäöllisesti miellyttää, mutta viimeistään nyt Blackissä oon enemmän kiinnittänyt huomiota miten kestävä yms pokemon on ja kaverini opastuksella vähän kiinnitänyt huomiota Natureihin yms. Oon kuitenkin aika alottelija vielä tavallaan tässä hommassa ja varmaan tuun täällä kyselemään monistakin jopa tyhmiä kysymyksiä, kun en vielä ällyy kunnolla kaikkee näissä peleissä! :D
Avatar
annamii
 
Viestit: 7
Liittynyt: 07.01.2013 21:42
Paikkakunta: Kajaani

Re: Esittelyketju

ViestiKirjoittaja Jake_Lioner1986 » 26.02.2013 00:17

Heipä hei vaan kaikille,tässä 26-vuotias(kohta 27v.) tuleva varastomiehen alku esittäytyy.
Asun Ylöjärvellä ja Pokemonin pelaamisen lisäksi harrastuksina kuuluu piirtäminen(joka on lähellä sydäntäni) ja salilla käynti.
Mutta sitten siirrytään esimerkkikysymyksiin:

Miten päädyit pokémonien pariin ja onko mielenkiinnon kohteenasi TCG, TFG, pelit, anime, manga, jokin muu vai nämä kaikki?
Tästä tulee aikamoinen historian tunti,mutta yritän parhaani mukaan kertoa sen olennaisen.
Eli siis,Pokémonien pariin päädyin yläasteikäisenä (olikohan se 14-15v.), kun sain itselleni Gameboy Colorin ja Pokemon Yellown. Olin ennen tätä katsellut animea telkusta.
Lisäksi aloin keräilemään TCG kortteja ja pelasin naapurin lasten kanssa.
Pokemonin maailmassa pysyin Pokemon Sapphireen asti, kunnes jostain syystä päätin jättäytyä fandomista joksikin aikaa.
Samalla myös kaikki alkuperäiset korttini vaihtoivat omistajaa.
Tutustuin 3 vuotta sitten henkilöön, joka tykkää Pokemon-peleistä ja hän sai minutkin innostumaan taas Pokemoneista,vuonna 2011 sainkin DS:n ja Pokemon Black pelin.

Nykyään omistan Pokemon Black ja Black 2 pelit(Pokemon X on varattuna) sekä 3ds:n, aloin myös kiinnostumaan jälleen TCG pelistä ja nyt ollaankin sitä harjoittelemassa pelaamista korteilla(viime kerrasta on ollut tosiaan 8-9 vuotta ainakin ja tänään 25.2.2013 olikin ensimmäinen korttipeli pitkään aikaan),toivon mukaan vielä turnauksiin pääsisin vielä joskus.

Entä miten päädyit foorumille ensimmäisen kerran?
Foorumille satuin törmäämään kiitos Googlen,kun etsin jonkinlaista tietoa Suomen mahdollisista Pokemon liigoista sekä turnauksista.

Onko jokin pokémon, johon olet kovasti tykästynyt tai vastaavasti joitakin, joita et voi sietää?
Muutamasta Pokemonista tykkään ja ne ovat:
Hydreigon
Garchomp
Landorus
Terrakion

Ovatko kaverisikin pokémoneista kiinnostuneita vai ovatko taskuhirviöt heidän silmissään turha juttu?
Muutama ystävä kyllä löytyy, jotka tykkäävät Pokemoneista
Avatar
Jake_Lioner1986
 
Viestit: 107
Liittynyt: 25.02.2013 22:57
Paikkakunta: Ylöjärvi

Re: Esittelyketju

ViestiKirjoittaja Sini » 07.03.2013 23:31

Jahas. Tämä Slowpoke käytti sitten vahingossa Amnesiaa, kun en ole tänne puolelle eksynyt. Ihan varmana olen jonnekin esittelyni raapustanut... ihan varmasti.

Olen -88 syntynyt tyttölapsi (kai?), joka löysi itsensä ensimmäisen videopelin äärestä alle kouluikäisenä. Paikallisessa hypermarketissa oli semmoinen valtava Nintendo-masiina, jolla pääsi pelaamaan esimerkiksi Mariota. Liekö siitä jokin pöpö tarttunut, kun myöhemmin huomasin pelaamisen kiinnostavan. Omaan konsoliin ei kyllä taloudessani ollut varaa vielä vuosikausiin.

Muistan, kun uutisissa kerrottiin Pokémonin aiheuttaneen epilepsiakohtauksia Japanissa ja materiaalina näytettiin mm. pätkä alkuintroa. Siitäkin oli vielä jokunen vuosi aikaa Suomen valloitukseen, mutta muistijälki sai minut myöhemmin kiinnittämään sarjaan erityistä huomiota. Pikkusisarukseni katsoivat sarjaa ensimmäisistä jaksoista alkaen, itse tartuin syöttiin vasta viidennessä jaksossa. Huolellisen säästämisen jälkeen saimme hankittua läpikuultavan violetin GameBoy Colorin ja sille Pokémon Yellow:n. Minä, esikoinen, olen perheeni kersoista ainut, joka on edelleen pelaa ja harrastaa Pokémoneja edes jossain muodossa. Lempipoksuja minulla ei oikeastaan ole. Jokaisesta kaudesta tulee jokunen lajike, josta pidän erityisesti, vaikka se sitten olisi hyödyllisyydeltään luokkaa Rattata.

Ja mitäs nyt. Vuosia myöhemmin konsoleita on kertynyt nessusta pleikkakolmoseen ja niille makuuni sopivia pelejä. Tai siis sellaisia pelejä, joihin olen uskaltanut sijoittaa rahani. Pelaan erilaisia melkein-hardcore-tyyppisiä pelejä kasuaalin ottein, erityisesti taktisia ropeja. Pelit ja erityisesti äänituotanto kiinnostavat siinä määrin, että haluaisin tehdä niistä ammatin. (Yksi toisen alan AMK-tutkinto kyllä on jo taskussa.) Harrastan äänten kanssa leikkimistä ja säveltämistä sekä muuta piipertämistä askartelun ja kuvataiteen muodossa. Lisäksi harrastan nyrkkeilyä ja lenkkeilyä. Haaveilen työharjoittelusta ulkomailla, mutta toistaiseksi en ole tehnyt mitään asiaa edistääkseni.

Njaa, ystäviä minulla ei ole ollut vuosikausiin.
Spoiler:
Ellei pelikonsoleita lasketa?
Yours truly.
Avatar
Sini
 
Viestit: 38
Liittynyt: 01.11.2010 21:48
Paikkakunta: Kouvostoliitto Capital
(: Tyylitajuttomuus on aina muodissa!

Re: Esittelyketju

ViestiKirjoittaja Hero » 08.03.2013 10:02

Voin olla uusi ystäväsi. :3
Kuva
Avatar
Hero
 
Viestit: 1678
Liittynyt: 01.11.2010 01:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Esittelyketju

ViestiKirjoittaja PRaGiGaM » 08.03.2013 12:14

Hero kirjoitti:Voin olla uusi ystäväsi.:3

Ja minä voin olla netti ystäväsi Sini. :3
Entinen nimimerkki: victini
Vaihtikseni osoite viewtopic.php?f=26&t=3268
Avatar
PRaGiGaM
 
Viestit: 471
Liittynyt: 10.12.2012 20:03
(: Avatar Made in Taiderun.. Tasin taidetöpö

Re: Esittelyketju

ViestiKirjoittaja PokéGirl4-ever » 08.03.2013 15:08

No ei ole tullut esiteltyä itseäni...

Siis vuonna 2000 syntynyt tyttö, juuri täyttänyt 13 vuotta, ja peruskoulun 6-luokka luonnollisesti menossa. Minua kiinnostavat videopeleistä Pokémonin lisäksi the Legend of Zelda, ja mikä vaan kyllä käy. Lempipokémonini ovat oikeastaan kaikki, paitsi Bidoofit ja Bibarelit saavat tuntemattomasta syystä vereni kiehumaan
Pokémonista innostuin jotain 6-7 vuotta sitten.
Pelaamistakin enemmän pidän lukemisesta... Kaikki käy, mutta fantasiakirjallisuus erityisesti. Fanitan Taru Sormusten Herraa eli LotRia
Sosiaalinen elämäni rajoittuu lähinnä koulukavereihin, ellei lasketa parasta ystävääni, joka on ainoa jonka kanssa muuten olen. En siis ole ihan Forever alone
Pokémon-foorumi on ihan paras!
PokéGirl4-ever
 
Viestit: 412
Liittynyt: 26.12.2012 16:25

Re: Esittelyketju

ViestiKirjoittaja Pikapika » 08.03.2013 17:46

Juu juu. Elikäs esittelytopicci. Juu voisinhan minä kertoa muutamia asioita itsestäni !

Pikapika, elämä ja teot ! Suomeksi koneella istuminen ja kotityöt !


Joo elikä asun täällä metsän keskellä pienessä kaupungissa jossa ei ole juuri mitään, vain pari pientä järveä ympäröi. Kyllä, asun Tampereella ! Tampere on sinänsä ihan mukava kaupunki mutta täällä keskitytään minuun, ei mihinkään miltei tuntemattomiin maalaiskyliin ! Kouluani en kyllä kerro mutta juu Tampereella asun. Ikää on siis 13 (juu oon nuori verrattuna melkein koko muuhun foorumiin eli noin 25-vuotiaisiin naisiin ja miehiin). Juu ja olen aika lyhyt ikäisekseni, vain 168 cm !(Mikä kurjuus). Painoa en tietysti kerro !

Enkä ole mikään kaupungilla pyörivä turhauttava tupakoiva ES-jonne kuten ikäiseni ! Olen aika kiltti koneella istuva matkustuksesta tykkäävä poika ! Juu ja olen todella säästäväinen, joskus jopa itara, paitsi matkoilla. Nytkin 5-päiväiselle Kööpenhaminanreissulle säästän 200 euroa käyttörahaa ! Omistan paljon uusia pelejä. Vanhoja en omista ja niihinkin säästän parhaillani. Lempipokemonini Pikachu joka olisi kiva saada peliin !

Ystävistä se että mulla on kaverituttuja kymmeniä mutta hyviä ystäviä vain muutama (jos perhe poissuljetaan). Pokemonista innostuin vuonna 2008 kun näin jollain silloisella kaverilla kortteja ja pelin, kokeilin vähän ja menin ostamaan ekan korttipakkauksen. Alussa tosin minulta huijattiin melkein kaikki kortit pois mutta nyt niitä on niin paljon ettei kansioon mahdu kuin formaatissa olevat. Tykkään tehdä myös tarinoita aika paljon ja tykkään joskus tehdä pitkiä viestejä (kirjoittelu koneella on mukavaa). Enkä harrasta urheilua juurikaan mutta kyllä salilla käyn ja käyn uimassa (en seurassa).

Sitten lukemisen pariin. Luen käytännössä sarjakuvia (Aku Ankka, Karvinen, Tintti, Viivi ja Wagner, jne...) mutta kaunokirjallisuuttakin tulee luettua jos tulee vastaan joku hyvä (Harry Potter, Percy Jackson 1, tms.). Elokuviakin tulee katseltua. Katselen käytännössä sitä mikä käteeni ulottuu tai mitä telkkarista nyt sattuu tulemaan (meillä on maksukanavat).

Pelaan pokemonin lisäksi myös Soniccia, Mariota ja muita hyviä pelejä. Pelaan myös monia ajopelejä (eniten pelejä jossa törmäillään kuten BurnOut 3). Olen vain aina tykännyt pelaamisesta.

Sosiaalisesti olen aika ujo koska minua on kiusattu mutta vain vähän aikaa, vaivaiset 9-10 vuotta :( . No, sitten pidän tuota, suklaasta, toffeesta, mukavista oloista, kokiksesta, matkailusta ja lomailusta !
Avatar
Pikapika
 
Viestit: 638
Liittynyt: 07.11.2010 11:24
Paikkakunta: Järvenpää

Re: Esittelyketju

ViestiKirjoittaja kassu » 08.03.2013 18:11

Pikapika kirjoitti:
Ikää on siis 13 (juu oon nuori verrattuna melkein koko muuhun foorumiin eli noin 25-vuotiaisiin naisiin ja miehiin). Juu ja olen aika lyhyt ikäisekseni, vain 168 cm !(Mikä kurjuus). Painoa en tietysti kerro !


"vaivaiset 168" cm.... Elikkäs itse olin 13v siinä samoissa mitoissa ja nyt pari vuotta myöhemmin pituutta löytyy se 180 cm... =P Elikkäs odotas vaan kohtahan vasta kasvamaan alat.
"Kill a man, One is a murderer;
Kill a million, a conqueror;
Kill them all, a God."
Avatar
kassu
 
Viestit: 261
Liittynyt: 07.05.2011 13:00

Re: Esittelyketju

ViestiKirjoittaja Sini » 08.03.2013 20:06

Hero kirjoitti:Voin olla uusi ystäväsi.

victini kirjoitti:Ja minä voin olla netti ystäväsi Sini.

Älkää pelotelko. Mie olen herkkä ihminen.

Kaikille koulukiusatuille ja yksinäisille: Elämä helpottuu viimeistään siinä vaiheessa, kun kouluaste ja kuviot vaihtuvat. Been there myself. Olin ala- ja yläasteen vuoronperään yksinäinen ja vuorotellen kiusattu. Lukiossa elin kuplassa ja omassa rauhassani, ja vaikken varsinaisia ystäviä saanutkaan, sain juttuseuraa enkä tuntenut oloani yksinäiseksi. Pidin kuitenkin etäisyyttä ihmisiin. Ammattikorkeassa räjäytin potin ja aloin toipua huonoista kokemuksistani. Sain myös ystäviä. Minulle jokainen uusi sosiaalinen kontakti on edelleen haaste, mutta minun on nyt parempi olla kuin koskaan aikaisemmin.

Lopunperin olen huomannut, että minä olen itse vastuussa siitä, miten pärjään ihmisten kanssa. Voin toki vielä edelleen syyttää menneisyyden kokemuksia käytöksestäni, mutta minulla ei ole varaa jäädä ns. tuleen makaamaan, jos aion edistyä elämässäni. Olen tietenkin saanut apua tämän oivaltamisessa. Jos olisin jättänyt asian käsittelemättä, olisin varmaan jäänyt kotiin homehtumaan sen sijaan, että olisin valmistunut, lähtenyt hakemaan töitä, jne. Minä sain apua psykologilla ja kuraattorilla käynnistä (vaikka käyntikerrat jäivät pakostakin vähälle, sillä koulun mielenterveyspalvelut ovat melko puutteellisia täälläkin). Lisäksi aloitin ohjatun liikuntaharrastuksen, jossa pääsin paitsi kohottamaan kuntoani, myös tutustumaan uusiin ihmisiin.

Minä tein tällaisia asioita harjaannuttaakseni sosiaalisia taitojani ja parantaakseni itseluottamustani:
Haastoin itseni. Heittäydyin pelottaviin (sosiaalisiin) tilanteisiin. Osallistuin keskusteluun ja juttelin vieraiden ihmisten kanssa sopivalla hetkellä (bussissa, hississä jne.) Niin, ja puhuin itselleni hieman lempeämmin. Sallin itselleni virheitä. Itsesyytös ei suinkaan auta parantamaan omaa käytöstä, se vain saa välttelemään tilanteita, joista koituu itsesyytöstä. Arvatkaapa vain, kuinka monta kertaa minä olen nolannut itseni kunnolla elämäni aikana. Sählään julkisissa paikoissa ja tilanteissa varmaan viikoittain, luultavasti jokunen työkin on jäänyt saamatta sen takia. Ei sille voi mitään. Ei kukaan ole täydellinen. Minä olen lopultakin alkanut uskaltaa olla oma itseni, enkä halua päästää siitä irti. Vain minä itse voin vaikuttaa elämääni ja sen minä myös teen.

Juu, nykyään meno on niin tylsää, että pitää oikein uhallaan mennä lueskelemaan provosoivia tekstejä jollain Suomi24-foorumilla. Kiukustuminen on oikein vapauttavaa, vaikkei sitä nettiin purkaisikaan.

Edit: Vaikka toisten huomioonottaminen voi olla vaikeaa, kun oma elämä on lähtökohtaisesti kuralla, itsesyytöksen vähentämisellä en siis tarkoittanut, että olisi lupa sikailla enemmän ja olla kantamatta vastuuta omasta käytöksestään.
Yours truly.
Avatar
Sini
 
Viestit: 38
Liittynyt: 01.11.2010 21:48
Paikkakunta: Kouvostoliitto Capital
(: Tyylitajuttomuus on aina muodissa!

Re: Esittelyketju

ViestiKirjoittaja elbo » 31.03.2013 15:02

Holla~ Tää ois tämmönen 20-vuotias tyyppi. Mä oon hirveen huono tekeen mitään esittelyä, mutta koitetaan. : D

Pokémon oli mun lapsuuden ykkösjuttu, mutten tiedä kuitenkaan paljoa. En oo ikinä pelannu mitään eli vain piirrettyä on tullut katsottua. Mä en muista, kun vaan pari pokea, mutta enköhän mä opi vähän lisää, kun tutustun vähän paremmin. Foorumille löysin vahingossa, kun etsein alunperin oikeastaan jotain anime/manga foorumia, mutta tämäkin vaikutti mielenkiintoiselta, joten päätin sitten rekata. Toivottavasti mua ei ihan kieroon katota, kun en oo mikään pokémonin suurtietäjä .__.
Avatar
elbo
 
Viestit: 52
Liittynyt: 31.03.2013 01:17
Paikkakunta: Pori

Re: Esittelyketju

ViestiKirjoittaja PRaGiGaM » 30.04.2013 16:45

Olen kymmenen vuotias poika eli varmaan foorumin nuorin :d.Olen aika pitkä kymmenen vuotiaaksa olen siis 150cm pitkä(varmaan).Olen aika rauhallinen ja kiltti en ole sellainen kovista esitävä ES jonne niin kuin jotku ikäiseni.Minulla on hyvä muisti muitan kaikki Poksu jaksot Jeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!Olen nähnyt ekän Pokemon elokuvan ja jakson muistan ne ulkoa vaikka näin ne 3vuotiaana

Tutustuin Pokemoniin 3vuotiaana kun parhaalla kaverillani oli Pokemon paita soitä asti olen pitänyt pokemonesta.Ensinmäiset pokemon kortit taisin saada vöösi vuotiaana iskä arveli niin.
Vuonna 2012 loppupuolella aloin pelata poke korteilla
Entinen nimimerkki: victini
Vaihtikseni osoite viewtopic.php?f=26&t=3268
Avatar
PRaGiGaM
 
Viestit: 471
Liittynyt: 10.12.2012 20:03
(: Avatar Made in Taiderun.. Tasin taidetöpö

Re: Esittelyketju

ViestiKirjoittaja Charmaniac » 22.05.2013 16:01

!
Viimeksi muokannut Charmaniac päivämäärä 14.08.2014 21:26, muokattu yhteensä 1 kerran
Charmaniac
 
Viestit: 226
Liittynyt: 05.05.2013 12:22

Re: Esittelyketju

ViestiKirjoittaja Bloodbane » 22.05.2013 20:04

Sano nyt vielä että käyt Pitkäjärven koulua.
Avatar
Bloodbane
 
Viestit: 885
Liittynyt: 01.11.2010 08:04

Re: Esittelyketju

ViestiKirjoittaja Charmaniac » 22.05.2013 20:07

Bloodbane kirjoitti:Sano nyt vielä että käyt Pitkäjärven koulua.

En käy Pitkäjärven koulua. Miten niin? *?*
Charmaniac
 
Viestit: 226
Liittynyt: 05.05.2013 12:22

Re: Esittelyketju

ViestiKirjoittaja Bloodbane » 22.05.2013 20:09

Olin siellä joskus.
Avatar
Bloodbane
 
Viestit: 885
Liittynyt: 01.11.2010 08:04

Re: Esittelyketju

ViestiKirjoittaja sleepy » 10.06.2013 14:09

Herättelen töpöä henkiin jee.

Hei siis, täällä on vähän epäaktiivisena foorumilla pyörivä 19-vuotias tytöntapainen, joka pari vuotta sitten jaksoi olla täällä jopa kirjautuneenakin. Nykyään lähinnä offlinessa lueskelen viestejä ja ketjuja, joten minua ei kauhean usein täällä näe.
Olen kotoisin Kainuun korvesta, mutta toivon mukaan muuttamassa Ouluun syksyyn mennessä. Lukion olen juuri saanut päätökseen enkä takaisin mene. Harrastelen kaikkea epämääräistä, kuten piirtämistä, koskettimien pimputtelua ja erinäisten esineiden keräämistä. Taidoiltani noissa asioissa en ole häävi ja muutamia asioita mainitakseni kerään niin pokémonkortteja kuin -pelejä kuin mangaa. Yleisestiottaen istun tietokoneella 24/7, pelaan konsolipelejä ja koetan joskus näyttää naamaani myös ulkona. Luen myös paljon, luettavaksi kelpaa sitten kaikki hyvä, oli genre mikä tahansa. Enimmäkseen luen fantasiaa, mutta on tullut luettua myös paljon paljon paaaljon muuta.

Näytän normaalilta, olen 165cm ja tavis. Ehkä hieman lihomaan päässyt epäonnistunut yksilö, joka koettaa raahata takapuolensa salille joskus kun koneelta kerkeää. Perheeseeni kuuluuvat vanhemmat sekä kaksi pikkuveljeä joista toinen on pokémonintoilija ja toinen taas ei.
Olen pienestä pitäen ollut nintendon fani ja omistan Nintendo 64:sen, Gamecuben, Wii:n, DS Liten sekä nyt uusimpana rakkautena on kaunis 3DS:ssäni Pokémon X:ää ja Y:ytä varten. Rakkauteni ovat Zeldat, Mariot, Banjot ynnä muut vastaavat mahtavuudet ja tykkään yrittää soittaa pelimusiikkeja aina kun saan aikaiseksi.

Esittelyni on sekava ja hyppii aiheesta toiseen, mutta en kirjoittanutkaan L:llää äidinkielestä joten annettakoon se anteeksi.

Äitini, suureksi harmikseen, tutustutti minut alunperin Pokémoniin ilmoittaessaan, että telkkarissa alkoi juuri jokin uusi lastensarja, haluaisinkohan katsoa. Ja minähän tottelevaisena ipanana menin katsomaan ja hurahdin Pokémoniin.
Sen seurauksena olen ensimmäisen ja toisen animekauden kyltymätön fani sekä pelannut läpi jokaisen käteen osuneen Pokémonpelin. Okei, en ole pelannut turhuuksia, mutta pääsarjan pelit olen kolunnut läpi parhaani mukaan. Ensimmäinen itse pelaamani Pokémon oli Yellow ja sitä seurasivat myös Red ja Blue vaikka ne samanlaisia lähes ovatkin.
Lempipeleihini kuuluvat Blue, Yellow, Crystal, Emerald, Diamond, HeartGold. White ja White 2 ovat myös hyviä, mutta en ole ehtinyt kiintyä niihin vielä niin paljon, että laskisin ne täysin listaani kuuluviksi. Pokémonit noissakin peleissä ovat kuitenkin hyvin rakkaita.
En aloita pelejäni yleensä uudestaan sillä en kykene luopumaan tiimistäni ja vaivalla kouluttamistani pokémoneista. Kiinnyn niihin aivan liikaa.
Diamond on suurin ylpeyden aiheeni sillä se on ensimmäinen pelini ikinä missä olen saanut koko Pokédexin täyteen. Lukuunottamatta tietysti eventtileguja sillä en omista langatonta nettiä enkä kykene niitä siis saamaan. Mutta omistan jokaisen saatavissa olevan pokémonin ja olen saanut sen kauniin kivan pikku tähden trainer cardiini. Jollekin tuokin on ehkä pikkujuttu, mutta minulle koko Pokémonpeliurani suurin haave.

En osaa pelata TCG:tä, mutta keräilen kyllä pelikortteja kun vanhoja keräilykortteja ei enää voi saada mistään (Suomesta ainakaan). En myöskään katso enää juurikaan tv-sarjaa. Leffat ja pelit kiinnostavat enemmän. Foorumille eksyin joitakin vuosia sitten kun etsin tietoisesti suomalaista Pokémonaiheista foorumia.

Kirjoitin tätä odotellessani patchia MapleStory Europeen ja nyt kun patchi alkoi lataamaan voin lopettaa tämän. Odotan innolla X:ää ja Y:ytä ja jatkan foorumin kyyläämistä vieraana. Kiitos ja heihei.
sleepy kiittää ja kuittaa
Avatar
sleepy
 
Viestit: 204
Liittynyt: 11.11.2010 20:34
Paikkakunta: Oulu

EdellinenSeuraava

Paluu Muu Keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 45 vierailijaa

cron