Jouluaaton 2012 keskustelu!!!

Täällä voit keskustella muiden käyttäjien kanssa aiheista, jotka eivät sovi muille alueille.
Alueen säännöt
Käyttäjät voivat tehdä äänestyksiä vain tälle alueelle.

Mikäli haluat järjestää kilpailuja, muista lukea ohjeet kilpailujen järjestämiseen täältä!

Jouluaaton 2012 keskustelu!!!

ViestiKirjoittaja Pikapika » 11.12.2012 23:02

Spoiler:
Täällä olisi keskustelu joulusta tänä vuonna ja kyselen toiveita sun muuta, no kuitenkin, toivelistani :

Toivelista

Pokemon Black 2 (ehkä joudun ostamaan ens vuonna itse)
Minijääkaappi
Vähän suklaata
(listaan lisää myöhemmin kun keksin)

Ite ostan joulusin kaikkee randomii mitä tyypit toivoo ja siinä se.


Edellisten juttujen alkuviesti

Jouluaaton keskustelu !

Jep, eli täällä keskustelu joulunpyhien ajan. Modet voivat lukottaa 27.12. tämän topicin. No, tässä topicissa keskustellaan tämän vuoden joulustamme, sen tapahtumista, ruoista ja kaikesta muusta. Laitan omasta joulustani juttua jouluaatonaamuna.
Viimeksi muokannut Pikapika päivämäärä 23.12.2012 22:54, muokattu yhteensä 2 kertaa
Avatar
Pikapika
 
Viestit: 638
Liittynyt: 07.11.2010 11:24
Paikkakunta: Järvenpää

Re: Joulu 2012

ViestiKirjoittaja Hero » 11.12.2012 23:20

Kuva
Avatar
Hero
 
Viestit: 1678
Liittynyt: 01.11.2010 01:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Joulu 2012

ViestiKirjoittaja Regimeta » 11.12.2012 23:26

Itse en odota joulua erityisemmin. Kyllä, lahjat kiinnostavat ja on mukava tavata ihmisiä ja syödä hyvää ruokaa, mutta minulta itseltäni puuttuu joulufiilikset lähes kokonaan. Joulu ei vain jaksa innostaa yhtä paljon kuin pienenä. Odotan uutta vuotta ja ilotulitteita oikeastaan enemmän.

Omaan lahjalistaani kuuluu lähinnä lautapeli 7 Wonders, Pokémonkortteja ja Linkin Parkin albumi Living Things. Tilasin myös itselleni Kirby: Mass Attackin joululomaksi pelattavaksi. Yleensä toivon lahjaksi jotain uutta peliä, mutta lähes kaikki hyvät uudet pelit ovat Wii U:lle, jota en vielä omista. Rahaa yleensä saan sukulaisiltani, jotka aion säästää ja ostaa mahdollisesti Wii U:n alkuvuodesta Monster Hunter Tri: Ultimaten ilmestyessä.

Yhdestä jutusta pidän joulussa erityisen paljon: tykkään tehdä lahjoja ja kortteja parhaimmille kavereilleni. Aika vain tahtoo loppua kesken, vielä kun pitäisi panostaa viimeisiin kokeisiin. Lauantaina aion käyttää koko päivän korttien ja lahjojen tekemiseen, silloin ainakin riittää aikaa mikäli heti aamusta aloittaa. Olen tehnyt jo vanhalle opettajalleni lahjan jonka annoin hänelle kun hän vieraili koulussamme. Lisäksi tein parhaalle kaverilleni (tytölle) pöllökaulakorun uunissa kovetettavasta massasta. Korun koristelin lasihelmillä, ja pakko sanoa että lopputuloksesta tuli jopa itseni mielestä todella hyvä! Yleensä olen liian ankara itselleni enkä saa mitään aikaan, mutta tällä kertaa sain jopa valmista. Vielä pitää ostaa kaupasta ketju. Ajattelin tehdä tänne foorumille oman taidegalleriani, jonne postaan tekemäni joululahjat ja parit piirrokset.
Avatar
Regimeta
 
Viestit: 347
Liittynyt: 01.11.2010 19:30
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Joulu 2012

ViestiKirjoittaja Master Entei » 11.12.2012 23:31

Regimeta kirjoitti:Itse en odota joulua erityisemmin. Kyllä, lahjat kiinnostavat ja on mukava tavata ihmisiä ja syödä hyvää ruokaa, mutta minulta itseltäni puuttuu joulufiilikset lähes kokonaan. Joulu ei vain jaksa innostaa yhtä paljon kuin pienenä. Odotan uutta vuotta ja ilotulitteita oikeastaan enemmän.

Tämä, tosin en odota niinkään uutta vuotta vaan Huoratronin maailmanlopun-keikkaa. Mitään lahjojakaan en ole edes miettinyt, luultavasti kuumottelen niitä viikon päästä. En tiedä mikä on, mutta en oo jotenkin herännyt edes talveen vielä.
Avatar
Master Entei
 
Viestit: 509
Liittynyt: 01.11.2010 11:27
Paikkakunta: Turku

Re: Joulu 2012

ViestiKirjoittaja theNazze » 11.12.2012 23:35

Itellä joulun paras osa on ehkä se ruoka. Nom. Mut joo, täs viel puristellaan viimeset kokeet alta pois ja kuumotellaan miten on ka laskenut edellisestä. Lahjatoiveita ei tänäkään vuonna ole mitään erityistä. Jotkut kuulokkeet ois jees ja uudet reinot. Ehkä pari lisäosaa carcassonneen. Sitten joulun jälkeen menen uudeksi vuodeksi Roomaan leikkimään. Italia on paras.

Edit: Ainiin, perhana. Tästä tulee elämäni ensimmäinen joulu ilman vaaria. :<

Hero kirjoitti:http://www.verkkokauppa.com/fi/product/5528/cmrxt/BlackWash-WM3111-musta-pesukone-A-energialuokka

Äiti osti tällaisen minulle.

Toi on ehkä hienoin ja suloisin lahja ikinä. Olisipa minunkin äiti noin kiva. ;___;
Viimeksi muokannut theNazze päivämäärä 11.12.2012 23:46, muokattu yhteensä 1 kerran
Tampereen keilakerho 2010 -jäsen
Tampereen ei-enään-niin-keilakerho 2011 -jäsen

"Hiiri pissii pumpuliin nurkassa."
Avatar
theNazze
 
Viestit: 143
Liittynyt: 01.11.2010 12:08
Paikkakunta: Helsinki
(: Moi, oon Nasse, mut en asu enää maan alla :)

Re: Joulu 2012

ViestiKirjoittaja Umbrespeon » 11.12.2012 23:39

Ei tää joulu tunnu joululta ilman mummon ruokia, mutta muutenkin 0% joulufiilis niin ri haittaa. Jos sais Razer Naga ni olis jees. Lanit ja laskettelemaan.
Avan tehnyt hilippa.

Rip in rip
Avatar
Umbrespeon
 
Viestit: 724
Liittynyt: 10.11.2010 00:15
Paikkakunta: Kuåpiå
(: If you know what I mean.

Re: Joulu 2012

ViestiKirjoittaja JayEm » 12.12.2012 13:37

Joulufiilis kytketään Joel Hallikaisen Joulurauhaa -levyllä, glögillä ja pipareilla. : )
Itse en nykyään kauheasti mieti mitä itse haluan joululahjaksi, sillä onhan mniulla Steam, ja isä on luvannut uuden kahvinkeittimen ja äiti Soda Streamin joululahjaksi. Hauskinta joulussa on itse kehittää joululahjoja perheelle ja sukulaisille. Tuli tässä ostettua tyttöystävälle valmiiksi tuo Pokémon Black, kun kerran hän sen haluaa pelata sen läpi ennen Black2/White2 eikä hän omista ykkösosia. Siskolle jotain koruja, äidille myös ehkä koruja tai jtn kirjallisuutta, ja "velipuolille" katselen jtn Steamin joulualesta. Sama kämppiksen kohdalla. Isälle ja tämän vaimolle en ole vielä keksinyt mitään, mutta jtn omaperäistä sen pitää olla... tai sitten viinipullo. Lisäksi ainakin parille kaverille täytyy jotain kehitellä vielä, ja vain 12 päivää jouluun...
Avatar
JayEm
 
Viestit: 851
Liittynyt: 05.10.2010 10:14
Paikkakunta: Jyväskylä
(: I used to be a league leader, but then I forgot how

Re: Joulu 2012

ViestiKirjoittaja R0xu » 12.12.2012 19:04

Kiunkkua voisin mennä kotikontulle syömään.
Lahjoista toivoisin vain myynnissä olevan peltisen jekkupullomuotoisen tin laatikon hyllylleni komeilemaan.
Kuva
Avatar
R0xu
 
Viestit: 1078
Liittynyt: 01.11.2010 01:01

Re: Joulu 2012

ViestiKirjoittaja nobu » 14.12.2012 12:59

Joulu menee varmasti samalla tavalla kuin edellisetkin; kokoonnutaan isän ja pienen sukumme voimin tädin luokse syömään ja viettämään aikaa yhdessä. En ole nyt muutamaan jouluun oikeastaan toivonut mitään ja äiti on joutunut puristamaan minusta jotakin pientä toivontynkää ulos, koska hän on aika kiinnittynyt joululahjaperinteeseen. Itse en lähettele kortteja tai osta joululahjoja muille kuin kaikkein läheisimmille ihmisille enkä aina tee sitäkään. Tottakai lahjoja on kiva antaa ja saada, eikä mulla ole tapana valittaa jos joku minulle jotain ostaa, mutta olen enemmän sen läheisyyden perään mitä yhdessäoloon liittyvät perinteet jouluisin tuovat.
Tässä kylmässä maassa, jossa talvi on pitkä ja sisältää kesän, voi kuolla pakkasen puremaan.
Avatar
nobu
 
Viestit: 24
Liittynyt: 05.05.2011 20:30
Paikkakunta: Joensuu

Re: Joulu 2012

ViestiKirjoittaja Juusto » 14.12.2012 19:49

Meikäläinen viettää joulunsa gineksen merkeissä! Kyseessä on niin turhaa kaakelia huokuva ajanjakso, että ilmoittauduin vapaaehtoisesti PVn täyshoitolaan.
Avatar
Juusto
 
Viestit: 478
Liittynyt: 02.11.2010 00:34

Re: Joulu 2012

ViestiKirjoittaja hilippa » 15.12.2012 13:37

Minulla on joulufiilikset aika korkealla ensimmäistä kertaa vuosiin. Saattaa johtua siitä, että tämä on ensimmäinen jouluni kun asun omillani. Tulen kuitenkin matkustamaan joulupäiviksi kotosalle pohjoiseen. Olen koristellut kämppääni vain parilla aiheeseen liittyvällä valaisimella, mutta jo se tuntuu lisäävän tunnelmaa. (Kotona tuskin huomasin asiaa.)
Aluksi en aikonut lähettää joulukortteja kenellekään, mutta sain hyvän idean joulukorteille eilettäin, niin ehkä mie vielä tänä viikonloppuna ehtisin niitä väsätä käsin. :) Etsin viime yönä tarvikkeita niille, mutta etsintöjeni päätteeksi tajusin, että kaikki mikä minulla olisi valmiina, onkin kotona Lapissa. Eiku tarvikkeita ostamaan sitten vain..

Erityisiä lahjatoiveita minulla ei ole. Tiettyjä kodin tarpeita minulla kuitenkin on, joten joku lahjakortti Giganttiin olisi kiva. Tiedän äidin kutoneen minulle toiveitteni mukaiset villasukat. ♥
En ole ottanut hirveätä stressiä lahjojen antamisesta.. Olen antamassa niitä vain kolme tällä hetkellä. : ) Kaksi on valmiina ja yksi taitaa tulla myöhässä tuolta jostain rapakon takaa.
Avatar
hilippa
 
Viestit: 59
Liittynyt: 22.12.2010 00:23
Paikkakunta: Turku

Re: Jouluaaton 2012 keskustelu !

ViestiKirjoittaja Pikapika » 24.12.2012 10:15

Aatonkeskustelu alkanut !
Avatar
Pikapika
 
Viestit: 638
Liittynyt: 07.11.2010 11:24
Paikkakunta: Järvenpää

Re: Jouluaaton 2012 keskustelu!!!

ViestiKirjoittaja Umbrespeon » 24.12.2012 21:13

Sain pelihiiren, Razer Nagan <3
Avan tehnyt hilippa.

Rip in rip
Avatar
Umbrespeon
 
Viestit: 724
Liittynyt: 10.11.2010 00:15
Paikkakunta: Kuåpiå
(: If you know what I mean.

Re: Jouluaaton 2012 keskustelu!!!

ViestiKirjoittaja Zhaituki » 24.12.2012 21:15

Mielummin laitoin lahjasaldoni hehkutus-palstalle.
Sinätuuba kanavani. Löytynee remixejä, randomizer nuzlocke seikkailua ja jotain muuta randomia.
Image
Italia VGC Nationals 2015 - 47. sija, 431 masteria. 6-3 tulos, oli yhden voiton päässä top-cutista.
Ensimmäisen suomen VGC premier challengen voittaja. Tiimi signaturessa.
Avatar
Zhaituki
 
Viestit: 2281
Liittynyt: 01.11.2010 21:12
Paikkakunta: Helsinki
(: >'.')> Poyo! <('.'<)

Re: Jouluaaton 2012 keskustelu!!!

ViestiKirjoittaja Jite » 24.12.2012 21:37

Digiboksi, fleece, leffalippu ja suklaata. Ihan kiva saldo.
"Well, let's raise a ruckus."
Avatar
Jite
 
Viestit: 1357
Liittynyt: 01.11.2010 12:55
Paikkakunta: Turku
(: also known as Scrupture

Re: Jouluaaton 2012 keskustelu!!!

ViestiKirjoittaja Timantti » 24.12.2012 22:50

Ihan kiva päivä ollu, sukulaisten luona ollan ja sillee : ) Lahjoja kertyi huomattavasti vähemmän kuin viime vuosina (johtuuko sitten siitä että vanhenee vai siitä että on ollut tuhma, ei tiedä :p) mutta oli kyllä erittäin hyvät lahjat. Sain kannettavaan uuden akun, muutaman kirjan, leffalippuja ja muuta. Ruoka oli hyvää ja seura samoin!

Hyvää joulua, ensi vuonna uusiksi :)
[15:30] <X-Pertti> Linux on niin surkee, ettei se tue edes viiruksia
Spoiler:
Black FC: 2065 3314 7808 (Paum)
Soul Silver FC: 2408 2255 0057 (Fred)
3DS FC: 5069-4361-4421
Wi-Fi -vaihtola
Lé Turinat (käy katsomassa!)
Avatar
Timantti
 
Viestit: 544
Liittynyt: 01.11.2010 10:19
Paikkakunta: Espoo
(: Hävisit pelin

Re: Jouluaaton 2012 keskustelu!!!

ViestiKirjoittaja Silver » 24.12.2012 22:51

Leffalippuja, sukat ja Jokerit-pipo . ja 50e.

Porvarit ku teillä on noin kalliita lahjoja.
"We're in Phantasma little viscount, on Coney Island. World of fantasy, where illusion is emperor."
Avatar
Silver
 
Viestit: 471
Liittynyt: 01.11.2010 16:06
Paikkakunta: Vantaa
(: "Every fantasy set free, Sodoma rising by the sea"

Re: Jouluaaton 2012 keskustelu!!!

ViestiKirjoittaja Desert Spirit » 25.12.2012 01:05

Hyvää joulua ja onnellista Uuttavuotta kaikille tällä foorumilla, jotka näkevät tämän viestin! *awesome* *electrode* *enkeli* Saatan kirjoittaa omasta joulustani tarkemmmin tänään tai huomenna ( nyt jo virallisesti 25.12.2012, klo 00.05 nyt ), mutta nyt en halua/ehdi oikein... Kiitos kaikille, joiden kanssa olen tähän mennessä vaihtanut Pokémoneja ja tämä on kyllä lempifoorumini muutenkin... ja anteeksi etten aivan ehtinyt toivottaa hyvää joulua ´´ajoissa´´, tai miten sen nyt ottaa, nyt on kuitenkin jouluyö ( eikä enää jouluaatto ),mut... voi miten ihanaa... on vaan nyt niin hyvä olla sekä henkisesti että fyysisesti ja muutenkin... no kuiteskin! Kiitos! *roll*
Avatar
Desert Spirit
 
Viestit: 79
Liittynyt: 30.11.2010 23:09

Re: Jouluaaton 2012 keskustelu!!!

ViestiKirjoittaja Regimeta » 25.12.2012 21:31

Joulu meni hienosti perinteiden mukaan, eli vietimme sukulaisten kanssa aikaa, söimme hyvin ja avasimme lahjat olohuoneessa. Tällä kertaa jopa joulupukki tuli paikalle 3-vuotiaan serkkuni takia. Joulupukki oli oikeasti hänen pappansa, mutta hän ei tainnut tajuta sitä.

Lahjaksi sain:
- 7 Wonders
- Leaders-lisäosa 7 Wondersiin (kiitti sisko :D)
- Paris Connection
- julisteen kokoinen MarioKart Wii-palapeli (tulee tauluksi seinälleni)
- 1000-palainen palapeli Turun linnasta vuodelta 1906.
- 3 T-paitaa; pari Adidaksen kirkkaan väristä ja yksi Metallica T-paita
- Darkrai-tin, 10 Boundaries Crossed -boosteria ja 2 Dragon Vault-blisteriä (molemmat Rayquaza-promokortilla, lisäksi nostin 3 ylimääräistä Rayquazaa xD)
- 150 euroa sukulaisiltani yhteensä

Lisäksi minulle tulee myöhemmin postista ulkomailta tilaamani Kirby: Mass Attack ja Spirit Track DS:lle, jotka eivät ehtineet jouluksi kotiin.
Näiden lisäksi sain parhaalta kaveriltani kokonaan itsetehdyn söpön piparkakkutalon, joka on koristeltu todella huolellisesti ja yksityiskohtaisesti. :) Se on niin hieno, ettei sitä voi edes syödä. :D Sain häneltä myös hänen piirtämänsä hienon kortin, jossa on Mario tonttulakki päässä ja alapuolella lukee SUPERhyvää Joulua. :D Haluaisin kovasti tietää, mitä mieltä hän on antamastani itsetehdystä pöllökorusta. :)

Odotan innolla jotta pääsen pelaamaan uusia lautapelejäni. :D 7 Wondersia olen halunnut jo kauan, se on minusta aivan mahtava korttipeli. Pitää kutsua kaverit koolle ja pelata lautapelejä isolla porukalla. :D

Seuraavaksi jään odottelemaan innolla uutta vuotta.
Avatar
Regimeta
 
Viestit: 347
Liittynyt: 01.11.2010 19:30
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Jouluaaton 2012 keskustelu!!!

ViestiKirjoittaja samppa123 » 25.12.2012 21:41

Hieno joulu.
1teran ulkoinen kovalevy -> 1 tera lisää animea. gg.
Numerosarja.
Avatar
samppa123
 
Viestit: 173
Liittynyt: 01.11.2010 16:11

Seuraava

Paluu Muu Keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 42 vierailijaa

cron