Valituspalsta

Täällä voit keskustella muiden käyttäjien kanssa aiheista, jotka eivät sovi muille alueille.
Alueen säännöt
Käyttäjät voivat tehdä äänestyksiä vain tälle alueelle.

Mikäli haluat järjestää kilpailuja, muista lukea ohjeet kilpailujen järjestämiseen täältä!

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Flyffel » 24.12.2012 17:52

Joo ihan helposti teenkin, on jo mekein valmis. :>
Avatar
Flyffel
 
Viestit: 4298
Liittynyt: 31.08.2010 23:41

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Colmio » 25.12.2012 00:49

OshaFan kirjoitti:No sehän olisi hyvä joululahja
JA onkos hyväkin peli?

No NetHack on varmaan paras RPG ikinä, ja se on ilmainen.

OT: Nyt valitan sitä että puhelin jonka sain on aivan shaiba, siinå on puolet huomnompi PPI kuin vanhassa puhelimessani ja surkea näppis. Se on LG E610, eikä toivomani ZTE. Pitää kai kysyä vanhemmilta voiko sen vaihtaa.
Oi Suuri ja Mahtava Neuvostoliitto.
Avatar
Colmio
 
Viestit: 465
Liittynyt: 03.12.2010 23:05
Paikkakunta: Kokkola

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja hevi arska » 25.12.2012 01:42

Harmittaa etten sannut kylpyammetta joululahjaksi.
Avatar
hevi arska
 
Viestit: 272
Liittynyt: 01.11.2010 13:09
Paikkakunta: Tuuri/Ikaalinen

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Flyffel » 26.12.2012 00:35

Youtube-videot ovat alkaneet kaatamaan selaimeni ja selaimeni on kaatunut tänään jo ainakin neljä kertaa Offtopic-palstalla. Tajusin äsken vasta mennessäni YouTubeen että se johtui upotetusta Lumilinna-videosta. >__> Mitäs nyt pitäisi tehdä...
Avatar
Flyffel
 
Viestit: 4298
Liittynyt: 31.08.2010 23:41

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Mewtwolover » 26.12.2012 01:01

Keltainen Rayquaza kirjoitti:Youtube-videot ovat alkaneet kaatamaan selaimeni ja selaimeni on kaatunut tänään jo ainakin neljä kertaa Offtopic-palstalla. Tajusin äsken vasta mennessäni YouTubeen että se johtui upotetusta Lumilinna-videosta. >__> Mitäs nyt pitäisi tehdä...

Mikä selain on kyseessä?
Taidealueen kaikki muut kilpailut -vastaava ja Videopelialueen kilpailuvastaava
Kuva
"Nyt tajuan, ettei syntyperällä ole merkitystä, vain se on tärkeää kuinka itse käytät syntymässä saamasi elämän lahjan" -Mewtwo
Avatar
Mewtwolover
Pr00-nörtti
 
Viestit: 3447
Liittynyt: 31.08.2010 20:40
Paikkakunta: Jyväskylä City
(: Oh wow, oh wow, oh wow! :)

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Flyffel » 26.12.2012 01:23

Firefox 17.0.1.
Avatar
Flyffel
 
Viestit: 4298
Liittynyt: 31.08.2010 23:41

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Mewtwolover » 26.12.2012 13:02

Keltainen Rayquaza kirjoitti:Youtube-videot ovat alkaneet kaatamaan selaimeni ja selaimeni on kaatunut tänään jo ainakin neljä kertaa Offtopic-palstalla. Tajusin äsken vasta mennessäni YouTubeen että se johtui upotetusta Lumilinna-videosta. >__> Mitäs nyt pitäisi tehdä...

Kyseessä on lähinnä Flashistä johtuva ongelma, tästä voi olla apua.
Taidealueen kaikki muut kilpailut -vastaava ja Videopelialueen kilpailuvastaava
Kuva
"Nyt tajuan, ettei syntyperällä ole merkitystä, vain se on tärkeää kuinka itse käytät syntymässä saamasi elämän lahjan" -Mewtwo
Avatar
Mewtwolover
Pr00-nörtti
 
Viestit: 3447
Liittynyt: 31.08.2010 20:40
Paikkakunta: Jyväskylä City
(: Oh wow, oh wow, oh wow! :)

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Silver » 27.12.2012 17:16

Erik Karlsson ei pelaa Jokereissa tammikuussa. Tässä hänen viestinsä päätöksen tiimoilta:

"Olen päättänyt palata Ruotsiin ja viettää aikaa vaimoni, perheeni ja ystävieni kanssa, kunnes tiedän varmasti, mitä NHL-kauden suhteen tapahtuu.

"En olisi voinut tehdä parempaa ratkaisua pelipaikasta kuin Jokerit ja Helsinki, eikä vielä ole varmaa, onko HIFK-peli viimeiseni seurassa. On olemassa iso mahdollisuus, että palaan, jos työsulku kestää koko kauden. Minulla ei ole kuin hyvää sanottavaa organisaatiosta, joukkueesta ja kaupungista. Haluan kiittää kaikkia joukkueessa, sen ympärillä ja totta kai faneja – olette kaikki kohdelleet minua enemmän kuin hyvin!"

-Erik Karlsson

-_- no voi harmi.

Ja KELAn ääliöt, tiputtaa nyt mun opintotukea melkein 10€.
"We're in Phantasma little viscount, on Coney Island. World of fantasy, where illusion is emperor."
Avatar
Silver
 
Viestit: 471
Liittynyt: 01.11.2010 16:06
Paikkakunta: Vantaa
(: "Every fantasy set free, Sodoma rising by the sea"

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Mewstor » 28.12.2012 16:13

Noniin, sieltä se tuli. Flunssa. Sain ilmeisesti siskolta jouluna.

Yskä on todella ärsyttävä ja pää särkee niin hemmetisti vaikka olen ottanut buranaa ja paramaxia. Lisäksi huimaa ja on huono olo. Onneksi en ole erityisen nuhainen. Yö oli aivan kamala kun ei saanut nukuttua yskän ja kuumeen takia.

Olen niin harvoin kipeänä, että ehdin aina unohtaa millaista se on. Ehkä sen takia olo on vielä kaameampi ja sitä on hankala sietää. Ottaa päähän...
Mewstor myy kortteja ja tavaraa!!!
Mewstorin vaihtolista
White2 FC: 0047 0767 8511
Kiitos Hilippa ihanasta avatarista!
Avatar
Mewstor
DaMewFreak Admin
 
Viestit: 2212
Liittynyt: 31.08.2010 20:36
Paikkakunta: Turku

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Digia » 28.12.2012 18:20

Itesehän olin kipeänä jouluna... Mielummin olisin ottanut sen flunssan joulun jälkeen vasta...
~Sieni on jokapaikan sana~
League of Legends
Avatar
Digia
 
Viestit: 353
Liittynyt: 01.11.2010 16:24

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Mov » 28.12.2012 19:36

Silmätulehdukseni diagnosoitiin jouluna. 12 tuntia täällä peräkylän lääkäriä odottelemassa :(
Myyn Duel Masters-kortteja, jos olet kiinnostunut, katso ihmeessä! ;) http://p1.foorumi.info/duelmasters/viewtopic.php?t=535
Avatar
Mov
 
Viestit: 622
Liittynyt: 13.11.2011 13:55
Paikkakunta: StaDin Kaupunki
(: Black 2:ssa Dexiä täyttämässä. Yli 600 popea nähty!

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Illusions » 28.12.2012 23:04

Lomani kuluu mukavasti matematiikan parissa, kun pitää päntätä uusintaan enkä tajua hölkäsen pöläystä. :P
3DS FC (ORAS & Sun): 2165-6407-2700
2DS FC (Moon): ?

Ei tule tosin enää paljoa pelailtua poksua. Jos mitään. Valehtelin oikeesti oon nolis ja annan elämän valuu viemäristä alas ku pelaan vaa 24/7
Avatar
Illusions
 
Viestit: 375
Liittynyt: 11.07.2012 16:32
Paikkakunta: Helsinki
(: K18

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Jite » 28.12.2012 23:11

Noh, se on viel pientä siihen verrattuna, et pänttäät ens vuoden matikkaa jo nyt itseksesi. Mut eihän lomaa kuuluisi viettää matikan parissa >_<
"Well, let's raise a ruckus."
Avatar
Jite
 
Viestit: 1357
Liittynyt: 01.11.2010 12:55
Paikkakunta: Turku
(: also known as Scrupture

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Illusions » 28.12.2012 23:27

Voi ei. :( Tekis kyllä terää näille taidoille jos itsekin harjoittelisin. Plaah omapa on vikani.
3DS FC (ORAS & Sun): 2165-6407-2700
2DS FC (Moon): ?

Ei tule tosin enää paljoa pelailtua poksua. Jos mitään. Valehtelin oikeesti oon nolis ja annan elämän valuu viemäristä alas ku pelaan vaa 24/7
Avatar
Illusions
 
Viestit: 375
Liittynyt: 11.07.2012 16:32
Paikkakunta: Helsinki
(: K18

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Mov » 29.12.2012 20:22

Korvani on ollut jo monta tuntia lukossa. Ketuttaa. En tiedä mikä auttaisi :(
Myyn Duel Masters-kortteja, jos olet kiinnostunut, katso ihmeessä! ;) http://p1.foorumi.info/duelmasters/viewtopic.php?t=535
Avatar
Mov
 
Viestit: 622
Liittynyt: 13.11.2011 13:55
Paikkakunta: StaDin Kaupunki
(: Black 2:ssa Dexiä täyttämässä. Yli 600 popea nähty!

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Desert Spirit » 31.12.2012 14:45

Ketuttaa ( nätimmin sanottuna ) lähinnä ihan älyttömästi nyt ja joskus, ei aina jaksa harmitella vanhoja, eikä pitäisikään, ihan omat vanhat tai ikivanhat hölmöilyt, ne liittyvät lähinnä Pokémoniin tai muihin videopeleihin, josta tärkeimmät ovat The Legend of Zelda ja Mario - pelisarjat Pokémonin lisäksi ( joka tärkein kyllä ). Eli harmittaa lähinnä kun olen myynyt jotain pelejä, vaikka osan pelasinkin ensin läpi, lähinnä Phantom Hourglass eniten ( en enää tajua miksi myin, no koska en enää olisi pelannut sitä uudelleen läpi kai, loppubossikiin oli minusta niin pirun vaikea, jos joku väittää muuta on tosi hyvä siinä pelissä, pomoissa ainaskin... >:O )... ja esim. Paper Mario Thousand Year- Door ja Super Mario Sunshine, ja tiedetään että rahalla saa ja hevosella pääsee, mutta TALLENNUKSET. No myin kyllä The Legend of Zelda A Link To the Past: pelinkin, mutta en ollut edes puolivälissä, kun jäin niin pahasti jumiin, että voi kukkanen, ja pidän enemmän 3D-Zeldoista, niissä on sitä jotakin ja fiilistä! Ja yks Worms 3D - peli, ei se muuten haittais, on vaan huono omatunto, kun se oli vanhemman isoveljeni ostama ( nyt 36 v. ) jolulahja vuonna 2003 muistaakseni, eli vuonna yks ja nakki, niinkuin yks kaveri aina sanoo vanhoista vuosista. Muita lahjapelejä en ole myynyt enkä ikinä myy....opin kantapään kautta, enkä Pokémon enkä Zelda enkä Mario pelejä ainakaan. Voisin joskus kertoa mitä pelejä ja pelikoneita omistan tarkemmin, mutta se ei kuulu tähän aiheeseen nyt laisinkaan... mutta sori vaan tää hirveä vuodatus, perheelle en paljon enää kehtaa valittaa, ja tiedän kyllä että elämässä on paljon vakavampiakin asioita kuin pelit ja Pokémonit, ja välillä ei edes harmita eikä aina edes onneksi muistele.... >:P

Mutta eniten harmittaa, jos yritän kertoa tämän vähän lyhyemmin, etten laittanut Wi-Fi yhteyttä ennen kuin tämän pian loppuvan 2012 vuoden alussa kevättalvella, ja olen kyllä yhä iloinen Global Link Arceuksesta, mikä oli ensimmäinen Wi-Fi lahja tai Wi-Fi Event minkä sain ja kaikista tämän vuoden eventeistä, mitkä sain ( eli kaikki paitsi se Reshiram, kun silloin oli vasta pelkkä Black ja Whiten ostin myöhemmin, ei kai se haittaa hirveästi, tosin jos olisin ollut älykkäämpi, olisin sen eventin takia voinut ( ehkä ) ostaa Whiten jo ´´etukäteen´´... ) eniten harmittaa kaikki avainesineet, niitä kuin ei voi vaihtaa, eniten Liberty Pass, koska sen olisin ehtinyt saada ajoissa, ja luin sen lapun mikä ainakin silloin tuli Pokémon Blackin mukana, ja uskokaa tai älkää, yritin jopa saada sen, mutta en tajunnut tuolloin edes sitä mikä oli Wi-Fi yhteys ylipäätään...ihan niin kuin se ei olisi selitetty jo silloinkin netissä tai Wi-Fi - oppaassa, kuvittelin kai että se oli jo Nintendo DS:ssä ´´valmiina´´ ja luulin etten olisi voinut saada Liberty Pass:ia ollenkaan tai whatever... ja GTS:ssä tein kanssa 2-3 karseeta vaihtoa, pahimmat oli kaksi itse pyydystettyä shinyä, shiny Starly ja Silcoon ( vai Cascoon ) en muista nyt, tarkistan toiste, ja, en tiedä enää kohta mitä sanoa edes... paitsi että miten olen voinut olla niin tyhmä, siis idiootti,... Nyt olen sentään vähän fiksumpi ja viisaampi näissä asioissa, tai ainakin uskon olevani, ja siis, olen minä, vihdoin viimein. Mennyt on mennyttä ja nyt on nyt!

No ei hätää, ihanaa että on uusivuosi ( kohta jo 2013!, jee ) kaikesta huolimatta, ja muuten minulla on tosi hyvä olo ja olen tosi terve ja nukkunut ja muuten tosi hyvä fiilis, ja sori että hehkutin väärällä palstalla, mutta ei tarvite olla huolissaan, ja kuten sanoin, elämässä on tärkeämpiäkin asioita, ja kyllä, tiedän että elämässä on muutakin kuin Pokémon ja Zelda ja muut pelit ( ja pelikoneet ). Harmi, jos joku on kipeä täällä, ja anteeksi sitten että hehkutin että olen terve,veljeni, ( siis sen nuoremman veljen, 29 vuotta ), kaveri, joka tulee kanssa illalla, on kuumeinen ja flunssassa, sori, kun nyt meni jo off-topickisi. Mutta jo joku on kipeä, niin toivottavasti paranette illaksi kokonaan tai sillai, että näkisitte ainakin ilotulitteet, ja nyt on pakko jo lopettaa, sori, mutta joo... Pitää mennä syömään ja katsomaan Pokémon elokuva 14, jonka 29 vuotias veljeni osti minulle joululahjaksi! *roll*

Desert Spirit *boom* *enkeli*
Avatar
Desert Spirit
 
Viestit: 79
Liittynyt: 30.11.2010 23:09

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja X-Pertti » 01.01.2013 14:46

Ja huomenna pitäis sit yrittää jaksaa taas kouluun :P Turhan lyhyt joululoma.
Avatar
X-Pertti
 
Viestit: 692
Liittynyt: 29.11.2010 23:00
(: :(

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Umbrespeon » 01.01.2013 18:36

X-Pertti kirjoitti:Ja huomenna pitäis sit yrittää jaksaa taas kouluun Turhan lyhyt joululoma.
Avan tehnyt hilippa.

Rip in rip
Avatar
Umbrespeon
 
Viestit: 724
Liittynyt: 10.11.2010 00:15
Paikkakunta: Kuåpiå
(: If you know what I mean.

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja OshaFan » 01.01.2013 19:59

Meillä alkaa koulu vasta torstaina. Itse ainakin ihan mielelläni menen sinne :D

Taidankin olla ainoa...
OshaFan
 
Viestit: 1346
Liittynyt: 02.03.2011 20:45

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Flyffel » 01.01.2013 20:04

Ei jaksaisi millään mennä huomenna taas töihin. ;__; Saatan pitää pikkuloman tässä tammikuun loppupuolella... miten olisi vaikka neljäs viikko... ;__; Helmikuussa on sentään 15.-18. vapaata, ja 16.-17. on Desucon Frostbite ja 18.2. on synttärini. :O ... "oTL
Avatar
Flyffel
 
Viestit: 4298
Liittynyt: 31.08.2010 23:41

EdellinenSeuraava

Paluu Muu Keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 46 vierailijaa

cron