Valituspalsta

Täällä voit keskustella muiden käyttäjien kanssa aiheista, jotka eivät sovi muille alueille.
Alueen säännöt
Käyttäjät voivat tehdä äänestyksiä vain tälle alueelle.

Mikäli haluat järjestää kilpailuja, muista lukea ohjeet kilpailujen järjestämiseen täältä!

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja PokéGirl4-ever » 21.01.2013 22:22

Mov kirjoitti:
Hopsu kirjoitti:Just, juuri nyt pitää taas olla kuumeessa ja oksennustaudissa...-.-'
Ärsyttää kun äsken oksennin myös piirrustukseni päälle, sekä on tullut nyt oksennettua iskän päällekkin vahingossa. Kesken koulua jouduin lähtemään, tuli myös lopuksi oksennettua matikankirjan päälle. Jee, joutuu ite ostamaan uuden mutta lompakko on tyhjillä...



Hei, paranemisia oikeesti! On ollut sama tunne miljoona kertaa, ja aina on yhtä tyhmä. Parane pian!


Sisko oksennustaudissa, äiti oksennustaudissa, kaksi parhaista ystävistäni oksennsstaudissa, joten nyt vain odottelen, milloin itse sairastun... :DDD
PokéGirl4-ever
 
Viestit: 412
Liittynyt: 26.12.2012 16:25

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Shadow Lugia » 23.01.2013 11:07

Jes, ajoitukset taas kohdillaan. Eilen aamulla sellaset 38,5 astetta kuumetta ja nyt olis menossa viimenen viikko lukiossa .___. Jää nyt kyllä parit kertaustunnit väliin, mutta toivottavasti ennen maanantaita olis taas kunnossa että pääsis tekeen preliminäärejä terveenä :/.
So, I Herd U Liek Mudkipzz?
Waihtola
Regigigas ;______; <3
Avatar
Shadow Lugia
 
Viestit: 559
Liittynyt: 01.11.2010 15:43
Paikkakunta: Tampere

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Hero » 23.01.2013 15:43

Aikuisten ihmisten oksennustautia kutsutaan myös krapulaksi. Se ei tartu.
Kuva
Avatar
Hero
 
Viestit: 1678
Liittynyt: 01.11.2010 01:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Zhaituki » 23.01.2013 16:20

Hero kirjoitti:Aikuisten ihmisten oksennustautia kutsutaan myös krapulaksi. Se ei tartu.

Minähän juon vain uutena vuotena, en silloinkaan hirveästi. xP Pointtini oli ettei kaikki aikuiset juo alkoholia. :P
Sinätuuba kanavani. Löytynee remixejä, randomizer nuzlocke seikkailua ja jotain muuta randomia.
Image
Italia VGC Nationals 2015 - 47. sija, 431 masteria. 6-3 tulos, oli yhden voiton päässä top-cutista.
Ensimmäisen suomen VGC premier challengen voittaja. Tiimi signaturessa.
Avatar
Zhaituki
 
Viestit: 2281
Liittynyt: 01.11.2010 21:12
Paikkakunta: Helsinki
(: >'.')> Poyo! <('.'<)

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Doragon » 23.01.2013 17:27

Ei prkl ottaa päähän kun otin opinnäytetyöni aiheeksi jotain semmosta josta ei ole/löydy tietoa juuri yhtään. Pitäisi kirjoittaa 8-10 sivua, vasta vajaa kaksi valmiina ja materiaali loppuu käsiin.
Ääripositiivi Pokémonfriikki höpöttämässä kuinka tämä rakastaa kaikkea.
Avatarin on piirtänyt meikä.
Avatar
Doragon
 
Viestit: 899
Liittynyt: 04.11.2010 16:20
(: Minne kiire

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja OshaFan » 23.01.2013 17:44

Mikä se aihe on?
OshaFan
 
Viestit: 1346
Liittynyt: 02.03.2011 20:45

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Doragon » 23.01.2013 19:24

OshaFan kirjoitti:Mikä se aihe on?

Hnngghh...en viiti kertoa, paljastaisi liikaa millä alalla opiskelen ja muutenkin. Kemikaaleihin liittyen kyllä.
Ääripositiivi Pokémonfriikki höpöttämässä kuinka tämä rakastaa kaikkea.
Avatarin on piirtänyt meikä.
Avatar
Doragon
 
Viestit: 899
Liittynyt: 04.11.2010 16:20
(: Minne kiire

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja OshaFan » 23.01.2013 20:04

Et varmaan voi kertoa edes YV:llä? :D
OshaFan
 
Viestit: 1346
Liittynyt: 02.03.2011 20:45

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Chiru » 24.01.2013 18:14

Pari "ystävääni" onnistuvat olemaan todella rasittavia ja pilaamaan elämääni vielä enemmän. Aina, kun tarvistevat apua tai ovat yksikseen niin ovat aivan kuin parhaita ystäviä kanssani. Muuten he haukkuvat minua, purkavat vihaansa minuun, pitävät minulle mykkäkoulua, jättävät minut yksinäni ja välttelevät minua. Ei ole kivaa varsinkaan, koska elämäni on muutenkin jo raskasta. Tuntuu siltä, ettei voimat enää riitä tähän elämiseen. Olen aina pettynyt aamulla herätessäni, etten nukkunut vain hiljaa ja kivuttomasti yön aikana pois. Koulu tuottaa hirveästi paineita, en saa nukuttua öisin, murehdin ja huolehdin aivan liikaa asioita, aika ei oikein tunnu riittävän ja otan tämän elämän aivan liian vakavasti. Monta tuntia päivässä menee säälittävään itkemiseen.
Aivan tolkuttoman kauhea yskä tällä hetkellä ja pahentaa astmaani vielä entisestään. Astmalääkkeilläni on oikein "mukavia" sivuvaikutuksia, kuten masennus, ahdistuneisuus, väsymys, ärtyneisyys, univaikeudet, itsetuhoisuus ja päänsärky. Oikeastaan ei mitään väliä, koska noita kaikkia minulla on jo valmiiksi. Vielä pitäisi saada jostain vapina, aggressiivisuus ja aistiharhat niin sitten olisi kaikki listassa luetellut ongelmat.
Muutamat ystävistäni ovat ehdottaneet minulle itsemurhaa, ja jotkut kannustaneet siihen. Joskus tuntuu, että se olisikin paras ratkaisu tälle sairaalle maailmalle, ystävilleni ja varsinkin itselleni.
Friend codet
Pokémon SoulSilver - 5285 9385 8833
Pokemon Black - 2580 5079 7143
Galleriani - Tarinani
Avatar
Chiru
 
Viestit: 424
Liittynyt: 08.12.2010 20:21
(: Pastaaa~!

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja PokéGirl4-ever » 24.01.2013 18:25

Chiru, itsemurha ei ole TODELLAKAAN RATKAISU MIHINKÄÄN!!! Vaikka tuntuisi, että koko maailma on sinua vastaan, on AIVAN VARMASTI ihmisiä, jotka haluavat auttaa sinua, ja ovat oikeasti ystäviäsi! Sinun täytyy jaksaa!

Olin itse koko syksyn aivan maassa, joten sulkeuduin ja se taas ei auttanut yhtään. Löysin uuden ihmisen, joka tuki minua. Siten pääsin yli!

Oikeasti, minäkin haluan auttaa!
PokéGirl4-ever
 
Viestit: 412
Liittynyt: 26.12.2012 16:25

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Chiru » 24.01.2013 18:27

Elän muutaman ihmisen takia.
Friend codet
Pokémon SoulSilver - 5285 9385 8833
Pokemon Black - 2580 5079 7143
Galleriani - Tarinani
Avatar
Chiru
 
Viestit: 424
Liittynyt: 08.12.2010 20:21
(: Pastaaa~!

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja PRaGiGaM » 24.01.2013 19:31

PokéGirl4-ever kirjoitti:Chiru, itsemurha ei ole TODELLAKAAN RATKAISU MIHINKÄÄN!!! Vaikka tuntuisi, että koko maailma on sinua vastaan, on AIVAN VARMASTI ihmisiä, jotka haluavat auttaa sinua, ja ovat oikeasti ystäviäsi! Sinun täytyy jaksaa!

Olin itse koko syksyn aivan maassa, joten sulkeuduin ja se taas ei auttanut yhtään. Löysin uuden ihmisen, joka tuki minua. Siten pääsin yli!

Oikeasti, minäkin haluan auttaa!

Olen samaa mieltä pokéGirl4-everin kansa ja minäkin haluan auttaa!!!
Entinen nimimerkki: victini
Vaihtikseni osoite viewtopic.php?f=26&t=3268
Avatar
PRaGiGaM
 
Viestit: 471
Liittynyt: 10.12.2012 20:03
(: Avatar Made in Taiderun.. Tasin taidetöpö

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja OshaFan » 24.01.2013 19:43

Chiru kirjoitti:Elän muutaman ihmisen takia.


Jeejee. Ehkä kannattaisi hankkia oikea elämä?

"Muutamat ystävistäni ovat ehdottaneet minulle itsemurhaa, ja jotkut kannustaneet siihen." - Kumpi on väärin: se, että a) kutsut heitä ystäviksesi vai b) että niin kutsutut 'ystäväsi' käyttäytyvät noin? Jos jotenkin voin auttaa, niin annan neuvon: Hanki uusia ystäviä. Tuollaiset eivät ainakaan ole sinulle ystäviä. Kuka muka haluaisi ystävänsä tappavan itsensä? Maailma ei voi olla niin ketun tyhjä edes sinun mielestäsi, että täällä ei olisi ketään ihmisiä, joista voisi tulla sinulle ystäviä. Hanki vaikka jokin harrastus, joka veisi ajatuksiasi ja josta vaikka saisit uusia kavereita. Ja jos elämä on hankalaa ja aikataulut kireitä, pidä vapaata. Ja hanki nyt hyvä ihminen apua. Turha sitä on täällä puhua, kuinka elämä kusee jne, kun emme oikeasti voi auttaa. Joko olet oikeasti tyhmä tai sitten et halua päästä masennuksesta.

Puhu jollekulle, joka voi oikeasti auttaa. Puhu vaikka opettajalle tai kuraattorille tai jollekulle muulle aikuiselle. Tiedän, mistä puhun, sillä minullakin se auttoi. Puhuin asioistani riparillani olleen kesäisännän kanssa ja hän hankki minulle apua, kun minulla meni todella huonosti ja hän oli huolissaan. Olen hänelle äärimmäisen kiitollinen atm. Vaikka nyt ei tuntuisi hyvältä kertoa kenellekään, kiität itseäsi kuitenkin myöhemmin, jos teet sen.
OshaFan
 
Viestit: 1346
Liittynyt: 02.03.2011 20:45

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja icewortex » 24.01.2013 19:51

OshaFan kirjoitti:Jeejee. Ehkä kannattaisi hankkia oikea elämä?

Elän internetin (ja siellä olevien kavereiden) takia. Oikea elämä?

"Ulos sieltä, stalkkeri!" - Luminoso
"Do, or do not. There is no try." - Yoda
Avatar
icewortex
 
Viestit: 777
Liittynyt: 01.11.2010 09:31
(: Mhm.

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Flyffel » 24.01.2013 19:55

Samoin kaikki koulupaineet. Ei ala-asteen ja yläasteen pitäisi tuottaa mitään paineita. Ei kellään pitäisi olla mitään tarvetta saada kaikesta kymppejä. Kaikki paineet kymppejä kohtaanhan lienevät omaa perfektionismiasi elleivät vanhempasi pakota sinua saamaan niitä? Pakottavatko? Sitten kerro siitä opettajillesi. Eivät pakota? Jatka lukemista.

Totuus on se että nykyisillä kouluarvosanoillasi ei ole mitään väliä mihinkään. Edes yläasteen 7. ja 8. luokan arvosanat eivät vaikuta melkein yhtään, vaan 9. luokan arvosanat vaikuttavat ehkäpä 80-95% päättötodistukseen (paitsi aineista jotka loppuvat 7./8. luokalla). Ala-asteella ei ole taasen oikeastaan mitään väliä mitä arvosanoja vetelet (paitsi jos pyrkii johonkin erikoiskouluun).

Onhan se kiva saada hyviä arvosanoja, mutta mieti mikä on tärkeämpää: elämäsi kannalta turhat arvosanat vai mielenterveytesi.

Muutamat ystävistäni ovat ehdottaneet minulle itsemurhaa.

Tämä lause on niin väärin.
Avatar
Flyffel
 
Viestit: 4298
Liittynyt: 31.08.2010 23:41

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Riolu-fang » 24.01.2013 20:32

Chiru, masennus on kuin kuilu josta on vaikeaa päästä omin käsin ylös. Siellä on pimeää ja kaikki tuntuu menevän metsään. Mutta etsi kädensijoja jotka auttavat ylös, ja usko siihen kun ihmiset sanovat että parannut. Ja kun olet parantunut, ne muutamat pellet jotka saavat olosi tuntumaan pahalta, eivät tunnu enää missään.
I will be your Guardian Angel
"There are bad ways to win - and good ways to lose. What's interesting and troubling is that it's not always clear which is which. A flipped coin doesn't always land heads or tails. Sometimes it may never land at all..." ~ Grimsley
DeviantArt Tumblr
Avatar
Riolu-fang
 
Viestit: 376
Liittynyt: 01.11.2010 19:59
Paikkakunta: Rovaniemi
(: :)

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja X-Pertti » 24.01.2013 20:34

Reiska, your statement is false. 8./9. luokat vaikuttavat, 7. ei juurikaan.

Ja Chiru, jaksa eteenpäin! Kun pääset peruskoulusta pois, idiootit jäävät jonnekin taakse ja voit mennä muualle jatkamaan opintoja, luomaan uusia ystävyyssuhteita ja muuta. Positiivinen ajattelutapa on myös suositeltava.
Avatar
X-Pertti
 
Viestit: 692
Liittynyt: 29.11.2010 23:00
(: :(

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Digia » 24.01.2013 21:04

1. Jos nämä "ystäväsi" käskevät sinun tehdä itsemurhan, niin he eivät ole ystäviäsi.
2. Ylä-asteella ei ole väliä, kunhan saa jonkun 7-8 keskiarvon 9.-luokan päättötotariin, niin sillä pääsee jo aika varmasti minne haluaa...
~Sieni on jokapaikan sana~
League of Legends
Avatar
Digia
 
Viestit: 353
Liittynyt: 01.11.2010 16:24

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Silver » 24.01.2013 23:12

Digia kirjoitti:2. Ylä-asteella ei ole väliä, kunhan saa jonkun 7-8 keskiarvon 9.-luokan päättötotariin, niin sillä pääsee jo aika varmasti minne haluaa...


Moi keskiarvo 8. ykköshakupaikasta jäi 0,5 pistettä.
"We're in Phantasma little viscount, on Coney Island. World of fantasy, where illusion is emperor."
Avatar
Silver
 
Viestit: 471
Liittynyt: 01.11.2010 16:06
Paikkakunta: Vantaa
(: "Every fantasy set free, Sodoma rising by the sea"

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Flyffel » 24.01.2013 23:37

X-Pertti kirjoitti:Reiska, your statement is false. 8./9. luokat vaikuttavat, 7. ei juurikaan.

Meille sanottiin että käytännössä vain 9. vaikuttaa, ja siinäkin enemmän uusimmat.
Avatar
Flyffel
 
Viestit: 4298
Liittynyt: 31.08.2010 23:41

EdellinenSeuraava

Paluu Muu Keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 64 vierailijaa

cron