The Legend of Zelda

Täällä voit keskustella muiden käyttäjien kanssa aiheista, jotka eivät sovi muille alueille.
Alueen säännöt
Käyttäjät voivat tehdä äänestyksiä vain tälle alueelle.

Mikäli haluat järjestää kilpailuja, muista lukea ohjeet kilpailujen järjestämiseen täältä!

Re: The Legend of Zelda

ViestiKirjoittaja Desert Spirit » 02.01.2013 18:03

Illusions kirjoitti:^ Voi ei Desert, olet ihana.

Itsekin olisi tarkoituksena pelata SS:sää, en ole vieläkään saanut pelattua loppuun (en ole varma olenko jo maininnut asiasta). Ja nyt oikeastaan vielä enemmän luettuani taas tätä aihetta... Olen pari kertaa jo melkein pelannutkin läpi, mutta tulee aina aloitettua alusta niin ei peli oikein edisty...


No, voi , kiitos! ^^ Ite oot! :3 Tsemppiä peliin, jos/ ( tai pikemminkin kun ? :D ) taas joskus pelaat! Vain WW:ssä ja ( sen lisäksi, tietysti, siis minusta ) sen jatko-osassa PH:ssa ja tietysti SS:ssä ( suunnilleen ) olleet/on yhtä vaikeat tai vaikeammat loppubossit minusta, joten tsemppiä varsinkin, sit kun oot joskus niin pitkällä ja sillai...

Ja kohta alkaa TV:stä yksi ohjelma, no okei, Lemmen, viemää, joten pitää lopettaa. Vastaan niihin kysymyksiin sit toiste... No, ihanaa, että sit loppuu kiire, sit varmaan pelaan ( Pokémonia tai Zeldaa, jäleen, no jee )! Dream radar ja Pokedex 3 Pro esim. odottaa, en oo ehtinyt ees koklata... Sori, meni taas hehkutukses! Heippa nyt! :)
Avatar
Desert Spirit
 
Viestit: 79
Liittynyt: 30.11.2010 23:09

Re: The Legend of Zelda

ViestiKirjoittaja Desert Spirit » 20.01.2013 12:29

BTW mikä/mitkä ovat suosikki

-pelinne
-hahmonne
-pomopääkkä pelissä
-dungeoninne

Tekeepä mieli vastata nyt kun on aikaa:

- pelinne : Apua, kaikki 3D - Zeldat varsinkin varsinkin... ! >:( Okei, tylsä vastaus: No, sanotaan ne suurimmat suosikit: Ocarina of Time ( N64, myös Master Quest löytyy, lisää haastetta ), Windwaker, Twilight Princess ja tietysti Skyward Sword ( etsin yhä aarteita, varsinkin sydämenpalaset on haastava löytää, Goddess Cubejakin löytämättä ja Spirit Tracks on älyttömän hyvä myös

Hahmonne : Jee, suuri sankari Link tietty ja kuvankaunis Zelda ( minulla on Ocarina of Time - pelin prinsessa Zelda - cosplay asu, minulla oli se Tampereen Animeconissa 2008 muuten, olin Zelda yhden päivän ( Haikailee menneitä *lala* ), se on yhä minulla, tilattu Amerikasta ja aito Ocarina oli rekvisiittana, se kuulostaa kauniilta - siis jos osaa soittaa, en ole kovin musikaalinen, mutta Zelda´s Lullaby ja Songs of Storms on kiva soittaa ja Bolero of Fire nyt on varmaan helpoin ) ja Malon ( äiti ompeli minulle asun kesän 2009 animeconiin asun, käytän yhä sitä hametta kotona joskus, niin, arvostan niitä jotka osaavat tehdä itse käsitöitä, mutta en ole käsityöihmisiäkään... :) ja ehdottomasti rakastuin Sariaan ensisilmäyksellä, tuohon ihanaan keijutyttöön, en tiedä, olen itse nainen ja haluaisin olla yhtä luonnonlapsi ( + ihkut keijukorvat ), rakastan Dekutree - puuta ( sitä vanhaa ja myöhemmin sitä hassua versoa... ja sitä metsää ( Wii U Zelda tulossa ehkä ensi vuonna, mikä visuaalisuus, Vaude, ihan silmiä hivelevän kaunista... *awesome* :B :B *enkeli* ) Hyvää kannattaa odottaa! ^^ ja ai niin Medli, ihana Medli! :3 ja Midna myös, tärkeä hahmo juonen kannalta,,, ja Navi ja kaikki keijut!!! No, siinähän niitä, kaikki sivuhahmotkin on ihania ( voi jee mikä hehkutus...sori, mutta siis minäkin rakastan Zeldaa! :D )

- pomopääkkä pelissä: No demonilordi Ghirahim on vaan niin siistinnäköinen ja tyylikäs ( ...ja ilkeä tietty >:O ) ja vahva ( ja minusta vaikeampi voittaa lopussa kuin se ´´hirveä´´ loppuboss jossain taivaalla, joka oli upeannäköinen taistelu visuaalisesti tietysti... ja no jaa Phantom Hourglass ja Spitit Tracks - HIRVEÄT loppubossit, tunsin todella olevani suuri sankari kun voitin ne ( molemmat keskellä yötä, voi taivas! :P ... ja Ganondorfia unohtamatta , Ocarina of Timessa, Twilight Princessissa ja WW:ssä varsinkin...! *awesome* Jotenkin nuo käsikonsoli - Zeldat taitaa olla vaikeita/paljon vaikeampia? En tiedä, kun en ole niitä juuri pelannut, ainakaan vielä paitsi Phantom Hourglass ja Spirit Tracks... No The Legend of Zelda Ocarina of Time 3D lojuu avaamaatomana vieressä... kun olisi vaan aikaa pelata. no tänään on... mutta yksi peli kerrallaan, nyt kun pelaan Pokémon Black 2:sta... ja olen vasta Nimbasa Cityssä kokoamassa tiimiäni! Ihana pyhäpäivä, alkaa influessa vihdoin viimein hellittää, olen ollut kipeänä jo yli kaksi viikkoa! Mutta nyt on jo kello vaikka kuin paljon ja aikaa levätä... ja kohta pelata! *electrode*

Dungeoninne: niitä on niin monta, mutta mainittakoon ainakin OOT:n metsätemppeli ja SS:n viimeinen temppeli, missä piti löytää kolmivoima ja Twilight princessin Temple of Time ja Dragon Roost islandisn dungeon ja Majora´s Maskin lumitemppeli! Vesitemppelit on yleensä vaikeimpia, ne vaati jo paljon älyä ja kekseliäisyyttä, SS:n vetemppeli ei ollut ihan niin vaikea, mutta kyllä sen läpipelaaminen vei minulla aikanaan paljon aikaa...

Muuten toinen isoveli, joka asuu omassa kämpässään, on pelaamassa juuri Skyward Swordia läpi ( tulee ehkä taas ensi viikolla kotiin ja pelaa meillä ( asun vielä kotona äidin luona )mielellään kun on aikaa ja jaksaa ja hän on menossa Vesilohikäärmeen luo ensimmäistä kertaa - on saanut portin auki, pähkäili sen ongelman parissa viiimeksi ja näin... ja tallensi Faron Woodsiin.

No niin, nyt lähden syömään... oho, kirjoitinpas taas romaanin! *roll*
Avatar
Desert Spirit
 
Viestit: 79
Liittynyt: 30.11.2010 23:09

Re: The Legend of Zelda

ViestiKirjoittaja Flyffel » 25.01.2013 23:37

Aloin just pari päivää sitten pelamaan ekaan kertaan Wind Wakeria joka on löytynyt minulta jo yli vuoden hyllystä (nyt enää MM & SS... ja ST pelaamatta)!

Ja nyt kerrottiin että Wind Wakerista tulee uudistettu HD remake WiiU:lle sykyllä 2013! Hienon näköinen.

Avatar
Flyffel
 
Viestit: 4298
Liittynyt: 31.08.2010 23:41

Re: The Legend of Zelda

ViestiKirjoittaja theNazze » 25.01.2013 23:48

Keltainen Rayquaza kirjoitti:Ja nyt kerrottiin että Wind Wakerista tulee uudistettu HD remake WiiU:lle sykyllä 2013! Hienon näköinen.


Itkin kirjaimellisesti sateenkaariponeja, kun kuulin tästä eilen. Wind waker oli ensimmäinen konsolipeli jota pelasin. Tai no ensimmäinen oma peli, kaverilla tietty hakattiin jotain ps1 Herculesta. Mut juuh, ehdottomasti hankin. ;____;
Tampereen keilakerho 2010 -jäsen
Tampereen ei-enään-niin-keilakerho 2011 -jäsen

"Hiiri pissii pumpuliin nurkassa."
Avatar
theNazze
 
Viestit: 143
Liittynyt: 01.11.2010 12:08
Paikkakunta: Helsinki
(: Moi, oon Nasse, mut en asu enää maan alla :)

Re: The Legend of Zelda

ViestiKirjoittaja PokéGirl4-ever » 26.01.2013 08:22

Keltainen Rayquaza kirjoitti:Aloin just pari päivää sitten pelamaan ekaan kertaan Wind Wakeria joka on löytynyt minulta jo yli vuoden hyllystä (nyt enää MM & SS... ja ST pelaamatta)!

Ja nyt kerrottiin että Wind Wakerista tulee uudistettu HD remake WiiU:lle sykyllä 2013! Hienon näköinen.



Oikeasti!?!?! Paras uutinen aikoihin!! Varsinkin kaverini tulee räjähtämään, kun kuulee; yrittänyt saada Wind Wakeria kohta toista vuotta,kun pelasi minun ja totesi sen olevan paras Zelda ikinä (ja hän on oikeasti PRO ja pelannut lähes kaikkia)
PokéGirl4-ever
 
Viestit: 412
Liittynyt: 26.12.2012 16:25

Re: The Legend of Zelda

ViestiKirjoittaja Illusions » 27.01.2013 16:24

Nyyh. Enpä pääse kokeilemaan, kun ei ole Wii U:ta eikä tule olemaankaan. :(
3DS FC (ORAS & Sun): 2165-6407-2700
2DS FC (Moon): ?

Ei tule tosin enää paljoa pelailtua poksua. Jos mitään. Valehtelin oikeesti oon nolis ja annan elämän valuu viemäristä alas ku pelaan vaa 24/7
Avatar
Illusions
 
Viestit: 375
Liittynyt: 11.07.2012 16:32
Paikkakunta: Helsinki
(: K18

Re: The Legend of Zelda

ViestiKirjoittaja Desert Spirit » 27.01.2013 22:47

Olin sanaton ihmetyksestä, ilosta ja onnesta, on täysikuu, ja pakkohan se on uskoa, kun näkee, kiitos Nintendo ja Nintendo WiiU:n kyllä hankin... pitää tietysti säästää aika pitkään, mutta rakastan tuota tunnaria ja Navia... ihanaa keijua...aina ja ikuisesti...aah... *enkeli* :o *awesome* :B Nyt olen katsonut trailerit Youtubesta... ja veljellä on netti, ja hänkin rakastaa Zelda-sarjaa, hän ei ole nyt kotona, vaan omalla kämpällä, mutta hänkin varmasti ilahtuu... *awesome*
Avatar
Desert Spirit
 
Viestit: 79
Liittynyt: 30.11.2010 23:09

Re: The Legend of Zelda

ViestiKirjoittaja Flyffel » 27.01.2013 23:01

Ei WW:ssä ole Navia.
Avatar
Flyffel
 
Viestit: 4298
Liittynyt: 31.08.2010 23:41

Re: The Legend of Zelda

ViestiKirjoittaja Desert Spirit » 27.01.2013 23:13

Ei tietenkään ole, tarkoitin siis sitä toista vuoden 2014, ilmestyvää WiiU, Zeldaa, katsoin linkkisi kautta senkin, sori, jos olin ( taas ) epäselvä... No ihanaa, kuiteskin... Voi että, olen pelannut WW:n jo kaksi kertaa läpi, ja hetkinen, mikä se oli virallisesti: magical conductors baton called the Windwaker, voi hyvä ihme, piti nyt luntata takakannesta, no se sauva kuiteskin, millä ohjataan tuulta... No joo... Eponat ja laivat ja linnut ja junat ja sudet, sekaisinhan tässä menee... siis yksi kutakin... -3- :P
Avatar
Desert Spirit
 
Viestit: 79
Liittynyt: 30.11.2010 23:09

Re: The Legend of Zelda

ViestiKirjoittaja Flyffel » 27.01.2013 23:16

Ööh. Ei siitä uudesta Wii U Zeldasta ole tietääkseni vielä mitään traileria. Jos tarkoitat tätä niin se on vain tech demo eikä se ole kuvaa oikeasta pelistä. Se vain näyttää mihin Wii U pystyy.
Avatar
Flyffel
 
Viestit: 4298
Liittynyt: 31.08.2010 23:41

Re: The Legend of Zelda

ViestiKirjoittaja Desert Spirit » 27.01.2013 23:22

No, ok, kiitos korjaukseta, E3 messut kuitenkiin, no jotain nuo ´´hullut japanilaiset´´ kuitenkin nyt suunnittelee. No Link ja Navi kummiskin, kiitos linkistä! No WW,n remake tulee siis ja nintendo mainostaa siis WiiU:ta ja ja se oli vain joku tech. demo, siis, no joku Youtube - demo kuiteskin, no saa nähdä... Tietysti se on vasta demo, herranjumala...
Avatar
Desert Spirit
 
Viestit: 79
Liittynyt: 30.11.2010 23:09

Re: The Legend of Zelda

ViestiKirjoittaja PokéGirl4-ever » 28.01.2013 08:24

Eikö E3:n keiju ollut enemmän violetti? Ja Navin perusväri taitaa olla sininen... :3 Ja jos uuteen peliin nyt edes oikeasti tulee keiju, niin varmaan sitten joku ihan uusi. Navi on ollutta ja mennyttä. R.I.P ^-^
PokéGirl4-ever
 
Viestit: 412
Liittynyt: 26.12.2012 16:25

Re: The Legend of Zelda

ViestiKirjoittaja Desert Spirit » 28.01.2013 13:38

Totta, tajusin sen eilen/tänään keskellä yötä, olin eilen suoraan sanottuna vähän väsynyt ja meni hermot Goolen ja Youtuben kanssa... saa nähdä sit... Keijut on ihania, joo, ja nyt lähden lenkille kuuntelemaan pikkulintuja... *lala*
Avatar
Desert Spirit
 
Viestit: 79
Liittynyt: 30.11.2010 23:09

Re: The Legend of Zelda

ViestiKirjoittaja Flyffel » 17.04.2013 17:51

A Link to the Past saa "jatko-osan" 3DS:lle tämän joulun alla! Näyttää oikein hyvältä! Kelaa noin kohtaan 35:00: http://www.nintendo.com/nintendo-direct ... 4-17-2013/
Avatar
Flyffel
 
Viestit: 4298
Liittynyt: 31.08.2010 23:41

Re: The Legend of Zelda

ViestiKirjoittaja Staryu » 17.04.2013 18:20

Jee :D :D :D :D :D
Avatar
Staryu
 
Viestit: 519
Liittynyt: 17.08.2012 17:40
Paikkakunta: Helsinki

Re: The Legend of Zelda

ViestiKirjoittaja Flyffel » 21.04.2013 18:34

13 minuuttia uuden Zeldan pelaamista (kannattaa katsoa fullscreenillä):


Hnnnng! Haluan! Vaikutti vain harmillisen suoraviivaiselta leveliltä.
Avatar
Flyffel
 
Viestit: 4298
Liittynyt: 31.08.2010 23:41

Re: The Legend of Zelda

ViestiKirjoittaja Flyffel » 12.06.2013 00:41

A Link Between Worlds (3DS) E3 trailer:
Avatar
Flyffel
 
Viestit: 4298
Liittynyt: 31.08.2010 23:41

Re: The Legend of Zelda

ViestiKirjoittaja omppo151 » 13.07.2013 15:27

*electrode* *awesome* Semmosta asiaa vaan et JOS jotakuta kiinnostaa niin 3DS FC on 1490 5606 2436
PS PokeGirl4ever viitsitkö pistää mut kaveriks? *electrode*

Rajoita hymiöiden käyttöä. Poistin suurimman osan. -Mewstor
omppo151
 
Viestit: 1
Liittynyt: 12.07.2013 14:53

Re: The Legend of Zelda

ViestiKirjoittaja sleepy » 31.07.2013 16:09

Veli joskus vaahtosi tuosta Link Between Worlds-pelistä, mutta en jaksanut kiinnittää siihen enempää huomiota kun ajattelin, että meh, joku Link to the Pastin remake. Pidän kyllä Link to the Pastistakin, mutta ei lukeudu kuitenkaan lempipeleihin niin innostus ei ollut suuri. Kuitenkin tässä hiljan kun tuo traileri on tullut niin on intoakin alkanut tulemaan. Peli näyttää tosi siistiltä ja kivalta, enkä malttaisi odottaa millään. :D Harmittaa kyllä vähän kun tuo Wind Wakerin HD-versio julkistettiin.. Peli on lukeutunut ehdottomiin suosikkeihin jo vuosia ja sain vihdoin ja viimein GameCubelle oman Wind Wakerin ja tadaa, nyt sen saisi hienompana ja uudempana WiiU:lle. Tosin enpä omistakaan WiiU:ta niin ehkä selviän tuolla alkuperäisellä versiolla siihen saakka, että joskus tulee hankittua tuo uusi konsoli.

Zelda-uutiset on kyllä aina mieluista kuultavaa. :3 En malta odottaa uusia pelejä, vanhat on tullu pelattua turhankin usein läpi. Joskin Skyward Sword on vielä kesken, mutta onneksi jo lopussa päin. En vain millään jaksaisi vetää yhtä dungeonia siellä kun kohta missä olen on niin pirun hankala. Mutta kaipa se tässä joku päivä pitää ottaa asiaksi ja vetää läpi.

Minä en henk. koht. ole tykännyt Twilight Princessistä ollenkaan. D: Se on liian synkkä ja samean näköinen peli eikä tarina tai maailma inspaa yhtään.. En jaksa pelata sitä paria kymmentä minuuttia kauempaa eikä se näytä edes mielenkiintoiselta katsoa. Sinänsä harmi kun yleisestiottaen olen kyllä tykänny miltei kaikista zeldoista, mutta tuo kyllä jää oikeasti minulta pelaamatta.

Millä ajoilla ihmiset olette muuten vetäneet Phantom Hourglassin temppelin? En harmikseni saa päähäni nimeä, mutta tarkoitan siis sitä temppeliä missä on aika. :D Itsellä on mahtavat 23min aikaa jäljellä kun hyppää sinne loppupäähän bossille. Parempaa aikaa en saa, en varsinkaan nyt kun en ole pelannut aikoihin enkä enää muista temppeliä ulkoa. Tuntuu, että kaikki tutut vihaavat ko. temppeliä, mutta minä olen kyllä aina tykännyt mennä sinne. Herättääkö ajallinen temppeli teissä ihastusta vai vihastusta?
sleepy kiittää ja kuittaa
Avatar
sleepy
 
Viestit: 204
Liittynyt: 11.11.2010 20:34
Paikkakunta: Oulu

Re: The Legend of Zelda

ViestiKirjoittaja PokéGirl4-ever » 31.07.2013 22:09

^Itse vihaan Ocean Kingin temppeliä, koska siinä pitää vetää aina aikaisemmat kerrokset uudestaan. Aika ei minua ole koskaan haitannut... :P
PokéGirl4-ever
 
Viestit: 412
Liittynyt: 26.12.2012 16:25

EdellinenSeuraava

Paluu Muu Keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 51 vierailijaa

cron