Shiny Pokemoninne

Yleistä keskustelua Pokémon-videopeleistä, sekä Pokemon peleistä jotka eivät kuulu pääsarjan peleihin.

Valvoja: pikanoob

Alueen säännöt
• Keskustelu Pokémon-pelien romhackeistä ja emulaatiosta on sallittua vain tällä alueella.
• Ei linkkejä pelien ROM-tiedostoihin, ei edes valmiiksi pätsättyihin (pre-patched) ROM-tiedostoihin.
• Romhackien (IPS- ja XDELTA-tiedostot) latauslinkit ovat sallittuja, mutta ne eivät saa viedä sivuille, joilta voi ladata ROM-tiedostoja.
• Emulaattorien latauslinkit ovat sallittuja, mutta ne eivät saa viedä sivuille, joilta voi ladata ROM-tiedostoja.
• Romhackien teossa ja käyttöönotossa käytettävien työkalujen latauslinkit ovat sallittuja, mutta ne eivät saa viedä sivuille, joilta voi ladata ROM-tiedostoja.
• Suosittelemme käyttämään latauslinkkejä, jotka vievät suoraan lataukseen.

Re: Shiny Pokemoninne

ViestiKirjoittaja Flyffel » 24.11.2012 02:59

Haganeproductio kirjoitti:Ah, aivan.... Englannin kielisestä pelistä se selvästi on, kun nimi on ihan Ditto.

Ei välttämättä, sillä Ditto on myös Ditto saksaksi, espanjaksi ja italiaksi. Katso Pokédexistäsi oletko saanut vieraskielisen merkinnän Dittolle!
Avatar
Flyffel
 
Viestit: 4298
Liittynyt: 31.08.2010 23:41

Re: Shiny Pokemoninne

ViestiKirjoittaja Zhaituki » 30.11.2012 18:50

Nyt kyllä onni potkaisi Route 1:llä metsästelin hyvä nature miloticciä...


Tulee shiny Milotic, 70lvl ja vieläpä Modest nature. IV:stä en osaa vielä sanoa.

Kuva
Sinätuuba kanavani. Löytynee remixejä, randomizer nuzlocke seikkailua ja jotain muuta randomia.
Image
Italia VGC Nationals 2015 - 47. sija, 431 masteria. 6-3 tulos, oli yhden voiton päässä top-cutista.
Ensimmäisen suomen VGC premier challengen voittaja. Tiimi signaturessa.
Avatar
Zhaituki
 
Viestit: 2281
Liittynyt: 01.11.2010 21:12
Paikkakunta: Helsinki
(: >'.')> Poyo! <('.'<)

Re: Shiny Pokemoninne

ViestiKirjoittaja Pokéyas » 29.12.2012 23:11

Niiden perus-Gyaradoksien, joka löytyy Johto-peleistä, lisäksi minulla on kolme Shinyä (löytöjärjestyksessä):
Black: Blitzle (Route 3)
Sapphire: Gulpin X 2 (Route 110) Nämä kaksi ovat häiritsevän samankaltaisia. Samat kyvyt, statit, luonteet... *?*
Speaking of Pokémon!
Avatar
Pokéyas
 
Viestit: 26
Liittynyt: 28.12.2012 20:19
Paikkakunta: Helsinki

Re: Shiny Pokemoninne

ViestiKirjoittaja Near » 31.12.2012 05:59

Pokéyas kirjoitti:Niiden perus-Gyaradoksien, joka löytyy Johto-peleistä, lisäksi minulla on kolme Shinyä (löytöjärjestyksessä):
Black: Blitzle (Route 3)
Sapphire: Gulpin X 2 (Route 110) Nämä kaksi ovat häiritsevän samankaltaisia. Samat kyvyt, statit, luonteet...


Se saattaa hyvin ollakin täsmälleen sama Gulpin. Ainakin jos Sapphirestasi on kellon patteri loppu (valittaa aloittaessa, etteivät marjat kasva kunnolla). Mutta aika loistava tuuri silti. Gulpin on nätti shiny ja voit kehittää toisen Swalotiksi. ^^
Kids! Bringing about Armageddon can be dangerous. Do not attempt it in your own home.
Wifi-vaihtola
Pokemyymälä (Pehmoja, figuja ym.)
Avatar
Near
 
Viestit: 188
Liittynyt: 01.11.2010 03:58
Paikkakunta: Turku

Re: Shiny Pokemoninne

ViestiKirjoittaja Regimeta » 15.01.2013 16:29

Wow! Olen juuri EV-kouluttamassa Black-kakkosessa Doduotani, ja Purrloineja metsästäessä Speediä varten vastaan pomppasi Shiny Purrloin! Mietiskelin juuri ennen Shinyn löytämistä, miltäköhän randomin Shinyn löytäminen tuntuukaan, sillä viimeisestä on jo aikaa!
Avatar
Regimeta
 
Viestit: 347
Liittynyt: 01.11.2010 19:30
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Shiny Pokemoninne

ViestiKirjoittaja Hopsu » 16.01.2013 08:12

Tuossa eilen Black 2 pelatessani vastaan pomppasi shiny Growlithe! :D Nappasin, mutta laitoin sinne pc-boxille(meniköhän nimi oikein?), koska se Growlithe oli hirveän ali-levunen mun tiimiin verrattaen... Niin en jaksanut kouluttaa...
Hopsu
 
Viestit: 115
Liittynyt: 31.05.2012 15:32

Re: Shiny Pokemoninne

ViestiKirjoittaja PokéGirl4-ever » 16.01.2013 09:03

Kateellinen teille kaikille, en ole koko elämäni aikana löytänyt yhtäkään shinyä, ja kaverit on löytänyt toinen 7 ja toinen 1...
:(
PokéGirl4-ever
 
Viestit: 412
Liittynyt: 26.12.2012 16:25

Re: Shiny Pokemoninne

ViestiKirjoittaja Hopsu » 16.01.2013 14:23

^Oi, älä ole kateellinen, ei shinyissä nyt ole mitään erikoista paitsi se väri. ;) (Ainakin omissa shinyissäni on erikoista vain se väri.)
Hopsu
 
Viestit: 115
Liittynyt: 31.05.2012 15:32

Re: Shiny Pokemoninne

ViestiKirjoittaja OshaFan » 16.01.2013 15:37

Hopsu kirjoitti:^Oi, älä ole kateellinen, ei shinyissä nyt ole mitään erikoista paitsi se väri. (Ainakin omissa shinyissäni on erikoista vain se väri.)

Se siinä juuri onkin se erikoisuus, se väri. Ne ovat ihan samanlaisia, kuin ei-shinyt, mutta väri vain on eri.
OshaFan
 
Viestit: 1346
Liittynyt: 02.03.2011 20:45

Re: Shiny Pokemoninne

ViestiKirjoittaja Zhaituki » 16.01.2013 16:26

OshaFan kirjoitti:
Hopsu kirjoitti:^Oi, älä ole kateellinen, ei shinyissä nyt ole mitään erikoista paitsi se väri. (Ainakin omissa shinyissäni on erikoista vain se väri.)

Se siinä juuri onkin se erikoisuus, se väri. Ne ovat ihan samanlaisia, kuin ei-shinyt, mutta väri vain on eri.

Kyllä minä ainakin mielummin haluan esimerkiksi mustan charizardin kuin tavallisen. Tosin minulla on kyllä Shiny charizard.
Sinätuuba kanavani. Löytynee remixejä, randomizer nuzlocke seikkailua ja jotain muuta randomia.
Image
Italia VGC Nationals 2015 - 47. sija, 431 masteria. 6-3 tulos, oli yhden voiton päässä top-cutista.
Ensimmäisen suomen VGC premier challengen voittaja. Tiimi signaturessa.
Avatar
Zhaituki
 
Viestit: 2281
Liittynyt: 01.11.2010 21:12
Paikkakunta: Helsinki
(: >'.')> Poyo! <('.'<)

Re: Shiny Pokemoninne

ViestiKirjoittaja Hopsu » 16.01.2013 17:56

Nii-in, se väri siinä juuri on erikoista, mutta minusta sillä ei ole väliä onko joku ihmeen värinen Poké vai tavallinen. Ja tämä oli vain oma mielipiteeni *enkeli*
Hopsu
 
Viestit: 115
Liittynyt: 31.05.2012 15:32

Re: Shiny Pokemoninne

ViestiKirjoittaja OshaFan » 16.01.2013 18:01

Zhaituki kirjoitti:
OshaFan kirjoitti:
Hopsu kirjoitti:^Oi, älä ole kateellinen, ei shinyissä nyt ole mitään erikoista paitsi se väri. (Ainakin omissa shinyissäni on erikoista vain se väri.)

Se siinä juuri onkin se erikoisuus, se väri. Ne ovat ihan samanlaisia, kuin ei-shinyt, mutta väri vain on eri.

Kyllä minä ainakin mielummin haluan esimerkiksi mustan charizardin kuin tavallisen. Tosin minulla on kyllä Shiny charizard.


Toki minäkin ottaisin mieluummin shinyjä Pokémoneja. Kerroin vain, ettei niissä ole muuta eroa kuin värit :P
OshaFan
 
Viestit: 1346
Liittynyt: 02.03.2011 20:45

Re: Shiny Pokemoninne

ViestiKirjoittaja nobu » 18.01.2013 11:04

Napattuina löytyy vain shiny Spearow ja se perus Gyarados. Joskus tuli SoulSilverissä vastaan shiny Miltank, mutta... sille sattui pieni vahinko. Luulen joskus nähneeni emulaattorilla Emeraldia pelatessani vastustajalla shiny Ninjaskin, mutten ole satavarma.
Tässä kylmässä maassa, jossa talvi on pitkä ja sisältää kesän, voi kuolla pakkasen puremaan.
Avatar
nobu
 
Viestit: 24
Liittynyt: 05.05.2011 20:30
Paikkakunta: Joensuu

Re: Shiny Pokemoninne

ViestiKirjoittaja Illusions » 28.01.2013 12:20

Yää, tällä hetkellä en omista yhtäkään shinyä, koska liian osaamaton mihinkään abuseen, liian laiska Masudaan ja liian vähän onnea villien kanssa. :(
3DS FC (ORAS & Sun): 2165-6407-2700
2DS FC (Moon): ?

Ei tule tosin enää paljoa pelailtua poksua. Jos mitään. Valehtelin oikeesti oon nolis ja annan elämän valuu viemäristä alas ku pelaan vaa 24/7
Avatar
Illusions
 
Viestit: 375
Liittynyt: 11.07.2012 16:32
Paikkakunta: Helsinki
(: K18

Re: Shiny Pokemoninne

ViestiKirjoittaja Regimeta » 16.02.2013 17:45

Sain edellispäivänä Shiny Alomomolan munasta noin 50-100 munan jälkeen, ILMAN masuda methodia:

Shiny Alomomola (female), Impish, Hydration
31/26/22/23/21/0

Erikoinen sattuma, sillä sain sen ystävänpäivänä. :D Shiny Alomomola ja ystävänpäivä? Onko se joku enne? :D

Olen ollut hyvin onnekas viime aikoina, sillä sain randomilla luonnosta Shiny Purrloinin 15.1, eli vain noin kuukausi sitten.
Avatar
Regimeta
 
Viestit: 347
Liittynyt: 01.11.2010 19:30
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Shiny Pokemoninne

ViestiKirjoittaja Hopsu » 16.02.2013 19:35

^Heh, hauskaa, shiny ystävänpäivänä:D Tuo oli hauskasti sattunut juuri ystävänpäivälle, se oli vähän kuin ystävänpäivä-lahja!

....Muttaah miten voin olla näin onnekas shinyjen suhteen tänä vuonna? Luolasta pomppasi shiny Tynamo. Hah, laitoin taas boxille. Black 2:sa vastaan on tullut yhteensä 3 shinyä, ja kaikki boxilla, sillä haluan pitää tiimissä vain "oikean" värisiä Pokéja.
Hopsu
 
Viestit: 115
Liittynyt: 31.05.2012 15:32

Re: Shiny Pokemoninne

ViestiKirjoittaja shadow blastoise » 01.03.2013 13:46

yritänpä muistaa, mitkä shinyt olen nähnyt/omistanut.

useampi gyarados
(en muista tarkalleen, kuinka monta.) heartgoldissa, soulsilverissä, goldissa, silverissä, crystalissa aina "HM orjana". niitä on jo niin monta, että tekee mieli hakata ne.

poochyena
emeraldissa tapasin ensimmäisenä pokemonina, mutta oli pakko piestä se, koska ei ollut vielä palloja, joilla napata.

tentacool
fireredissä olin matkalla nappaamaan articunoa ja törmäsin siihen surffatessani. en saanut napattua, koska se pökräsi vahingossa.

armaldo
tuli anorithina fossiilista diamondissa. voin vaihtaa sen, jos joku haluaa.

shaymin ja arceus
tradetin joltain tyypiltä, kun olin hakemassa darkraita eventistä. vapautin, koska revolutionissa niiden tilalla oli bad eggit (todennäköisesti hakkeroituja).

victreebel
nappasin resort arean yläpuolelta weepinbellin (en muista tarkkaa routea) diamondissa.

mew
sain joskus GTS:ässästä. voin vaihtaa eteenpäin.

rufflet
nappasin ensimmäisellä white läpipeluulla victory roadista. unohdin ottaa mukaan, kun aloitin alusta.

garbodor
voitin treenatessa route 9:llä (toka white läpipeluukerta). tälläkään kertaa ei ollut palloja.

starmie
en enään muista, mistä se tuli. oli diamondissa, ennen kuin siirsin eteenpäin blackiin.

golurk
kaverini nappasi golettina dragonspiral towerissa omassa blackissään. ei minun omistuksessa, mutta olen otellut sitä vastaan.

porygon-z
yksi minun 100lv. pokeista. myös vaihtotavaraa, jos kiinnostaa.

latios
se oli ärsyttävän vaikea hankkia, mutta kaiken vaivan arvoinen.

garchomp
yksi diamondiin tekemäni tiimin pokemoneista (ainoa shiny siinä tiimissä).

charizard
saman kaverin platinumiin hankittu action replayllä. napattu iron islandissa.

rayquaza
ainoa varsinaisesti EV-treenattu shinyni. napattu soulsilverissä.

gengar
hankin, koska se oli shiny (gengareja oli jo muutenkin tarpeeksi). voin vaihtaa sen pois.

voltorb
rubyssä napattu, mutta unohdin siirtää, ennen kuin aloitin alusta.

siinä ne taisi olla. en ainakaan nyt muista enempää.
MegaBlastoise!
Avatar
shadow blastoise
 
Viestit: 104
Liittynyt: 27.02.2013 21:32
Paikkakunta: espoo
(: MegaBlastoise on mahtavin juttu ikinä!

Re: Shiny Pokemoninne

ViestiKirjoittaja Regimeta » 04.03.2013 23:59

Mahtavaa! 15.1 löysin Shiny Purrloinin ruohikosta, ystävänpäivänä sain Shiny Alomomolan munasta ilman Masuda methodia ja arvatkaapa mitä äsken tapahtui:
Aloitin Gyaradosin breedaamisen triple battle tiimiini ja ennen kuin pääsin kunnolla edes aloittamaan, seitsemännestä munasta tuli Masuda methodilla Shiny Magikarp! Olen ollut uskomattoman onnekas vikme aikoina, en ole koskaan saanut kolmeä Shinyä alle kolmessa kuukaudessa. Ja vielä samassa pelissä!

EDIT: Shiny Magikarp, uros, Adamant, 3 / 31 / 0 / 2 / 10 / 31

En ehtinyt breedaamaan hyviä vanhempia jotta Shiny olisi perinyt paremmat IVt, mutta onneksi parhaimmat statit periytyivät. :D Jatkan tiimiini tulevan Gyaradosin breedaamista, mutta aion toki kehittää tämänkin yksilön ja laittaa sen hyötykäyttöön. :)
Avatar
Regimeta
 
Viestit: 347
Liittynyt: 01.11.2010 19:30
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Shiny Pokemoninne

ViestiKirjoittaja tege » 17.03.2013 19:25

tämmöösiä tarrautunu mukaan pelatessa

Kuva
FireRed
· Dugtrio
· Löytyi Diglett's Cavesta
· Lv.17
· Nature : Naive
· Pokéball

Kuva
FireRed
· Sentret
· Löytyi Canyon Entrancelta
· Lv.10
· Nature : Hasty
· Ultraball
tege
 
Viestit: 4
Liittynyt: 16.03.2013 13:20
Paikkakunta: Vaasa

Re: Shiny Pokemoninne

ViestiKirjoittaja Mewstor » 22.03.2013 19:13

Omg! Shiny Wurmple munasta! En ole koskaan saanut shinyä munasta :D Ihan vain pokedexia koitan täyttää kun puuttuu vielä Cascoon ja Dustox. Ei luultavasti ole IV:iltään siis kovin hyvä. Rash nature ei ole sentään ihan kamala.

Edit: Mitä ihmettä! Nappasin juuri shiny Herdierin kun olin kouluttamassa shiny Shinxiä. Mikä ihmeen shinypäivä tänään on? Onko RNG:ssä jotain "vikaa"? En meinannut ensin edes huomata, että se oli shiny koska katson tuubivideoita samalla. Kiinnitin huomiota väritykseen juuri kun meinasin kaataa sen. Huhhuh.
Mewstor myy kortteja ja tavaraa!!!
Mewstorin vaihtolista
White2 FC: 0047 0767 8511
Kiitos Hilippa ihanasta avatarista!
Avatar
Mewstor
DaMewFreak Admin
 
Viestit: 2212
Liittynyt: 31.08.2010 20:36
Paikkakunta: Turku

EdellinenSeuraava

Paluu Muut Pokémon-pelit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 14 vierailijaa

cron