Jesse on tänään hyvin hyvin väsynyt.~~

Alueella tiedotetaan tulevista turnauksista ja keskustellaan jo käydyistä turnauksista mm. turnausraporttien muodossa.

Valvojat: R0xu, Play! Pokémon -järjestäjät

Jesse on tänään hyvin hyvin väsynyt.~~

ViestiKirjoittaja Hero » 27.11.2010 22:01



Pokémon
3 Nidoran M RR
3 Nidorino RR
3 Nidoking RR
2 Electrike PT
2 Manectric PT
1 Raikou & Entei Legend GS
1 Raikou & Entei Legend GS
2 Spiritomb AR
2 Uxie LA
1 Uxie Lv.X LA
1 Smeargle UD
1 Crobat G G PT
1 Skymin UL
1 Unown Q MD

Supporter
3 Pokémon Collector
2 Bebe's Search
1 Palmer's Contribution
1 Seeker
1 Judge
1 Twins
2 Expert Belt Pokémon Tool
1 Bench Shield Pokémon Tool
2 Technical Machine TS-2
3 Junk Arm
1 Rare Candy
1 Pokémon Communication
1 Pokémon Rescue
1 VS Seeker
1 Luxury Ball
1 Warp Point

Energy
4 DCE
1 Upper Energy
3 Call Energy
2 Fighting Energy
2 Lighting Energy
1 Rainbow Energy


Olin lyönyt pakan tulille pari viikkoa takaperin, ja torstaina laitoin ns. viimeisen version tulille. Perjantaina miestä vahvempaa, ja jakamaan joululahjoja työtovereille.. Aamulla kello herätti iloisesti, ja olin jostain syystä laittanut Tialle tekstiviestiä että soittaa minulle puoli kahdeksan, että olen varmasti hereillä. Olin ajatellut että Nidoking olisi loistava pakka tämänlaiseen väsymyspäiviin.. No, väsymykseni olikin kovempi kuin mitä ajattelin alunperin. Nesteitä naamaan ja reppu selkään. -15 asteen pakkasessa metrolla rautatieasemalle, mistä lähtisi minun kyytini.. Olimme saaneet hirveällä säädöllä Tian poikaystävän kyytsäämään meidät ja Tonun Turkuun. Autoon päästyä totta kai lyön pääni, ja hetken päästä laitoin musiikit päälle ja nukuin railakkaasti lähes kaksi tuntia yhteen soittoon - kiitos kelpaa!

Turkuun päästyäni, ajattelin että on jostain pakko saada juotavaa. Onneksi limukone pelastaa aamun! Kokista tauluun, ja Ansku tuli viimein paikalle. Vaihtokorttien vaihtoja ja menoksi.. DHawkille pommitussoitot, ja hänkin pääsee vihdoin ja viimein paikalle (propsit Time Skip Roguesta!) Vaihdeltuamme kuulumiset eilisyöstä, turnaus alkoikin yllättäen. Sain samalla hieman tasapainoitettua ajatuksia tasaisella pöydällä.

Round 1 - Master Entei - Luxray GL / Garchomp C / Blaziken FB
Käden vapisten nostan alkukäden, en ymmärtänyt varmaan mistään mitään ottelun aikana. Nidokingin tulevan peliin
mahdollisimman nopeasti Fling Awayttamaan porukkaa, ja spreadimaan penkki-Uxieihin damagea. Master Entei vempuloi
alkupelin trainerlukossa, ja yrittää saada Luxrayt Bright Lookaamaan mun penkkiä eteen. No, sain tosiaan kolme vuoroa
aikaa järjestää setupini pystyyn. Garchompit hiljenivät nopeasti Manectricin myötä - jeesh.~ Sentäs tajusin milloin
Master Entei pelasi väärin, kun hänen ilmeensä muuttui sitä mukaan..

No, peliä pelataan ja yritetään nysvää jotain. Luxrayt eivät tee damagea Nidokingiin, eikä Nidoking tee suuria määriä
vahinkoa Fling Awaylla muihin kuin Luxrayhyn. Nakkelen parit Luxrayt alas Nidokingin voimin. Garchompit tulevat viimein
uhkailemaan Nidokingiä vuoren päältä alas. Poké-Body rankaisee iloisesti näitä kavereita.

Joopa joo, kiitos meidän nysväämisen ansiosta peli menee aikaan. Heivaan Raikou & Entei Legendin pöytään, jolla saisin otettua
viimeiset prizet. Smeargle eteen, minulla oli Warp Point kädessä, ja Unown Q oli jo liitetty toiselle Pokémonille. Master Enteillä
oli sitten kädessä PONT - fu! No, siinä meni Warp Point ja nostin Judgen. Judgella sitten olisi pitänyt saada Warp Point, mut en nostanutkaan
sitä, joten höh. Luxray tai vastaava kävi nakkaamassa Smearglen alas.

0-1
Note to self: Luxray tai Garchomp ei ajele Nidokingiä alas - 2. Judge?

Taisin hortoilla takaisin pehmeälle pöydälle hieman nukkumaan univelkojani pois.

Round 2 - Roseanni - Jumpluff
Haha, Jumpluff. Olin kelannut että Nidokingini häviää seuraaville: Jumpluff, Gyarados ja Kingdra. No, ei voi tietää mitä tästäkin tulee.
Kummatkin taidettiin nostaa aivan kura kädet, joten nysvättiin hyvin hyvin kauan että saatiin peli rullaamaan. Sain nopeasti kaksi Nidokingiä
pyörimään, olin antanut Annille kaksi prizea eteen, jotta Upper toimisi. Pakko-retreat ja Smeargle eteen kärkkymään Supportereita. Suunnitelmassa oli
pieni mutta.. Anni ei ollut nostanut mitään fiksua, ja Annikin oli tuonut Smearglensa eteen. Nysväsin Devoluterin kanssa Skiploomia takaisin Annin käteen.
Tätä sitten ihmeteltiin aikarajaan asti.. Jolloin Isto tuli iPodinsa kanssa luokseni soittamaan lempibiisini: Black Eyed Peas - Imma Be (Esa oikeasti, miksi?!) Minun oli pakko tehdä jotain, ja Anni sai BTS:nsä vihdoin ja toi 2 Jumpluffia peliin. Minullahan ei ollut mitään. Muistan että sain yhden Nidokingin peliin, ja omistin GIGA HORN heiton TriAttackille (spoiler: ei tullut tupla-tailsia.)~

0-2
Note to self: Jumpluffiin GIGA HORNIA

Uh oh, ottelun jälkeen kiskoin vielä viimeiset limuni ja valmistauduin seuraavaan otteluun!

Round 3 - Dark Ho-oH - Donphan prime / Manectric / Raikou & Entei Legend
Väsymykseni alkoi olemaan jopa "ihan siedettävissä," paitsi noppien heittelyt vielä olivat hetken todella kova äänisiä..
Dark Ho-oH ei nosta energiaa, mutta saa Norsunsa peliin. Nidokingillä tulen puskemaan Fling Awayta, jotta saisin devolvoituu porukkaa.
En oikeasti muista mitä ottelussa tapahtui, muuta kuin että toin eteen aina Spiritombia tai Skyminia. Norsu prime otti damagea Nidokingin Poké-Bodysta.
Sain viimein parit Norsut Devolvattua, ja Judge päälle, niin johan lähti. En muista sitten millä tavalla voitin pelin..

1-2
Note to self: Devoluter, Nidoking, Spiritomb > Norsu.

DHawkin ja Anskun kanssa totesimme, että "olemme nopeita, ja käydään hakee kebut tänne." Aikaa taisi kuluakkin hetken pidempään liikennevaloissa autolla. Mukanamme oli vielä Kekkonenkin! Yhdessä löysimme viimein kebumestan, mistä sai vetisiä ranskalaisia ja pahaa kebabia.. No, ruhtinaallisen myöhässä turnauspaikalle (taisi olla minuutti jäljellä, jolloin olisi tullut game loss?) Eihän muilla ollut mitään väliä, mutta Kekkosella oli saumaa päästä Top-8!

Round 4 - Kivimäki Female - Gyarados
Ei saakeli, Gyarados. Tätä on oikeasti niin vaikea voittaa, kun resistancet ja muuta.. Ainoa lohtu on ettei Gyarados ohkota Nidokingiä ilman vemputuksia (3x Magikarp = 120.)
En muista miten alku peli eteni, löin Spiritombei vaihtelun vuoksi eteen uhriksi. Annan kaksi prizea Kivimäelle, ja sain vihdoin jotain aikaiseksi? Nidoking istui penkillä, ja oli
rankaissut Gyaradosta. Kävin devolvoimassa sen pois pelistä - yeaah. Muistan että Kivimäki Sagetti joka toinen vuoro - wtf? VS Seeker ja Sage olivat kovassa käytössä, jolloinka hänellä oli
kädessään koko pakkansa. Olin saanut kaksi helppoa prizea matsista, ja kävin Zen Bladeemassa Expert Belt Gyaradoksen 20 päähän. Kivimäki taisi unohtaa Nidokingin Poké-Bodyn, koska hän jäi
hölmistyneenä ihmettelemään mitä oli juuri tapahtunut, kun Gyarados tippui Uxie Lv.X:n mukaan.. Sain siitä kaksi prizea, minulla oli vielä kaksi jäljellä. Tiputan Raikou & Entei Legendin, Shayminilla siirto,
ja Thunder Fallilla Azelfista ja Uxiesta prizet (Manectric suojasi oman penkkini.) Yllätyin kovasti ettei meidän naaras t-fagin ilme ollut perus naama-norsun-vit.. kun hän hävisi~

2-2
Note to self: Älä hyökkää Gyaradokseen!

Söin innoissani vetisiä ranskalaisia ja kebua! Olin viimeksi syönyt viime illalla kello 20:00 jossain todella hienossa ravintolassa salaattia ja viittä eri kalaa. Joten kyllä kiitos - ruokaa!

Round 5 - Innokas Pelaaja - Gyarados
No voi vitsit, uusi Gyarados. IP saa hyvän alun, Luxray kävi Bright Lookaamassa Nidorinon DCE:llä alas. Itse joudun vemppaamaan setuppia Callin kautta Uxien peliin, ja Hunteroimaan sen vielä käteen - huhhuh!
Nidoking tultuaan istumaan penkille, Gyaradokset ottivat iloisesti lämää. Saatuani viimein Gyaradoksen devolvoinnin päähän, Spiritombille Devoluter ja oho! Judge samaan nippuun, niin jopas. Tämän jälkeen koko matsin aikana ei tullut 2. Gyaradosta. Sableyet yrittivät kokoajan hakea Cynthiaa ja Volkneria jotka nostivat IP:lle käden. Junk Armilla VS Seeker, VS Seekerillä Judge. Pidin vain Crobat G:tä edessä, ja Trade offailin. Pääsin kyllä jossain välissä kaappailemaan prizeja, kunhan oli IP:n peli tuhottu pysyvästi. About kolme vuoroa putkeen Judgea tekee höpöö.. Lopulta voitin matsin GIGA HORNILLA.

3-2
Note to self: Judge + Devoluter > Gyarados

Tuntui tosiaan että päivä lähti viimein käyntiin, kun sai ruokaaki massun täyteen.. Tosin, turnaus olisi kohta ohitse..

Round 6 - Kekkonen - Gyarados
Aha, vielä yksi Gyarados. Kekkonen tai minä emme halunneet kumpikaan hyökätä, koska molemmilla oli Twinsit kädessä. No, viimein kun olin antanut tarpeeksi vuoroja Kekkoselle, hän tuli viimein Gyaradoksella riehumaan eteen. Valitettavasti hän predictasi Devolvoinnit, joten hän hiilaili Gyarojaan kokoajan. Itse koitin tehdä setupia Twinsseillä, ja Judgesin lopulta Kekkosen käden. En tainnut saada matsin aikana oikeasti mitään aikaiseksi, kun Nidokingit lähtivät liian helposti alas. Viimeisen GIGA HORN heiton annoin TriAttackille joka heitti tupla.... headsit! Hävisin kamppailun lopulta.~

3-3
Note to self: Lol Gyarados, lisää Twinssei ja Judgei.

DHawkin ja Anskun vedettyä 2-4, totesimme että voisimme lähteä paikan päältä kohti Helsinkiä. Rasse ja hänen tyttöystävänsä tulisi myös mukaan, mutta kuulimme että Rasse on Top-8.. Voi saakeli sen äijän kanssa. Ehdotimme että hän menisi Tian kyydissä ja jäisi pelaamaan, mutta Rasse totesi "Joolololol, scooppaan ja tuun sun kyydillä." Mewstor ei osannut laittaa Tonua top-8:n joukkoon, joten Miska sai "helpon" voiton.

Pari tuntia Rassen kanssa jutustelua, ja olimme lopulta Espoon puolella johon Rasse ja Rassen tyttöystävä jäivät.. Pian olimme Malmilla jossa jäin pois, ja otin bussin kotiin. <3

Pråps
+ Pakka
+ Gyarados-voitot
+ Kivimäki-naaras ei ole t-fag?
+ Ansku / DHawk / Keksik
+ Kyyditykset edes takaisin - thx!
+ Kerrankin "ihmisten" ajoissa kotona
+ Limukone
+ Nidoking RR -kortti luettiin näin: 1. Fling away 2. Poké-Body 3. Giga Horn (Keskimäärin ottelun aikana se luettiin kahteen kertaan joka ottelussa.)
Slåps
- Jesse on tänään hyvin hyvin väsynyt..
- Pään lyönti Tanelin auton kattoon..
- Kebab oli kelvotonta kamaa


Nyt kiitos kaakaota! ->
Kuva
Avatar
Hero
 
Viestit: 1678
Liittynyt: 01.11.2010 01:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jesse on tänään hyvin hyvin väsynyt.~~

ViestiKirjoittaja aono » 27.11.2010 23:17

Onnea, saat pitää kinkkus :D
Avatar
aono
 
Viestit: 253
Liittynyt: 01.11.2010 01:04

Re: Jesse on tänään hyvin hyvin väsynyt.~~

ViestiKirjoittaja Hero » 27.11.2010 23:32

aono kirjoitti:Onnea, saat pitää kinkkus :D

Arvostan, vaikka vetomme oli 4-2.
Kuva
Avatar
Hero
 
Viestit: 1678
Liittynyt: 01.11.2010 01:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jesse on tänään hyvin hyvin väsynyt.~~

ViestiKirjoittaja JaniK » 28.11.2010 18:59

Haista kakka Jesse, et tullu kalastus-miittii!
JaniK
 
Viestit: 32
Liittynyt: 01.11.2010 23:38

Re: Jesse on tänään hyvin hyvin väsynyt.~~

ViestiKirjoittaja R0xu » 29.11.2010 19:54

24.11
[18:19] <R0xu> mikä pakkaa voittaa turus
[18:19] <Bumerangi-Hero> luxchomp

Hieno kingi heromaani.
Kuva
Avatar
R0xu
 
Viestit: 1078
Liittynyt: 01.11.2010 01:01

Re: Jesse on tänään hyvin hyvin väsynyt.~~

ViestiKirjoittaja Kekkonen » 29.11.2010 20:51

Kiitos propseista ja seurasta, sua on hauska kiusata ku oot rapuloissa. Ja voitinpa sut viimei turnauksessa >: D
pikapikapikachuuuu kirjoitti:Nykyään mä huudan niil banaani jos ne huutaa jotai enkä välitä koska pearl on paras ds peli koskaan!
Tästä asenteesta me kaikki voimme kaikki oppia jotain :)

Täydellisen keskinkertaisuuden tavoittelua Herran vuodesta 1993.
Kekkonen
 
Viestit: 133
Liittynyt: 01.11.2010 01:04

Re: Jesse on tänään hyvin hyvin väsynyt.~~

ViestiKirjoittaja Tonu » 29.11.2010 23:09

Mr Kivimäki oli 9., itse 10. Mikäli joku olisi nostettu vielä Rassen tilalle toppeihin niin eiköhän tuo olisi mennyt eri osoitteeseen mitä Hero antoi ymmärtää.

PS: Hieno rapsa.
Turnauskausi 2010-2011:
68-43 [111 peliä] (61,26% W)
Pelatut turnaukset: 18 (4 BR, 8 CC, 5 STP, 1 SM)
Top-Cuttaukset: 5/18
[päivitetty 8.5.2011]
Avatar
Tonu
Helsingin keskustan liigavastaava
 
Viestit: 542
Liittynyt: 31.10.2010 15:39
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jesse on tänään hyvin hyvin väsynyt.~~

ViestiKirjoittaja Poweri » 01.12.2010 16:54

Hieno rapsa! Propsit biisistä =D
Avatar
Poweri
 
Viestit: 63
Liittynyt: 01.11.2010 15:06
Paikkakunta: Pälkäne


Paluu Turnaustiedotteet ja -keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 12 vierailijaa

cron