Yleinen Hehkutus-palsta!

Täällä voit keskustella muiden käyttäjien kanssa aiheista, jotka eivät sovi muille alueille.
Alueen säännöt
Käyttäjät voivat tehdä äänestyksiä vain tälle alueelle.

Mikäli haluat järjestää kilpailuja, muista lukea ohjeet kilpailujen järjestämiseen täältä!

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja Sini » 05.04.2013 17:31

Aurinko paistaa koko tuvan täydeltä. Mikäs se tässä on tietokonetta näprätessä. Ainakin selkäosasto lämpenee ihan kivasti. *awesome* Pitää alkaa valmistamaan makaronilaatikkoa. Voisi kokeilla leipoa Pockyjakin pitkästä aikaa, jos ne vaikka onnistuisivat vähän paremmin kuin ensimmäisellä kerralla.

Ei kun pitää oikeasti käydä ulkona. Säästä ei ikinä tiedä. Missäköhän se minun perinteinen kevätmasiksenikin kuppaa. Tekisi melkein mennä ulos pientareelle piehtaroimaan, jos siellä nyt olisi jotain muutakin tarjolla kuin loskaa, hiekoitussoraa, mutaa ja koirantuotteita.

Olen pienentynyt pari vaatekokoa sitten viime vuodesta. En tiedä, miten näin on päässyt käymään. Voihan sitä kuvitella laihtuneensa, mutta kun alkaa likassa muutenkin näkyä merkkejä ikääntymisestä, niin olen kai sitten vanhuuttani ruvennut kutistumaan. No, mikäs tässä on vaatteita shoppaillessa. Siitäkin on tullut yllättävän hauskaa. Joku sisäinen häpeäpuntari on kai mennyt rikki ja siksi komeroon päätyy nyt vaikka mitä riemunkirjavia viritelmiä.

Ihanan vapaa olo!

(En sitten yhtään kuulostanut joltain inkontinenssisuojamainoksen leidiltä, enhän.)
Yours truly.
Avatar
Sini
 
Viestit: 38
Liittynyt: 01.11.2010 21:48
Paikkakunta: Kouvostoliitto Capital
(: Tyylitajuttomuus on aina muodissa!

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja Bloodbane » 05.04.2013 19:01

theNazze kirjoitti:Travianissa alkoi tänään uusi serveri, jolla aloimme kaveriporukalla pelaamaan, koska nostalgia. Nyt mennään!


Mikä tun nostalgia kun olet 15?
Avatar
Bloodbane
 
Viestit: 885
Liittynyt: 01.11.2010 08:04

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja theNazze » 05.04.2013 20:53

Bloodbane kirjoitti:
theNazze kirjoitti:Travianissa alkoi tänään uusi serveri, jolla aloimme kaveriporukalla pelaamaan, koska nostalgia. Nyt mennään!


Mikä tun nostalgia kun olet 15?

Hei älä viitsi kiusata! :<
Tampereen keilakerho 2010 -jäsen
Tampereen ei-enään-niin-keilakerho 2011 -jäsen

"Hiiri pissii pumpuliin nurkassa."
Avatar
theNazze
 
Viestit: 143
Liittynyt: 01.11.2010 12:08
Paikkakunta: Helsinki
(: Moi, oon Nasse, mut en asu enää maan alla :)

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja PokéGirl4-ever » 05.04.2013 21:22

BW tiimi vihdoin ja viimein Lv.100 :D Joo ja ei pliis mitään "Nytkö vasta?"-kommentteja, minulla on rajoitettu peliaika joten siksi vasta nyt :)

Ja toinen hehkutuksen aihe; Colors!3D:hen tuli päivitys, kaikkia kivoja uusia juttuja :3
PokéGirl4-ever
 
Viestit: 412
Liittynyt: 26.12.2012 16:25

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja Digia » 05.04.2013 21:32

PokéGirl4-ever kirjoitti:BW tiimi vihdoin ja viimein Lv.100 Joo ja ei pliis mitään "Nytkö vasta?"-kommentteja, minulla on rajoitettu peliaika joten siksi vasta nyt

Ja toinen hehkutuksen aihe; Colors!3D:hen tuli päivitys, kaikkia kivoja uusia juttuja

Kuka jaksaa hankkia ne Lv.100? O__O
~Sieni on jokapaikan sana~
League of Legends
Avatar
Digia
 
Viestit: 353
Liittynyt: 01.11.2010 16:24

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja Vilsu » 06.04.2013 01:47

OMGOMGOMGOMG

DOTA PÄÄSTI HIGH TIERIIIIIIN

JIIII
Edit: Jee Timberillä vieläpä eka matsi High tieris o/
[20:52] (@JeasonFire) voisit sanoa ihan mit� vaan j�rjet�nt� forkil ja kaikki uskoo sua koska reputation
Avatar
Vilsu
 
Viestit: 386
Liittynyt: 01.11.2010 08:59
(: Allons-y!

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja icewortex » 06.04.2013 13:27

Vilsu kirjoitti:OMGOMGOMGOMG

DOTA PÄÄSTI HIGH TIERIIIIIIN

JIIII
Edit: Jee Timberillä vieläpä eka matsi High tieris o/

Graz. Sitku vielä pääsisit vähän ylöspäin SC2 :----D

"Ulos sieltä, stalkkeri!" - Luminoso
"Do, or do not. There is no try." - Yoda
Avatar
icewortex
 
Viestit: 777
Liittynyt: 01.11.2010 09:31
(: Mhm.

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja Vilsu » 06.04.2013 14:57

icewortex kirjoitti:
Vilsu kirjoitti:OMGOMGOMGOMG

DOTA PÄÄSTI HIGH TIERIIIIIIN

JIIII
Edit: Jee Timberillä vieläpä eka matsi High tieris o/

Graz. Sitku vielä pääsisit vähän ylöspäin SC2 :----D

Voitan sinut randomilla jokakerta :)
[20:52] (@JeasonFire) voisit sanoa ihan mit� vaan j�rjet�nt� forkil ja kaikki uskoo sua koska reputation
Avatar
Vilsu
 
Viestit: 386
Liittynyt: 01.11.2010 08:59
(: Allons-y!

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja icewortex » 06.04.2013 15:03

Vilsu kirjoitti:
icewortex kirjoitti:Graz. Sitku vielä pääsisit vähän ylöspäin SC2 :----D

Voitan sinut randomilla jokakerta

Syytän campaignia! Se saa minut laiskaksi!
Jotain_ontopicia: Sain vihdoin idean pelille joten pääsen taas koodailemaan pitkästä aikaa :D (itse en oikein tykkää tehdä random pelejä ilman ideaa)

"Ulos sieltä, stalkkeri!" - Luminoso
"Do, or do not. There is no try." - Yoda
Avatar
icewortex
 
Viestit: 777
Liittynyt: 01.11.2010 09:31
(: Mhm.

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja Doragon » 06.04.2013 16:26

Digia kirjoitti:
PokéGirl4-ever kirjoitti:BW tiimi vihdoin ja viimein Lv.100 Joo ja ei pliis mitään "Nytkö vasta?"-kommentteja, minulla on rajoitettu peliaika joten siksi vasta nyt

Ja toinen hehkutuksen aihe; Colors!3D:hen tuli päivitys, kaikkia kivoja uusia juttuja

Kuka jaksaa hankkia ne Lv.100? O__O

Itsekin sain White kakkosen tiimini sataselle muutama viikko takaperin, peliaikaa tällä hetkellä semmoset 350 tuntia... :D
Eka kerta siten Emeraldin kun jaksoin senkin tehdä.

Ja vähän ontopicia: on lauantai, kello ei viellä viittä, mahtava fiilis ja koko kämppä vapaana käytössäni...
On siis aika katsella vanhoja DVD:eitä ja nauraa simona!
Ääripositiivi Pokémonfriikki höpöttämässä kuinka tämä rakastaa kaikkea.
Avatarin on piirtänyt meikä.
Avatar
Doragon
 
Viestit: 899
Liittynyt: 04.11.2010 16:20
(: Minne kiire

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja elbo » 06.04.2013 23:09

Mä sain eilen tatskan! Olin sitä jo pidemmän aikaa kaavaillu, mut nyt vasta otin. Ei se mikään iso ole eikä tarviikkaan. Seiska nilkassa. Ja sillä on syvempi tarkotus kun "onnennumero", jota 7 ei muuten mulle ole. : )
Avatar
elbo
 
Viestit: 52
Liittynyt: 31.03.2013 01:17
Paikkakunta: Pori

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja Jontukka » 08.04.2013 17:53

Ostin kahdeksan ps3 peliä yhden hinnalla tänään k-citymarketista! Oli kyllä hyvä ale.
"With great power comes great responsibility" - Uncle Ben (spiderman)

Image
Friend code: 5370-1499-8457
Avatar
Jontukka
 
Viestit: 539
Liittynyt: 01.11.2010 01:17
Paikkakunta: ISS avaruusasema
(: Somebody stop ME!

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja OshaFan » 08.04.2013 18:03

Mitäs pelejä?

EDIT: No jo on jännää :D
Tässä pari kuukautta sitten opo oli rehtorille ehdottanut, että minä voisin koulun viisikymppiset juontaa ja nyt joku oli opettajien kokouksessa ehdottanut, että minä ja yksi tyttö voisimme pitää puheen veteraanipäivänä siitä, että nuoria ei saa unohtaa. On se kiva, kun opettajat pitävät minua tarpeeksi vastuullisena tällaisiin tehtäviin :D

Ja sitten toiseksi: Ihastuksellani oli tänään supersöpö paita! Se oli sellainen kiva vihreä ja siinä oli edessä pari nappia. Hän näytti niiin ihanalta siinä paidassa <3
OshaFan
 
Viestit: 1346
Liittynyt: 02.03.2011 20:45

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja PRaGiGaM » 13.04.2013 17:48

katsoin disney XD:eltä uuden pokemon jakson missä bianca haastoi elesan
Entinen nimimerkki: victini
Vaihtikseni osoite viewtopic.php?f=26&t=3268
Avatar
PRaGiGaM
 
Viestit: 471
Liittynyt: 10.12.2012 20:03
(: Avatar Made in Taiderun.. Tasin taidetöpö

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja PokéGirl4-ever » 13.04.2013 19:05

^Äh, nyt olen kateellinen sinulle, victini... Alaikäisenä on niin vaikea saada katsottua Pokemonia muualta kuin MTV3:lta (ja kaikkihan tietää että pelkkiä uusintoja...). Olen kateellinen myös kaikille teille "aikuisille" (vai miten sen nyt sanoisi), jotka voitte katsoa niitä netistä vaikka japaniksi tai englanniksi ^_^
PokéGirl4-ever
 
Viestit: 412
Liittynyt: 26.12.2012 16:25

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja elbo » 13.04.2013 19:27

PokéGirl4-ever kirjoitti: jotka voitte katsoa niitä netistä vaikka japaniksi tai englanniksi ^_^
Itse en löytänyt japaniksi, kun yritin etsiä. Englanniksi vain eikä sekään mitään herkkua ole, varsinkin kun ymmärrän luettua enkkua paremmin kuin kuultua.

Tosin en mitenkään varsinaisesti "seuraa" sarjaa, olen vasta sarjan alussa, joten uudet jaksot ja niiden ilmestymisellä tai löytymisellä ei juurikaan ole mulle väliä.

Ja jottei kokonaan menisi offtopiciksi, niin voisin vaikka hehkuttaa sitä, että löysin tosi kivan animen (Claymore), jota tekee mieli katsoa kokoajan lisää. Jäin heti koukkuun. : D Aiemmin on ollut vähän sellasta, että "Katotaan nyt tota jakso, ja tota vaikka kaks ja sitten voiskin alottaa uuden sarjan..." Ei oo pysyny mielenkiinto katsoa samaa sarjaa kovin montaa jaksoa putkeen, mutta Claymorea olen nyt katsonut kahden päivän aikana 9 jaksoa. Ei nyt sinänsä paljoa, mutta anygays. ^_~
Avatar
elbo
 
Viestit: 52
Liittynyt: 31.03.2013 01:17
Paikkakunta: Pori

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja PRaGiGaM » 13.04.2013 21:07

antaisin teidän kaikkien tulla meille katsomaan pokémonia jos tuntisin teidät muuala kuin täällä foorumilla
Entinen nimimerkki: victini
Vaihtikseni osoite viewtopic.php?f=26&t=3268
Avatar
PRaGiGaM
 
Viestit: 471
Liittynyt: 10.12.2012 20:03
(: Avatar Made in Taiderun.. Tasin taidetöpö

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja Digia » 13.04.2013 21:18

PokéGirl4-ever kirjoitti:Alaikäisenä on niin vaikea saada katsottua Pokemonia muualta kuin MTV3:lta. Olen kateellinen myös kaikille teille "aikuisille" (vai miten sen nyt sanoisi), jotka voitte katsoa niitä netistä vaikka japaniksi tai englanniksi ^_^

Hä? Miksi et voi itse katsoa netistä?
~Sieni on jokapaikan sana~
League of Legends
Avatar
Digia
 
Viestit: 353
Liittynyt: 01.11.2010 16:24

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja Suicca » 13.04.2013 21:23

elbo kirjoitti:Ja jottei kokonaan menisi offtopiciksi, niin voisin vaikka hehkuttaa sitä, että löysin tosi kivan animen (Claymore), jota tekee mieli katsoa kokoajan lisää. Jäin heti koukkuun. : D Aiemmin on ollut vähän sellasta, että "Katotaan nyt tota jakso, ja tota vaikka kaks ja sitten voiskin alottaa uuden sarjan..." Ei oo pysyny mielenkiinto katsoa samaa sarjaa kovin montaa jaksoa putkeen, mutta Claymorea olen nyt katsonut kahden päivän aikana 9 jaksoa. Ei nyt sinänsä paljoa, mutta anygays. ^_~

MMITÄ? Joku muukin tykästyi samaan sarjaan~ /o/ Ihte kiinnostuin sarjasta mangapokkarien kansien perusteella ko näin töissä, lukasin ekan osan ja koukku iski.

Mutta, öh, hehkutettavaa. Selvisin harjoitusestekisoista tänään. \o\ 70cm, yksi aikavirhe ekasta vaiheesta. Ottaen huomioon, että ennen on tullut kieltoja tai pudotuksia (4vp molemmista) ennen tokaa vaihetta, olen tyytyväinen. :3 Ja otus oli heittänyt ratsastajan aikasemmassa luokassa alas joten oli pienet paineet
a) pysyä kyydissä
b) saada eläin esteistä yli. (putoaminen tapahtui siis kieltäessä)
Hydreigon syö siu aivot.
YouTube || DeviantArt || Tumblr
"Nothing is true, everything is permitted."
Avatar
Suicca
 
Viestit: 182
Liittynyt: 05.11.2010 19:37
Paikkakunta: Vantaan eri nurkat.

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja elbo » 13.04.2013 23:04

Suicca kirjoitti:MMITÄ? Joku muukin tykästyi samaan sarjaan~ /o/ Ihte kiinnostuin sarjasta mangapokkarien kansien perusteella ko näin töissä, lukasin ekan osan ja koukku iski.

Juuh: 3 Itse en ole tätä mangaa lukenut lainkaan.

//Tänään ollut hyvä päivä. Ei oo stressannu, ahdistanu tai masentanu tai mitään sellaista. On ollut kiva fiilis kokoajan. Tää on oikeesti harvinaista, tällainen pieni angstilapsen poikanen kun olen... ^ ^;
Avatar
elbo
 
Viestit: 52
Liittynyt: 31.03.2013 01:17
Paikkakunta: Pori

EdellinenSeuraava

Paluu Muu Keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 55 vierailijaa

cron