Offtopic-palsta!

Täällä voit keskustella muiden käyttäjien kanssa aiheista, jotka eivät sovi muille alueille.
Alueen säännöt
Käyttäjät voivat tehdä äänestyksiä vain tälle alueelle.

Mikäli haluat järjestää kilpailuja, muista lukea ohjeet kilpailujen järjestämiseen täältä!

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja PokéGirl4-ever » 08.04.2013 21:30

Täällä myös~ Kirjat kolmesti, leffat yhdesti. Fred ja George on parhaita ;)
PokéGirl4-ever
 
Viestit: 412
Liittynyt: 26.12.2012 16:25

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Flyffel » 08.04.2013 21:39

Eiks vähän niin kuin kaikki tykkää Pottereista? ;3
Avatar
Flyffel
 
Viestit: 4298
Liittynyt: 31.08.2010 23:41

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja OshaFan » 08.04.2013 21:57

Harry Potter on kyllä sen verran hyvä ja suosittu, että kyllä varmaan todella suuri osa ihmisistä siitä pitää :D
OshaFan
 
Viestit: 1346
Liittynyt: 02.03.2011 20:45

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Digia » 08.04.2013 22:00

Itse omistan kaikki leffat dvd.nä ja 1&2 on myös vhs-versiona. Katsonut monta kertaa kaikki ja hyviä ovat. Kirjoista olen lukenut vain ensimmäisen, koska en ole ikinä oikein innostunut tuosta lukemisesta. : D
~Sieni on jokapaikan sana~
League of Legends
Avatar
Digia
 
Viestit: 353
Liittynyt: 01.11.2010 16:24

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Doragon » 09.04.2013 05:42

Hohoo, löytyyhän täältä Potter-immeisiä. Toden totta, varsin suositustahan sarjasta on kyse. Meikäläinen on katsonut kaikki leffat ja lukenut kolme viimeisintä kirjaa: Puoliverinen prinssi ja Kuoleman varjelukset...olikos se kesällä 2009? No, molemmat luin kahden viikon sisään. Viime vuoden puolella lueskelin myös Feeniksin killan. Miksi vain nämä kolme? Ne olivat ainoat, jotka löytyi velipojan kirjahyllystä. ;P
Ja semmonen huvittava muisto sarjaa liittyen löytyy: Puoliverisen prinssin kävin kun leffateatterissa katsomassa, siinä
Spoiler:
Dumbledoren kuolessa
alkoi eturivissä istuvat pari tyttöä kiherrellä oudosti. En tiedä itkivätkö vai nauroivatko he, mutta se pilasi hieman tunnelmaa.
Ääripositiivi Pokémonfriikki höpöttämässä kuinka tämä rakastaa kaikkea.
Avatarin on piirtänyt meikä.
Avatar
Doragon
 
Viestit: 899
Liittynyt: 04.11.2010 16:20
(: Minne kiire

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Flyffel » 09.04.2013 11:03

Itse olen lukenut vain neljä ekaa kirjaa, pitäisi jossain vaiheessa lukea loputkin. Aloitin joskus viidennen mutta se jäi jostain syystä kesken ja jos minulla jää jokin (kirja/peli/sarja) kesken viikoksi niin se jää usein kesken pariksi vuodeksi. xD
Avatar
Flyffel
 
Viestit: 4298
Liittynyt: 31.08.2010 23:41

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja OshaFan » 09.04.2013 14:39

Keltainen Rayquaza kirjoitti:Itse olen lukenut vain neljä ekaa kirjaa, pitäisi jossain vaiheessa lukea loputkin. Aloitin joskus viidennen mutta se jäi jostain syystä kesken ja jos minulla jää jokin (kirja/peli/sarja) kesken viikoksi niin se jää usein kesken pariksi vuodeksi. xD


Tiedän tunteen :D

Itse olen lukenut kaikki muut Potterit kuin nelosen, enkä tiedä, miksen ole sitä lukenut. Minulla on myös kaikki ne kirjan englanniksi puhelimessani.

EDIT: Niinsiisjoo, vanhassa puhelimessani, jonka akku sanoi itsensä irti.
OshaFan
 
Viestit: 1346
Liittynyt: 02.03.2011 20:45

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja elbo » 11.04.2013 15:34

Me katsottiin just poikaystävän kanssa kaikki Potterit alusta loppuun~ Ne ekat azkabanin vankiin saakka on vain niin monta kertaa nähtyjä, että ne melkein muistaa ulkoa, loput olinkin nähnyt varmaan vain kerran aiemmin. Aloin kirjojakin jossain kohtaa lukea alusta, mutta se vähän jäi nyt. Ehkä sitten jossain kohtaa taas. Mä tykkään kyllä katsoa leffoja, tykkään siitä miten ne on toteutettu, mut toisaalta kirjoista kyllä saa varmaan enemmän irti. Mene ja tiedä. Hyvät ja huonot puolensa molemmissa.
Avatar
elbo
 
Viestit: 52
Liittynyt: 31.03.2013 01:17
Paikkakunta: Pori

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja OshaFan » 11.04.2013 22:11

OshaFan
 
Viestit: 1346
Liittynyt: 02.03.2011 20:45

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Flyffel » 11.04.2013 22:20


USA:ssa on vielä pahemmat Jonnet.
Avatar
Flyffel
 
Viestit: 4298
Liittynyt: 31.08.2010 23:41

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Vilsu » 11.04.2013 23:47

Joku randomi irlissä sai skootterin ja kaikki parveili sen ympärillä, lisäksi syntymäpäivät kysytään "Koska kortin saat" että joo. Näin meillä
[20:52] (@JeasonFire) voisit sanoa ihan mit� vaan j�rjet�nt� forkil ja kaikki uskoo sua koska reputation
Avatar
Vilsu
 
Viestit: 386
Liittynyt: 01.11.2010 08:59
(: Allons-y!

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja elbo » 13.04.2013 23:16

Kävin tossa yhden kaverin luona ja sillä oli siellä kaikkea kivaa! Kivoja figuja, ja nukkeja (joista en kyllä erityisemmin pidä, useimmat on pelottavia o_ô), paljon mangaa ja animea ja kivoja pelejä. D : Sitä pistää mietittymään, että jos lopettais tupakanpolton ja pistäis ne rahat sen sijaan säästöön, mitkä muuten käyttäisi tupakkaan, niin siinä säästyisi vaikka kuinka paljon. Ja sitten sais kaikkea kivaa! Toivottavasti mussa olis joskus potentiaalia lopettaa...
Avatar
elbo
 
Viestit: 52
Liittynyt: 31.03.2013 01:17
Paikkakunta: Pori

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Doragon » 14.04.2013 09:12

Ei kannata polttaa tupakkaa, immeiset. Raha menee kakkulan kaivoon ja terveyskin siinä menee. Jos polttaa, niin kannattaa lopettaa mahdollisimman pian, ennen kuin on liian myöhäistä.
Äitee on polttanut yli kymmenen vuotta, eikä osaa olla ilman. On se yrittänyt joskus lopettaa, mutta eipä siitä tullut mitään.
Ääripositiivi Pokémonfriikki höpöttämässä kuinka tämä rakastaa kaikkea.
Avatarin on piirtänyt meikä.
Avatar
Doragon
 
Viestit: 899
Liittynyt: 04.11.2010 16:20
(: Minne kiire

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja OshaFan » 14.04.2013 12:51

Doragon kirjoitti:Ei kannata polttaa tupakkaa, immeiset. Raha menee kakkulan kaivoon ja terveyskin siinä menee. Jos polttaa, niin kannattaa lopettaa mahdollisimman pian, ennen kuin on liian myöhäistä.
Äitee on polttanut yli kymmenen vuotta, eikä osaa olla ilman. On se yrittänyt joskus lopettaa, mutta eipä siitä tullut mitään.


Liian moni kavereistani polttaa, eikä se ole mielestäni kivaa. Ja he ovat kalkkuna 15-16 -vuotiaita. Aina joutuu olemaan etäällä heistä, jotta savu ei saisi päätäni särkemään. Kaverini tietävät, että en polta, joten he eivät edes ajattele minulle tarjoamista :D
Pari on yrittänyt lopettaa polttamista, mutta voin sanoa, että ei se niille helppoa ole.
OshaFan
 
Viestit: 1346
Liittynyt: 02.03.2011 20:45

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Mewstor » 14.04.2013 19:22

OshaFan kirjoitti:
Doragon kirjoitti:Ei kannata polttaa tupakkaa, immeiset. Raha menee kakkulan kaivoon ja terveyskin siinä menee. Jos polttaa, niin kannattaa lopettaa mahdollisimman pian, ennen kuin on liian myöhäistä.
Äitee on polttanut yli kymmenen vuotta, eikä osaa olla ilman. On se yrittänyt joskus lopettaa, mutta eipä siitä tullut mitään.


Liian moni kavereistani polttaa, eikä se ole mielestäni kivaa. Ja he ovat kalkkuna 15-16 -vuotiaita. Aina joutuu olemaan etäällä heistä, jotta savu ei saisi päätäni särkemään. Kaverini tietävät, että en polta, joten he eivät edes ajattele minulle tarjoamista :D
Pari on yrittänyt lopettaa polttamista, mutta voin sanoa, että ei se niille helppoa ole.

En ymmärrä tupakoimista :/ Onko se oikeasti nuorilla vain cool-faktorin takia ja myöhemmin koska siihen on jäänyt koukkuun? Mikä ihme siinä savujen kiskomisesta keuhkoihin on niin hienoa, että siihen kannattaa kuluttaa omaisuus kuukaudessa, puhumattakaa siitä kuinka paljon se maksaa vuodessa. Jos taas on kasuaali tupakoija joka väittää ettei ole koukussa, miksi polttaa ollenkaan? Olen pettynyt siihen, että molemmat vanhempani aloittivat uudelleen polttamaan heidän erottuaan. Äitini valittaa usein ettei ole rahaa mihinkään, mutta kummasti sitä silti löytyy moneen askiin tupakkaa viikossa. Hänelle on turha yrittää selittää kuinka paljon rahaa hän säästäisi jos lopettaisi tupakoinnin.

Itse en ole koskaan edes kokeillut, koska tupakan hajukin ällöttää minua ja tuntuu siltä kuin en voisi hengittää. Olen hajuherkkä ja kärsin tällä hetkellä todella usein siitä kun asuntooni tulee rapusta tupakansavua. Olen jo valittanut tästä, sillä tämän rapun asunnoissa ei saisi tupakoida lainkaan, saati sitten rappukäytävässä. On se kumma kun aikuiset ihmisetkin uhmaavat vuokrasopimuksessa mainittuja sääntöjä.
Mewstor myy kortteja ja tavaraa!!!
Mewstorin vaihtolista
White2 FC: 0047 0767 8511
Kiitos Hilippa ihanasta avatarista!
Avatar
Mewstor
DaMewFreak Admin
 
Viestit: 2212
Liittynyt: 31.08.2010 20:36
Paikkakunta: Turku

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Flyffel » 14.04.2013 20:11

Niin mikä niiden nuorien päässä edes liikkuu jotka aloittavat juuri tupakoinnin? En ole koskaan tajunnut. Eihän sitä voi täysin ryhmäpaineen piikkiin laittaa (tyhmät ja heikot) kun jonkun täytyy olla ryhmän eka. Sori nyt vaan elbo mutta joo. :'D
Avatar
Flyffel
 
Viestit: 4298
Liittynyt: 31.08.2010 23:41

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja elbo » 14.04.2013 20:15

Tää nyt kuulostaa ironiselta, mutta en kyllä itsekään ymmärrä tupakanpolttoa, vaikka itsekin poltan. Joskus kolmisen vuotta sitten vain tuntui siltä, että haluan kokeilla, vaikkei mitään ryhmäpainetta tai cooliuden hakemista siinä ollutkaan. Sille tielle sitten jäin, valitettavasti. Rahaa kuluu aivan turhaan, sama kuin polttaisi rahaa. Terveys menee ja kunto heikkenee. Ei tässä oikeasti ole mitään järkeä.
Avatar
elbo
 
Viestit: 52
Liittynyt: 31.03.2013 01:17
Paikkakunta: Pori

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Hikaru » 14.04.2013 20:50

Eräs entinen koulututtuni aloitti tupakoinnin viidennellä tai kuudennella luokalla. Hän oli ainoa meidän ryhmässä, joka tupakoi enkä koskaan ymmärtänyt miksi hän edes aloitti. Tai mistä hän sai ne tupakat niin nuorena ylipäätään.

Anyway elbo, yritä rohkeasti lopettaa! Mitä aiemmin pistät pelin poikki, sitä enemmän säästät niin rahaa kuin terveyttäsi. Tupakka on olemassa vain, jotta muut veisivät rahasi sen takia ettet voi lopettaa. Minusta se on ihan kamalaa bisnestä. Tupakka on ihmiskunnan yksi suurimmista virheistä, joita on mahdotonta pysäyttää.

Katso vaikka tätä sivua, jos lopettaminen tuntuu vaikealta.
Entisen hiekkalaatikon Hikari palveluksessanne. Rekisteröity: 02.10.2007
Recent POKÉMON MANGA News: Pokémon Adventures DP/Pt 8 ja Pokémon Black & White 10 on julkaistu Suomessa (tavallaan) 5. kesäkuuta.
Seuraavaksi ilmestyvät Pkmn Adv 17 ja Pkmn Adv BW 1 heinäkuussa. Koko julkaisuaikataulu
Avatar
Hikaru
 
Viestit: 763
Liittynyt: 01.11.2010 17:13
Paikkakunta: Helsinki
(: Fabulous! :)

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja PRaGiGaM » 14.04.2013 21:30

Käytä nicotini laastaria tai jotakin muuta mikä autaa tupakan polton lopetamiseen
Edit:viisain antamani neuvo
Entinen nimimerkki: victini
Vaihtikseni osoite viewtopic.php?f=26&t=3268
Avatar
PRaGiGaM
 
Viestit: 471
Liittynyt: 10.12.2012 20:03
(: Avatar Made in Taiderun.. Tasin taidetöpö

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja hevi arska » 14.04.2013 21:39

Minulle on sanottu että näyttäisin coolilta jos polttaisin tupakkaa.
Avatar
hevi arska
 
Viestit: 272
Liittynyt: 01.11.2010 13:09
Paikkakunta: Tuuri/Ikaalinen

EdellinenSeuraava

Paluu Muu Keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 51 vierailijaa

cron