Valituspalsta

Täällä voit keskustella muiden käyttäjien kanssa aiheista, jotka eivät sovi muille alueille.
Alueen säännöt
Käyttäjät voivat tehdä äänestyksiä vain tälle alueelle.

Mikäli haluat järjestää kilpailuja, muista lukea ohjeet kilpailujen järjestämiseen täältä!

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja X-Pertti » 22.04.2013 16:30

Aijai. Koko viikonloppu Tae Kwon Do -leirillä ja nyt on joka paikka kipeenä. Tuntuu aika hirveältä edes istuutua ja nousta ylös.
Avatar
X-Pertti
 
Viestit: 692
Liittynyt: 29.11.2010 23:00
(: :(

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Staryu » 22.04.2013 19:58

Ihastukseni ei halua puhua minulle, ei omaa samaa seksuaalista suuntautumista, välttelee minua. Lisäksi hän on sitä mieltä että minu´n ei olisi ikinä pitänyt kertoa hänelle, että pidän hänestää. *boom*
Avatar
Staryu
 
Viestit: 519
Liittynyt: 17.08.2012 17:40
Paikkakunta: Helsinki

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja PokéGirl4-ever » 22.04.2013 20:36

:( Suuttuiko hän aivan yhtäkkiä, ilman syytä, kun kerroit pitäväsi hänestä? Vai tapahtuiko siinä muutakin? Aika ilkeää suuttua, kun toinen kertoo tunteistaan :(
PokéGirl4-ever
 
Viestit: 412
Liittynyt: 26.12.2012 16:25

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja OshaFan » 22.04.2013 21:12

Staryu kirjoitti:Ihastukseni ei halua puhua minulle, ei omaa samaa seksuaalista suuntautumista, välttelee minua. Lisäksi hän on sitä mieltä että minu´n ei olisi ikinä pitänyt kertoa hänelle, että pidän hänestää.


Minulla on aika samanlaista. Kerroin tässä jokin aika sitten ihastukselleni, että olin ihastunut häneen. Yhtäkkiä hänen käyttäytymisensä muuttui. Hän vaikuttaa siltä, että hän ei ollenkaan pidä minusta. Edes kaverina. Ennen sain jopa hänet nauramaan, mutta nyt hän ei todellakaan edes puhu minulle. Hän sanoi, ettei oikein ole käyttäytynyt asian kanssa aikuismaisesti ja että hänen pitäisi muuttaa käytöstään, mutta ei se ole oikein muuttunut. Olen yrittänyt olla hänelle mukava ja kaikkea, mutta ei häntä kiinnosta. Hän on myös ainoa ihminen, jota ei kiinnosta kuunnella, kun soitan pianoa. Hän soittaa itsekin ja haluaisin vain kuulla hänen mielipiteensä...

Kettu, kun masentaa... Se tyyppi taitaa oikeasti vihata minua /:

Toivottavasti sinulla menee hyvin. Tiedän, miltä sinusta tuntuu.
OshaFan
 
Viestit: 1346
Liittynyt: 02.03.2011 20:45

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja PRaGiGaM » 23.04.2013 08:00

OshaFan kirjoitti:
Staryu kirjoitti:Ihastukseni ei halua puhua minulle, ei omaa samaa seksuaalista suuntautumista, välttelee minua. Lisäksi hän on sitä mieltä että minu´n ei olisi ikinä pitänyt kertoa hänelle, että pidän hänestää.


Minulla on aika samanlaista. Kerroin tässä jokin aika sitten ihastukselleni, että olin ihastunut häneen. Yhtäkkiä hänen käyttäytymisensä muuttui. Hän vaikuttaa siltä, että hän ei ollenkaan pidä minusta. Edes kaverina. Ennen sain jopa hänet nauramaan, mutta nyt hän ei todellakaan edes puhu minulle. Hän sanoi, ettei oikein ole käyttäytynyt asian kanssa aikuismaisesti ja että hänen pitäisi muuttaa käytöstään, mutta ei se ole oikein muuttunut. Olen yrittänyt olla hänelle mukava ja kaikkea, mutta ei häntä kiinnosta. Hän on myös ainoa ihminen, jota ei kiinnosta kuunnella, kun soitan pianoa. Hän soittaa itsekin ja haluaisin vain kuulla hänen mielipiteensä...

Kettu, kun masentaa... Se tyyppi taitaa oikeasti vihata minua /:

Toivottavasti sinulla menee hyvin. Tiedän, miltä sinusta tuntuu.

;<
Entinen nimimerkki: victini
Vaihtikseni osoite viewtopic.php?f=26&t=3268
Avatar
PRaGiGaM
 
Viestit: 471
Liittynyt: 10.12.2012 20:03
(: Avatar Made in Taiderun.. Tasin taidetöpö

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Staryu » 23.04.2013 09:30

PokéGirl4-ever kirjoitti:Suuttuiko hän aivan yhtäkkiä, ilman syytä, kun kerroit pitäväsi hänestä? Vai tapahtuiko siinä muutakin? Aika ilkeää suuttua, kun toinen kertoo tunteistaan


No ei hän varsinaisesti suuttunut, mutta kokee asian erittäin häiritseväksi. Ei siinä oikein muuta tapahtunut. Pelkää vaaan että juoruan kaikille.
Avatar
Staryu
 
Viestit: 519
Liittynyt: 17.08.2012 17:40
Paikkakunta: Helsinki

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Staryu » 23.04.2013 09:41

PokéGirl4-ever kirjoitti:Suuttuiko hän aivan yhtäkkiä, ilman syytä, kun kerroit pitäväsi hänestä? Vai tapahtuiko siinä muutakin? Aika ilkeää suuttua, kun toinen kertoo tunteistaan

Eipä siinä paljoa muuta tapahtunut. Sai kai vähän "paniikkiraivarin" ja ei ole vieläkään siitä päässyt yli. Pelkäsi myös että juoruaisin kaikille. Jota tosin henkilö kerralaan teenkin
Avatar
Staryu
 
Viestit: 519
Liittynyt: 17.08.2012 17:40
Paikkakunta: Helsinki

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja OshaFan » 23.04.2013 16:08

Kuolen...
Tämä niskakipuni on vain pahentunut. Menin tänään terkkarille ja hän kertoi joitakin neuvoja. Toivotaan nyt, että toimii.
OshaFan
 
Viestit: 1346
Liittynyt: 02.03.2011 20:45

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja elbo » 23.04.2013 20:00

Äsh. Tikkejä ranteessa. >_>
Avatar
elbo
 
Viestit: 52
Liittynyt: 31.03.2013 01:17
Paikkakunta: Pori

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Tonu » 23.04.2013 20:58

Menin vahingossa myymään Diablo 3:ssa yhet väärän legendaarisen itemin. Ostin aamulla 200 Miljoonalla, myin vajaalla sadalla Miljoonalla (~500M+ arvoset). Vähän kyrsii se et en kiinnittäny huomiota siihen mitä pistin myyntiin. Sellanen tavara mistä olis kyl voinu saada joku 50e suht helposti oikeel rahal myymisellä. :/
Turnauskausi 2010-2011:
68-43 [111 peliä] (61,26% W)
Pelatut turnaukset: 18 (4 BR, 8 CC, 5 STP, 1 SM)
Top-Cuttaukset: 5/18
[päivitetty 8.5.2011]
Avatar
Tonu
Helsingin keskustan liigavastaava
 
Viestit: 542
Liittynyt: 31.10.2010 15:39
Paikkakunta: Helsinki

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Staryu » 23.04.2013 21:03

Tonu kirjoitti:Menin vahingossa myymään Diablo 3:ssa yhet väärän legendaarisen itemin. Ostin aamulla 200 Miljoonalla, myin vajaalla sadalla Miljoonalla (~500M+ arvoset). Vähän kyrsii se et en kiinnittäny huomiota siihen mitä pistin myyntiin. Sellanen tavara mistä olis kyl voinu saada joku 50e suht helposti oikeel rahal myymisellä. :/


Hurjia noi Diablon rahasummat xD
Avatar
Staryu
 
Viestit: 519
Liittynyt: 17.08.2012 17:40
Paikkakunta: Helsinki

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja OshaFan » 24.04.2013 14:18

Mitä vielä? Oikeasti??
Nyt alkoi jokin helvetin migreeni ja sen seurauksena tuli kamalan oksettava olo. Ne kun summataan näihin niska- selkä- ja sydänkipuihin niin kappas, koko ihminen on kohta pelkässä kivussa.

Nhäää..
Äsken en oikein kestänyt ja rupesin kaikista syistä yhtäkkiä itkemään kesken kotimatkan...
OshaFan
 
Viestit: 1346
Liittynyt: 02.03.2011 20:45

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Hikaru » 24.04.2013 14:38

OshaFan kirjoitti:Mitä vielä? Oikeasti??
Nyt alkoi jokin @@@@@@@@ migreeni ja sen seurauksena tuli kamalan oksettava olo. Ne kun summataan näihin niska- selkä- ja sydänkipuihin niin kappas, koko ihminen on kohta pelkässä kivussa.

Nhäää..
Äsken en oikein kestänyt ja rupesin kaikista syistä yhtäkkiä itkemään kesken kotimatkan...

Mene lääkäriin, hyvä ihminen. Voi olla jostain vakavammastakin kyse, jos pitkään jatkuneiden niskakipujen lisäksi tulee tuollaisia.
Entisen hiekkalaatikon Hikari palveluksessanne. Rekisteröity: 02.10.2007
Recent POKÉMON MANGA News: Pokémon Adventures DP/Pt 8 ja Pokémon Black & White 10 on julkaistu Suomessa (tavallaan) 5. kesäkuuta.
Seuraavaksi ilmestyvät Pkmn Adv 17 ja Pkmn Adv BW 1 heinäkuussa. Koko julkaisuaikataulu
Avatar
Hikaru
 
Viestit: 763
Liittynyt: 01.11.2010 17:13
Paikkakunta: Helsinki
(: Fabulous! :)

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Mewstor » 24.04.2013 16:11

Ei hitto nyt ottaa päähän. Rappuni asunnoissa suoritetaan kuoriaisten torjuntaruiskutus. Yhtäkään kuoriaista en ole asunnossani nähnyt, joten tuntuu todella turhalta joutua tyhjentämään kaapit ja lähteä moneksi tunniksi evakkoon. Mietin tässä vain, että mitäköhän teen käärmeeni kanssa. Sekin olisi saatava pois täältä siksi aikaa. Voisin itse kuluttaa aikani hyvin vaikka kaupungilla tai kirjastossa, mutta en ehkä aio laittaa käärmettä reppuuni ja raahata sitäkin mukana.
Mewstor myy kortteja ja tavaraa!!!
Mewstorin vaihtolista
White2 FC: 0047 0767 8511
Kiitos Hilippa ihanasta avatarista!
Avatar
Mewstor
DaMewFreak Admin
 
Viestit: 2212
Liittynyt: 31.08.2010 20:36
Paikkakunta: Turku

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Staryu » 24.04.2013 18:27

Mewstor kirjoitti:Ei hitto nyt ottaa päähän. Rappuni asunnoissa suoritetaan kuoriaisten torjuntaruiskutus. Yhtäkään kuoriaista en ole asunnossani nähnyt, joten tuntuu todella turhalta joutua tyhjentämään kaapit ja lähteä moneksi tunniksi evakkoon. Mietin tässä vain, että mitäköhän teen käärmeeni kanssa. Sekin olisi saatava pois täältä siksi aikaa. Voisin itse kuluttaa aikani hyvin vaikka kaupungilla tai kirjastossa, mutta en ehkä aio laittaa käärmettä reppuuni ja raahata sitäkin mukana.

Sulla käärme??? <3
Avatar
Staryu
 
Viestit: 519
Liittynyt: 17.08.2012 17:40
Paikkakunta: Helsinki

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Doragon » 24.04.2013 19:24

Eikö joku kaveri/tuttu voisi ottaa sitä hoiviinsa siksi aikaa?
Käärmeet on päheitä, semmonen olisi hieno lemmikki.
Ääripositiivi Pokémonfriikki höpöttämässä kuinka tämä rakastaa kaikkea.
Avatarin on piirtänyt meikä.
Avatar
Doragon
 
Viestit: 899
Liittynyt: 04.11.2010 16:20
(: Minne kiire

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Bloodbane » 24.04.2013 19:41

Bloodbane kirjoitti:Joku kaulan nkama on hieman sijoltaan ja painaa selkäydintä joka aiheuttaa päänsäryn ja kivun. En muista miten pitäisi hoitaa.


Mee ***** lääkäriin jo. Nauti halvauksesta kun selkäytimesi saa pysyviä vaurioita. IHAN OIKEASTI.
Avatar
Bloodbane
 
Viestit: 885
Liittynyt: 01.11.2010 08:04

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Hikaru » 24.04.2013 20:11

Joudun heräämään huomenna puoli kuudelta aamulla ja harvoin kulkevien yhteyksien takia joudun odottamaan Riihimäessä melkein tunnin ennen kuin amiksen pääsykoe alkaa. >_< Jos mä nyt oikeasti päädyn tuonne, pitää miettiä uudestaan kannattaako tehdä tuota matkaa Helsingistä käsin joka päivä. Toivottavasti pääsen kuitenkin Helsinkiin.

Öhm, joo olen tietoinen että useat ihmiset heräävät joka päivä paljon minua aikasemmin. Ei tarvitse tulla sanomaan sitä.
Entisen hiekkalaatikon Hikari palveluksessanne. Rekisteröity: 02.10.2007
Recent POKÉMON MANGA News: Pokémon Adventures DP/Pt 8 ja Pokémon Black & White 10 on julkaistu Suomessa (tavallaan) 5. kesäkuuta.
Seuraavaksi ilmestyvät Pkmn Adv 17 ja Pkmn Adv BW 1 heinäkuussa. Koko julkaisuaikataulu
Avatar
Hikaru
 
Viestit: 763
Liittynyt: 01.11.2010 17:13
Paikkakunta: Helsinki
(: Fabulous! :)

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Mewstor » 24.04.2013 20:13

Doragon kirjoitti:Eikö joku kaveri/tuttu voisi ottaa sitä hoiviinsa siksi aikaa?
Käärmeet on päheitä, semmonen olisi hieno lemmikki.

No voisi varmaan, mutta en viitsisi lähteä pyörällä/bussilla sitä kuljettamaan kenenkään luo. Yhtä hyvin voisin sillon laittaa sen reppuun ja mennä lähellä olevaan kirjastoon istumaan siksi aikaa. Alan olla sitä mieltä, että voisi oikeasti vain mennä sinne kirjastoon. Ei kukaan tiedä, että mulla on käärme repussa/kassissa :p
Mewstor myy kortteja ja tavaraa!!!
Mewstorin vaihtolista
White2 FC: 0047 0767 8511
Kiitos Hilippa ihanasta avatarista!
Avatar
Mewstor
DaMewFreak Admin
 
Viestit: 2212
Liittynyt: 31.08.2010 20:36
Paikkakunta: Turku

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja PRaGiGaM » 25.04.2013 16:28

Öö olin pokemon tcg onlinessa ja jotain höpisin vastustajan kanssa olin voitolla ja kirjoitin että asun suomessa hän kirjoitti Hehe minä ymmärrän ei voittoja(hän siis tarkoitti muka että suomessa ei ole pokemon tcg maailman mestaruus voitoja)en kerennyt läittamaan että on niitä voitoja koska hän kerkesi luovuttamaan

PS:siis keskustelu oli siis tietenkin enlanniksi
Entinen nimimerkki: victini
Vaihtikseni osoite viewtopic.php?f=26&t=3268
Avatar
PRaGiGaM
 
Viestit: 471
Liittynyt: 10.12.2012 20:03
(: Avatar Made in Taiderun.. Tasin taidetöpö

EdellinenSeuraava

Paluu Muu Keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 43 vierailijaa

cron