Kiusaaminen

Täällä voit keskustella muiden käyttäjien kanssa aiheista, jotka eivät sovi muille alueille.
Alueen säännöt
Käyttäjät voivat tehdä äänestyksiä vain tälle alueelle.

Mikäli haluat järjestää kilpailuja, muista lukea ohjeet kilpailujen järjestämiseen täältä!

Re: Kiusaaminen

ViestiKirjoittaja Hero » 01.06.2012 19:53

Ginka kirjoitti:Inhottaa kun aidosti yrittää tehdä sopua ihmisten kanssa mutta saa vain enemmän kuraa niskaansa :/ En ole ikinä ollut hyvä kertomaan omaa kantaani kun tapaan sanoa asiat hieman liian suoraan. Tiedostan aidosti todella monia asioita, joita monet ihmiset pitävät epämiellyttävinä. Minulla on ystäviä jotka näihin piirteisiin ovat tottuneet mikä on hyvä. Minusta olisi hienoa että niin kauan kuin ei tunne ihmistä oikeasti/irl voisi yrittää kohdella mukavasti ihan vain koska kaikki ollaan sentään ihmisiä ja ansaitaan sama kohtelu. Toivottavasti nyt teen taas viestilläni mitään järkeä mutta yritän saada jo useampaan otteeseen rauhaa tänne. Toivottavasti joidenkin päähän uppoaa mitä aidosti yritän sanoa ja pahoitella.


Ainoa järjettömyys tässä ketjussa taitaa olla itse Argentiina, joka aiheuttaa eripuraa ihmisten välillä - taas.
Vaikka ketju saatiin nättiin nippuun Jok3rin viestillä, ja nyt tämän Ginkan viesti. Lyön kympin vetoa, että Argentiinan on ihan pakko tulla terrorisoimaan ja vääntää kättä - aiheetta.
Se artikkeli jonka Argentiina linkkasi sotii aika hyvin itseään vastaan, joten en halua vääntää turhaan kättä.

Annan pallovuoron takaisin Tasille.
Kuva
Avatar
Hero
 
Viestit: 1678
Liittynyt: 01.11.2010 01:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kiusaaminen

ViestiKirjoittaja Tas » 01.06.2012 20:30

Luin tuon Argatnin linkittämän tekstin. Siinähän nimenomaan sanotaan tuomitsemisen olevan hyvä, jopa suositeltava asia. Kirjoittaja sanoo tuomitsemisen osoittavan tuomitsijan pyrkivän oman moraalisen kantansa perusteella osoittamaan virheen keskustelijakumppanin käyttäytymisessä, jotta tämä kyseinen kumppani korjaisi käyttäytymistään parempaan suuntaan.

Tämä tuomitseminen siis johtuu välittämisestä ja toivosta saada muut käännytettyä käyttäytymään/ajattelemaan oikein. Jos joku taas ei hyväksy toisen tuomiota, se voi olla merkki ettei tämä tuomittu (B) olekaan onnistunut muodostamaan tarpeeksi hyviä perusteita omille mielipiteilleen tai käyttäytymiselleen ja tuomitsee alkuperäisen tuomitsijan (A) mielipiteen yksinkertaisesti vain, koska tuo taho A on eri mieltä. Näitä tapauksia on nähty valitettavan usein täällä foorumilla, kun ihmiset eivät vaivaudu lukemaan toisten viestejä kokonaan tai sivuuttavat sieltä jonkun tietyn kohdan poimiakseen vain sen yhden ja ainoan itseään miellyttävän tai häiritsevän palasen. Ja ihan sen kummemmin syyttämättä nimeän myös Argatnin tähän ryhmään, joka noin käyttäytyy.

Tällä kertaa en totta puhuen edes tiedä, mikä tämän väännön perimmäinen aihe on, vaikka olenkin nyt seurannut tässä käsillä olevaa tapahtumaa heti alusta lähtien. Argatni ilmeisesti tuomitsee Heron mielipiteen tuosta miesten ja naisten kiusaamisen eroista, mutta jättää väittelyn siihen pisteeseen, eli toimii juuri kuten aiemmin mainitsin: tuomitsee vain mielipiteiden erojen vuoksi vaivautumatta kuitenkaan tarkastelemaan omaa kantaansa ja sen mahdollista virheellisyyttä. Hän sivuuttaa Heron pitkät tarinat tosielämässä todistetuista kiusaamistapauksista ja toteaa ne vääriksi väittämiksi tarjoamatta lainkaan perusteluja väittämälleen.

Alussa Argatni myös tuomitsi Heron yrityksen käännyttää Ginka käyttäytymään Heron haluamalla tavalla. Tekstissä käännyttämistäkään ei tuomita. Käännyttäminen kuvataan artikkelissa tavaksi osoittaa toiselle oikea käyttäytymis- tai ajattelutapa, tässä tapauksessa käyttäytymistapa. Jos Jesse ei haluaisi käännyttää Ginkaa käyttäytymään yleisten normien mukaisesti, hän ei joko kunnioittaisi yleisiä käyttäytymissääntöjä, tai hän ei välittäisi Ginkasta, koska ei piittaisi hänen käyttäytymisestään.

Eikö Hero siis toimi oikein, kun käyttäytyy juuri artikkelin suosittelemalla tavalla? Hän alkuun tuomitsi toisen käyttäytymistavan ja osoitti sen jälkeen, miksi hän pitää mielipiteitään oikeina. Käytiin läpi käännyttäminen, tuomitseminen ja oikeassa olemisen pakko juuri kuten artikkelissa sanottiin. En siis ymmärrä, miten tuota tekstiä voitaisiin käyttää nyt Heroa vastaan tässä tapauksessa. Sen sijaan Argatni itse syyllistyi moniin noihin artikkelissa esitettyihin "negatiivisiin" esimerkkeihin. Hän tuomitsi perusteetta, tuputti omaa kantaansa (huom. ei käännyttänyt) ja hänen oikeassa olemisen pakko eskaloitui liian vahvaksi itseluottamukseksi, minkä vuoksi hän ei ottanut toisten väitteitä vakavasti ja vastaavasti uskoi huonoin perustein vain omien mielipiteidensä olevan vedenpitäviä.

PS. Pidän tuota Ginkan-tapausta nyt loppuunkäsiteltynä. Jokeri kirjoitti hyvän viestin ja kun Ginka itsekin on valmis taputtelemaan asian pakettiin, en näe syytä palata siihen enää. Pyydän siis muitakin jättämään sen sikseen.
[21:51:11] <+Caccis> ota nyt realismi vastaan, suurin osa jotka harrastaa tätä on failureita irl
Avatar
Tas
 
Viestit: 844
Liittynyt: 03.09.2010 18:55

Re: Kiusaaminen

ViestiKirjoittaja Ginka » 01.06.2012 22:39

Eikö kaikkien kannalta olisi parempi että jätetään ns. syntipukin etsiminen väliin? Kaikki katsokaa sitä osoittavaa sormeanne ja laskekaa se vihdoin alas. Kaikki ovat tehneet oman osansa provosoivia kommentteja, riitaa lietsovia argumentteja ja voitaisiin kaikki hyväksyä kaikkien olemassa olo sellaisena kuin se nyt sattuu olemaan. Himputti tulee kauhea kukkahattutätiolo :D
Avatar
Ginka
 
Viestit: 189
Liittynyt: 01.11.2010 17:35

Re: Kiusaaminen

ViestiKirjoittaja mäg » 23.06.2012 22:47

Satunnaisesti joudun kiusauksen kohteeksi, välillä fyysistä tai sitten vain pelkkää vittuilua. Minulla on r-vika ja silmissä pakkooireita, niistä kuittaillaan välillä, mutta jotkut myös ***********. Viime vuonna luokkalaisillani oli jokin kiksi vetää kalsarit "vakoon". Jouduin uhriksi noin 5 kertaa ennenkuin jokin opettaja sattui paikalle ja antoi niille jälki-istuntoa. Silloin luokkaanmeno oli yhtä *********. Koskaan en ole valittanut kiusaajista, mutta välillä himassa illalla mietin jotain ja itku meinaa tulla. Nyttenkin kuin kirjoitan tätä niin kyllä silmät kuumenee ja vähän pisaroita tulee, koska mietin mitä kaikkea on tapahtunut.

Koulussa kun oon niin mulla on 2 sellasta kaveria joiden kanssa olen siellä ja sitten viime vuonna oltiin paljon uusien seiskojen kanssa.

Harrastan jääkiekkoa tai en oo viellä varma pelaanko ensi kaudella, mutta siellä 2 vuotta sitten oli aika paljon vittuilua ja sen sellaista mutta ei viime kaudella enään oikein ollut. Pelasin myös jalkapalloa ja siellä oli hyvä suhde toisiin ja en joutunut kiusatuksi. En tiedä olinko itse sitten kiusaaja? Noh siitä on aikaa. Olen suht hyvä liikunnassa ja etenkin liikuntatunneilla mulle vittuillaan, koska olen selvästi muita parempi. Oon ehkä vähän itserakas, mutta faktat on faktoja.

Mutta elämä on. Olen iloinen etten ole mikään kokoajan kiusattu ihminen ja veikkaan että moni ei edes tiedä, että mua kiusataan. Koska mua kiusaavat ovat samalla luokalla ja en liiku heidän kanssaa välitunnilla, mutta ennen tunnille menoa jne. tulen välillä niiden kiusatuksi.

Nuo kiusaajat ovat sinänsä outoja, koska aina kun olen kaksin heidän kanssaa esim. välipalalla tai valinnaisella niin ne ovat kuin parhaita kavereita. Mutta kun ne neljä ovat joukossa, niin muuttuvat kuin toisiksi ihmisiksi? En tiiä miks...

Ysiluokan jälkeen todennäköisesti lähden Vantaalle opiskelemaan, niin siellä voisin aloittaa ns. uuden alun.

EDIT. Myönnän, että olen sortunut myös kiusaamiseen. Enimmäkseen ala-asteella ja yläasteella se on nyt jäänyt, koska en näe siinä mitään hienoa.
mäg
 
Viestit: 54
Liittynyt: 23.06.2012 19:28

Re: Kiusaaminen

ViestiKirjoittaja Mov » 05.11.2012 17:57

Juuh, anteeksi tunnepurkaus:
Minulla on yksi kaveri, joka on kahdestaan kiva, mutta jos tytöt tulevat mukaan, hän alkaa esittämään ja kertomaan heille asioita minusta, jotka olen kertonut hänelle. Hän saattaa huudella myös luokassa, jos opettaja ei ole paikalla. Pahinta tässä on ehkä se, että hän itse kiusaa minua ja ihmettelee koulun jälkeen miksen voi mennä vaikka uimaan hänen kanssaan! Hän kiusaa myös muita luokkalaisiamme, joten en ole ainoa kohde, vaikka se siltä tuntuukin. Viime vuonna meillä oli luokallamme yksi somali poika. Hän kiusasi minua ja yhtä muuta kaikilla mahdollisilla tavoilla. Kerroin lopulta opettajalle, kun hän oli uhannut hakata minut ja sen toisen. Opettaja sanoi meille, että hän lähtisi joka päivä vartin myöhemmin koulusta. Noh, mietin ensiksi että se oli hyvä juttu, mutta eipä se ollutkaan, koska minulla oli muutamina päivinä koulua 1-2h pitempään kuin hänellä. Kun ope oli kertonut meille tästä, hän oli puhunut kauemmin kuin sen 15 min. Kun lopulta pääsimme luokasta ulos, yksi luokkalaisemme kertoi että hän olisi ulkona meitä odottamassa. Kiitos hänen, en saanut päähän. Samainen kaveri, josta kerroin ensin on myös välillä hyvin väkivaltainen. Hän myös haukkuu aina silloin tällöin kaikkia läskeiksi. Isompiaan/sellaisia joilta voisi saada köniin hän ei kiusaa. Hän lupasi lopettaa, mutta heti ruokailussa hän rupesi huutamaan siitä että, minä kerroin koska opettajalle siitä että hän oli sanonut minulle huppuni olleen huonesti. Toivottavasti ymmärsitte selitykseni. 1-3 luokilla tätä kiusaamista ei ollut ja olin luokan suosituin poika. Sama jatkui toisella luokalla, mutta kolmannella se loppui, koska muutkin luokkamme pojat älysivät ettei mitään tyttöpöpöjä ollut olemassa. Tällä hetkellä menee kuitenkin aikas hyin, koska kutsu tulee lähes jokaisille synttäreille. Nyt tietysti ajattelette että mitä minä tiedän kiusaamisesta, mutta uskokaa, tiedän enemmän kuin luulette. Olen joutunut todistamaan satoja tapauksia Koulu-kiusaamisesta, vaikka KiVa projekti onkin projektina koulussamme, mutta mitä se hyödýttää? Nothing! Otetaan puhutteluun ja saadaan jälkkää, eikä muuta sitten tapahdukkaan! Meidän luokan kiusatuin, yksi poika aloitti nyrkkeilyn, jotta voisi suojata itseään ja kasvattaa egoaan tällaisissa tilanteissa. Hän pärjää jo nyt aika hyvin, ja vaikken saisi toivoa, mutta toivon että se ensimmäinen poika josta kerroin, saa turpaansa ennen peruskoulun suorittamista, nimenomaan siltä luokkamme kiusatuimmalta.

Myönnän että olen itsekin kiusannut muita. En usko että maailmassa olisi sellaista ihmistä joka ei olisi joskus kiusannut. Mutta jos miettii kuinka kauan olen tuntenut tuon kiusatuimman, niin mieleeni ei pälkähdä yhtään tapausta. Hän on vain puolustanut itseään jos häntä on uhattu.

Edit: Ai niin! Unohdin mainita että se samainen kiusaaja sanoo minua mieheksi joka tykkää miehestä, sen perusteella että tykkään käyttää koulussa kollareita tai verkkareita!

Edit 2: En nykyään siedä kiusaamista missään tilanteissa. Ja tänään, se samainen kiusaaja veti sen pahasti kiusatun pallon koulun katolle. Sanoin sen kiusatun kanssa että mikäli sitä ei löýtyisi, hän maksaisi uuden. Hän vain totesi että: "EN varmaan maksa! Se yks meiän luokkalaine veti mun pallon katolle eikä oo maksanu!" Sitten hänen pitää myös olla joka asiassa oikeassa, ja machoilla ihan KOKO AJAN! Hän on monesti sanonut että:"Mun ukil on kaks Ferrarii." Sitten kun sanotaan ettemme usko, hän jauhaa siitä siihen asti kunnes uskot. Just joo. Ja sitten se kiusattu osti sen pallon Espanjasta lomalla! Kavereita mulla on koulussa ihan kivasti, mutta se yks on niin
Spoiler:
H******N K*****Ä!

Tällaista tekstiä ....
Myyn Duel Masters-kortteja, jos olet kiinnostunut, katso ihmeessä! ;) http://p1.foorumi.info/duelmasters/viewtopic.php?t=535
Avatar
Mov
 
Viestit: 622
Liittynyt: 13.11.2011 13:55
Paikkakunta: StaDin Kaupunki
(: Black 2:ssa Dexiä täyttämässä. Yli 600 popea nähty!

Re: Kiusaaminen

ViestiKirjoittaja Umbrespeon » 05.11.2012 19:51

Miks sensuroitu teksti spoileriin?

Olen nykyään aika eristäytynyt välillä, irk > irl. Jens knows.
Avan tehnyt hilippa.

Rip in rip
Avatar
Umbrespeon
 
Viestit: 724
Liittynyt: 10.11.2010 00:15
Paikkakunta: Kuåpiå
(: If you know what I mean.

Re: Kiusaaminen

ViestiKirjoittaja icewortex » 05.11.2012 20:31

Umbrespeon kirjoitti:Jens knows.

:D
Ontopic: Olen alkanut taas olemaan vanhan irl kaverini kanssa :3 Ruokkikset ei oo enää 45min lukutaukoja <3

"Ulos sieltä, stalkkeri!" - Luminoso
"Do, or do not. There is no try." - Yoda
Avatar
icewortex
 
Viestit: 777
Liittynyt: 01.11.2010 09:31
(: Mhm.

Re: Kiusaaminen

ViestiKirjoittaja kassu » 05.11.2012 21:33

Mov kirjoitti:Juuh, anteeksi tunnepurkaus:
Minulla on yksi kaveri, joka on kahdestaan kiva, mutta jos tytöt tulevat mukaan, hän alkaa esittämään ja kertomaan heille asioita minusta, jotka olen kertonut hänelle. Hän saattaa huudella myös luokassa, jos opettaja ei ole paikalla. Pahinta tässä on ehkä se, että hän itse kiusaa minua ja ihmettelee koulun jälkeen miksen voi mennä vaikka uimaan hänen kanssaan! Hän kiusaa myös muita luokkalaisiamme, joten en ole ainoa kohde, vaikka se siltä tuntuukin. Viime vuonna meillä oli luokallamme yksi somali poika. Hän kiusasi minua ja yhtä muuta kaikilla mahdollisilla tavoilla. Kerroin lopulta opettajalle, kun hän oli uhannut hakata minut ja sen toisen. Opettaja sanoi meille, että hän lähtisi joka päivä vartin myöhemmin koulusta. Noh, mietin ensiksi että se oli hyvä juttu, mutta eipä se ollutkaan, koska minulla oli muutamina päivinä koulua 1-2h pitempään kuin hänellä. Kun ope oli kertonut meille tästä, hän oli puhunut kauemmin kuin sen 15 min. Kun lopulta pääsimme luokasta ulos, yksi luokkalaisemme kertoi että hän olisi ulkona meitä odottamassa. Kiitos hänen, en saanut päähän. Samainen kaveri, josta kerroin ensin on myös välillä hyvin väkivaltainen. Hän myös haukkuu aina silloin tällöin kaikkia läskeiksi. Isompiaan/sellaisia joilta voisi saada köniin hän ei kiusaa. Hän lupasi lopettaa, mutta heti ruokailussa hän rupesi huutamaan siitä että, minä kerroin koska opettajalle siitä että hän oli sanonut minulle huppuni olleen huonesti. Toivottavasti ymmärsitte selitykseni. 1-3 luokilla tätä kiusaamista ei ollut ja olin luokan suosituin poika. Sama jatkui toisella luokalla, mutta kolmannella se loppui, koska muutkin luokkamme pojat älysivät ettei mitään tyttöpöpöjä ollut olemassa. Tällä hetkellä menee kuitenkin aikas hyin, koska kutsu tulee lähes jokaisille synttäreille. Nyt tietysti ajattelette että mitä minä tiedän kiusaamisesta, mutta uskokaa, tiedän enemmän kuin luulette. Olen joutunut todistamaan satoja tapauksia Koulu-kiusaamisesta, vaikka KiVa projekti onkin projektina koulussamme, mutta mitä se hyödýttää? Nothing! Otetaan puhutteluun ja saadaan jälkkää, eikä muuta sitten tapahdukkaan! Meidän luokan kiusatuin, yksi poika aloitti nyrkkeilyn, jotta voisi suojata itseään ja kasvattaa egoaan tällaisissa tilanteissa. Hän pärjää jo nyt aika hyvin, ja vaikken saisi toivoa, mutta toivon että se ensimmäinen poika josta kerroin, saa turpaansa ennen peruskoulun suorittamista, nimenomaan siltä luokkamme kiusatuimmalta.

Myönnän että olen itsekin kiusannut muita. En usko että maailmassa olisi sellaista ihmistä joka ei olisi joskus kiusannut. Mutta jos miettii kuinka kauan olen tuntenut tuon kiusatuimman, niin mieleeni ei pälkähdä yhtään tapausta. Hän on vain puolustanut itseään jos häntä on uhattu.

Edit: Ai niin! Unohdin mainita että se samainen kiusaaja sanoo minua mieheksi joka tykkää miehestä, sen perusteella että tykkään käyttää koulussa kollareita tai verkkareita!

Edit 2: En nykyään siedä kiusaamista missään tilanteissa. Ja tänään, se samainen kiusaaja veti sen pahasti kiusatun pallon koulun katolle. Sanoin sen kiusatun kanssa että mikäli sitä ei löýtyisi, hän maksaisi uuden. Hän vain totesi että: "EN varmaan maksa! Se yks meiän luokkalaine veti mun pallon katolle eikä oo maksanu!" Sitten hänen pitää myös olla joka asiassa oikeassa, ja machoilla ihan KOKO AJAN! Hän on monesti sanonut että:"Mun ukil on kaks Ferrarii." Sitten kun sanotaan ettemme usko, hän jauhaa siitä siihen asti kunnes uskot. Just joo. Ja sitten se kiusattu osti sen pallon Espanjasta lomalla! Kavereita mulla on koulussa ihan kivasti, mutta se yks on niin
Spoiler:
H******N K*****Ä!

Tällaista tekstiä ....


Mov jos saan kysyä millä luokalla olet? Koska tuo kuulostaa aika tutulta 5-7 luokalta =p njoo itellä ainaki kaveri on vihdoin keksinyt, ettei koviksen esittäminen paljoa auta missään. Itellä ei paljoa kiusaamista enään paljoa ilmeni paitsi niin hieno sanaväännös nimestäni ja perinteinen h***oksi haukkuminen (perinteisellä tarkotan että ainahan sitä pakko jotn huudella joten tuossa yksi vaihtoehto) =p ja ei niissä kollareissa/verkkareissa ole mitään pahaa :)
"Kill a man, One is a murderer;
Kill a million, a conqueror;
Kill them all, a God."
Avatar
kassu
 
Viestit: 261
Liittynyt: 07.05.2011 13:00

Re: Kiusaaminen

ViestiKirjoittaja Umbrespeon » 07.11.2012 01:03

icewortex kirjoitti:
Umbrespeon kirjoitti:Jens knows.

:D
Ontopic: Olen alkanut taas olemaan vanhan irl kaverini kanssa :3 Ruokkikset ei oo enää 45min lukutaukoja <3

Usure? Gz. Mut muista et irk > irl.

Pitääks huolestuu jos meinaa kirjottaa "irkl" kun yrittää "irl"
Avan tehnyt hilippa.

Rip in rip
Avatar
Umbrespeon
 
Viestit: 724
Liittynyt: 10.11.2010 00:15
Paikkakunta: Kuåpiå
(: If you know what I mean.

Re: Kiusaaminen

ViestiKirjoittaja Mov » 07.11.2012 10:21

kassu kirjoitti:
Mov kirjoitti:Juuh, anteeksi tunnepurkaus:
Minulla on yksi kaveri, joka on kahdestaan kiva, mutta jos tytöt tulevat mukaan, hän alkaa esittämään ja kertomaan heille asioita minusta, jotka olen kertonut hänelle. Hän saattaa huudella myös luokassa, jos opettaja ei ole paikalla. Pahinta tässä on ehkä se, että hän itse kiusaa minua ja ihmettelee koulun jälkeen miksen voi mennä vaikka uimaan hänen kanssaan! Hän kiusaa myös muita luokkalaisiamme, joten en ole ainoa kohde, vaikka se siltä tuntuukin. Viime vuonna meillä oli luokallamme yksi somali poika. Hän kiusasi minua ja yhtä muuta kaikilla mahdollisilla tavoilla. Kerroin lopulta opettajalle, kun hän oli uhannut hakata minut ja sen toisen. Opettaja sanoi meille, että hän lähtisi joka päivä vartin myöhemmin koulusta. Noh, mietin ensiksi että se oli hyvä juttu, mutta eipä se ollutkaan, koska minulla oli muutamina päivinä koulua 1-2h pitempään kuin hänellä. Kun ope oli kertonut meille tästä, hän oli puhunut kauemmin kuin sen 15 min. Kun lopulta pääsimme luokasta ulos, yksi luokkalaisemme kertoi että hän olisi ulkona meitä odottamassa. Kiitos hänen, en saanut päähän. Samainen kaveri, josta kerroin ensin on myös välillä hyvin väkivaltainen. Hän myös haukkuu aina silloin tällöin kaikkia läskeiksi. Isompiaan/sellaisia joilta voisi saada köniin hän ei kiusaa. Hän lupasi lopettaa, mutta heti ruokailussa hän rupesi huutamaan siitä että, minä kerroin koska opettajalle siitä että hän oli sanonut minulle huppuni olleen huonesti. Toivottavasti ymmärsitte selitykseni. 1-3 luokilla tätä kiusaamista ei ollut ja olin luokan suosituin poika. Sama jatkui toisella luokalla, mutta kolmannella se loppui, koska muutkin luokkamme pojat älysivät ettei mitään tyttöpöpöjä ollut olemassa. Tällä hetkellä menee kuitenkin aikas hyin, koska kutsu tulee lähes jokaisille synttäreille. Nyt tietysti ajattelette että mitä minä tiedän kiusaamisesta, mutta uskokaa, tiedän enemmän kuin luulette. Olen joutunut todistamaan satoja tapauksia Koulu-kiusaamisesta, vaikka KiVa projekti onkin projektina koulussamme, mutta mitä se hyödýttää? Nothing! Otetaan puhutteluun ja saadaan jälkkää, eikä muuta sitten tapahdukkaan! Meidän luokan kiusatuin, yksi poika aloitti nyrkkeilyn, jotta voisi suojata itseään ja kasvattaa egoaan tällaisissa tilanteissa. Hän pärjää jo nyt aika hyvin, ja vaikken saisi toivoa, mutta toivon että se ensimmäinen poika josta kerroin, saa turpaansa ennen peruskoulun suorittamista, nimenomaan siltä luokkamme kiusatuimmalta.

Myönnän että olen itsekin kiusannut muita. En usko että maailmassa olisi sellaista ihmistä joka ei olisi joskus kiusannut. Mutta jos miettii kuinka kauan olen tuntenut tuon kiusatuimman, niin mieleeni ei pälkähdä yhtään tapausta. Hän on vain puolustanut itseään jos häntä on uhattu.

Edit: Ai niin! Unohdin mainita että se samainen kiusaaja sanoo minua mieheksi joka tykkää miehestä, sen perusteella että tykkään käyttää koulussa kollareita tai verkkareita!

Edit 2: En nykyään siedä kiusaamista missään tilanteissa. Ja tänään, se samainen kiusaaja veti sen pahasti kiusatun pallon koulun katolle. Sanoin sen kiusatun kanssa että mikäli sitä ei löýtyisi, hän maksaisi uuden. Hän vain totesi että: "EN varmaan maksa! Se yks meiän luokkalaine veti mun pallon katolle eikä oo maksanu!" Sitten hänen pitää myös olla joka asiassa oikeassa, ja machoilla ihan KOKO AJAN! Hän on monesti sanonut että:"Mun ukil on kaks Ferrarii." Sitten kun sanotaan ettemme usko, hän jauhaa siitä siihen asti kunnes uskot. Just joo. Ja sitten se kiusattu osti sen pallon Espanjasta lomalla! Kavereita mulla on koulussa ihan kivasti, mutta se yks on niin
Spoiler:
H******N K*****Ä!

Tällaista tekstiä ....


Mov jos saan kysyä millä luokalla olet? Koska tuo kuulostaa aika tutulta 5-7 luokalta =p njoo itellä ainaki kaveri on vihdoin keksinyt, ettei koviksen esittäminen paljoa auta missään. Itellä ei paljoa kiusaamista enään paljoa ilmeni paitsi niin hieno sanaväännös nimestäni ja perinteinen h***oksi haukkuminen (perinteisellä tarkotan että ainahan sitä pakko jotn huudella joten tuossa yksi vaihtoehto) =p ja ei niissä kollareissa/verkkareissa ole mitään pahaa


Kuudennella olen, mutta varmaan poistan viestini, kun se tyyppi on täällä foorumilla :P
Myyn Duel Masters-kortteja, jos olet kiinnostunut, katso ihmeessä! ;) http://p1.foorumi.info/duelmasters/viewtopic.php?t=535
Avatar
Mov
 
Viestit: 622
Liittynyt: 13.11.2011 13:55
Paikkakunta: StaDin Kaupunki
(: Black 2:ssa Dexiä täyttämässä. Yli 600 popea nähty!

Re: Kiusaaminen

ViestiKirjoittaja Blaziken » 07.11.2012 17:03

Postauksesi on jo parissakin quotessa, joten se jää näkyville.
Umbrespeon kirjoitti:Roarin viesti taisi olla vähän (PALJON) rölli.
Blaziken
 
Viestit: 564
Liittynyt: 18.03.2011 16:06
Paikkakunta: Espoo

Re: Kiusaaminen

ViestiKirjoittaja PokéGirl4-ever » 28.05.2013 08:31

Herättelen nyt tätä topicia, koska Yleisessä Hehkutuksessa oli kiusaamiskeskustelua! ^^

Minua on siis kiusattu 4 vuotta (luokat 2-6). En uskaltanut kertoa kenellekkään. Kun se kuitenkin tuli "päivänvaloon", sain vaihtaa luokkaa rinnakkaisluokalle. He ottivat minua avolsylin vastaan, ja nostivat minut jaloilleen. En voi ikinä kiittää nykyistä luokkaani tarpeeksi.

Niin joo ja kiusaamisen syy muuten oli se, kun tykkään Pokémonista/videopeleistä... :P
PokéGirl4-ever
 
Viestit: 412
Liittynyt: 26.12.2012 16:25

Re: Kiusaaminen

ViestiKirjoittaja Staryu » 28.05.2013 18:11

Minua ei kauheesti haittaa se että kiusataan, koska vaihan kuukauden päästä koulua. Suunnitelmani on se, että kerään kaikkien kiusaajien kaiken huomion itseeni, jotta muut saa olla rauhassa. Sitten kun lähen niin muut saatta saada olla hetken rauhasssa xD
Avatar
Staryu
 
Viestit: 519
Liittynyt: 17.08.2012 17:40
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kiusaaminen

ViestiKirjoittaja PokéGirl4-ever » 28.05.2013 18:30

Staryu kirjoitti:Minua ei kauheesti haittaa se että kiusataan, koska vaihan kuukauden päästä koulua. Suunnitelmani on se, että kerään kaikkien kiusaajien kaiken huomion itseeni, jotta muut saa olla rauhassa. Sitten kun lähen niin muut saatta saada olla hetken rauhasssa xD


Urheaa vai tyhmää...? -3-

Oma tilanteeni on rauhoittunut tosi paljon luokanvaihdon jälkeen, kun olen saanut kavereita. Tulkoot kiusaajat huutelemaan, tällä kertaa minulla on ystäviä, jotka puolustavat minua!

Toivottavasti yläaste sekoittaa asioita vielä sen verran, että voin unohtaa koko jutun~ :P
PokéGirl4-ever
 
Viestit: 412
Liittynyt: 26.12.2012 16:25

Re: Kiusaaminen

ViestiKirjoittaja Doragon » 28.05.2013 18:56

PokéGirl4-ever kirjoitti:Niin joo ja kiusaamisen syy muuten oli se, kun tykkään Pokémonista/videopeleistä...

Lapsellista kiusata jos tykkää jostakin.
Ääripositiivi Pokémonfriikki höpöttämässä kuinka tämä rakastaa kaikkea.
Avatarin on piirtänyt meikä.
Avatar
Doragon
 
Viestit: 899
Liittynyt: 04.11.2010 16:20
(: Minne kiire

Re: Kiusaaminen

ViestiKirjoittaja Flyffel » 28.05.2013 19:00

Lapsiahan ne ovat.
Avatar
Flyffel
 
Viestit: 4298
Liittynyt: 31.08.2010 23:41

Re: Kiusaaminen

ViestiKirjoittaja Doragon » 28.05.2013 19:53

Niinpä. Ei lasten lapsellisuuksista tarvitse välittää.
Ääripositiivi Pokémonfriikki höpöttämässä kuinka tämä rakastaa kaikkea.
Avatarin on piirtänyt meikä.
Avatar
Doragon
 
Viestit: 899
Liittynyt: 04.11.2010 16:20
(: Minne kiire

Re: Kiusaaminen

ViestiKirjoittaja Flyffel » 28.05.2013 19:55

Ei se ihan noin helppoa kuitenkaan ole.
Avatar
Flyffel
 
Viestit: 4298
Liittynyt: 31.08.2010 23:41

Re: Kiusaaminen

ViestiKirjoittaja Doragon » 28.05.2013 21:00

Olisikin...olisin itse kaiketi ollut kiusaamatta tai kiusattu peruskoulussa. Jos, ja vain jos, se olisi noin yksinkertaista.
Ääripositiivi Pokémonfriikki höpöttämässä kuinka tämä rakastaa kaikkea.
Avatarin on piirtänyt meikä.
Avatar
Doragon
 
Viestit: 899
Liittynyt: 04.11.2010 16:20
(: Minne kiire

Re: Kiusaaminen

ViestiKirjoittaja Bu_fu » 06.08.2016 16:01

Kiusaamisesta on täälläkin kokemusta vaikka sitä käyttäytyikin nätisti ja reilusti. Minua kiusattiin tarhassa joka päivä kun olin sielä, peruskoulussa kaikilla luokilla joka päivä ja parilla ammattikoululinjalla peruskoulun jälkeen. Mistä sitten kiusattiin, etunimestä, sukunimestä, ylipainosta, ulkosuuntaan näkyvästä sairaudesta, köyhyydestä, puutteellisesta puhetaidosta ja ysm. mutta noista edelle mainituista eniten. Tämä sitten aiheutti sitä että esim. salibandy liikuntatunnilla joukkueiden kapteenit kumpikaan ei huolinu joukkueeseen millään ja eikä minunkaan joukkueeseen haluttu jos olin kapteeni, ei syöttelyä, tahaltee sählypallolla päin tulittamista ysm. kirsikkana kakun päälle se ettei kukaan halunnu olla kaveri kun oli huolissaan omasta maineestaan eikä tekijät joutuneet ikinä vastuuseen saatika ollu meikällä varaa vaihtaa koulua/opiskelumuotoa ;< :(
3DS Friend Code: 1006-2879-2331 (Toni)
Avatar
Bu_fu
 
Viestit: 117
Liittynyt: 04.08.2011 17:47
Paikkakunta: Heinola/Lahti

EdellinenSeuraava

Paluu Muu Keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 67 vierailijaa

cron