Valituspalsta

Täällä voit keskustella muiden käyttäjien kanssa aiheista, jotka eivät sovi muille alueille.
Alueen säännöt
Käyttäjät voivat tehdä äänestyksiä vain tälle alueelle.

Mikäli haluat järjestää kilpailuja, muista lukea ohjeet kilpailujen järjestämiseen täältä!

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja OshaFan » 31.05.2013 19:40

Se, kun vanhemmat loukkaavat tietäen sen ._.
OshaFan
 
Viestit: 1346
Liittynyt: 02.03.2011 20:45

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Timantti » 31.05.2013 20:37

Mewstor kirjoitti:
Keltainen Rayquaza kirjoitti:Matemaattis-luonnontieteellinen linja.

(Kuulostaa aivan hirveältä. :S )

Se on.

Hei nyt hiljaa siellä!

Aina oon tottunu puhumaan lumasta, mistä syystä se kuulostaa omaan korvaan paremmalta kuin malu. En sitte tiedä, malu on kai se oikee lyhenne... Matemaattis-luonnontieteispainotteinen linja siis kyseessä, käytännössä se tarkottaa (kaikkien projektien, retkien ja muiden ohella) että matikkaa, fysiikkaa, kemiaa, bilsaa ja olisko ollu myös mantsaa pitää olla yhteensä olisko ollu 20 vai 25 kurssia, mutta toisaalta saa vähentää pois pakollisia kursseja muista aineista. Kattoo nyt sitte et pääsenkö...

Ja kai se on pakko tosiaan valittaa siitä että porukka hajoaa huomenna : /
[15:30] <X-Pertti> Linux on niin surkee, ettei se tue edes viiruksia
Spoiler:
Black FC: 2065 3314 7808 (Paum)
Soul Silver FC: 2408 2255 0057 (Fred)
3DS FC: 5069-4361-4421
Wi-Fi -vaihtola
Lé Turinat (käy katsomassa!)
Avatar
Timantti
 
Viestit: 544
Liittynyt: 01.11.2010 10:19
Paikkakunta: Espoo
(: Hävisit pelin

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Mov » 01.06.2013 14:31

Vaikka samalla hehkutan, on valitettavaa että luokkamme hajosi :( Meillä on maailman paras ope, eikä ollut kivaa nähdä häntä itkemässä todistuksenjaossa. Lisäksi, meillä on ollut aika tiivis porukka, mutta nyt luokkamme sekaantuu kolmen eri luokan kanssa. Opettajakin vaihtaa koulua :C
Myyn Duel Masters-kortteja, jos olet kiinnostunut, katso ihmeessä! ;) http://p1.foorumi.info/duelmasters/viewtopic.php?t=535
Avatar
Mov
 
Viestit: 622
Liittynyt: 13.11.2011 13:55
Paikkakunta: StaDin Kaupunki
(: Black 2:ssa Dexiä täyttämässä. Yli 600 popea nähty!

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja PokéGirl4-ever » 01.06.2013 16:00

Mov kirjoitti:Vaikka samalla hehkutan, on valitettavaa että luokkamme hajosi Meillä on maailman paras ope, eikä ollut kivaa nähdä häntä itkemässä todistuksenjaossa. Lisäksi, meillä on ollut aika tiivis porukka, mutta nyt luokkamme sekaantuu kolmen eri luokan kanssa. Opettajakin vaihtaa koulua :C


Eipäs, vaan meillä on paras ope! :3

No mutta joo, sama juttu meillä. Tiivis porukka, ihana opettaja (meille enemmänkin ystävä kuin opettaja...), ja nyt sitten yläasteelle mennessä porukka tietenkin hajoaa. Vieläkin itkettää... ;< Ope itki niin, ettei pystynyt puhumaan mitään. Sitten kun kerroimme haluavamme antaa yhteisen lahjamme, reaktio oli "Ettekä halua!" itkun ja halausten kera. Ilahtui aivan liikaa... :P

No mutta bye bye ala-aste. Meidän 6A-luokka 2012-13 on silti aina kaikista paras! ^^
PokéGirl4-ever
 
Viestit: 412
Liittynyt: 26.12.2012 16:25

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja PRaGiGaM » 01.06.2013 16:26

EIKUN MEILLÄ ON PARAS OPE

HYVÄÄ KESÄ LOMAA
Entinen nimimerkki: victini
Vaihtikseni osoite viewtopic.php?f=26&t=3268
Avatar
PRaGiGaM
 
Viestit: 471
Liittynyt: 10.12.2012 20:03
(: Avatar Made in Taiderun.. Tasin taidetöpö

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja OshaFan » 01.06.2013 16:45

Kukaan ei voita Sakkea.

Huoooooh.... Se on sitten ohi. Kolme - yhdeksän vuotta olen näiden ihmisten kanssa ollut samassa luokassa ja nyt joutui sanomaan hyvästit. Aika tuhmaa. Jostakin syystä en itkenyt, vaikka luulen, että olisi pitänyt ja ehkä jopa halusinkin. Yli puolet oppilaista kuitenkin itki. ;__;
Ja sitten sain halata ihastustani, jota en tule enää näkemään... Se halaaminen oli ihanaa, mutta se ei ole, että jouduin hänetkin hyvästelemään.

Nyt sentään on enempi aikaa niitä turinoita tuherrella...

Kuukausi lomaa ennen kesätöitä. Jei.
OshaFan
 
Viestit: 1346
Liittynyt: 02.03.2011 20:45

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Charmaniac » 01.06.2013 21:33

OshaFan kirjoitti:Kukaan ei voita Sakkea.

Huoooooh.... Se on sitten ohi. Kolme - yhdeksän vuotta olen näiden ihmisten kanssa ollut samassa luokassa ja nyt joutui sanomaan hyvästit. Aika tuhmaa. Jostakin syystä en itkenyt, vaikka luulen, että olisi pitänyt ja ehkä jopa halusinkin. Yli puolet oppilaista kuitenkin itki. ;__;
Ja sitten sain halata ihastustani, jota en tule enää näkemään... Se halaaminen oli ihanaa, mutta se ei ole, että jouduin hänetkin hyvästelemään.

Nyt sentään on enempi aikaa niitä turinoita tuherrella...

Kuukausi lomaa ennen kesätöitä. Jei.

Hei, no ainakin voit pitää häneen yhteyttä sähköpostin, Facebookin ja muitten samanlaisten palvelujen kautta. Ja älä ole surullinen, ole iloinen, sinulla varmasti paljon ihania muistoja ihastukseesi liittyen, mieti niitä. Tiedän, kun alat ajattelemaan häntä, sinulle tulee häntä ikävä, mutta olet samalla iloinen, että sinulla on niin paljon hyviä muistoja häneen liittyen.
Charmaniac
 
Viestit: 226
Liittynyt: 05.05.2013 12:22

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja PRaGiGaM » 01.06.2013 21:40

nin pidä vaikka skypen kanssa yhteyttä että näät yhtä usein hänen naamansa
Entinen nimimerkki: victini
Vaihtikseni osoite viewtopic.php?f=26&t=3268
Avatar
PRaGiGaM
 
Viestit: 471
Liittynyt: 10.12.2012 20:03
(: Avatar Made in Taiderun.. Tasin taidetöpö

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja OshaFan » 01.06.2013 21:46

Charmaniac kirjoitti:Hei, no ainakin voit pitää häneen yhteyttä sähköpostin, Facebookin ja muitten samanlaisten palvelujen kautta. Ja älä ole surullinen, ole iloinen, sinulla varmasti paljon ihania muistoja ihastukseesi liittyen, mieti niitä. Tiedän, kun alat ajattelemaan häntä, sinulle tulee häntä ikävä, mutta olet samalla iloinen, että sinulla on niin paljon hyviä muistoja häneen liittyen.


Joo, hyviä muistoja... Se tyyppi ei koskaan edes halunnut jutella kanssani sen jälkeen, kun kerroin olleeni ihastunut häneen. Hän todellakin näytti, ettei pitänyt minusta.
Kaikki oli helpompaa, kun hän ei vielä tiennyt. Silloin jopa sain hänet nauramaan.

Sanoin hänelle eilen, että minun tulee ikävä häntä ja hän sanoi vain, että: "Selvä" aika kyynisesti.
OshaFan
 
Viestit: 1346
Liittynyt: 02.03.2011 20:45

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Charmaniac » 01.06.2013 21:54

OshaFan kirjoitti:
Charmaniac kirjoitti:Hei, no ainakin voit pitää häneen yhteyttä sähköpostin, Facebookin ja muitten samanlaisten palvelujen kautta. Ja älä ole surullinen, ole iloinen, sinulla varmasti paljon ihania muistoja ihastukseesi liittyen, mieti niitä. Tiedän, kun alat ajattelemaan häntä, sinulle tulee häntä ikävä, mutta olet samalla iloinen, että sinulla on niin paljon hyviä muistoja häneen liittyen.


Joo, hyviä muistoja... Se tyyppi ei koskaan edes halunnut jutella kanssani sen jälkeen, kun kerroin olleeni ihastunut häneen. Hän todellakin näytti, ettei pitänyt minusta.
Kaikki oli helpompaa, kun hän ei vielä tiennyt. Silloin jopa sain hänet nauramaan.

Sanoin hänelle eilen, että minun tulee ikävä häntä ja hän sanoi vain, että: "Selvä" aika kyynisesti.

Aaaaaa... ;<
Surullista on se, että tunteet eivät aina ole molemminpuolisia.
No, toivon, että löydät jonkun ihmisen, joka välittää ja pitää sinusta yhtä paljon, kuin sinä hänestä.
Charmaniac
 
Viestit: 226
Liittynyt: 05.05.2013 12:22

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Flyffel » 01.06.2013 22:17

Hmm... välillä OshaFan sanoo että halailee ihastustaan ja soittelee hänelle pianoa ja nyt hänen ihastuksensa ei välitä ollenkaan?
Avatar
Flyffel
 
Viestit: 4298
Liittynyt: 31.08.2010 23:41

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja PokéGirl4-ever » 01.06.2013 22:26

Ehkä se oli ennen kuin OshaFan kertoi ihastumisestaan? Tai sitten Osha vain yritti parhaansa muttei silti saanut vastakaikua... ;<

OshaFan on jotenkin ihmeellinen ihminen. Kun hän kirjoittaa tänne hyvistä asioista ja on iloinen, (minusta ainakin) alkaa tuntua heti hyvältä. Mutta jos Osalla on jokin vialla, alkaa heti tuntua surulliselta... :o

Wut mitä oikein selitän...
PokéGirl4-ever
 
Viestit: 412
Liittynyt: 26.12.2012 16:25

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja OshaFan » 01.06.2013 22:38

Keltainen Rayquaza kirjoitti:Hmm... välillä OshaFan sanoo että halailee ihastustaan ja soittelee hänelle pianoa ja nyt hänen ihastuksensa ei välitä ollenkaan?


Ei hän halaisi, jos ei olisi jotakin "erityistä", kuten esimerkiksi ystävänpäivä, jolloin on halaamiskilpailu. Ensimmäisellä kerralla, kun soitin hänelle pianoa, hänestä huomasi, ettei häntä ollenkaan kiinnostanut. Seuraavilla kerroilla hän sentään oli vähän kivempi ja sanoikin jotakin.
OshaFan
 
Viestit: 1346
Liittynyt: 02.03.2011 20:45

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Pikapika » 03.06.2013 00:23

No teininä ei saa paljoa mukavia tyttöjä ympärille, paitsi tietysti teinilissuja (niitä tuppaa aina tapaamaan) joihin vahingossa ihastut. Tarpeeksi monta kertaa kun sinut on jätetty kyllä löydät lopulta sen joka ei jätä ja välittää oikeasti eikä vain välitä joko rahanarvoisista eduistasi tai sinun lihaksistasi. En ala selittämään enempää kun täällä on pikkuisiakin mutta kyllä se sinunkin "se oikea" löytyy. Ja sori. Useat ovat vain sellaisia nuorena että "minulle Suomen prinsessalle kelpaa vain bodari rikas jääkiekkoilija"-asenteella etsimässä miestä. Tämä oli tällainen "karrigoitu esimerkki" mutta suurin osa nuorista tytöistä / pojista haluaa vain parasta nuorina. Se on vain nyt tämä erittäin valitettava totuus, mutta kyllä sinäkin omasi löydät. Onnea yritykseen saada ihastukselta vastakaikua !

T. Tämän asian monta kertaa kokenut nuori.
Avatar
Pikapika
 
Viestit: 638
Liittynyt: 07.11.2010 11:24
Paikkakunta: Järvenpää

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja OshaFan » 03.06.2013 00:58

Olen vain yhtä särkynyttä sydäntä lähempänä tosirakkauttani.
Ja hei, lihaksillani saisin vaikka kenet tahansa :D. Niin kauan, kuin he ovat sokeita eivätkä näe, millainen olen...
Minä en ole etsimässä sitä parasta. Etsisin vain jotakuta, jota rakastaa ja joka rakastaisi minua. Ensimmäinen on kyllä helposti toteutettavissa, koska teiniys ja hormonit, mutta se jälkimmäinen ei oikein näytä olevan hyvässä jamassa... Olen yksi ainoimmista ihmisistä luokaltamme, johon kukaan ei ole (ainakaan minun tietäen) ihastunut ja täällä Ypäjällä juorut ja huhut kyllä kulkevat kuin sähkö, joten olisin varmaan tietoinen, jos joku minusta tykkäisi.

On kyllä ironista, että kaikki pitävät minua kaverina, mutta kukaan ei sen enempää...

(14-v ja asian monta kertaa kokenut? Pistän paremmaksi.)
OshaFan
 
Viestit: 1346
Liittynyt: 02.03.2011 20:45

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Zhaituki » 03.06.2013 05:14

Ajan myötä kyllä löydät jonkun johon todella rakastua ja joka todella välittää sinusta, kiirettä ei ole. Yrittäminen ei asiaa muuta, vaan sen oikean löytää kohtalon kautta. Ole oma itsesi niin asia paranee. Teiniys on julmaa aikaa mutta parempaan päin menee aikuistuessa. :)
Sinätuuba kanavani. Löytynee remixejä, randomizer nuzlocke seikkailua ja jotain muuta randomia.
Image
Italia VGC Nationals 2015 - 47. sija, 431 masteria. 6-3 tulos, oli yhden voiton päässä top-cutista.
Ensimmäisen suomen VGC premier challengen voittaja. Tiimi signaturessa.
Avatar
Zhaituki
 
Viestit: 2281
Liittynyt: 01.11.2010 21:12
Paikkakunta: Helsinki
(: >'.')> Poyo! <('.'<)

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja theNazze » 03.06.2013 10:29

OshaFan kirjoitti:Minä en ole etsimässä sitä parasta. Etsisin vain jotakuta, jota rakastaa ja joka rakastaisi minua.

Eikö sellainen olisi juuri "se paras" sinulle?
Tampereen keilakerho 2010 -jäsen
Tampereen ei-enään-niin-keilakerho 2011 -jäsen

"Hiiri pissii pumpuliin nurkassa."
Avatar
theNazze
 
Viestit: 143
Liittynyt: 01.11.2010 12:08
Paikkakunta: Helsinki
(: Moi, oon Nasse, mut en asu enää maan alla :)

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja OshaFan » 03.06.2013 11:12

Se oli vastauksena Pikapikan viestiin. Eli en halua pelkästään sitä rikasta ja sellaista, ns. "parasta vaihtoehtoa".
OshaFan
 
Viestit: 1346
Liittynyt: 02.03.2011 20:45

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Jite » 03.06.2013 23:25

Valitan, kuinka tyhmä kaverini voi olla -_- FB-profiilissani näkyy asuinpaikkakunnan, Turun lisäksi kotipaikkakunta, eli se paikkakunta, jossa on aivan alkujaan asunut... Ja vaikka olen puhunut siitä, että olen muuttanut aikoinani turkuun... Se tunne kun sulta kysytään: "Koska sä olet Kurikkaan muuttanut?" En tiedä oikeesti, pitäisikö valittaa kaverini huonomuistisuudesta, vaiko naamakirjan epäselvyydestä -_-
"Well, let's raise a ruckus."
Avatar
Jite
 
Viestit: 1357
Liittynyt: 01.11.2010 12:55
Paikkakunta: Turku
(: also known as Scrupture

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Staryu » 05.06.2013 11:11

Keltainen Rayquaza kirjoitti:Hmm... välillä OshaFan sanoo että halailee ihastustaan ja soittelee hänelle pianoa ja nyt hänen ihastuksensa ei välitä ollenkaan?

Epäselvä toiminta saattaa johtua siitä, että koko kuvionsa on hieman epäselvä, kunnes sen tajuaa mikä siinä on pielessä. Ei ole OshaFanilla helppoa, sen sanon. Enkä vitä että muilla olisi. Tiedän vaan sen, että kuviota on aivan turha yrittää ymmärtää, josvei tiedä mikä on ongelma. Ugh, olen puhunut :)
Avatar
Staryu
 
Viestit: 519
Liittynyt: 17.08.2012 17:40
Paikkakunta: Helsinki

EdellinenSeuraava

Paluu Muu Keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 52 vierailijaa

cron