Yleinen Kysymys-topic

Täällä voit keskustella muiden käyttäjien kanssa aiheista, jotka eivät sovi muille alueille.
Alueen säännöt
Käyttäjät voivat tehdä äänestyksiä vain tälle alueelle.

Mikäli haluat järjestää kilpailuja, muista lukea ohjeet kilpailujen järjestämiseen täältä!

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja hitmonlanttu » 01.09.2013 22:09

Onko juuri kuorituneellaa pikku Pokemonilla EV:t nollassa, vai pitääkö alkaa syöttämään sille marjaa nassuun?
Durant, Durant, Durant, eating eating, eating...
Avatar
hitmonlanttu
 
Viestit: 270
Liittynyt: 23.03.2011 17:25
Paikkakunta: jossain Suomi-neidon vyötärön paikkeilla
(: oon soundcloudräppäri nykyään, voitteko uskoa

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja Mewstor » 01.09.2013 22:46

hitmonlanttu kirjoitti:Onko juuri kuorituneellaa pikku Pokemonilla EV:t nollassa, vai pitääkö alkaa syöttämään sille marjaa nassuun?

Nollassa ovat.
Mewstor myy kortteja ja tavaraa!!!
Mewstorin vaihtolista
White2 FC: 0047 0767 8511
Kiitos Hilippa ihanasta avatarista!
Avatar
Mewstor
DaMewFreak Admin
 
Viestit: 2212
Liittynyt: 31.08.2010 20:36
Paikkakunta: Turku

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja Toukkiis » 14.10.2013 19:19

Pystyykö eurooppalaisella 3DS:sällä ja eurooppalaisella 3DS-pelillä saamaan vaikka esim. amerikkalaisia eventtejä jos sinne menisi lomalle?
Luottamus ystäviin on ystävyyttä
Avatar
Toukkiis
 
Viestit: 51
Liittynyt: 08.10.2013 18:16
Paikkakunta: Helsinki

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja Flyffel » 14.10.2013 20:25

Paikan-päällä eventit ovat ainakin onnistuneet aiemmissa peleissä.
Avatar
Flyffel
 
Viestit: 4298
Liittynyt: 31.08.2010 23:41

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja LefaLefa » 14.10.2013 21:55

Keltainen Rayquaza kirjoitti:Paikan-päällä eventit ovat ainakin onnistuneet aiemmissa peleissä.

Kumminkin hyvä huomioida etteivät aiemmat konsolit/pelit olleet aluekoodattuja toisin kuin Nintendon pelleily 3DS:n kanssa. Tämän takia en lähtisi vetämään minkäänlaisia johtopäätöksiä edelisten pelien perusteella.
Avatar
LefaLefa
 
Viestit: 652
Liittynyt: 01.11.2010 01:01
Paikkakunta: Helsinki

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja Hikaru » 14.10.2013 22:28

Toukkiis kirjoitti:Pystyykö eurooppalaisella 3DS:sällä ja eurooppalaisella 3DS-pelillä saamaan vaikka esim. amerikkalaisia eventtejä jos sinne menisi lomalle?

Luin Serebiistä jo ennen julkaisua (jos muistan oikein sillä en voi nyt tarkistaa kun spoilaannun), että eventit ovat XY:ssä sidottuja 3DS:ssä rekisteröityyn alueeseen. Joten esim. eurooppalaiset konsolit/pelit pystyvät osallistumaan vain eurooppalaisiin eventeihin.
Entisen hiekkalaatikon Hikari palveluksessanne. Rekisteröity: 02.10.2007
Recent POKÉMON MANGA News: Pokémon Adventures DP/Pt 8 ja Pokémon Black & White 10 on julkaistu Suomessa (tavallaan) 5. kesäkuuta.
Seuraavaksi ilmestyvät Pkmn Adv 17 ja Pkmn Adv BW 1 heinäkuussa. Koko julkaisuaikataulu
Avatar
Hikaru
 
Viestit: 763
Liittynyt: 01.11.2010 17:13
Paikkakunta: Helsinki
(: Fabulous! :)

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja OshaFan » 15.10.2013 10:20

Tietokoneeni teki sen taas.

Koneeni on tässä ~viimeisen kuukauden ruvennut jäätyilemään liian moneen otteeseen ja pitämään outoa "kolinaa", joka kuuluu suoraan koneesta, ei kuulokkeista tai kaiuttimista. Olen kaikkia eri keinoja testannut virustentorjunnoista eheyttämiseen, mutta mikään ei kelpaa. Mikä ihme voisi olla vialla?
OshaFan
 
Viestit: 1346
Liittynyt: 02.03.2011 20:45

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja Mewtwolover » 15.10.2013 11:18

OshaFan kirjoitti:Tietokoneeni teki sen taas.

Koneeni on tässä ~viimeisen kuukauden ruvennut jäätyilemään liian moneen otteeseen ja pitämään outoa "kolinaa", joka kuuluu suoraan koneesta, ei kuulokkeista tai kaiuttimista. Olen kaikkia eri keinoja testannut virustentorjunnoista eheyttämiseen, mutta mikään ei kelpaa. Mikä ihme voisi olla vialla?

Kuulostaa siltä, että kovo vetelee viimeisiään. Ota varmuuskopiot tärkeistä tiedostoista ja osta uusi kovo, se on helppo vaihtaa itse.
Taidealueen kaikki muut kilpailut -vastaava ja Videopelialueen kilpailuvastaava
Kuva
"Nyt tajuan, ettei syntyperällä ole merkitystä, vain se on tärkeää kuinka itse käytät syntymässä saamasi elämän lahjan" -Mewtwo
Avatar
Mewtwolover
Pr00-nörtti
 
Viestit: 3447
Liittynyt: 31.08.2010 20:40
Paikkakunta: Jyväskylä City
(: Oh wow, oh wow, oh wow! :)

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja Absol » 10.11.2013 17:53

Nyt olisi niin kiva kysymys kun ei tunnu mistään apua tulevan tai se on sellasta apua jolloin mulla alkaa lyödä tyhjää.
Miten ihmeessä saan Youtubessa näkymään muun kuin oikean nimen että voin kommentoida?
Vihaan Google+ systeemiä ja olen nähnyt jo niin monia joilla on google+ yhdistettynä ja niiden nimi on sama kuin ennenkin Youtubessa. Lisäksi nämä nimet on sellasia että ovat ihan yhdessä pötkössä eli ilman välejä.
Hieman rasittavaa kun kukaan ei auta. ;<
Avatar
Absol
 
Viestit: 101
Liittynyt: 02.11.2010 18:39
Paikkakunta: Tampere

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja LefaLefa » 10.11.2013 17:59

Absol kirjoitti:Nyt olisi niin kiva kysymys kun ei tunnu mistään apua tulevan tai se on sellasta apua jolloin mulla alkaa lyödä tyhjää.
Miten ihmeessä saan Youtubessa näkymään muun kuin oikean nimen että voin kommentoida?
Vihaan Google+ systeemiä ja olen nähnyt jo niin monia joilla on google+ yhdistettynä ja niiden nimi on sama kuin ennenkin Youtubessa. Lisäksi nämä nimet on sellasia että ovat ihan yhdessä pötkössä eli ilman välejä.
Hieman rasittavaa kun kukaan ei auta. ;<

Veikkaan, että olet jossain vaiheessa mennyt yhdistämään tilisi niin, että olet ottanut käyttöösi oikean nimesi mitä käytät Google+:ssa. GLHF.
Avatar
LefaLefa
 
Viestit: 652
Liittynyt: 01.11.2010 01:01
Paikkakunta: Helsinki

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja Absol » 10.11.2013 18:05

LefaLefa kirjoitti:
Absol kirjoitti:Nyt olisi niin kiva kysymys kun ei tunnu mistään apua tulevan tai se on sellasta apua jolloin mulla alkaa lyödä tyhjää.
Miten ihmeessä saan Youtubessa näkymään muun kuin oikean nimen että voin kommentoida?
Vihaan Google+ systeemiä ja olen nähnyt jo niin monia joilla on google+ yhdistettynä ja niiden nimi on sama kuin ennenkin Youtubessa. Lisäksi nämä nimet on sellasia että ovat ihan yhdessä pötkössä eli ilman välejä.
Hieman rasittavaa kun kukaan ei auta. ;<

Veikkaan, että olet jossain vaiheessa mennyt yhdistämään tilisi niin, että olet ottanut käyttöösi oikean nimesi mitä käytät Google+:ssa. GLHF.

Itse asiassa en. En ole yhdistänyt vielä Youtubea Google+:ssaan. Ne on vielä erillään joten Youtubessa on vielä ihan se nimi joka on ollutkin, mutta Google+:ssa on niin pakko olla se oikea nimi. -_-'
Avatar
Absol
 
Viestit: 101
Liittynyt: 02.11.2010 18:39
Paikkakunta: Tampere

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja Hikaru » 10.11.2013 18:53

Absol kirjoitti:
LefaLefa kirjoitti:
Absol kirjoitti:Nyt olisi niin kiva kysymys kun ei tunnu mistään apua tulevan tai se on sellasta apua jolloin mulla alkaa lyödä tyhjää.
Miten ihmeessä saan Youtubessa näkymään muun kuin oikean nimen että voin kommentoida?
Vihaan Google+ systeemiä ja olen nähnyt jo niin monia joilla on google+ yhdistettynä ja niiden nimi on sama kuin ennenkin Youtubessa. Lisäksi nämä nimet on sellasia että ovat ihan yhdessä pötkössä eli ilman välejä.
Hieman rasittavaa kun kukaan ei auta. ;<

Veikkaan, että olet jossain vaiheessa mennyt yhdistämään tilisi niin, että olet ottanut käyttöösi oikean nimesi mitä käytät Google+:ssa. GLHF.

Itse asiassa en. En ole yhdistänyt vielä Youtubea Google+:ssaan. Ne on vielä erillään joten Youtubessa on vielä ihan se nimi joka on ollutkin, mutta Google+:ssa on niin pakko olla se oikea nimi. -_-'

Silloin kun minä monta vuotta sitten yhdistin Google+:aan, niin se kysyi haluanko käyttää oikeaa nimeäni ja kielsin sen. En tiedä onko tuo käytäntö nykyään tuollainen vai pakottaako se siihen vaihtoon. Jos on pakko käyttää oikeaa nimeä ja haluat vaihtaa takaisin, niin YouTuben asetuksista voi milloin tahansa irtautua Google+:sta ja alkaa käyttää vanhaa käyttäjänimeänsä oikean sijaan. Ja sitten voi kai vain itkeä ja vihata. : /
Entisen hiekkalaatikon Hikari palveluksessanne. Rekisteröity: 02.10.2007
Recent POKÉMON MANGA News: Pokémon Adventures DP/Pt 8 ja Pokémon Black & White 10 on julkaistu Suomessa (tavallaan) 5. kesäkuuta.
Seuraavaksi ilmestyvät Pkmn Adv 17 ja Pkmn Adv BW 1 heinäkuussa. Koko julkaisuaikataulu
Avatar
Hikaru
 
Viestit: 763
Liittynyt: 01.11.2010 17:13
Paikkakunta: Helsinki
(: Fabulous! :)

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja Absol » 10.11.2013 20:06

Hikaru kirjoitti:Silloin kun minä monta vuotta sitten yhdistin Google+:aan, niin se kysyi haluanko käyttää oikeaa nimeäni ja kielsin sen. En tiedä onko tuo käytäntö nykyään tuollainen vai pakottaako se siihen vaihtoon. Jos on pakko käyttää oikeaa nimeä ja haluat vaihtaa takaisin, niin YouTuben asetuksista voi milloin tahansa irtautua Google+:sta ja alkaa käyttää vanhaa käyttäjänimeänsä oikean sijaan. Ja sitten voi kai vain itkeä ja vihata. : /

Nykyään tosiaan se että sinun on pakko yhdistää Google+:saan jos haluat kommentoida Youtube videoon ja siinä vaiheessa pitäisi mukamas olla se Google+ nimi eli oikea nimesi siinä. Olen kyllä edelleen hämilläni, miksi osilla on niin että ovat google+:ssa ja heillä näkyy siellä plussassa ja myös youtubessa tämä vanha youtube käyttäjänimensä. Miten sen saa näkymään näin eikä niin että tulee se oikea nimi aina kun kommentoi videoihin.
Edelleenkään en ole yhdistänyt YT:ä Google+:saan enkä yhdistä ennen kuin saan tämän nimi jutun selville.
Tuntuu vaan että nämä jotka ovat näin onnistuneet pitämään nimensä eivät paljasta mitään. ._.
Avatar
Absol
 
Viestit: 101
Liittynyt: 02.11.2010 18:39
Paikkakunta: Tampere

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja Mewstor » 10.11.2013 20:22

Absol kirjoitti:
Hikaru kirjoitti:Silloin kun minä monta vuotta sitten yhdistin Google+:aan, niin se kysyi haluanko käyttää oikeaa nimeäni ja kielsin sen. En tiedä onko tuo käytäntö nykyään tuollainen vai pakottaako se siihen vaihtoon. Jos on pakko käyttää oikeaa nimeä ja haluat vaihtaa takaisin, niin YouTuben asetuksista voi milloin tahansa irtautua Google+:sta ja alkaa käyttää vanhaa käyttäjänimeänsä oikean sijaan. Ja sitten voi kai vain itkeä ja vihata. : /

Nykyään tosiaan se että sinun on pakko yhdistää Google+:saan jos haluat kommentoida Youtube videoon ja siinä vaiheessa pitäisi mukamas olla se Google+ nimi eli oikea nimesi siinä. Olen kyllä edelleen hämilläni, miksi osilla on niin että ovat google+:ssa ja heillä näkyy siellä plussassa ja myös youtubessa tämä vanha youtube käyttäjänimensä. Miten sen saa näkymään näin eikä niin että tulee se oikea nimi aina kun kommentoi videoihin.
Edelleenkään en ole yhdistänyt YT:ä Google+:saan enkä yhdistä ennen kuin saan tämän nimi jutun selville.
Tuntuu vaan että nämä jotka ovat näin onnistuneet pitämään nimensä eivät paljasta mitään. ._.

Itselläni on yhä sama YouTube-nimi eikä oikeaa nimeäni vaikka yhdistin Google+:aan. Yksi syy saattaa olla se, että käytän Chromea ja olen tavallaan aina tililläni, mutta ei mitään varmuutta. Yhdistin myös Googletilini (Gmail yms.) jo aikoja sitten. Nyt vain tuli ilmoitus, että yhdistetään myös Google+:aan. Ei edes kysynyt haluanko vaihtaa nimeäni. Kyseli joskus aikaisemmin muutamaan otteeseen, mutta ei enää pitkään aikaan. En tiedä tarkkaan miksi.

Siskoni teki tuon liitoksen juuri ja meni valkkaamaan vaihtoehdon jossa pystyi vaihtamaan nimeään YouTubessa (ei siis oikeaan nimeen joka on Googletilillä vaan uuteen käyttäjänimeen). Tuon myötä hän menetti tililtään kaikki suosikit ja playlistit jne. Ne ovat tallella kun käyn itse ne katsomassa, mutta hän ei itse näe niitä tilinsä kautta. Näin on käynyt monelle muullekin. Google luultavasti korjaa nuo ongelmat kunhan kerkiää. Ei noin iso firma voi töpeksiä niin pahasti ettei tekisi asialle mitään.
Mewstor myy kortteja ja tavaraa!!!
Mewstorin vaihtolista
White2 FC: 0047 0767 8511
Kiitos Hilippa ihanasta avatarista!
Avatar
Mewstor
DaMewFreak Admin
 
Viestit: 2212
Liittynyt: 31.08.2010 20:36
Paikkakunta: Turku

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja Absol » 10.11.2013 21:19

Mewstor kirjoitti:Itselläni on yhä sama YouTube-nimi eikä oikeaa nimeäni vaikka yhdistin Google+:aan. Yksi syy saattaa olla se, että käytän Chromea ja olen tavallaan aina tililläni, mutta ei mitään varmuutta. Yhdistin myös Googletilini (Gmail yms.) jo aikoja sitten. Nyt vain tuli ilmoitus, että yhdistetään myös Google+:aan. Ei edes kysynyt haluanko vaihtaa nimeäni. Kyseli joskus aikaisemmin muutamaan otteeseen, mutta ei enää pitkään aikaan. En tiedä tarkkaan miksi.

Siskoni teki tuon liitoksen juuri ja meni valkkaamaan vaihtoehdon jossa pystyi vaihtamaan nimeään YouTubessa (ei siis oikeaan nimeen joka on Googletilillä vaan uuteen käyttäjänimeen). Tuon myötä hän menetti tililtään kaikki suosikit ja playlistit jne. Ne ovat tallella kun käyn itse ne katsomassa, mutta hän ei itse näe niitä tilinsä kautta. Näin on käynyt monelle muullekin. Google luultavasti korjaa nuo ongelmat kunhan kerkiää. Ei noin iso firma voi töpeksiä niin pahasti ettei tekisi asialle mitään.

Itsellä se kanssa joskus heitti sitä että vaihetaanko oikeaan nimee ja laitoin aina että ei. Nyt se heittää sen jos yrittäsin kirjoitaa videoon että yhdistetäänkö google+ tiliin ja siellä lukee oikea nimeni ja alhaalla on ehdot että se vaihtaa nimen ja kuvan näin ollen Youtubessa Google+ tilillä oleviin juttuihin. Jos painan että en halua oikeaa nimeäni niin se heittää mukamas johonkin lisävaihtoehdot päivittää tili ja siinä on vain tyhjää. Kun painan tällöin ruksia niin se sanoo vaan että kysymme tätä myöhemmin uudelleen. -_-'
Olen kyllä katsonut jotain nimen vaihto ohjeita ja niissä oli että pitäisi vaihtaa oikea nimi Google+ puolella, mutta kun luin nimen muuttamisen käytäntöjä niin siellä sanottiin että ei saisi olla mitään erikoisuuksia ja lisäksi ne varmaan tarkkailee näitä nimen muuttamisia.
Voi olla että pitää vaan tyytyä katsomaan ja tykkäämään videoista vielä kun se on mahdollista ilman turhia yhdistämisiä. ;<
Avatar
Absol
 
Viestit: 101
Liittynyt: 02.11.2010 18:39
Paikkakunta: Tampere

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja Hikaru » 10.11.2013 21:20

Kaivoin vähän YouTuben ohjeita. Tämän mukaan se kysyy Google+:aan yhdistettäessä haluatko käyttää koko nimeäsi ja siinä pitäisi tulla jonkinlainen tällainen kuva. Ei siis pitäisi olla syytä huoleen kunhan valitset oikein. En ole varma voiko sitä palauttaa myöhemmin irroittamatta YouTube-tiliä kokonaan Google+:sta. Kuitenkin, jos mokaat niin voit irroittaa YouTube-kanavasi Google+:sta koska tahansa. Joten suosittelen että kokeilet yhdistämistä ja vasta sitten surkuttelet jos ei onnistu.
Entisen hiekkalaatikon Hikari palveluksessanne. Rekisteröity: 02.10.2007
Recent POKÉMON MANGA News: Pokémon Adventures DP/Pt 8 ja Pokémon Black & White 10 on julkaistu Suomessa (tavallaan) 5. kesäkuuta.
Seuraavaksi ilmestyvät Pkmn Adv 17 ja Pkmn Adv BW 1 heinäkuussa. Koko julkaisuaikataulu
Avatar
Hikaru
 
Viestit: 763
Liittynyt: 01.11.2010 17:13
Paikkakunta: Helsinki
(: Fabulous! :)

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja Absol » 10.11.2013 22:04

Hikaru kirjoitti:Kaivoin vähän YouTuben ohjeita. Tämän mukaan se kysyy Google+:aan yhdistettäessä haluatko käyttää koko nimeäsi ja siinä pitäisi tulla jonkinlainen tällainen kuva. Ei siis pitäisi olla syytä huoleen kunhan valitset oikein. En ole varma voiko sitä palauttaa myöhemmin irroittamatta YouTube-tiliä kokonaan Google+:sta. Kuitenkin, jos mokaat niin voit irroittaa YouTube-kanavasi Google+:sta koska tahansa. Joten suosittelen että kokeilet yhdistämistä ja vasta sitten surkuttelet jos ei onnistu.

Kokeilin ja ei antanut mahdollisuutta päättää nimeä youtubeen vaan se samantien muuttaisi sen oikeaksi jos painaisin päivitä nimi kohtaa. Koska uskoakseni toi päätös nimestä pitäisi tulla ennen nimen päivittämistä. Luulen että tämän nimen päätöksen pitäisi tulla siihen jos valitsen en halua koko nimeä, mutta se jostain kumman syystä bugaa ja ei näytä mitään muita vaihtoehtoja.
Pitää varmaan odottaa että Youtube joskus malttaa taas herjata nimen muutoksia. >_<
Avatar
Absol
 
Viestit: 101
Liittynyt: 02.11.2010 18:39
Paikkakunta: Tampere

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja Hikaru » 10.11.2013 22:19

Absol kirjoitti:Kokeilin ja ei antanut mahdollisuutta päättää nimeä youtubeen vaan se samantien muuttaisi sen oikeaksi jos painaisin päivitä nimi kohtaa. Koska uskoakseni toi päätös nimestä pitäisi tulla ennen nimen päivittämistä. Luulen että tämän nimen päätöksen pitäisi tulla siihen jos valitsen en halua koko nimeä, mutta se jostain kumman syystä bugaa ja ei näytä mitään muita vaihtoehtoja.
Pitää varmaan odottaa että Youtube joskus malttaa taas herjata nimen muutoksia. >_<

Siis päivititkö loppuun asti ja tilisi on nyt yhdistetty Google+:aan?
Entisen hiekkalaatikon Hikari palveluksessanne. Rekisteröity: 02.10.2007
Recent POKÉMON MANGA News: Pokémon Adventures DP/Pt 8 ja Pokémon Black & White 10 on julkaistu Suomessa (tavallaan) 5. kesäkuuta.
Seuraavaksi ilmestyvät Pkmn Adv 17 ja Pkmn Adv BW 1 heinäkuussa. Koko julkaisuaikataulu
Avatar
Hikaru
 
Viestit: 763
Liittynyt: 01.11.2010 17:13
Paikkakunta: Helsinki
(: Fabulous! :)

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja LefaLefa » 10.11.2013 22:44

Mewstor kirjoitti:Ei noin iso firma voi töpeksiä niin pahasti ettei tekisi asialle mitään.

...Voi?
Avatar
LefaLefa
 
Viestit: 652
Liittynyt: 01.11.2010 01:01
Paikkakunta: Helsinki

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja Absol » 10.11.2013 22:47

Hikaru kirjoitti:
Absol kirjoitti:Kokeilin ja ei antanut mahdollisuutta päättää nimeä youtubeen vaan se samantien muuttaisi sen oikeaksi jos painaisin päivitä nimi kohtaa. Koska uskoakseni toi päätös nimestä pitäisi tulla ennen nimen päivittämistä. Luulen että tämän nimen päätöksen pitäisi tulla siihen jos valitsen en halua koko nimeä, mutta se jostain kumman syystä bugaa ja ei näytä mitään muita vaihtoehtoja.
Pitää varmaan odottaa että Youtube joskus malttaa taas herjata nimen muutoksia. >_<

Siis päivititkö loppuun asti ja tilisi on nyt yhdistetty Google+:aan?

En. Koska katsoin erään videon tästä nimi jutusta ja siinä se meni suoraan nimen päivityksen jälkeen siihen että nimi on vaihtunut. Se näyttää kun painan seuraava niin miltä minun sivu näyttää ja kaikki ne muutkin jutut eli niissä näkyisi minun oikea nimi. Kun painaisin nimen päivitystä niin se vaan heittäisi sen sellaiseksi. En nyt usko että se heti alkaa kyselemään päivityksen jälkeen että näytetäänkö oikea nimi vai vanha YT nimi. >_>
Parempi kun odotan että Youtube herjaa sitä nimi juttua. Muistaakseni sellanen tuli joskus muutama viikko sitten. Sillon en vastannut mitään vaan pistin ruksista pois ja se kysyisi sitä joskus uudelleen.
Avatar
Absol
 
Viestit: 101
Liittynyt: 02.11.2010 18:39
Paikkakunta: Tampere

EdellinenSeuraava

Paluu Muu Keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 67 vierailijaa

cron