Valituspalsta

Täällä voit keskustella muiden käyttäjien kanssa aiheista, jotka eivät sovi muille alueille.
Alueen säännöt
Käyttäjät voivat tehdä äänestyksiä vain tälle alueelle.

Mikäli haluat järjestää kilpailuja, muista lukea ohjeet kilpailujen järjestämiseen täältä!

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Jontukka » 02.12.2010 16:31

Mewtwolover kirjoitti:Joku jäljittelee minua NOF:ssa. En tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa, tosin hän lienee kohta banaanisaarilla, sillä käräytin hänet Mewwer-spriteni(avassani) luvattomasta käytöstä, hän oli tökerösti yrittänyt peittää luvatonta käyttöä muokkaamalla sitä Invert-toiminnolla.



Huhhuh, ihmisistä löytyy kaikenlaista sakkia.
"With great power comes great responsibility" - Uncle Ben (spiderman)

Image
Friend code: 5370-1499-8457
Avatar
Jontukka
 
Viestit: 539
Liittynyt: 01.11.2010 01:17
Paikkakunta: ISS avaruusasema
(: Somebody stop ME!

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Darkerhazy » 02.12.2010 18:16

Koulumme eräs oppilas oli joutunut tänään jonkin sortin sirinän vuoksi sairaalaan, koska tämä oli kuulemma ihan opettajienkin mukaan alkanut käyttäytymään oudosti. Kyseinen sirinä muistuttaa tv:stä tulevaa sirinää muistuttavaa ääntä, jota jouduin itsekkin kuuntelemaan matikan tunnin aikana erään tyypin takia. Päänsärky, huimaus, tärinä, poissaolevuus ja muu huonovointisuus ovat seurausta kyseisestä "musiikista". Oma olo on nyt ihan ok ja varmasti myös muidenkin, vaikka äskettäin sydän hakkasi tuhatta ja sataa ja olo ei todellakaan ollut mikään parhain. >___>
Avatar
Darkerhazy
 
Viestit: 57
Liittynyt: 01.11.2010 16:28
Paikkakunta: ---

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Winter » 02.12.2010 18:18

Vatuttaa,potuttaa ja ketuttaa se,että meillä on huomenna tanssiaiset,jotka alkaa 11.00. Mun lääkäriaika on 10.50,jotenka en varmasti ehdi ajoissa,ja minä kun olen sellainen ihminen joka ei tahdo jäädä mistään paitsi,niin se on minulle aika katastrofi. Ja sitäkin mietin että missäs vaiheessa ehdin laittaa hiukset ja mekon jne. Olisihan se aika jännää, jos ilmestyisin lääkärille silleen "Moi,meen tänään tanssiaisiin et h0h0" Ja lääkäri siis sen takia että mulla on *krhm* huono ryhti,ja se näkyyy. Vihaan mun selkää just nyt.
http://pkmn.foorumi.eu/viewtopic.php?f=33&t=255&p=14056#p14056 <- Winterin walokuvagalleria! Käy kurkkaamassa ja anna palautetta n_n


._________.
Avatar
Winter
 
Viestit: 54
Liittynyt: 01.11.2010 19:12
Paikkakunta: Siellä missä sinäkin

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Mewtwolover » 02.12.2010 18:26

Darkerhazy kirjoitti:Koulumme eräs oppilas oli joutunut tänään jonkin sortin sirinän vuoksi sairaalaan, koska tämä oli kuulemma ihan opettajienkin mukaan alkanut käyttäytymään oudosti. Kyseinen sirinä muistuttaa tv:stä tulevaa sirinää muistuttavaa ääntä, jota jouduin itsekkin kuuntelemaan matikan tunnin aikana erään tyypin takia. Päänsärky, huimaus, tärinä, poissaolevuus ja muu huonovointisuus ovat seurausta kyseisestä "musiikista".

Tuo tyyppi lienee äänittänyt telkun "maakohinaa" ja päättänyt ärsyttää sillä muita. "Maakohina" muuten johtuu siitä, että telkku on kytketty maadoittamattomaan pistorasiaan. Yllättävän rajut vaikutukset tuolla, tuntuu aika uskomattomalta jutulta.
Taidealueen kaikki muut kilpailut -vastaava ja Videopelialueen kilpailuvastaava
Kuva
"Nyt tajuan, ettei syntyperällä ole merkitystä, vain se on tärkeää kuinka itse käytät syntymässä saamasi elämän lahjan" -Mewtwo
Avatar
Mewtwolover
Pr00-nörtti
 
Viestit: 3447
Liittynyt: 31.08.2010 20:40
Paikkakunta: Jyväskylä City
(: Oh wow, oh wow, oh wow! :)

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Darkerhazy » 02.12.2010 18:33

Niin minäkin aluksi luulin, mutta kuunneltuani sitä aloin ymmärtämään miksi kaikki ovat niin oudon säikkyjä. On se vaan niin hienoa miten kaikkea pitää aina kokeilla viimeiseen henkäykseen asti... Ei tuollaisista asioista seuraa muuta kuin huonoa ja sen pitäisi oikeasti kaikkien ymmärtää. :/
Avatar
Darkerhazy
 
Viestit: 57
Liittynyt: 01.11.2010 16:28
Paikkakunta: ---

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja SnappiX » 02.12.2010 18:36

Winter kirjoitti:Vatuttaa,potuttaa ja ketuttaa se,että meillä on huomenna tanssiaiset,jotka alkaa 11.00..

Meilläkin on huomenna tanssiaiset. Ketuttaa vaan se että en saanut haluaamaani ihmistä tanssiparikseni :(.
[22:29] <+keksik> snii snaa snappii
[22:29] <+keksik> snappi snappi sanp
Avatar
SnappiX
 
Viestit: 202
Liittynyt: 01.11.2010 11:56
(: Derpping :)

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Jontukka » 04.12.2010 17:06

Sain jälleen allergia kohtauksen sipseistä.
Jouduin taas toteamaan että niitä sipsejä ei saa syödä ellen halua kaulaan turvotusta ja hirveää kutinaa. : /
"With great power comes great responsibility" - Uncle Ben (spiderman)

Image
Friend code: 5370-1499-8457
Avatar
Jontukka
 
Viestit: 539
Liittynyt: 01.11.2010 01:17
Paikkakunta: ISS avaruusasema
(: Somebody stop ME!

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Bulbasaur100 » 05.12.2010 15:05

au! tekee varmaan kipeää. mullakin on ny allergia: raavin itteäni ja oon iha punane...
Ai niin! ku mähä oon tyttö mut mua haukutaan koulussa POJAKS!!! >:O >:O >:O >:O
Viimeksi muokannut Bulbasaur100 päivämäärä 06.12.2010 11:04, muokattu yhteensä 1 kerran
Wild Magikarp apperaed!
Go! Bulbasaur! What should Bulbasaur do?
Bulbasaur used leer!
Wild Magikarp used Apocalypse!
Bulbasaur fainted! Trainer fainted!
Avatar
Bulbasaur100
 
Viestit: 127
Liittynyt: 02.11.2010 17:19
Paikkakunta: Enpä kerro...
(: Sohvaperuna <3

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Suetic » 06.12.2010 00:09

Minua voisi ärsyttää jatkuvasti esiintyvät pikkukirjaimet melkein jokasella tuttavallani, mutta myös niitä täältäkin löytyy. Ihmiset, kirjoittakaa sentään suomea. >.<
Kuva

Discord: SirSuetic#1411
Sankariruhtinas
Avatar
Suetic
 
Viestit: 805
Liittynyt: 07.11.2010 21:08
Paikkakunta: Helsinki
(: Surrender your cheese! :)

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Jontukka » 15.12.2010 17:21

Tuli tuossa leikattua sormesta mojova pala.
Onneksi on ensiapu taidot kunnossa ja ensiapu laukku huoneessa.

Kieltämättä teki pikkasen kipiää. ; P
"With great power comes great responsibility" - Uncle Ben (spiderman)

Image
Friend code: 5370-1499-8457
Avatar
Jontukka
 
Viestit: 539
Liittynyt: 01.11.2010 01:17
Paikkakunta: ISS avaruusasema
(: Somebody stop ME!

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Master Chief98 » 15.12.2010 18:00

On se jännää kun ei saa pyörällä ajaa rauhassa! Tänäänkin koulumatkalla kun ajoin linja-autopysäkin ohi, niin kaikki rupee huutaan tyyliin " oii koviis" ja kaikkee
että " voi lol käytät kypärää". Ja sitten ärsyttää se kun meidän luokalla on yksi isokokoisempi poika. Se kävelee aina mun repulle avaa repun ja ottaa purukumipussistani vähintään viisi purkkaa. On tosi kivaa kun yksi purkkapussi tyhjenee päivässä. Sitten jos sille sanoo että "noi on mun purkkia sä et saa ottaa niitä" niin silloin hän ottaa kauluksesta kiinni ja rupee uhkailemaan. Ei tää koulu oikein innostu kun aina joku varastaa purkkaa tai kiusaa muuten vaan. :(
█▀█▀▌█▄▌█▄▌█▀█▀▌█ ▐▄ █ █▀█▀▌█▄▌ ♥ Rakasta kissaasi niin se rakastaa sinua ♥
Avatar
Master Chief98
 
Viestit: 41
Liittynyt: 10.12.2010 10:31
Paikkakunta: Siilinjärvi city

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Mewer » 15.12.2010 18:14

Master Chief98 kirjoitti:On se jännää kun ei saa pyörällä ajaa rauhassa! Tänäänkin koulumatkalla kun ajoin linja-autopysäkin ohi, niin kaikki rupee huutaan tyyliin " oii koviis" ja kaikkee
että " voi lol käytät kypärää". Ja sitten ärsyttää se kun meidän luokalla on yksi isokokoisempi poika. Se kävelee aina mun repulle avaa repun ja ottaa purukumipussistani vähintään viisi purkkaa. On tosi kivaa kun yksi purkkapussi tyhjenee päivässä. Sitten jos sille sanoo että "noi on mun purkkia sä et saa ottaa niitä" niin silloin hän ottaa kauluksesta kiinni ja rupee uhkailemaan. Ei tää koulu oikein innostu kun aina joku varastaa purkkaa tai kiusaa muuten vaan. :(

Kypärästäsi: Olen itse yksi neljästä kouluni ihmisistä jotka käyttävät kypärää. Pari kertaa on siitäkin tultu valittelemaan. Tietenkin olen kysynyt syytä miksi olla käyttämättä. Vastaus on aina sama: "Se näyttää pöljältä" Siis oikeesti wut! Onko ulkonäöllä väliä silloin kun pyöräilet (Tai oikeastaan monesti muuallakaan)? Kuinka moni ihastelee (rumaa) pärstäänsä peilistä pyöräillessää? Ei kukaan. Ja sen takia että muut katselee sua ei kannata ottaa riskiä kuolla. Itselläkin olisi yhdessä pahassa kaatumisessä osunut pää tiilin, mutta se osui kypärään. Myös eräs tuttuni olisi nyt kuollut ilman kypärää.
Purkkavarkaasta: Tämä on taas sitä tyypillistä kovistelua. Uskaltaisikohan tyyppi ottaa purkkaa joltai isommaltaan/samankokoiselta? Ei tietenkään. Voisit kertoa opettajalle tästä tai lopettaa purkan ottamisen kouluun. Tai laittaa pussin taskuun. Tai sanoa että "Taidat olla aika pummi jos ei ole varaa omaan purkkaan."
"Lainaus, tuo älyn oiva vastike"
- Jari Tervo
Avatar
Mewer
 
Viestit: 1059
Liittynyt: 01.11.2010 17:34
(: Valitin tästä ensimmäisenä =)

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Jontukka » 15.12.2010 18:58

Mewer kirjoitti:. Myös eräs tuttuni olisi nyt kuollut ilman kypärää.


Sama oman enites kaverini kohdalla. Ajoi suoraan auton alle pyörällä. Jos hänellä ei olisi ollut kypärää niin siinä olisi pää haljennut, mutta haljenneen pään tilalla halkesi kypärä joka suojasi hyvin päätä.
Jalka hänellä murtui mutta muuten selvisi vammoitta.

siinä sen näki kuinka kypärä suojaa.
"With great power comes great responsibility" - Uncle Ben (spiderman)

Image
Friend code: 5370-1499-8457
Avatar
Jontukka
 
Viestit: 539
Liittynyt: 01.11.2010 01:17
Paikkakunta: ISS avaruusasema
(: Somebody stop ME!

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Wemps » 15.12.2010 19:00

Joo, eipä se pää silloinkaan kovin kaunis ole kun makaat kadulla pää punaisena. Ja itseasiassa IMO pyöräilykypärät ovat nykyään ihan hienoja.
"Jos ei tiedä mitä eläytyminen tarkoittaa niin pitää ainakin väännellä naamaansa ja huitoa käsiä niin tulee hiukan taiteellista vaikutelmaa" - Rölli
Avatar
Wemps
 
Viestit: 679
Liittynyt: 01.11.2010 01:02
(: Kohti uusia tuulia.

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Mr.Hulabaloo » 15.12.2010 19:07

Kypärät on monet tosi hienoja.

Mut joo, ottaa nyt päähäm, viikonloppuna tenniskisoissa oli koko ajan lonkka/nivunen kipeenä, ja sitten finaalissa tuli revittyä liikaa ja alko sattua oikeen kunnolla. Edelleen tuntuu, kun jalka tietyssä asennossa. Ei mukavaa kun ei pääse treeneihin... Ja sitten ihan kun tuo ei olisi ollut tarpeeksi, niin tuli oikeaan peukkuvarpaaseen joku outo rakko, joka on sillleen syvällä varpaassa, eikä pinnalla. Ja sitten se vielä jotenkin tulehtunut, sattui koko eilisen päivän kävely.
Kiinnostukseni Pokemoniin on laskenut rajusti. Jos minua ei enää täällä näy, niin haluan kiittää kaikkia mukavista hetkistä Pokemonin seurassa. Erityisesti haluan kiittää Pokemonniacia, koska ilman Johdatusta Kilpailulliseen Pokemoniin en olisi koskaan oppinut pelaamaan kilpailullista VG:tä ja täten en olisi varmaan edes rekisteröitynyt foorumille teidän kiusaksenne.

Jos into ei palaa, kiitos kaikille

-Hulabaloo
Avatar
Mr.Hulabaloo
 
Viestit: 102
Liittynyt: 01.11.2010 09:16
Paikkakunta: Turun lähellä

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Riolu-fang » 15.12.2010 19:34

Master Chief98 kirjoitti:On se jännää kun ei saa pyörällä ajaa rauhassa! Tänäänkin koulumatkalla kun ajoin linja-autopysäkin ohi, niin kaikki rupee huutaan tyyliin " oii koviis" ja kaikkee
että " voi lol käytät kypärää". Ja sitten ärsyttää se kun meidän luokalla on yksi isokokoisempi poika. Se kävelee aina mun repulle avaa repun ja ottaa purukumipussistani vähintään viisi purkkaa. On tosi kivaa kun yksi purkkapussi tyhjenee päivässä. Sitten jos sille sanoo että "noi on mun purkkia sä et saa ottaa niitä" niin silloin hän ottaa kauluksesta kiinni ja rupee uhkailemaan. Ei tää koulu oikein innostu kun aina joku varastaa purkkaa tai kiusaa muuten vaan. :(


Siitä kypärästä: Meillä on sama ongelma. Mullekin välillä huudellaan jotain "lol" sieltä. Koulussamme noin 10 tyyppiä käyttää kypärää, osa vain talvisin. Ei niistä kannata välittää, ku eivät tiedä miten siinä voi oikeesti käydä. minunkin kaverini olisi saattanut joutua sairaalaan jos ei olisi käyttänyt kypärää. Ei siinä muuta kuin "vähän" verta polvesta ja kädestä. Täällä tapahtuikin auto-onnettomuus jossa pyöräilijällä joka jäi auton alle ei olut kypärää. Hengissä selvisi, mutta jalka murtui ja pää sai vammoja. Kyseinen henkilö oli samalla kakkosluokalla kanssani. Tänäänkin joku tyyppi jäi auton alle ja olin näkemässä sen. Hyi kamala... Piti siinä kaveria jäädä auttamaan, ei siinä mitään käyny, pari naarmua vain...
Ja tuo purkkajuttu on jo klassikko, näin käy kolmelle meidän luokkalaisellemme.

Omat ongelmani: Oltiin eilen odottamassa että pääsemme uskonnonluokkaan. Luokkani "pääpissis" kysyi että saako kopioda enkunläksyt minulta. No, hän on ellainen henkilö ettei edes kannata yrittää sanoa vastaan, niin pakko ne oli sille antaa. Olin tehny muutaman sivun ylimääräistä ja hän kopio nekin. Enkuntunnin jälkeen hän tuli minulle valittamaan: "Haluutsä että mä sään jälkkää? Mulle tultiin valittaan että toi on huolimattomuutta ja seuraavasta tulee varoitus ku et osannu kattoo ees oikeita sivuja." <--- Tuo oli sitten lyhennetty ja kaunistettu versio, en kirjoita sitä oikeaa. Sain kuunnella tuosta koko päivän.
I will be your Guardian Angel
"There are bad ways to win - and good ways to lose. What's interesting and troubling is that it's not always clear which is which. A flipped coin doesn't always land heads or tails. Sometimes it may never land at all..." ~ Grimsley
DeviantArt Tumblr
Avatar
Riolu-fang
 
Viestit: 376
Liittynyt: 01.11.2010 19:59
Paikkakunta: Rovaniemi
(: :)

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Darrell » 15.12.2010 19:52

Repesin kyllä täysillä tuolle "pääpissikselle". Varastaa toisen kotiläksyt ja sitte valittaa niiden laadusta. Itselleni jos tuollaista tapahtuisi niin haistattelisin vaan ruskeat asiat. En nimittäin haluaisi että joku pissis pääsisi todistusnumerossa läksyjen takia (läksyt kyl aika pieni asia tuossa todistuksen numerossa) minun tasolleni.
Avatar
Darrell
 
Viestit: 1165
Liittynyt: 01.11.2010 08:37
(: Wannabe-Pro

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Mr.Hulabaloo » 15.12.2010 20:31

NO nyt menee offyöpöksi, mutta esim. meidän luokallamme esimerkiksi ennen ruotsintuntia kaikki vaan nopsaa kopsaa toisten läksyt kun yleensä 1/3 on unohtanut tehä. Itseäni ei häiritse antaa läksyjä, mitäs väliä sillä sitten on. Tosin ei ole kukaan koskaan tullut valittamaan, mutta miksiköhän olisi tullut.
Kiinnostukseni Pokemoniin on laskenut rajusti. Jos minua ei enää täällä näy, niin haluan kiittää kaikkia mukavista hetkistä Pokemonin seurassa. Erityisesti haluan kiittää Pokemonniacia, koska ilman Johdatusta Kilpailulliseen Pokemoniin en olisi koskaan oppinut pelaamaan kilpailullista VG:tä ja täten en olisi varmaan edes rekisteröitynyt foorumille teidän kiusaksenne.

Jos into ei palaa, kiitos kaikille

-Hulabaloo
Avatar
Mr.Hulabaloo
 
Viestit: 102
Liittynyt: 01.11.2010 09:16
Paikkakunta: Turun lähellä

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Maketsu » 15.12.2010 21:42

Jatkan offaamista samasta asiasta. Meidän luokkamme on sitten todella hieno. Aina edellisen tunnin loputtua kellään ei ole mitään hajua, mitä meillä on suraavaksi ja kellään ei ole mitään hajua, että oliko meillä läksyä. Yleensä sitten vähintään puolet luokastamme ahtautuu kirjastoon tekemään seuraavan tunnin läksyt, kunnes aika loppuu tai opettaja tulee ajamaan meidät ulos. Ja jos joku on sattumalta tehnyt läksyt, niin hän aina ihan vapaasti näyttää läksyt kavereilleen. Ei se omasta mielestäni mitenkään kamalaa ole.

E: Joo siis mä en oikeastaan perusta noiden läksyjen tekemisestä ollenkaan. Melkein aina ne jää tekemättä, mutta silti edellinen keskiarvoni oli 9,1. Matikan ja ruotsin läksyt tosin ovat sellaiset mitkä useimmiten teen kotona kunnolla.
Viimeksi muokannut Maketsu päivämäärä 15.12.2010 21:54, muokattu yhteensä 1 kerran
Hatter Gonna Hat
Avatar
Maketsu
 
Viestit: 313
Liittynyt: 01.11.2010 08:37
Paikkakunta: #pkmn.fi

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Timantti » 15.12.2010 21:53

Meillä sama juttu, aina joku pulet ei oo tehny läksyjä suuressa osassa aineita. No, kaikki on oikeesti hyviä kavereita keskenään ja katotaan vierustoverilta vastaukset. Itse kuulun niihin, jotka useimmiten tekevät läksyt, mutta kyllä aina välillä unohtuu/ei oikeesti jaksa :3 Mutta kyllä se sitten näkyy kokeessa, kuka osaa ja kuka ei.
[15:30] <X-Pertti> Linux on niin surkee, ettei se tue edes viiruksia
Spoiler:
Black FC: 2065 3314 7808 (Paum)
Soul Silver FC: 2408 2255 0057 (Fred)
3DS FC: 5069-4361-4421
Wi-Fi -vaihtola
Lé Turinat (käy katsomassa!)
Avatar
Timantti
 
Viestit: 544
Liittynyt: 01.11.2010 10:19
Paikkakunta: Espoo
(: Hävisit pelin

EdellinenSeuraava

Paluu Muu Keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 57 vierailijaa

cron