Esittelyketju

Täällä voit keskustella muiden käyttäjien kanssa aiheista, jotka eivät sovi muille alueille.
Alueen säännöt
Käyttäjät voivat tehdä äänestyksiä vain tälle alueelle.

Mikäli haluat järjestää kilpailuja, muista lukea ohjeet kilpailujen järjestämiseen täältä!

Re: Esittelyketju

ViestiKirjoittaja perajorma » 15.06.2013 23:14

Terve!

Olenkin varmaan vielä sen verran tuntematon suurimmalle osalle, että tehdäänpäs tällainen pienehkö esittely. Tosiaan muutama kuukausi sitten tänne rekisterödyin, mutta vielä en ole paljoa ehtinyt postailemaan. Joku on saattanut ehkä törmätä nimimerkkiini muualla internetissä, esimerkiksi huutonetistä löydyn saman nimimerkin takaa. Tampereen liigassakin olen nyt pariin kertaan käynyt seuraamassa, millaista se meno siellä on.

Olen poika Nokialta, jolle pokemon tuli tutuksi, kun seurasin 90-luvun lopulla telkkarista niitä ensimmäisiä pokemonjaksoja. Niihin aikoihin pokemonkortteja näin vain isommilla pojilla, jotka niitä vaihtelivat. Ensimmäiset omat pokemonkortit sain vuonna 2000 ja siitä asti on tullut keräiltyä - toisinaan hieman vähemmän aktiivisesti.
Keräilyni on ollut pitkälti koulun pihalla ja kavereiden kanssa vaihtelua, ja kun kaverit ovat lopettaneet, niin on tullut korjattua talteen heidän kokoelmia. Tämän jälkeen keräily on ollut lähinnä vain netistä ja kirppareilta ostelua.
Missään turnauksissa tai liigoissa - näitä muutamaa visiittiä tampereella lukuun ottamatta - en ole käynyt, joten tuo pelaamispuoli on omalta osalta hieman heikkoa. GameBoy Colorin pokemonkorttipeliä on kyllä tullut hakattua melkein läpi ja pariin otteeseen kavereidenkin kanssa pelannut, mutta wizardsin jälkeen julkaistuista korteista en pelillisesti paljoa tiedäkään.
Keräilytavoitteenani on kerätä kaikki wizardsin aikana julkaistut kortit. Uudempia kortteja keräilen sitten ihan fiiliksen mukaan: joko hienoja kortteja, tiettyjä pokemoneja (esim. dragonair, ampharos ja aggron) tai muuten mielenkiintoisia/erikoisia tapauksia.

Harrastan muutenkin keräilyä paljon, esimerkiksi duel masters kortteja olen keräillyt siitä asti, kun ne tulivat Suomeen. Tällä hetkellä duel masters kortit ovat pokemonkortteja suurempana kiinnostuksen kohteena :P
Monia muitakin keräilykohteita löytyy, kuten vanhat PC-pelit.


Loppuun vielä ilmoitettakoon, että olen tuon myyntiluvan tänne foorumeille saanut, joten tässä lähiaikoina myyntipuolelle ilmaantuu myyntiosioni. Luvassa ainakin paljon vanhoja promoja ja muuta kivaa; kannattaa siis katsoa ;)


Terveisin Perajorma
Avatar
perajorma
 
Viestit: 10
Liittynyt: 09.03.2013 19:29
Paikkakunta: Kajaani

Re: Esittelyketju

ViestiKirjoittaja PRaGiGaM » 17.06.2013 21:45

Vihdoinkin joku muu kymmenen vuotias kun mä
Entinen nimimerkki: victini
Vaihtikseni osoite viewtopic.php?f=26&t=3268
Avatar
PRaGiGaM
 
Viestit: 471
Liittynyt: 10.12.2012 20:03
(: Avatar Made in Taiderun.. Tasin taidetöpö

Re: Esittelyketju

ViestiKirjoittaja PRaGiGaM » 17.06.2013 21:54

vaikka voidaan keskustella YVeelä
Entinen nimimerkki: victini
Vaihtikseni osoite viewtopic.php?f=26&t=3268
Avatar
PRaGiGaM
 
Viestit: 471
Liittynyt: 10.12.2012 20:03
(: Avatar Made in Taiderun.. Tasin taidetöpö

Re: Esittelyketju

ViestiKirjoittaja Dray » 07.07.2013 01:52

Moro ~ Olen jo jonkin aikaa pörrännyt täällä foorumilla, mutta vasta nyt eksyin tähän topicciin.

Minä
Olen pojankoltiainen Helsingistä, eli sieltä eteläpäästä. Olen myös foorumilla käyvän Mov:n pikkuserkku. Tykkään Pokémonista, Mangasta, musiikista, telkkarin katselusta, pelaamisesta ja kavereiden kanssa olemisesta. Musiikkimaku mulla on oikeastaan vähän laidasta laitaan, tykkään näet(toki monesta muustakin) Frederikistä ja Güntherista(ei pikkulapsille sopivaa musaa, joten Mov ei sulle). Lempileffojani ovat mm. 007 - Skyfall, Pirates Of The Caribbean - sarja, Harry Potter - sarja, WTC, The Dictator, Ted jne, eli leffamakukin vaihtelee, paitsi että vihaan kauhuleffoja. Peleinä mulle menee oikeastaan kaikenlainen, paitsi Minecraft, Kingdom Hearts - sarja ja Spyro - sarja. Miksikö? Koska mulle tulee huono olo jos pelaan tiettyjä pelejä. Se on omituista, mutta kerran kun pelasin Spyroa, oksensin vielä samana iltana. Kai se johtuu grafiikoista, en tiedä. Telkkarista katselen muuten kaikkea, paitsi Frendejä ja satunnaisia ohjelmia. Lempiohjelmia ovat mm. Simpsonit, Salatut Elämät, Uusi Päivä ja Phineas & Ferb. Harrastan Karatea ja olen tällä hetkellä keltaisella vyöllä(aloitin keväällä). Kaverien kanssa potkitaan palloa aika usein. Olen uusissa tutustumistilanteissa aika ujo, mutta tutustumisen jälkeen juttu alkaa luistaa ;) Vihaan myös pessimistejä. Ainiin! Tykkään myös katsella Youtubesta videoita. Lemppari suomalaiset tekijät ovat DJkauranen, Mr.Tuomo, Rampenator ja JayEm Plays. Ulkomaisista ehdoton nro. 1 on Smosh.

Minä & Pokémon
Ensimmäinen Pokémon pelini oli vuoden 2007 jouluna lahjaksi saamani Diamond. Mukana oli myös Nintendo DS Lite. Kortteja olen keräillyt oikeastaan kolmevuotiaasta asti, mutta monena kertana innostus on lopahtanut, kunnes se sitten nousee hienojen korttien/uusien pelejen/tylsyyden ansiosta. Aikomuksena on aloittaa TCG vielä tänä vuonna. X ja Y pelejäkin odotan kovasti. Olen myös viimeaikoina ostaa Pokémon Mangaa. Omistan nyt Pokémon Adventuresia 10 kirjaa, 1 Kannosta, 6 Sinnohista ja 3 Unovasta. Tarkoituksena on lukea Sinnoh loppuun ja aloittaa sitten ykköskaudesta alkaen.

Tykkään:
+ Telkkari
+ Kaverit/Perhe
+ Pokémon
+ Manga
+ Pelit
+ Karate, yms. liikunta
+ Teknologia

Vihaan:
- Kauhuleffat
- Jonnet
- Pessimistit
- Egoilijat
- Itsekkäät ihmiset

Muuta:
Aion aloittaa jossain vaiheessa Blogin kirjoittamisen. Youtubesta minut löytää nimellä DrayThePlayer ;)

Tässäpä tää!
Terv. Dray
Katso ihmeessä tarinani ;) Redin seikkailut - Osa 2

Korttivaihtis : Plasma Freeze!
Dray
 
Viestit: 48
Liittynyt: 13.04.2013 21:35

Re: Esittelyketju

ViestiKirjoittaja hitmonlanttu » 24.07.2013 01:31

Yö on parasta aikaa kirjoitta tämmönen.

Hitmonlanttu. Mutta jos tekisin käyttäjän nyt, niin olisin varmaan hatbaga. Kempeleessä vanhempien hoivissa ja orjuutettavana asuva nyt jo täysikäinen sosiaalisesti kuulemma taitamaton poika. Täälä foorumilla olen korttien ansiosta/takia. Ota nyt siitä selvää.

Asioita mistä pidän, ovat mm. stand up, hatut, zombit, nintendo, internet (youtube, tumblr, jne), videopelit. Olisin helppohoitoinen lapsi, jos minuun ei kiinnitettäisi mitään huomiota. Koneella kaikki päivät.
Olen täyttynyt huumorilla. Jos minusta ei saa mitään muuta irti, niin jonkun laista huumoria irtoaa (lähes) aina. Valitettavasti minuun pumppautunut huumori on mustaa, ilkeää tai muuten huonoa, joten yleensä kanssa eläjäni päätyvät itkemään jonkun huonon heiton jälkeen. (vähän kärjistin)
Karkkiaddikti olen kai. Karkkia syön aivan liikaa.
Teen myös vlogia youtubessa, mutta se on vielä hyvin alkuvaiheissa.
Haluan näyttelijäksi, mutta hyvin usein tulee ajatuksia "millä taidoilla"
En pidä nykynuorisosta. Nuorten asenteet ovat muuttumassa täysin väärään suuntaan.
En myöskään pidä käskytyksestä, pakottamisesta tai manipuloinnista. (ja siksi minulla on korvakoru, kaikesta vanhempien vastustuksesta huolimatta)
Tätä kirjoittaessa tulee jatkuvasti oudompi olo. En oikein osaa lokeroida itseäni mihinkään. Mutta miksipä pitäisi.
Olen optimisti. Löydän kaikesta aina jotain hyvää, mutta petyn usein sillä optimistiset ajatukseni menevät pieleen. Mutta noh, olen sopeutuja tyyppiä.
Tämä on kenties sekavin ja oudoin esittely mitä olen itsestäni kirjoittanut, mutta menee sen piikkiin että on yö :D

Hitmonlanttu
Durant, Durant, Durant, eating eating, eating...
Avatar
hitmonlanttu
 
Viestit: 270
Liittynyt: 23.03.2011 17:25
Paikkakunta: jossain Suomi-neidon vyötärön paikkeilla
(: oon soundcloudräppäri nykyään, voitteko uskoa

Re: Esittelyketju

ViestiKirjoittaja Himulus » 22.08.2013 23:03

Heips!

Olen 23-vuotias mies Tampereelta. Pokemonista sarjana en nyt ihan hetkeen ole ollut kiinnostunut, vaikka sitä tuli aika täysillä fanitettua 1-2. generaation aikoihin.
Olen kuitenkin ollut näinä viime vuosina saanut kiinnostusta kasvatettua korttipeliä kohtaan ja eilen ostinkin sitten pari tinakannua, joita luulin aloitus seteiksi (kannattaisi todennäköisesti lukea ne pakkauksen tekstit, huh?).
Muutama boosterikin on tullut huvikseen hankittua vaikka pidänkin niitä osittain rahan tuhlauksena, heh :D Omistan aikaisemmasta hurahduksestani vielä kosolti vanhempien sarjojen kortteja, mutta pienen internet tutkimusen mukaan nämä eivät vissiin ihan hirveän balanssissa ole näiden uusien korttien kanssa.

Konsolipeleistä jaksan edelleen aika-ajoin tahkota RBY ajan pelejä mukaan lukien myös pinballin sekä tcg;n. Hommasin tässä hiljattain myös kolme ensimmäistä pokemon mangaa kuullessani ,että niillä ei ollut itse anime sarjan kanssa mitään tekemistä. Tähän asti olen ollut positiivisesti yllättynyt lukemastani.

Itsestäni voisin kertoa sen verran, että harrastan pelaamista kaikessa sen muodossa. Niin konsoli, kuin PC -pelit luistavat (vanhemmat reilusti paremmin kuin uudet), mutta paljon enemmän pidän figuuri-, lauta- sekä korttipeleistä. Tämä sen takia että pääsee "oikeasti" olemaan kontaktissa toisen ihmisen kanssa ja jakamaan yhteisen pelikokemuksen tämän henkilön kanssa. Tähän asti Figuuripelit (Mainittavin lienee Warhammer 40000, jota olenkin harrastanut jo kymmenisen vuotta.) ovatkin vieneet ajastani leijonanosan, mutta olen tässä hiljalleen koittanut änkeä mukaan myös muita pelejä mukaan. Korttipeleistä mainittakoon, että osaan pelata myös WoW, sekä MtG:tä, joista tosin jälkimmäistä ei ole aktiivisesti tullut pelattua vuosiin. Yksi elämäntehtävistäni on opetella pelaamaan mahdollisimman montaa eri peliä ja tätä kautta tutustua uusiin ihmisiin.

Mikäli joku on kiinnostunut, niin pidän figuilu aiheestani blogia nimeltä Black Metal Wargaming joka löytyy täältä: http://www.blackmetalwargaming.blogspot.fi/

Tässäpä omat viisi senttiä aiheesta. Hienoa nähdä että Pokemon on jatkanut elämäänsä oman kiinnostuksen loputtuakin ja kenties siitä voi vieläkin repiä riemua irti.
Skype yhteystiedot löytynee profiilistani ja minut saakin aivan vapaasti lisäillä mikäli satunnaista juttuseuraa kaipailee. :)

Cheers!
Never have fun. If you start having fun, then other people might find it infectious and also have fun, and then where would we be?
Avatar
Himulus
 
Viestit: 7
Liittynyt: 21.08.2013 00:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Esittelyketju

ViestiKirjoittaja Maketsu » 20.09.2013 16:43

Moi Himulus.
Hatter Gonna Hat
Avatar
Maketsu
 
Viestit: 313
Liittynyt: 01.11.2010 08:37
Paikkakunta: #pkmn.fi

mökönkökötys esittäytyy

ViestiKirjoittaja mökönkökötys » 27.09.2013 17:29

Joo, eli olen mökönkökötys, eteläsuomalainen tyttö, joka löysi tän foorumin vasta tänään.
Ihan ensiksi, oon tosi pahoillan aiemmista viesteistäni, en koskaan häiriköisi tahallani.
Anteeksi.
Uskon viihtyväni pitkään, ja lupaan, ettei musta oo enää häiriötä.
mökönkökötys
 
Viestit: 11
Liittynyt: 27.09.2013 14:29

Re: Esittelyketju

ViestiKirjoittaja Meisseli » 02.10.2013 21:01

Moikka vaan!

Olen 23-vuotias mies Salosta. Lapsena tuli katsottua ensimmäisiä pokemon jaksoja. Pokemon peleistä omistin aikoinaan yellow ja gold versiot enkä niiden jälkeen ole pokemoneja pelannut. Innostus pokemoniin kuitenkin palasi ja nyt on pokemon X versio ennakkotilattuna. Päätin etsiä samanhenkistä seuraa ja keskustelua aiheesta jotenka eksyin tänne ja rekisteröidyin.

Itsestä voisi varmaan sen vielä kertoa, että harrastuksiin kuuluu lenkkeily, pyöräily ja tietokoneella pelaaminen ja muu tietokoneella räpeltäminen. Seuraan myös paria animesarjaa ja tv-sarjoista mainittakoon game of thrones, vikings ja walking dead. Enpä tiedä mitäs muuta tähän sitten höpöttäisi. Jos kiinnostaa niin jutella ja kysellä saa lisää.
FC: 4098-3515-2583, Korppi
Avatar
Meisseli
 
Viestit: 13
Liittynyt: 02.10.2013 19:44
Paikkakunta: Salo

Re: Esittelyketju

ViestiKirjoittaja Toukkiis » 08.10.2013 19:36

Terve vaan! Täällä kirjoittelee 13-vuotias tyttö Helsingistä. Pienenä tai no, pienempänä olin hyvin innoissani pokemoneista ja Mariosta sun muista. Sain aloittaa pokemonin katsomisen ja niihin liittyviin pelejen katsomisen 7-vuotiaana. VHS:siltä tuli paljon katsottua pokemonia, ja ensimmäinen pokepelini oli isoveljeni antama Pokemon Sapphire.

Pidän pesiksestä, futiksesta, sählystä, videopeleistä ja valokuvaamisesta (kännykkäkameralla tosin... :D) Ajattelin aloittaa pesiksen ihan harrastuksena, mutta niihin harrastuspaikkoihin on pitkä matka ja ei ole autoa niin pitää miettiä... Ainiin, tykkään katsella kuuta ja aurinkoa paljon, ja menenkin usein läheiselle kalliolle katsomaan auringonnousua/laskua. Isältäni roudasin juuri kaukoputken ja koitan sitä epätoivoisesti koota, mutta toivotaan että onnistuu.

Mitäs muuta tähän nyt laittaisi.. No, olen animeharrastaja, humoristi, ja kuulun meidänluokan mummokerhoon, eli juomme käsityön tunnilla teetä, kuuntelemme musiikkia, syömme herkkuja ja pidämme hauskaa. Olen vasenkätinen ja hehkutan sitä koulussa vähän aina... Noh, päivänjatkoa! :)
Luottamus ystäviin on ystävyyttä
Avatar
Toukkiis
 
Viestit: 51
Liittynyt: 08.10.2013 18:16
Paikkakunta: Helsinki

Re: Esittelyketju

ViestiKirjoittaja Digia » 12.10.2013 02:15

Toukkiis kirjoitti:Sain aloittaa pokemonin katsomisen ja niihin liittyviin pelejen katsomisen 7-vuotiaana.

Tätä en jotenkin tajua :D Eikös se pokemon anime ole juuri suunnattu pienille lapsille? En ole ikinä kuullut että joku ei saisi katsoa pokemonia. :D
~Sieni on jokapaikan sana~
League of Legends
Avatar
Digia
 
Viestit: 353
Liittynyt: 01.11.2010 16:24

Re: Esittelyketju

ViestiKirjoittaja PokéGirl4-ever » 12.10.2013 17:50

Digia kirjoitti:
Toukkiis kirjoitti:Sain aloittaa pokemonin katsomisen ja niihin liittyviin pelejen katsomisen 7-vuotiaana.

Tätä en jotenkin tajua :D Eikös se pokemon anime ole juuri suunnattu pienille lapsille? En ole ikinä kuullut että joku ei saisi katsoa pokemonia. :D


Vanhempani eivät antaneet minun katsoa, ennekuin täytin 10... :P
PokéGirl4-ever
 
Viestit: 412
Liittynyt: 26.12.2012 16:25

Re: Esittelyketju

ViestiKirjoittaja kuhagorilla » 22.11.2013 19:55

Moro vaan!

Oon joskus kaukaisuudessa rekisteröityny tälle foorumille, ja aikalailla heti sen jälkeen jäikin koko foorumi unholaan. Mutta nyt sen taas löysin ja uskaltauduin jopa postailemaankin. Nimimerkin takana piilee siis 20-vuotias miehen alku Ylivieskasta. Joskus pienempänä tuli keräiltyä pokemonkortteja ihan vain koska niissä oli kivoja kuvia, eihän me kavereiden kanssa niillä pelattu osata. Nyt vanhempana on tullut tutustuttua uudelleen keräilykorttipelien maailmaan. Ensin Magic: The gatheringin parissa ja nykyään se on laajentunut myös Pokemoniin. Myös ahkerasti pelailen 3DS:lläni niin Pokemonia kuin myös muita pelejä.
Oma Youtube-pelikanavani josta löytyy mm. Pokemon aiheista materiaalia. Käykääs katsomassa!
kuhagorilla
 
Viestit: 5
Liittynyt: 20.04.2013 13:50

Re: Esittelyketju

ViestiKirjoittaja Starbitt » 02.12.2013 21:22

Moi vaan kaikille! Rekisteröidyin tänne jo aikoja sitten mutten ole täällä oikeastaan pyörinyt ollenkaan. Wohoo! Joten päätin kunnostautua ja tulla esittäytymään tänne kunnolla :D


PROFIILI

Olen 91-syntynyt nainen Etelä-Suomesta, opiskelen tällä hetkellä ja välillä saatan jopa käydä töissä. Luonteeltani olen aika rauhallinen, iloinen ja ulospäinsuuntautunut. Tutustuessani uusiin ihmisiin olen hieman arka ja ujo, mutta kun tutustun toisiin paremmin niin olen pikkuhiljaa luontevampi muiden seurassa (lue; ylipuhelias!). Ulkonäöstäni sen verran että olen aika lyhyt,minulla on vaaleat hiukset ja rillit, ja jos vielä minulta kysyt, niin muistutan omasta mielestäni ulkonäötäni hieman erästä tuttua Pokémonia;
Image

Pidän vähän kaikenlaisista jutuista,kuten mangasta, sarjakuvista, leffoista,animesta ja animaatioista, ulkona hyörimisestä/lenkkilystä, uimisesta, keilaamisesta, myöhään valvomisesta, lumesta, teestä, kavereiden kanssa hyörimisestä, söpöistä/värikkäistä tavaroista ja jutuista, musiikista, lukemisesta, piirtämisestä, pelaamisesta ja valokuvaamisesta. Äsken listatuista varsinkin piirtäminen ja maalaminen on lähellä sydäntä vaikka olenkin aika huono noissa, ne on vain jotenkin tapa rentoutua ja päästää ajatukset vapaalle. TV;tä en yllättävää kyllä hirveästi katso satunnaisia ajankohtais/luonto-ohjelmia lukuunottamatta, katson mielummin sarjatkin suoraan DVD;ltä. Rikos/murhamysteerijutut ja komedia on ihan jees (näyttää noin kirjoitettuna tosi hyvältä yhdistelmältä...).

Luonto ja eläimet on kanssa lähellä sydäntä. Tällä hetkellä haaveilen oman alan työpaikasta, omasta kissasta ja isosta maalaismökistä järven rannalla.

POKÈMONEISTA

Olen fanittanut Pokémonia ihan alusta asti ja taukoamatta, jotakuinkin hieman yli kymmenen vuotta, joskin innostus on laskenut pikkuisen kolmannen ja viidennen sukupolvien kohdalla. Kaikki alkoi, kun näin joulun allan ensimmäisen jakson Maikkarilta vuonna kukkapurkki ollessani ala-asteella. Ensireaktioni taisi olla tasan tarkkaan "Mitä ihmettä tää oikein on?!". Lapsia, jotka nappasivat värikkäitä, fiksuja taistelevia otuksia jotka sylkivät tulta/vettä/sähköä? SOLD.

Kinusin vanhemmiltani joululahjaksi Game Boy Colouria koska "Kaikilla on sellainen!!!111one." Suureksi ihmetyksekseni sain kun sainkin kyseisen konsolin ja Pokémon Bluen joululahjaksi. Pelaaminen oli erityisen jännittävää varsinkaan kun en osanut vielä englantia kunnolla, joten ekalla läpipeluukerralla tuli vahingossa m.m vapautettua kaikki legendaariset jonka olin saanut kerättyä. Hupsistakeikkaa! *awesome*
Ehdottomin suosikkisukupolveni on kuitenkin Gold/Silver/Crystal, johon liittyy vain niin paljon mahtavia muistoja, hetkiä ja nostalgiaa että nostan hattua.

Sivuhuomautus; Pokemonin kautta aloin tutustua myös muihinkin peleihin, meille hankittiin myöhemmin vielä Play Station 2 ja Gamecube (ja sirä seuranneet Nintendon konsolit) ja siitä lähtien olen myös ollut aika kova pelaaja.

Korteista en alun perin pahemmin perustanut, keräsin vain TOPPSin kortteja kun mummoni ja äitini niitä minulle ostivat. Myöhemmin aloin keräämään myös "niitä oikeita" pokémonkortteja eli TCG-kortteja...ja yllätys yllätys, vain siksi koska niissä on kauniit kuvat. Näin vielä tänäkin päivänä, ehkäpä joskus vielä saan aikaiseksi tuon korteilla pelaamisen opeteltua. Pokeaihesta krääsääkin löytyy nurkista, koska a)sitä on hauska kerätä ja b) ne ovat aika söpöjä/hienoja/kivoja.

Lempigeneraationi järjestyksessä 2-6-4-1-3-5 . Lempityyppini ovat vesi ja ruoho, ja suurimmaksi suosikeiksi mainittakoon nämä poksut; Buizel, Jolteon, Sylveon, Lugia, Piplup, Chespin, Fennekin, Goomy, Keldeo, Charizard, Lapras, Vulpix, Chikorita kehitysmuotoineen ja Eevee-evoluutioineen



SIINÄ KAIKKI! Onneksi olkoon jos jaksoit lukea loppuun asti, saat keksin. Starbitt out!~
Viimeksi muokannut Starbitt päivämäärä 27.04.2014 22:20, muokattu yhteensä 2 kertaa
"I'd imagine the whole world was one big machine. Machines never come with any extra parts, you know. They always come with the exact amount they need. So I figured if the entire world was one big machine... I couldn't be an extra part. I had to be here for some reason. Maybe that's why a broken machine always makes me a little sad, because it isn't able to do what it was meant to do... Maybe it's the same with people. If you lose your purpose... it's like you're broken."
Avatar
Starbitt
 
Viestit: 5
Liittynyt: 08.09.2013 13:18
(: Omituinen Otus

Re: Esittelyketju

ViestiKirjoittaja Flyffel » 02.12.2013 21:37

Tervetuloa kaikille uusille & "myöhässä" esittäytyneille jäsenille! :3
Avatar
Flyffel
 
Viestit: 4298
Liittynyt: 31.08.2010 23:41

Re: Esittelyketju

ViestiKirjoittaja Haruka » 07.12.2013 18:26

---
Viimeksi muokannut Haruka päivämäärä 28.05.2017 18:55, muokattu yhteensä 1 kerran
Avatar
Haruka
 
Viestit: 56
Liittynyt: 23.06.2013 18:31
Paikkakunta: Helsinki

Re: Esittelyketju

ViestiKirjoittaja PokéGirl4-ever » 07.12.2013 19:06

Haruka kirjoitti:Mulla oli jäänyt pienet traumat koettuani koulu-kiusaamista vanhassa koulussa mun pokemon-fanitukseni takia. Vielä ensimmäisellä luokalla kaikki pojat kehuivat mun pokemon-piirrustuksiani, mutta toisella luokalla kiusaaminen alkoi. silloin mä en kyllä välittänyt siitä yhtään, vaikka se tuntuikin pahalta. Nelosella kaikki olivat onneksi jo tottuneet mun pokemon-fanitukseen, ja kiusaaminen loppui.

Tällä hetkellä mulla ei ole ketään kaveria, joka olisi pokemon-fani, sillä mun muuton jälkeen ne kaksi viimeistä kaveriani, jotka fanittivat pokemonia, lopettivat sen pelaamisen :(

Kukaan ei välttämättä jaksanut lukea tätä omastakin mielestäni typeränkuuloista pikkukakaran tilitystä, joka ei kiinnosta ketään ._. Onnittelut kuitenkin sille, joka pystyi edes lukemaan ensimmäisen rivin ^^


Minua kiusattiin yli 3 vuotta Pokémon-fanituksesta... :P Joten tiedän tunteen. ^^ Masennuin ja jouduin jopa vaihtamaan luokkaa rinnakkaiselle kiusaamisen takia (se oli muu luokka VS minä-tilanne, ikävä kyllä :() Vieläkin saan kommenttia noin kymmeneltä eri ihmiseltä, jos näihin sattuu törmäämään. Mutta ei sillä niin väliä enää! :D

Ja peliseuran/fanitusseuran löytäminen kaveripiireistä on aina yhtä tuskaa... :P Onneksi 2 pikkusiskoni pelaa~ ^^ Vain 2 kavereistani pelaa (ja toinen asuu monen sadan kilsan päässä), mutta kaikki kaverini ottavat pelaamiseni tosissaan. Parin olen saanut jopa tarttumaan DS:ään, ja yksi aikoo hankkia oman~ :D Kannattaa kokeilla "tartuttaa" peli-inoa muihin, siis!

Jos haluat esim. jutella, laita vaikka YV:tä minulle? :P Tästä viestistä tuli muuten ihan liian pitkä... :D
PokéGirl4-ever
 
Viestit: 412
Liittynyt: 26.12.2012 16:25

Re: Esittelyketju

ViestiKirjoittaja pikanoob » 10.12.2013 04:22

Onhan se jännää kun uskaltaa avata muunkin sektion foorumilta kuin videopelit. Mitäs tänne nyt kirjoittelisi?

18v poika (mies *enkeli* ) aloitin pokemonin pelaamisen/animen katsomisen ala-asteella niin kuin ikään kuului, jatkui aika casualina aina 3. geniin, jonka jälkeen tauko (pelailua aina matkalla mökille). Sitten aika sattumalta n. vuosi sitten yksi parhaista kavereista tunnusti pokemonkuumeensa johon heti yhdyin. Molemmat oltiin jääty 3. geniin jossa sitten ensin hakattiin battle toweria (97 streak >:O ) jonka jälkeen hypättiin suoraan B2W2:seen ja kilpailulliseen skeneen. Foorumille sitten jossain vaiheessa eksyin (päivämäärästä päätellen taisi olla tylsä joulu), aluksi hieman hiljaisena mutta nyt enemmän alkanut avaamaan suutani tuolla videopelejen puolella. Tuota yhtä kaveria lukuunottamatta ei ole oikein muita tuttuja jotka varsinaisesti pelaisivat: suurin osa kavereista aikoinaan pelannut gba:lla ja saattaa nykyään ajoittain pelata jotain showdownia tms, johon saan houkuteltua, casual tasoa kuitenkin. Ovat ihan ok pelaamiseni kanssa vaikka ajoittain tulee melko ärsyttävästi tekstiä kuinka "aikuinen" mies pelaa lapsille tarkoitettua peliä jne...
En jaksanut lukea aloituspostausta, pitikö vielä kertoa jotain? X ostettu 12.10 ja hall of fameen 13.10.
Avatar
pikanoob
 
Viestit: 185
Liittynyt: 24.12.2012 03:23

Re: Esittelyketju

ViestiKirjoittaja hildaswanson » 18.01.2014 15:52

Hei olen uusi täällä, olen kiinnostunut Pokemon tavaroista.

paras netticasino
hildaswanson
 
Viestit: 1
Liittynyt: 14.12.2013 07:17

Re: Esittelyketju

ViestiKirjoittaja BrokenMachine » 05.04.2014 16:15

Olen katsonut pokemonin animea ja elokuvia jo pikku pennusta saakka tällä hetkellä kuitenkin harrastan pokemonia muutenkin, tykkään korttipelistä (vaikken olekkaan siinä hyvä) katson animea ja luen mangaa ja tietenkin pelaan, tavoitteenani olisi saada kaikki pokemon pelit niin pää sarjasta kuin oheispelitkin, keräilen myös figuja ja plusheja Löysin tämän foorumin ihan sattumalta kun hain hakusanalla suomen pokemon foorumi ihan vain siinä toivossa että jotain löytyisi ja löytyihän sieltä :) Jos joku teistä asuu jyväskylässä niin olisi kiva tutustua jos kiinnostaa tutustua koht16v tyttöön jonka sosiaalinen elämä on olematonta toistaiseksi vaikka jyväskylään muutosta on jo vuosi. Saa laittaa viestiä
BrokenMachine
Avatar
BrokenMachine
 
Viestit: 2
Liittynyt: 18.02.2014 15:09
Paikkakunta: Jyväskylä
(: Gotcha!

EdellinenSeuraava

Paluu Muu Keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 40 vierailijaa

cron