Yleinen Hehkutus-palsta!

Täällä voit keskustella muiden käyttäjien kanssa aiheista, jotka eivät sovi muille alueille.
Alueen säännöt
Käyttäjät voivat tehdä äänestyksiä vain tälle alueelle.

Mikäli haluat järjestää kilpailuja, muista lukea ohjeet kilpailujen järjestämiseen täältä!

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja Kisciyu » 12.12.2013 22:28

Vihdoinkin sain friend safarin, jossa on Mightyena! Jes! -3-
Kisciyu
 
Viestit: 22
Liittynyt: 13.07.2011 00:38

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja Regimeta » 19.12.2013 13:31

Perjantai 13. muka epäonnen päivä? Huomasin viime viikolla kotiin tullessani perjantaina koulusta YFU:n kirjeen ovella ja ilmeestäni olisi varmasti voinut päätellä kuinka innoissani olen - olen nimittäin yksi kolmestatoista suomalaisesta nuoresta jotka saivat täysstipendin kesävaihtoon Yhdysvaltoihin! Kesästä tulee vaihteeksi vähän erilainen, kun asun 6 viikkoa eli valtaosan kesälomasta Coloradossa. :)
Avatar
Regimeta
 
Viestit: 347
Liittynyt: 01.11.2010 19:30
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja PokéGirl4-ever » 19.12.2013 17:01

YES! :D Tein kauhealla vaivalla äidinkielen projektia Pokémonista pari viikkoa, ja sain sen tänään takaisin... Olin erittäin huolissani, koska työni ei (mielestäni) ollut täysin ohjeiden mukainen... :P Mutta 24/24 pistettä eli kymppi! ^^ *iloinen*
PokéGirl4-ever
 
Viestit: 412
Liittynyt: 26.12.2012 16:25

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja Flyffel » 19.12.2013 17:23

Regimeta kirjoitti:Perjantai 13. muka epäonnen päivä? Huomasin viime viikolla kotiin tullessani perjantaina koulusta YFU:n kirjeen ovella ja ilmeestäni olisi varmasti voinut päätellä kuinka innoissani olen - olen nimittäin yksi kolmestatoista suomalaisesta nuoresta jotka saivat täysstipendin kesävaihtoon Yhdysvaltoihin! Kesästä tulee vaihteeksi vähän erilainen, kun asun 6 viikkoa eli valtaosan kesälomasta Coloradossa. :)

HUI! o-o
Onnittelut! Pidä hauskaa! :D

Kuinka hyvä tällaisen saantiin oikein pitää olla?! xD

PokéGirl4-ever kirjoitti:YES! :D Tein kauhealla vaivalla äidinkielen projektia Pokémonista pari viikkoa, ja sain sen tänään takaisin... Olin erittäin huolissani, koska työni ei (mielestäni) ollut täysin ohjeiden mukainen... :P Mutta 24/24 pistettä eli kymppi! ^^ *iloinen*

Äikkä ja Pokémon? :D Millainen projekti se oikein oli?
Avatar
Flyffel
 
Viestit: 4298
Liittynyt: 31.08.2010 23:41

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja PokéGirl4-ever » 19.12.2013 17:38

Keltainen Rayquaza kirjoitti:
PokéGirl4-ever kirjoitti:YES! :D Tein kauhealla vaivalla äidinkielen projektia Pokémonista pari viikkoa, ja sain sen tänään takaisin... Olin erittäin huolissani, koska työni ei (mielestäni) ollut täysin ohjeiden mukainen... :P Mutta 24/24 pistettä eli kymppi! ^^ *iloinen*

Äikkä ja Pokémon? :D Millainen projekti se oikein oli?


Hih~ :P Piti tehdä tietokirjamainen työ jossa väh. 5 lukua + itsepiirretyt kuvat. ^^

Olen erityisen iloinen, koska tässä jaksossa emme oikeastaan muuta teekään kuin tuon projektin, joten välitokarin äikän arvosana on paljolti tästä kiinni~ ^^
PokéGirl4-ever
 
Viestit: 412
Liittynyt: 26.12.2012 16:25

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja Regimeta » 20.12.2013 12:49

Keltainen Rayquaza kirjoitti:
Regimeta kirjoitti:Perjantai 13. muka epäonnen päivä? Huomasin viime viikolla kotiin tullessani perjantaina koulusta YFU:n kirjeen ovella ja ilmeestäni olisi varmasti voinut päätellä kuinka innoissani olen - olen nimittäin yksi kolmestatoista suomalaisesta nuoresta jotka saivat täysstipendin kesävaihtoon Yhdysvaltoihin! Kesästä tulee vaihteeksi vähän erilainen, kun asun 6 viikkoa eli valtaosan kesälomasta Coloradossa. :)

HUI! o-o
Onnittelut! Pidä hauskaa! :D

Kuinka hyvä tällaisen saantiin oikein pitää olla?!

Kiitos! :)

YFU kirjoitti:Stipendiryhmän käsiteltäväksi saapui määräaikaan mennessä yli 300 erittäin korkealaatuista hakemusta, joista 43 hakijaa kutsuttiin haastatteluun. Stipendejä myönnetään kolmelletoista nuorelle eri puolilta Suomea, maantieteellinen tasa-arvo huomioiden.

Stipendin saamisen kriteerinä pidettiin vahvaa kiinnostusta ympäristöasioihin, vahvaa englannin kielen taitoa, motivaatiota sekä koulumenestystä. Haastatteluissa painotimme erityisesti motivaatiota ympäristöteemoihin, esiintymistaitoa ja englanninkielen suullista osaamista ja ryhmätyötaitoja.


Nyt on ensimmäinen rokote jo annettu ja niitä saan vielä kesään mennessä monta lisää. :D Tästä sai uutta puhtia kevätlukukaudelle, kouluun jaksaa erityisesti panostaa kun tietää raskaan työn palkkion! Olen jo lueskellut innoissani tietoa kyseisestä osavaltiosta ja koko Yhdysvalloista. Kun kesä lähenee, tulee paljon tekemistä mm. Grant Award Ceremonyn, tutustuttamisleirin ja muiden yhteydessä. Lisäksi täytettäviä lomakkeita ja muuta tehtävää on runsaasti! Rokotusten lisäksi tarvitsen mm. keuhkoistani kuvan, jotta voidaan todistaa ettei minulla ole mitään sairauksia joita ei rajan toiselle puolelle saa viedä. Paljon tekemistä!

Ajattelin alkaa kirjoittamaan matkastani omaa blogia kun se tulee ajankohtaisemmaksi. Stipendin mukaan minun täytyy kertoa matkastani jotenkin. Joudun pitämään siitä esimerkiksi tilaisuuden koulussani seuraavan lukuvuoden alkaessa. Blogiin olisi mukava kirjoitella juttuja ja jakaa matkakokemuksia.

Asiasta kukkaruukkuun, koulu päättyi tänään joulukirkkoon ja joululomani on nyt virallisesti alkanut. :) Erityisen jouluinen fiilis ei ole lumen puutteen takia, mutta odotan innolla lahjoja, jouluruokaa ja vapaa-aikaa! Olen suunnitellut lomaksi jo paljon kaikkea: käyn kahdesti elokuvissa kahden kaverin (tytön :D) kanssa, tapaan pari uutta kaveriani koulusta, järjestän pari miittiä isommalla kaveriporukalla, opiskelen ahkerasti (yritän) ja vietän rennosti aikaa pelaamalla pari videopeliä loppuun. Uutena vuotena tapaan myös luultavasti kavereitani. Pistän myös vihdoin oman blogini käyntiin, johon tulen kirjoittamaan video- ja lautapeleistä ynnä muista kiinnostuksen kohteistani. Vuoden vaihtuessa liityn myös TLY:n eli Turun alueen lintuyhdistykseen ja aloitan 'virallisesti' lintuharrastuksen. Paljon on siis suunnitelmissa!

Hyvää Joulua kaikille! :)
Avatar
Regimeta
 
Viestit: 347
Liittynyt: 01.11.2010 19:30
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja Flyffel » 20.12.2013 19:44

Voitin Mario & Luigi: Dream Team Bros. latauskoodin ja lataan sitä juuri 3DS:lleni! :D
Avatar
Flyffel
 
Viestit: 4298
Liittynyt: 31.08.2010 23:41

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja Doragon » 21.12.2013 15:15

Meikä on saanut Wi-Fi:n taas! Nytkin naputtelen 3DS:n kautta. Eilinen ilta ja tämä aamu on mennyt osittain Wonder Tradeamisen yhteydessä... :D
Ääripositiivi Pokémonfriikki höpöttämässä kuinka tämä rakastaa kaikkea.
Avatarin on piirtänyt meikä.
Avatar
Doragon
 
Viestit: 899
Liittynyt: 04.11.2010 16:20
(: Minne kiire

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja rayquazafani » 21.12.2013 20:42

Jes! Nimipäivä ja aamulla tuli uus 3DS peli perheeseen.Nimittäin Pokemon X! :DDD
Tarina --------> http://pkmn.foorumi.eu/viewtopic.php?f=38&t=2064
Kanava-------->http://www.youtube.com/user/rayquazafani?feature=mhee
Avatar
rayquazafani
 
Viestit: 364
Liittynyt: 22.10.2011 13:44
Paikkakunta: Nakkila
(: https://www.youtube.com/channel/UCdf449UPCcY7MQ

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja Silver » 01.01.2014 00:39

[Insert the obligatory New Years post here]
"We're in Phantasma little viscount, on Coney Island. World of fantasy, where illusion is emperor."
Avatar
Silver
 
Viestit: 471
Liittynyt: 01.11.2010 16:06
Paikkakunta: Vantaa
(: "Every fantasy set free, Sodoma rising by the sea"

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja Mewtwolover » 01.01.2014 01:02

Hehkutan vuoden 2014 alkamista, hyvää uuttavuotta kaikille! :)
Taidealueen kaikki muut kilpailut -vastaava ja Videopelialueen kilpailuvastaava
Kuva
"Nyt tajuan, ettei syntyperällä ole merkitystä, vain se on tärkeää kuinka itse käytät syntymässä saamasi elämän lahjan" -Mewtwo
Avatar
Mewtwolover
Pr00-nörtti
 
Viestit: 3447
Liittynyt: 31.08.2010 20:40
Paikkakunta: Jyväskylä City
(: Oh wow, oh wow, oh wow! :)

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja OshaFan » 01.01.2014 03:46

Kuva

Jeeeeeeeeeeeee! :DD
OshaFan
 
Viestit: 1346
Liittynyt: 02.03.2011 20:45

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja X-Pertti » 01.01.2014 04:55

OshaFan kirjoitti:Kuva

Jeeeeeeeeeeeee! :DD

Not sure if joking
Tässä on Fry silmät sirrillään
Or just stupid.
Avatar
X-Pertti
 
Viestit: 692
Liittynyt: 29.11.2010 23:00
(: :(

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja Mewtwolover » 01.01.2014 14:22

X-Pertti kirjoitti:
OshaFan kirjoitti:Kuva

Jeeeeeeeeeeeee! :DD

Not sure if joking
Tässä on Fry silmät sirrillään
Or just stupid.

*facepalm* X-Pertti, tuollaiset meemit laitetaan kuvana, sitä varten niiden tekemiseen on olemassa se todella helppokäyttöinen generaattorikin, tässä kuvana tuo meemisi:
Kuva
Taidealueen kaikki muut kilpailut -vastaava ja Videopelialueen kilpailuvastaava
Kuva
"Nyt tajuan, ettei syntyperällä ole merkitystä, vain se on tärkeää kuinka itse käytät syntymässä saamasi elämän lahjan" -Mewtwo
Avatar
Mewtwolover
Pr00-nörtti
 
Viestit: 3447
Liittynyt: 31.08.2010 20:40
Paikkakunta: Jyväskylä City
(: Oh wow, oh wow, oh wow! :)

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja Silver » 01.01.2014 14:53

Vuotta on mennyt vasta alle 14 tuntia ja heti ollaan pätemässä.
"We're in Phantasma little viscount, on Coney Island. World of fantasy, where illusion is emperor."
Avatar
Silver
 
Viestit: 471
Liittynyt: 01.11.2010 16:06
Paikkakunta: Vantaa
(: "Every fantasy set free, Sodoma rising by the sea"

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja Hero » 02.01.2014 00:21

Oon vuosi 2014.
Kuva
Avatar
Hero
 
Viestit: 1678
Liittynyt: 01.11.2010 01:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja rayquazafani » 04.01.2014 21:10

Jes! Kävin tänään Porin pelipisteessä katsomassa Pokemon Fire rediä ja ostin sen.
Kun pääsin kotiin (btw peli oli käytetty) niin avasin pelin ja mitä siellä olikaan.
Shiny Golduck.Nyt sit vaa liigaa läpi. :3
Tarina --------> http://pkmn.foorumi.eu/viewtopic.php?f=38&t=2064
Kanava-------->http://www.youtube.com/user/rayquazafani?feature=mhee
Avatar
rayquazafani
 
Viestit: 364
Liittynyt: 22.10.2011 13:44
Paikkakunta: Nakkila
(: https://www.youtube.com/channel/UCdf449UPCcY7MQ

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja D4rk3r » 11.02.2014 09:04

X:ässä National Dex täyttymässä hyvää vauhtia ja kaikki unobtainablet siellä ^^
guys this is teh urn

3DS FC: 3282 - 1957 - 8960

Avatarin tuhersin itse
Avatar
D4rk3r
 
Viestit: 388
Liittynyt: 07.02.2011 16:34
Paikkakunta: Nykyään Kitee.
(: Yo.

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja Doragon » 11.02.2014 10:11

D4rk3r kirjoitti:X:ässä National Dex täyttymässä hyvää vauhtia ja kaikki unobtainablet siellä ^^

Onnea vain, itse olen täyttänyt Dexin sekä X:ssä ja Y:ssä. Jos tarvitset jotain hankalaa otusta, kannattaa tulla vetämään meikää hihasta, autan mielelläni muita Dexin täyttäjiä.
Ääripositiivi Pokémonfriikki höpöttämässä kuinka tämä rakastaa kaikkea.
Avatarin on piirtänyt meikä.
Avatar
Doragon
 
Viestit: 899
Liittynyt: 04.11.2010 16:20
(: Minne kiire

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja PokéGirl4-ever » 17.02.2014 16:29

Ihanaa kun on hiihtoloma, ja vielä ihanampaa on se, miten se vietetään; meidän koko perhe lähtee huomenna aamuyöstä lentokentälle ja Iso-Britanniaan! <3 Käydään Englannissa ja Walesissa. Toivottavasti vaam tulvat eivät häiritse matkaa kovin paljon... :P

Olen huippuinnoissani, koska käymme mm. J.R.R Tolkienin haudalla~ ^^ Pyhiinvaellus minun makuuni. :D
PokéGirl4-ever
 
Viestit: 412
Liittynyt: 26.12.2012 16:25

EdellinenSeuraava

Paluu Muu Keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 50 vierailijaa

cron