Shiny Pokemoninne

Yleistä keskustelua Pokémon-videopeleistä, sekä Pokemon peleistä jotka eivät kuulu pääsarjan peleihin.

Valvoja: pikanoob

Alueen säännöt
• Keskustelu Pokémon-pelien romhackeistä ja emulaatiosta on sallittua vain tällä alueella.
• Ei linkkejä pelien ROM-tiedostoihin, ei edes valmiiksi pätsättyihin (pre-patched) ROM-tiedostoihin.
• Romhackien (IPS- ja XDELTA-tiedostot) latauslinkit ovat sallittuja, mutta ne eivät saa viedä sivuille, joilta voi ladata ROM-tiedostoja.
• Emulaattorien latauslinkit ovat sallittuja, mutta ne eivät saa viedä sivuille, joilta voi ladata ROM-tiedostoja.
• Romhackien teossa ja käyttöönotossa käytettävien työkalujen latauslinkit ovat sallittuja, mutta ne eivät saa viedä sivuille, joilta voi ladata ROM-tiedostoja.
• Suosittelemme käyttämään latauslinkkejä, jotka vievät suoraan lataukseen.

Re: Shiny Pokemoninne

ViestiKirjoittaja Illusions » 19.03.2014 19:59

Mewstor kirjoitti:Voisin äkkiä nyt sitten mainita, että sillä välin kun kun minulla ei ollut konetta, sain ainakinn kolme uutta shinyä. Toisen Braixenin (yhtä huono kuin edellinenkin :P), Shelgonin (nyt jo ihana Salamence max att ja speed) ja Druddigon (tuli ihan puskista... kirjaimellisesti XD Safarille menin ja heti toinen joka tuli vastaan).

Hyvää onnea ollut matkassa! En itse sinänsä tosin pidä esim. safarin shineista (shinyeista?), koska poksut siellä ovat yleensä jo kerran kehittyneitä ja halun saada ensimmäisenkin evoluution shinyn. >_> Breedaus melkein ainoa käypä metodi minulle perfektionismihaluni tyydyttämiseksi.
3DS FC (ORAS & Sun): 2165-6407-2700
2DS FC (Moon): ?

Ei tule tosin enää paljoa pelailtua poksua. Jos mitään. Valehtelin oikeesti oon nolis ja annan elämän valuu viemäristä alas ku pelaan vaa 24/7
Avatar
Illusions
 
Viestit: 375
Liittynyt: 11.07.2012 16:32
Paikkakunta: Helsinki
(: K18

Re: Shiny Pokemoninne

ViestiKirjoittaja Haruka » 21.03.2014 21:39

onko hordet hyvä tapa saada shinyjä? Ku mä oon koittanu metsästää shiny murkrowia sweet scentillä.
Entä mitkä on safari shinyn tsäänssit?
Avatar
Haruka
 
Viestit: 56
Liittynyt: 23.06.2013 18:31
Paikkakunta: Helsinki

Re: Shiny Pokemoninne

ViestiKirjoittaja Illusions » 21.03.2014 23:32

Haruka kirjoitti:onko hordet hyvä tapa saada shinyjä? Ku mä oon koittanu metsästää shiny murkrowia sweet scentillä.
Entä mitkä on safari shinyn tsäänssit?

Onhan ne siinä mielessä parempia kuin yksittäiset random encounterit, koska yhdessä battlessa sinulla on viisi mahdollisuutta saada shiny yhden sijasta kerralla. Ja ainakaan tietääkseni safarin shiny encounterin todennäköisyyttä ei ole missään, mutta on se normaalia suurempi. Siitä huolimatta voi olla, että shinyn tapaamisessa kestää pitkään, koska shinyt eivät jakaudu tasaisesti - todennäköisyys on vain keskiarvo.

E: ~330 munaa takana (11 boxillista, mutta olen vapauttanut osan) eikä vieläkään shiny Larvitarta. Eihän 330 vielä paljon ole, mutta kärsimättömälle ihmiselle kuten minä tuo on jo melkoinen saavutus. Välillä mietin onko vaivan arvoista, kun Tyranitar ei kovin normaalista shinynä eroa, mutta olisi se silti upea. ;_;
3DS FC (ORAS & Sun): 2165-6407-2700
2DS FC (Moon): ?

Ei tule tosin enää paljoa pelailtua poksua. Jos mitään. Valehtelin oikeesti oon nolis ja annan elämän valuu viemäristä alas ku pelaan vaa 24/7
Avatar
Illusions
 
Viestit: 375
Liittynyt: 11.07.2012 16:32
Paikkakunta: Helsinki
(: K18

Re: Shiny Pokemoninne

ViestiKirjoittaja Illusions » 14.04.2014 17:36

Ajattelinpa tehdä listan, jota päivittelen niin pääsen helpoimmalla. Tällä hetkellä (kaikki Y:ssä itse hankittuja):

Umbreon, kuoriutui munasta (~100 munaa)
Tyranitar, kuoriutui munasta (~900 munaa)
Exploud, nappasin Loudredina safarilta
Ja ärsyttävänä vahinkona Togepi, joka kuoriutui jo toisesta munasta, kun olin laittanut japanilaisen Togeticin ja Ditton puuhiin paremman kumppanin toivossa. Halusin kyllä shinyn, mutten ennen kuin vanhemmat olisivat vähintään 5 IV molemmat
Togepi, kuoriutui munasta (~300 munaa). Harmi vain, sillä oli käytännössä lähes samat statit kuin aikaisemmalla shinylläni, vaikka paremmat vanhemmat. Se oli kuitenkin tyttö toisin kuin aikaisempi Togepini, joten käyttöönhän tämä tulee vaikkei täydellinen olekaan.
Pelipper, Wingullina hordessa etsiessäni Mareepeja
Sceptile, kuoriutui munasta (556. muna)
Teddiursa, nappasin safarilta
Jolteon, kuoriutui munasta (~500 munaa)
Slowbro, ensimmäinen ketjuttamani Y:ssä ja vielä melko hyvät IV:t, ongelmana huono nature (Timid, lol)
Vaporeon, kuoriutui munasta (~200 munaa)
Vulpix, kuoriutui munasta (1100+ munaa). Tämä tapaus risoo, koska se oli muuten täydellinen tarkoituksiini - vaikkakin poika - mutta Sp. Defin IV vain 3 ja se ei todellakaan kelpaa walliksi, eli saalistus jatkuu, vaihdettu
Viimeksi muokannut Illusions päivämäärä 23.05.2014 19:23, muokattu yhteensä 12 kertaa
3DS FC (ORAS & Sun): 2165-6407-2700
2DS FC (Moon): ?

Ei tule tosin enää paljoa pelailtua poksua. Jos mitään. Valehtelin oikeesti oon nolis ja annan elämän valuu viemäristä alas ku pelaan vaa 24/7
Avatar
Illusions
 
Viestit: 375
Liittynyt: 11.07.2012 16:32
Paikkakunta: Helsinki
(: K18

Re: Shiny Pokemoninne

ViestiKirjoittaja Mewstor » 14.04.2014 20:21

Olen yrittänyt saada safarilta shiny Espurria jo pari viikkoa. Eipä ole tullut Espurria, mutta kaksi shiny Duosionia kylläkin. Ja toinen vielä adamant. En luovuta.
Mewstor myy kortteja ja tavaraa!!!
Mewstorin vaihtolista
White2 FC: 0047 0767 8511
Kiitos Hilippa ihanasta avatarista!
Avatar
Mewstor
DaMewFreak Admin
 
Viestit: 2212
Liittynyt: 31.08.2010 20:36
Paikkakunta: Turku

Re: Shiny Pokemoninne

ViestiKirjoittaja Illusions » 19.04.2014 20:13

Viimein kolmen päivän jälkeen munasta kuoriutui shiny Treecko, joka on yksi lempi shinyistäni sen upean värityksen ansiosta. Sillä on neljä täydellistä IV:tä stateissa joissa niitä eniten tarvitsinkin joten tuo pääsee tiimiin. :3
3DS FC (ORAS & Sun): 2165-6407-2700
2DS FC (Moon): ?

Ei tule tosin enää paljoa pelailtua poksua. Jos mitään. Valehtelin oikeesti oon nolis ja annan elämän valuu viemäristä alas ku pelaan vaa 24/7
Avatar
Illusions
 
Viestit: 375
Liittynyt: 11.07.2012 16:32
Paikkakunta: Helsinki
(: K18

Re: Shiny Pokemoninne

ViestiKirjoittaja Deneb » 27.05.2014 20:57

Goldissa oli aikoinaan Gyaradosin lisäksi shiny Raticate ja Nidoran M jonka kehitin Nidorinoksi asti, kumpikaan ei varsinaisesti tullut käyttöön pelissä. Emerald nuzlockessani tapoin vahingossa shinyn Taillowin, harmitti niin vietävästi kun se on yksi suosikkipoksuistani, suhteellisen hyvän näköinen shinynä ja olisin siinä vaiheessa kipeästi tarvinnut flying-tyyppiä. Tuorein tapaus on Platinum nuzlockessani Hearthome cityn vierestä vastaan tullut shiny Zubat jonka kehitin Crobatiksi. Ja tietysti tämä ihkupinkki ilmestys on vieläpä urospuolinen.
Avatar on kotoisin täältä.
Avatar
Deneb
 
Viestit: 6
Liittynyt: 25.05.2014 23:27

Re: Shiny Pokemoninne

ViestiKirjoittaja Deriko » 29.05.2014 17:19

Itselläni ei näitä shinyjä paljoa ole, mutta tämmöiset löytyy eventtejä lukuunottamatta, saantijärjestyksessä:

Platinumissa Starly PokéRadarilla, kun kokeilin tuota ketjuttamista.
Rubyssä Spheal, tuli vastaan odottamatta.
HeartGoldissa Golbat Victory Roadilla grindatessa. Tuota väritystä en pilaa kehittämällä sitä Crobatiksi.
So close times zero still equals zero - Meowth
Avatar
Deriko
 
Viestit: 247
Liittynyt: 08.05.2014 22:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Shiny Pokemoninne

ViestiKirjoittaja SandyArticuno » 04.06.2014 21:06

Sain napattua Pokemon Heart Goldissa yhden shinyn. Sen mikä on siellä Lake of Ragessa. En ole muuta saanutkaan, vaikka olen yrittänyt. Minulla on Y:ssä shiny Lillipupin 2.kehitys. Jonka minä sain vaihdossa.
Haluan enemmän kavereita Friend Safariin! Yksäriä vain tulemaan, jos kiinnostaa. ;3
========================================================================
Aloituspokemonien breeding toimii minulla. Yksää jos kiinnostaa. ;)
========================================================================
Vaihdan Virizionia. Yksää vain tulemaan. :D
Avatar
SandyArticuno
 
Viestit: 26
Liittynyt: 04.06.2014 20:03

Re: Shiny Pokemoninne

ViestiKirjoittaja Pokecollector » 10.06.2014 21:17

Nyt sitten vihdoin voin tännekin laittaa että olen saanut Legit shinyn ^^ Sain Pokemon Y:ssä Shiny Floatzel:llin.
Olen pelannut pokemon peläjä koko ikäni ajan ja tämä oli ensimmäinen shiny pokemon mitä olen saanut omassa pelissä >:O
Jos jotakin kiinnostaa niin tuossa on video https://www.youtube.com/watch?v=UAdPllQqAmU
Vaihtola ----> viewtopic.php?t=1946
Avatar
Pokecollector
 
Viestit: 145
Liittynyt: 20.11.2011 12:40

Re: Shiny Pokemoninne

ViestiKirjoittaja Zhaituki » 10.06.2014 23:26

Pokecollector kirjoitti:Nyt sitten vihdoin voin tännekin laittaa että olen saanut Legit shinyn ^^ Sain Pokemon Y:ssä Shiny Floatzel:llin.
Olen pelannut pokemon peläjä koko ikäni ajan ja tämä oli ensimmäinen shiny pokemon mitä olen saanut omassa pelissä >:O
Jos jotakin kiinnostaa niin tuossa on video https://www.youtube.com/watch?v=UAdPllQqAmU

Onnea! Harmi vaan että aika kökkö nature ja IV:t vaikuttaisi kans aika huonoilta. xP
Sinätuuba kanavani. Löytynee remixejä, randomizer nuzlocke seikkailua ja jotain muuta randomia.
Image
Italia VGC Nationals 2015 - 47. sija, 431 masteria. 6-3 tulos, oli yhden voiton päässä top-cutista.
Ensimmäisen suomen VGC premier challengen voittaja. Tiimi signaturessa.
Avatar
Zhaituki
 
Viestit: 2281
Liittynyt: 01.11.2010 21:12
Paikkakunta: Helsinki
(: >'.')> Poyo! <('.'<)

Re: Shiny Pokemoninne

ViestiKirjoittaja suikka » 12.06.2014 22:10

Tässäpä minunkin listani :D

Torkoal (Emerald)
Pidgey (FireRed)
Stunfisk (Black)
Chansey (X)

Ja sitten tietty eventtejä ja GTS:stä tulleita haxeja yms. Jostain syystä en 4. Genin aikana ei tullut yhtäkään shinyä vaikka sitä olen pelannut kaikkein eniten, kokeilin breedata ja epätoivoisesti Radarillakin O_o
suikka
 
Viestit: 1
Liittynyt: 10.06.2014 16:20

Re: Shiny Pokemoninne

ViestiKirjoittaja Deriko » 15.06.2014 03:15

Kävipäs tuuri! Olen tässä pari päivää soft resetannut shiny Rayquazaa Rubyssä ja nyt mokoma onnistui jo 1720. yrityksellä. Täytyy siirtää Y:hyn heti kun kerkeää.
So close times zero still equals zero - Meowth
Avatar
Deriko
 
Viestit: 247
Liittynyt: 08.05.2014 22:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Shiny Pokemoninne

ViestiKirjoittaja jamescarnivine » 17.06.2014 19:59

Poliwag (crystal)
Luvdisc (sapphire)
Bidoof (diamond)
Phanpy (diamond)
Slowpoke (white)
Charmander (white)
ja tietenkin XY roskapeleissä..
Chansey, Meganium, Luvdisc, Clamperl, Remoraid
jamescarnivine
 
Viestit: 7
Liittynyt: 29.05.2014 18:26
Paikkakunta: Espoo
(: Pokemaniac

Re: Shiny Pokemoninne

ViestiKirjoittaja Pokecollector » 21.06.2014 12:56

Pientä päivitystä kai pitäis laittaa. Shiny Floatzel, Shiny Foongus jonka sain yheltä kaverilta ulkomailta ^^ sitten eilen löyty Shiny Geodude Victory Roadilta. :3
Vaihtola ----> viewtopic.php?t=1946
Avatar
Pokecollector
 
Viestit: 145
Liittynyt: 20.11.2011 12:40

Re: Shiny Pokemoninne

ViestiKirjoittaja Mewstor » 29.06.2014 21:13

Sain vihdoinkin tänään shiny Espurrin! Olen yrittänyt löytää sitä friend safarilta jo kuukausia. Metsästäessä kyseistä ihanuutta olen saanut "bonuksena" kaksi Duosionia, kaksi Munnaa ja Grumpigin joka tuli itseasiassa juuri ennen Espurria. Onneksi jatkoin vielä Grumpigin jälkeen :)

Lisäksi sain randomista hordesta Foonfusin. Amoonguss sai kaverin.
Mewstor myy kortteja ja tavaraa!!!
Mewstorin vaihtolista
White2 FC: 0047 0767 8511
Kiitos Hilippa ihanasta avatarista!
Avatar
Mewstor
DaMewFreak Admin
 
Viestit: 2212
Liittynyt: 31.08.2010 20:36
Paikkakunta: Turku

Re: Shiny Pokemoninne

ViestiKirjoittaja Flyffel » 30.06.2014 02:41

Olen tähän mennessä itse napannut X:ssä shiny Eeveen Friend Safarissa ja chainannut shiny Chatotin, nämä olen kertonut jo tässä ketjussa. Lisäksi löysin kerran EV-treenatessa hordesta shiny Wishmurin.
Avatar
Flyffel
 
Viestit: 4298
Liittynyt: 31.08.2010 23:41

Re: Shiny Pokemoninne

ViestiKirjoittaja pikanoob » 01.07.2014 15:13

Olenkohan postannut tänne? Kuitenkin lista vähän pidentynyt..

Milotic 4iv (~800 munaa masudalla)
Sceptile 5iv (700 munaa masudalla)
Magmortar 3iv (safarista)
Garchomp 4iv (3 muna ilman masudaa xD)

ja ei-kilpailullisessa käytössä
clauncher (trade)
gulpin (horde)
minccino (safarista)
vanillite (kaverilta)
noctowl (trade)
Avatar
pikanoob
 
Viestit: 185
Liittynyt: 24.12.2012 03:23

Re: Shiny Pokemoninne

ViestiKirjoittaja Flyffel » 11.07.2014 07:49

Tämmöinen tuli breedailessa Eevee Friendly turnausta varten:
Eevee - #133 (Modest) Male (♂) Adaptability HP: 31 Att: 31 Def: 14 SpA: 4 SpD: 31 Speed: 31
Harmi vain, että nature on noille IV:lle täysin väärin päin... T_T
Avatar
Flyffel
 
Viestit: 4298
Liittynyt: 31.08.2010 23:41

Re: Shiny Pokemoninne

ViestiKirjoittaja Shiny Entei » 11.07.2014 11:32

Itse olen saanut nämä X:ssä tähän mennessä, niitä varten breedatessa tai pelkällä moukan tuurilla:
Tuurilla saadut:
Altaria
Manectric
Volbeat
Scrafty
Weepinbell
Dunsparce
Flabébé (Breedasin hyvää naturea IV-breedausta varten, ja toinen muna olikin shiny, ja miltei vapautin sen, koska en huomannut sen olevan shiny. Menin painamaan vahingossa Summarya, joten se pelastui :3)
Eevee (IV-breedatessa, en hakenut shinya, mutta tälläinen tuli. Kadun syvästi sen kehittämistä Glaceoniksi ;-;)

Tarkoituksella breedatut:
Hawlucha (x/x/31/x/31/x)[Tähän aikaan en IV-breedannut]
Pangoro, Adamant (31/31/31/x/x/31)
Lucario, Jolly (31/31/x/31/31/31)
Charizard, Timid (31/31/31/15/31/31) [Y:ksi tarkoitettu]

Muut shinyt, joita pelistäni löytyy ovat White 2:sta breedatut Braviary, Lucario ja Ludicolo, ja Bengalta saatu Garchomp.
White Friend Code: Alex: 0948 1614 7186.
3DS Friend Code: Alex: 1950-8795-1614
Avatar
Shiny Entei
 
Viestit: 821
Liittynyt: 01.11.2010 16:41
Paikkakunta: Crown City
(: Tähänkö sitä pitäisi jotain tekstiä pistää? :)

EdellinenSeuraava

Paluu Muut Pokémon-pelit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 14 vierailijaa

cron