Shiny Pokemoninne

Yleistä keskustelua Pokémon-videopeleistä, sekä Pokemon peleistä jotka eivät kuulu pääsarjan peleihin.

Valvoja: pikanoob

Alueen säännöt
• Keskustelu Pokémon-pelien romhackeistä ja emulaatiosta on sallittua vain tällä alueella.
• Ei linkkejä pelien ROM-tiedostoihin, ei edes valmiiksi pätsättyihin (pre-patched) ROM-tiedostoihin.
• Romhackien (IPS- ja XDELTA-tiedostot) latauslinkit ovat sallittuja, mutta ne eivät saa viedä sivuille, joilta voi ladata ROM-tiedostoja.
• Emulaattorien latauslinkit ovat sallittuja, mutta ne eivät saa viedä sivuille, joilta voi ladata ROM-tiedostoja.
• Romhackien teossa ja käyttöönotossa käytettävien työkalujen latauslinkit ovat sallittuja, mutta ne eivät saa viedä sivuille, joilta voi ladata ROM-tiedostoja.
• Suosittelemme käyttämään latauslinkkejä, jotka vievät suoraan lataukseen.

Re: Shiny Pokemoninne

ViestiKirjoittaja SandyArticuno » 12.07.2014 14:41

Olen saanut nykyään paljon shinyja GTS. Dialgan esimerkiksi. :D
Haluan enemmän kavereita Friend Safariin! Yksäriä vain tulemaan, jos kiinnostaa. ;3
========================================================================
Aloituspokemonien breeding toimii minulla. Yksää jos kiinnostaa. ;)
========================================================================
Vaihdan Virizionia. Yksää vain tulemaan. :D
Avatar
SandyArticuno
 
Viestit: 26
Liittynyt: 04.06.2014 20:03

Re: Shiny Pokemoninne

ViestiKirjoittaja Dagis » 12.07.2014 15:03

On nyt X/Y:n myötä näitä shineja tullu sen verran, että listankin saa aikaiseksi, joten:

Safarilta: 2xMinccino, Ditto, Phantump
Kalastelemalla: Luvdisc, Octillery
Hordesta: Zubat, Skorupi, Murkrow, Vanillite
Masuda: 3xEspurr (Kaikilla Egg moveilla)

Lisäksi yksi random Farfetch'd munasta (2V ja EM: Quick Attack, Leaf Blade ja Foresight).

Seuraavaksi olisi tarkoitus MM:llä hankkia shiny Tympole ja/tai Fennekin.
3DS FC: 2724-0139-2972 IGN: Dagis
Avatar
Dagis
 
Viestit: 10
Liittynyt: 30.03.2014 22:01
Paikkakunta: Jyväskylä
(: Ottelen hävitäkseni

Re: Shiny Pokemoninne

ViestiKirjoittaja FinQLloyd » 15.07.2014 07:22

Se tunne kun pyörit Friend Safarilla ja eteen hyppää juurikin se mitä olin etsimässä: Shiny Dusclops!!! <3 Se oli vasta kolmaskymmenes toinen Dusclops joka tuli vastaan, mutta päätti kuitenkin olla ensimmäinen XY shinyni ja ensimmäinen itse nappaamani shiny.

Ps. Kiitos SandyArticunolle safarista, jolta tuo tuli. ;)
Always be yourself.
Unless you can be a unicorn. Then always be a unicorn.
Avatar
FinQLloyd
 
Viestit: 242
Liittynyt: 28.09.2013 18:45
Paikkakunta: Lohja

Re: Shiny Pokemoninne

ViestiKirjoittaja Zhaituki » 16.07.2014 01:20

Oooh viimein! Juuri hetki sitten 245. munasta kuoriutui tämä kaunokainen vieläpä hyvillä IV:llä. Seuraavaksi Mudkipiä yritän. Koska ORAS starter megat shinyinä. Torchic varmaan viimesenä for smogon reasons. :D

Spoiler:
Image
Sinätuuba kanavani. Löytynee remixejä, randomizer nuzlocke seikkailua ja jotain muuta randomia.
Image
Italia VGC Nationals 2015 - 47. sija, 431 masteria. 6-3 tulos, oli yhden voiton päässä top-cutista.
Ensimmäisen suomen VGC premier challengen voittaja. Tiimi signaturessa.
Avatar
Zhaituki
 
Viestit: 2281
Liittynyt: 01.11.2010 21:12
Paikkakunta: Helsinki
(: >'.')> Poyo! <('.'<)

Re: Shiny Pokemoninne

ViestiKirjoittaja Flyffel » 23.07.2014 17:20

Kuva
Tuli Friend Safarilla shiny Audino vastaan. Perfect IV:t ovat sopivat (HP & Def), mutta nature on taas kuraa... -Def +Spd.
Avatar
Flyffel
 
Viestit: 4298
Liittynyt: 31.08.2010 23:41

Re: Shiny Pokemoninne

ViestiKirjoittaja Zhaituki » 23.07.2014 21:53

Keltainen Rayquaza kirjoitti:Kuva
Tuli Friend Safarilla shiny Audino vastaan. Perfect IV:t ovat sopivat (HP & Def), mutta nature on taas kuraa... -Def +Spd.

Argatni sai joskus paremman shiny Audino yksilön safarilla vastaan jotain kuukausia sitten. :P 4 perfect IV:tä oli ja muistaakseni hyvä nature Audinolle.

Mutta onnea! :)
Sinätuuba kanavani. Löytynee remixejä, randomizer nuzlocke seikkailua ja jotain muuta randomia.
Image
Italia VGC Nationals 2015 - 47. sija, 431 masteria. 6-3 tulos, oli yhden voiton päässä top-cutista.
Ensimmäisen suomen VGC premier challengen voittaja. Tiimi signaturessa.
Avatar
Zhaituki
 
Viestit: 2281
Liittynyt: 01.11.2010 21:12
Paikkakunta: Helsinki
(: >'.')> Poyo! <('.'<)

Re: Shiny Pokemoninne

ViestiKirjoittaja VuoriKettu » 24.07.2014 21:27

Jaa'a, itselläni miltei boxillinen shinyjä, kaikki nyt X-pelistä saatuina. Jotkin tosin siirsin käytettynä ostamastani Pokémon Whitesta, jossa jonkun vanha data oli vielä jäljellä xD ...
Mut siis, itse napatuista löytynee Ponyta, Clawitzer, Relicanth, Luvdisc, Magikarp x6 (because of reasons), Kingdra, Floette ja Jigglypuff x2. Floette ja Puffit tuli kaverini safarista, josta olen ny yrittäny kuumeisesti saada shinyä Kirliaa..ei vaa onnista xD
Wondertradesta taas on tippunu syliin Charmander, Fletchling, Rufflet, Electvire, Joltik, Swadloon, Dunsparce ja Espurr.
Normi tradeista taas sit tullu saatua Minun ja Bastiodon.
Ja ostamastani käytetystä Whitestä siirsin X -peliini Zoroarkin, Litwickin ja Elekidin.
Niin, ja eventti shinynä Dialga löytyy kanssa :'3

Että semmoinen shiny- joukkio täällä..ja kyllä se siitä vielä kasvaa, hitaasti mutta varmasti xD
..btw, oisin tosta Elekidist kyl luopumassa, kun nyt tuo Electvire kuiteki löytyy... Mut en sit tiiä, kaipa sen kuiteki vaa vois pitää, jollen saa sitä kellekää kelpuutettua x'D
Viimeksi muokannut VuoriKettu päivämäärä 25.07.2014 23:39, muokattu yhteensä 1 kerran
Avatar
VuoriKettu
 
Viestit: 21
Liittynyt: 15.07.2013 10:43
Paikkakunta: Etelä-Karjala, Rautjärvi
(: Pokémon GO got me fit af

Re: Shiny Pokemoninne

ViestiKirjoittaja Zhaituki » 24.07.2014 21:38

VuoriKettu kirjoitti:Jaa'a, itselläni miltei boxillinen shinyjä, kaikki nyt X-pelistä saatuina. Jotkin tosin siirsin käytettynä ostamastani Pokémon Whitesta, jossa jonkun vanha data oli vielä jäljellä xD ...
Mut siis, itse napatuista löytynee Ponyta, Clawitzer, Relicanth, Luvdisc, Magikarp x6 (because of reasons), Kingdra, Floette ja Jigglypuff x2. Floette ja Puffit tuli kaverini safarista, josta olen ny yrittäny kuumeisesti saada shinyä Kirliaa..ei vaa onnista xD
Wondertradesta taas on tippunu syliin Charmander, Fletchling, Rufflet, Electvire, Joltik, Swadloon ja Espurr.
Normi tradeista taas sit tullu saatua Minun ja Bastiodon.
Ja ostamastani käytetystä Whitestä siirsin X -peliini Zoroarkin, Litwickin ja Elekidin.
Niin, ja eventti shinynä Dialga löytyy kanssa :'3

Että semmoinen shiny- joukkio täällä..ja kyllä se siitä vielä kasvaa, hitaasti mutta varmasti xD
..btw, oisin tosta Elekidist kyl luopumassa, kun nyt tuo Electvire kuiteki löytyy... Mut en sit tiiä, kaipa sen kuiteki vaa vois pitää, jollen saa sitä kellekää kelpuutettua x'D

Millä nimellä oli Charmander? :O Itse yhdessä vaiheessa pistin wonder trade give awayta läjän charmandereja.
Sinätuuba kanavani. Löytynee remixejä, randomizer nuzlocke seikkailua ja jotain muuta randomia.
Image
Italia VGC Nationals 2015 - 47. sija, 431 masteria. 6-3 tulos, oli yhden voiton päässä top-cutista.
Ensimmäisen suomen VGC premier challengen voittaja. Tiimi signaturessa.
Avatar
Zhaituki
 
Viestit: 2281
Liittynyt: 01.11.2010 21:12
Paikkakunta: Helsinki
(: >'.')> Poyo! <('.'<)

Re: Shiny Pokemoninne

ViestiKirjoittaja Mewstor » 25.07.2014 09:06

Zhaituki kirjoitti:
VuoriKettu kirjoitti:Jaa'a, itselläni miltei boxillinen shinyjä, kaikki nyt X-pelistä saatuina. Jotkin tosin siirsin käytettynä ostamastani Pokémon Whitesta, jossa jonkun vanha data oli vielä jäljellä xD ...
Mut siis, itse napatuista löytynee Ponyta, Clawitzer, Relicanth, Luvdisc, Magikarp x6 (because of reasons), Kingdra, Floette ja Jigglypuff x2. Floette ja Puffit tuli kaverini safarista, josta olen ny yrittäny kuumeisesti saada shinyä Kirliaa..ei vaa onnista xD
Wondertradesta taas on tippunu syliin Charmander, Fletchling, Rufflet, Electvire, Joltik, Swadloon ja Espurr.
Normi tradeista taas sit tullu saatua Minun ja Bastiodon.
Ja ostamastani käytetystä Whitestä siirsin X -peliini Zoroarkin, Litwickin ja Elekidin.
Niin, ja eventti shinynä Dialga löytyy kanssa :'3

Että semmoinen shiny- joukkio täällä..ja kyllä se siitä vielä kasvaa, hitaasti mutta varmasti xD
..btw, oisin tosta Elekidist kyl luopumassa, kun nyt tuo Electvire kuiteki löytyy... Mut en sit tiiä, kaipa sen kuiteki vaa vois pitää, jollen saa sitä kellekää kelpuutettua x'D

Millä nimellä oli Charmander? :O Itse yhdessä vaiheessa pistin wonder trade give awayta läjän charmandereja.

Sama. Jaan niitä pois välillä vieläkin. Pelkäätkö antaneesi vahingossa shinyn? :D Itse pelkään sitä aina ja yritän olla tarkkana pokejen kanssa.
Mewstor myy kortteja ja tavaraa!!!
Mewstorin vaihtolista
White2 FC: 0047 0767 8511
Kiitos Hilippa ihanasta avatarista!
Avatar
Mewstor
DaMewFreak Admin
 
Viestit: 2212
Liittynyt: 31.08.2010 20:36
Paikkakunta: Turku

Re: Shiny Pokemoninne

ViestiKirjoittaja Zhaituki » 25.07.2014 09:49

Mewstor kirjoitti:Sama. Jaan niitä pois välillä vieläkin. Pelkäätkö antaneesi vahingossa shinyn? :D Itse pelkään sitä aina ja yritän olla tarkkana pokejen kanssa.

Lähinnä luulen että ne jotka sai niitä jakoi eteenpäin koska nimesin ne "lucky you" nimisiksi koska giveaway. :D
Sinätuuba kanavani. Löytynee remixejä, randomizer nuzlocke seikkailua ja jotain muuta randomia.
Image
Italia VGC Nationals 2015 - 47. sija, 431 masteria. 6-3 tulos, oli yhden voiton päässä top-cutista.
Ensimmäisen suomen VGC premier challengen voittaja. Tiimi signaturessa.
Avatar
Zhaituki
 
Viestit: 2281
Liittynyt: 01.11.2010 21:12
Paikkakunta: Helsinki
(: >'.')> Poyo! <('.'<)

Re: Shiny Pokemoninne

ViestiKirjoittaja VuoriKettu » 25.07.2014 10:19

Mewstor kirjoitti:
Zhaituki kirjoitti:
VuoriKettu kirjoitti:Jaa'a, itselläni miltei boxillinen shinyjä, kaikki nyt X-pelistä saatuina. Jotkin tosin siirsin käytettynä ostamastani Pokémon Whitesta, jossa jonkun vanha data oli vielä jäljellä xD ...
Mut siis, itse napatuista löytynee Ponyta, Clawitzer, Relicanth, Luvdisc, Magikarp x6 (because of reasons), Kingdra, Floette ja Jigglypuff x2. Floette ja Puffit tuli kaverini safarista, josta olen ny yrittäny kuumeisesti saada shinyä Kirliaa..ei vaa onnista xD
Wondertradesta taas on tippunu syliin Charmander, Fletchling, Rufflet, Electvire, Joltik, Swadloon ja Espurr.
Normi tradeista taas sit tullu saatua Minun ja Bastiodon.
Ja ostamastani käytetystä Whitestä siirsin X -peliini Zoroarkin, Litwickin ja Elekidin.
Niin, ja eventti shinynä Dialga löytyy kanssa :'3

Että semmoinen shiny- joukkio täällä..ja kyllä se siitä vielä kasvaa, hitaasti mutta varmasti xD
..btw, oisin tosta Elekidist kyl luopumassa, kun nyt tuo Electvire kuiteki löytyy... Mut en sit tiiä, kaipa sen kuiteki vaa vois pitää, jollen saa sitä kellekää kelpuutettua x'D

Millä nimellä oli Charmander? :O Itse yhdessä vaiheessa pistin wonder trade give awayta läjän charmandereja.

Sama. Jaan niitä pois välillä vieläkin. Pelkäätkö antaneesi vahingossa shinyn? :D Itse pelkään sitä aina ja yritän olla tarkkana pokejen kanssa.


Jaa, ihan nimetönnä se Charmander oli. Eikä se kyllä muutenkaan Suomesta tullut. Korealainen tuo on :'D
Avatar
VuoriKettu
 
Viestit: 21
Liittynyt: 15.07.2013 10:43
Paikkakunta: Etelä-Karjala, Rautjärvi
(: Pokémon GO got me fit af

Re: Shiny Pokemoninne

ViestiKirjoittaja Zhaituki » 25.07.2014 15:06

VuoriKettu kirjoitti:
Jaa, ihan nimetönnä se Charmander oli. Eikä se kyllä muutenkaan Suomesta tullut. Korealainen tuo on :'D

Noh hyvä. :D Luulin jo että vaihdetaan eteenpäin koska nickname. Tarkoitus olis pitää Shiny Wailord give away joku lähipäivä wonder tradessa, tietenkin kloonattu alkuperäisestä aidosta yksilöstä.
Sinätuuba kanavani. Löytynee remixejä, randomizer nuzlocke seikkailua ja jotain muuta randomia.
Image
Italia VGC Nationals 2015 - 47. sija, 431 masteria. 6-3 tulos, oli yhden voiton päässä top-cutista.
Ensimmäisen suomen VGC premier challengen voittaja. Tiimi signaturessa.
Avatar
Zhaituki
 
Viestit: 2281
Liittynyt: 01.11.2010 21:12
Paikkakunta: Helsinki
(: >'.')> Poyo! <('.'<)

Re: Shiny Pokemoninne

ViestiKirjoittaja VuoriKettu » 26.07.2014 00:40

..nonnih, tulihan sieltä nyt se shiny Kirlia, juuri kun olin luopumassa toivosta. Koko päivän pidin tukkimiehen päiväkirjaa siitä, kuinka monta encounteria tuli. Ja 139. oli sitten shiny. Sitä ennen tosin taas tuli shiny Jigglypuff, jonka keräsin kanssa talteen..nyt niitä on sitten kolme, derp. Mutta, Kirlia nyt sitten sattui olemaan naaras, vaikka urosta toivoin. Synchronize, modest ja mischievous. Attack hieman heikko, mutta noh, kaipa tuosta saa nyt jonkinlaisen lohikäärmeentappajan koulittua |''D
Avatar
VuoriKettu
 
Viestit: 21
Liittynyt: 15.07.2013 10:43
Paikkakunta: Etelä-Karjala, Rautjärvi
(: Pokémon GO got me fit af

Re: Shiny Pokemoninne

ViestiKirjoittaja Flyffel » 26.07.2014 01:43

VuoriKettu kirjoitti:Synchronize, modest ja mischievous. Attack hieman heikko, mutta noh, kaipa tuosta saa nyt jonkinlaisen lohikäärmeentappajan koulittua |''D

Ethän sinä sille Gardevoirille Attackia annakaan vaan Sp. Attackia ja HP:ta (tai ehkä Speediä jos ajattelit pelata megaa, jos Speed on täydellinen).
Avatar
Flyffel
 
Viestit: 4298
Liittynyt: 31.08.2010 23:41

Re: Shiny Pokemoninne

ViestiKirjoittaja Zhaituki » 26.07.2014 16:00

Keltainen Rayquaza kirjoitti:
VuoriKettu kirjoitti:Synchronize, modest ja mischievous. Attack hieman heikko, mutta noh, kaipa tuosta saa nyt jonkinlaisen lohikäärmeentappajan koulittua |''D

Ethän sinä sille Gardevoirille Attackia annakaan vaan Sp. Attackia ja HP:ta (tai ehkä Speediä jos ajattelit pelata megaa, jos Speed on täydellinen).

Etkö tiennyt että fyysinen Mega Gardevoir on metaa? :O

Itse ainakin näen usein niiden vetelemässä Ice Punchia lol. *awesome*
Sinätuuba kanavani. Löytynee remixejä, randomizer nuzlocke seikkailua ja jotain muuta randomia.
Image
Italia VGC Nationals 2015 - 47. sija, 431 masteria. 6-3 tulos, oli yhden voiton päässä top-cutista.
Ensimmäisen suomen VGC premier challengen voittaja. Tiimi signaturessa.
Avatar
Zhaituki
 
Viestit: 2281
Liittynyt: 01.11.2010 21:12
Paikkakunta: Helsinki
(: >'.')> Poyo! <('.'<)

Re: Shiny Pokemoninne

ViestiKirjoittaja VuoriKettu » 26.07.2014 21:38

Keltainen Rayquaza kirjoitti:
VuoriKettu kirjoitti:Synchronize, modest ja mischievous. Attack hieman heikko, mutta noh, kaipa tuosta saa nyt jonkinlaisen lohikäärmeentappajan koulittua |''D

Ethän sinä sille Gardevoirille Attackia annakaan vaan Sp. Attackia ja HP:ta (tai ehkä Speediä jos ajattelit pelata megaa, jos Speed on täydellinen).


En mie ny sitä normi Attackia aatellukaa paljoa, kunhan vaan totesin ääneen sen heikko olevan. Mut joo. Joskoha sitä koettais seuraavaks metästää vaikka shinyä Pachirisua, ihan vain koska |''D
Avatar
VuoriKettu
 
Viestit: 21
Liittynyt: 15.07.2013 10:43
Paikkakunta: Etelä-Karjala, Rautjärvi
(: Pokémon GO got me fit af

Re: Shiny Pokemoninne

ViestiKirjoittaja Flyffel » 26.07.2014 23:34

Zhaituki kirjoitti:Etkö tiennyt että fyysinen Mega Gardevoir on metaa? :O

Itse ainakin näen usein niiden vetelemässä Ice Punchia lol. *awesome*

Gardevoir >>> Mega Gardevoir

Tämmöinen tuli äsken napattua Safarilla:
Kuva
Female, Protean, neutral nature, perfect HP&Speed. On erittäin, erittäin valitettavaa että Timid synchronizeni ei toiminut ottaen huomioon että Speed on täydellinen...
Avatar
Flyffel
 
Viestit: 4298
Liittynyt: 31.08.2010 23:41

Re: Shiny Pokemoninne

ViestiKirjoittaja lahnakuningas » 28.07.2014 12:46

Diggersby (friend safarilla tuli vastaan)
Tentacruel (Wonder Trade ylläri)
Ferroseed [FRE]
Electabuzz
Fletchling
Skorupi
Ho-Oh
Poliwag (chain fishasin, nappas 67 kerralla)
Solosis
Kyogre
Raikou [GER]
Gorebyss
Qwilfish
Relicanth
Rayquaza
Ditto [JPN]
Noctowl
Inkay / Malamar
Farfetch’d
Carnivine
Aron
Charmander / Charmeleon / Charizard
Gastly / Haunter / Gengar [ITA]
Charmander
Luvdisc [JPN]
Noibat [JPN]
Inkay

Kaikki nuo Pokémon Y:ssä ja jossei toisin mainittu niin saatu vaihdossa, kun sitä nyt oon lähiaikoina vain pelannut. Muista en meinaa muistaa edes, mutta vissiin SoulSilverissä on Rattata/Raticate ja tietenkin Gyarados. Blackissa ja White 2:ssa on jonkin verran jotain PokeGenillä saatuja kokeiluja kuten Weather Trio ja Eeveelutionit.
lahnakuningas
 
Viestit: 4
Liittynyt: 28.07.2014 12:27
Paikkakunta: Lahti

Re: Shiny Pokemoninne

ViestiKirjoittaja Suetic » 27.08.2014 19:49

Siitä on pitkä kun viimeksi kirjoitin tänne. Tuoreimmat shiny löytöni ovat hordeista tulleet Whishmur ja Taillow, sitten Honedge ja Bagon munista. Näistä ainoastaan Bagon voi olla pelattava sillä sen IV:t on laskimen ja judgen mukaan 12/31/31/31/31/31.

@Zhaituki ja @Keltainen Rayquaza: Totta tosiaan, minulla on se neljän IV:n Audino shiny (paitsi että sen HP on valitettavasti 7-10 IV:tä huonompi :(). Postasinkin sen kuvan joskus Twitteriini. Luulin sen olevan roska, mutta tajusin sen olevan sittenkin jonkin verran hyödyllinen koska...
Spoiler:
Mega Audino, you know. ;)
Kuva

Discord: SirSuetic#1411
Sankariruhtinas
Avatar
Suetic
 
Viestit: 805
Liittynyt: 07.11.2010 21:08
Paikkakunta: Helsinki
(: Surrender your cheese! :)

Re: Shiny Pokemoninne

ViestiKirjoittaja Zhaituki » 05.09.2014 00:05

Tämä pikkuinen kuoriutui viimein tänään. :D Special attack IV:stä ei ole vielä tietoa mutta muut on 31 ja nature jolly kuten pitääkin.

Urakkaan meni peräti 655 munaa ennen kuoriutumista.

Spoiler:
Image
Sinätuuba kanavani. Löytynee remixejä, randomizer nuzlocke seikkailua ja jotain muuta randomia.
Image
Italia VGC Nationals 2015 - 47. sija, 431 masteria. 6-3 tulos, oli yhden voiton päässä top-cutista.
Ensimmäisen suomen VGC premier challengen voittaja. Tiimi signaturessa.
Avatar
Zhaituki
 
Viestit: 2281
Liittynyt: 01.11.2010 21:12
Paikkakunta: Helsinki
(: >'.')> Poyo! <('.'<)

EdellinenSeuraava

Paluu Muut Pokémon-pelit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa

cron