Hyvinkään Pelitalo

Täältä löydät tietoa Suomessa toimivista liigoista, joihin voit tulla vapaasti pelaamaan Pokémon TCG:tä, videopelejä tai vain viettämään aikaa samanhenkisten seurassa! Eikö lähistölläsi ole liigaa? Perusta uusi ketju ja kerro mistä olet, ehkä löydät uusia pelikavereita!

Valvojat: R0xu, Play! Pokémon -järjestäjät

Hyvinkään Pelitalo

ViestiKirjoittaja HyvinkäänNupa » 11.09.2014 08:42

Maanantai-iltaisin Hyvinkään nuorisotalo Sillassa klo 16-20.30 (Solbonkatu 1, ihan aseman vieressä) pidetään auki Pelitaloa. Pelitalolla pelataan tietokoneilla, konsoleilla, lautapeleillä, MtG-korteilla, Warhammereilla, ja toive olisi saada myös Pokemon-toimintaa samaan tilaan.

Jos tiedätte porukkaa, jotka Hyvinkäällä pelaavat Pokemonia (tai muita yllä mainittuja pelejä), tulkaa maanantaisin Pelitalolle ja jutellaan siitä miten homma saadaan taas kunnolla vauhtiin. Paikalla on lisäkseni kaksi muutakin Nuorisopalveluiden työntekijää ja tällä hetkellä käy eri peleistä kiinnostunutta porukkaa lähes 40 illassa. Kyse ei siis ole tavallisesta nuorisotaloillasta, vaan homma keskittyy puhtaasti erilaiseen pelailuun.

Korttipelien näkyvyyttä lisäämällä olisi siis mahdollista saada uutta porukkaa innostumaan pelaamisesta ja aktivoitua Hyvinkään korttipeliskeneä uudestaan.Itseltäni löytyy myös dekki, mutta pelejä ei ole tullut pelattua varmaan 15 vuoteen. Jos tiedän että pelaajia olisi tulossa, otan myös omat kortit mukaan pelejä varten. Kunhan joku jaksaa muistuttaa minua miten säännöt taas menivät :)

Minua voi pyytää myös Facebookissa kaverilistalle, jos siellä haluaa kysellä tarkemmin https://www.facebook.com/hyvinkaannuorisopalvelutmika.joensuu. Olen myös seuraamassa tätä viestiketjua.

- Mika
Nuorisosihteeri
Hyvinkään kaupungin Nuorisopalvelut
HyvinkäänNupa
 
Viestit: 13
Liittynyt: 11.04.2012 09:37

Re: Hyvinkään Pelitalo

ViestiKirjoittaja HyvinkäänNupa » 23.09.2014 15:11

Eilen paikalla oli jo neljä Pokemonia pelannutta kävijää + minä. Homma on siis startannut hyvin ja mukaan vielä sopii! Tiloissa toki käy paljon muitakin pelaajia, kuten MtG:tä, Warhammeria jne., joten myös sieltä saattaa löytyä uusia innostuneita.
HyvinkäänNupa
 
Viestit: 13
Liittynyt: 11.04.2012 09:37

Re: Hyvinkään Pelitalo

ViestiKirjoittaja HyvinkäänNupa » 13.04.2015 15:12

Tänään taas Pelitalolla klo 16-20.30 mahdollisuus tulla pelaamaan myös Pokemonia. Tervetuloa siis paikalle!

t.mika / Nuorisopalvelut
HyvinkäänNupa
 
Viestit: 13
Liittynyt: 11.04.2012 09:37


Paluu Liigat ja peliseura

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa

cron