Valituspalsta

Täällä voit keskustella muiden käyttäjien kanssa aiheista, jotka eivät sovi muille alueille.
Alueen säännöt
Käyttäjät voivat tehdä äänestyksiä vain tälle alueelle.

Mikäli haluat järjestää kilpailuja, muista lukea ohjeet kilpailujen järjestämiseen täältä!

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja mökönkökötys » 27.03.2014 21:43

Oikea korva ollu lukossa aamusta asti, mrr.. :(
Ja kaiken huipuksi mulla on semmonen olo, et oon tulossa kipeeksi, ääh.
Ja jotta kaikki harmit tulisi purettua kerralla, koulu aiheuttaa "hieman" stressiä.
mökönkökötys
 
Viestit: 11
Liittynyt: 27.09.2013 14:29

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja LefaLefa » 28.03.2014 00:35

Foxxy kirjoitti:Minulla olisi tekemättä neljäsivuinen äidinkielen yo-esseeharjoitus D:

Reilun tunnin työ, mitä valittamista tuossa nyt on?
Avatar
LefaLefa
 
Viestit: 652
Liittynyt: 01.11.2010 01:01
Paikkakunta: Helsinki

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja mökönkökötys » 28.03.2014 22:57

Hirveän paha olo, mahassa kiertää, ja on ihan sellanen olo, että olen saamassa mahataudin. Ei kiitos...
mökönkökötys
 
Viestit: 11
Liittynyt: 27.09.2013 14:29

Yleinen Valitus Ketju

ViestiKirjoittaja Raltsy » 08.04.2014 10:44

...
Viimeksi muokannut Raltsy päivämäärä 10.04.2014 23:20, muokattu yhteensä 1 kerran
Avatar
Raltsy
 
Viestit: 91
Liittynyt: 07.03.2014 19:35

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Mewtwolover » 08.04.2014 12:51

Yhdistin tuon Raltsyn luoman turhan valitusketjun tähän.
Taidealueen kaikki muut kilpailut -vastaava ja Videopelialueen kilpailuvastaava
Kuva
"Nyt tajuan, ettei syntyperällä ole merkitystä, vain se on tärkeää kuinka itse käytät syntymässä saamasi elämän lahjan" -Mewtwo
Avatar
Mewtwolover
Pr00-nörtti
 
Viestit: 3447
Liittynyt: 31.08.2010 20:40
Paikkakunta: Jyväskylä City
(: Oh wow, oh wow, oh wow! :)

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Flyffel » 08.04.2014 23:30

Huomenna Excel-testi mutta en jaksa opetella siihen. Ketjuuntuvat funktiot ovat ärsyttäviä ja niiden luominen epäintuitiivista. ;__;

Kuva
Avatar
Flyffel
 
Viestit: 4298
Liittynyt: 31.08.2010 23:41

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Toukkiis » 19.05.2014 11:52

Koko kevät. Saa jokaikinen päivä herätä hirveessä kurkkukivussa ja nenä tukossa :/ Ja kun ei allergialääkkeet tarpeeksi auta, ja niiden yliannostus aiheuttaa kovaa väsymystä.. Mmh tänään aloitinkin viikkoni kuumeella ja kurkkukivulla. Tuska.
Mutta hei, jos täällä on minunlaisiani siitepölyallergikkoja niin sanokaapas että mikä auttaa kunnolla kurkkukipuun? Ainoat tavat mitä itse tiedän ovat kurlata suolavedellä, juoda teetä tai pureskella jääpaloja o_o ..
Luottamus ystäviin on ystävyyttä
Avatar
Toukkiis
 
Viestit: 51
Liittynyt: 08.10.2013 18:16
Paikkakunta: Helsinki

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Deriko » 19.05.2014 14:14

Toukkiis kirjoitti:Mutta hei, jos täällä on minunlaisiani siitepölyallergikkoja niin sanokaapas että mikä auttaa kunnolla kurkkukipuun? Ainoat tavat mitä itse tiedän ovat kurlata suolavedellä, juoda teetä tai pureskella jääpaloja o_o ..

Suolavedellä kurlaamisesta en ole kuullutkaan. Itse tykkään tuota teetä juoda, mutta kyllähän tuohon hätään jokin lääke pitäisi löytyä.
So close times zero still equals zero - Meowth
Avatar
Deriko
 
Viestit: 247
Liittynyt: 08.05.2014 22:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja FinQLloyd » 22.05.2014 18:11

Kamala viikko!
- Maanantaina 1,5 km juoksua 30C helteessä. o_o
- Siitepölyallergiaa ollut paljon.
- Selkä ollut niin kipeä että pienikin äkkiliike heittää ilmat pihalle.

Et sillee... ._.

Edit: Ja nyt se että olen onnistunut hukkaamaan KAIKKI FlashFire rare Pokemon korttini!!! >:O
Always be yourself.
Unless you can be a unicorn. Then always be a unicorn.
Avatar
FinQLloyd
 
Viestit: 242
Liittynyt: 28.09.2013 18:45
Paikkakunta: Lohja

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Nastiina » 10.06.2014 19:02

Plööh, tylsää kun ei ole kesätöitä eikä mitään tekemistä. Viimeiset säästöt menee ulkomaanmatkaan, joten loppukesänä tuskin on mitään kovin raflaavaa tiedossa, kun on rahaton. Syksy meneekin sitten työharjoittelussa, joka onkin palkaton. *?*
Image
Avatar
Nastiina
 
Viestit: 37
Liittynyt: 18.04.2014 22:12
Paikkakunta: Tampere

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Raltsy » 15.06.2014 01:41

MinäLuurin näyttö halkesi... Ja arvatkaa minne?




Spoiler:
Pihan ainoaan kiveen >:(
Avatar
Raltsy
 
Viestit: 91
Liittynyt: 07.03.2014 19:35

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Illusions » 20.11.2014 23:45

Valitan siitä että kirjoitin tähän nälkävuoden pituisen viestin siitä mikä tällä hetkellä risoo, mutta olin jotenkin sillä välillä kerennyt kirjautua ulos kun olisin viestin lähettänyt ja se meni harakoille. :l
3DS FC (ORAS & Sun): 2165-6407-2700
2DS FC (Moon): ?

Ei tule tosin enää paljoa pelailtua poksua. Jos mitään. Valehtelin oikeesti oon nolis ja annan elämän valuu viemäristä alas ku pelaan vaa 24/7
Avatar
Illusions
 
Viestit: 375
Liittynyt: 11.07.2012 16:32
Paikkakunta: Helsinki
(: K18

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Mewtwolover » 21.11.2014 01:08

Illusions kirjoitti:Valitan siitä että kirjoitin tähän nälkävuoden pituisen viestin siitä mikä tällä hetkellä risoo, mutta olin jotenkin sillä välillä kerennyt kirjautua ulos kun olisin viestin lähettänyt ja se meni harakoille. :l

Noin pitkät viestit kannattaa kirjoittaa valmiiksi tekstinkäsittelyohjelmalla(esim. LibreOffice tai Word), niin ne eivät katoa jos noin käy.
Taidealueen kaikki muut kilpailut -vastaava ja Videopelialueen kilpailuvastaava
Kuva
"Nyt tajuan, ettei syntyperällä ole merkitystä, vain se on tärkeää kuinka itse käytät syntymässä saamasi elämän lahjan" -Mewtwo
Avatar
Mewtwolover
Pr00-nörtti
 
Viestit: 3447
Liittynyt: 31.08.2010 20:40
Paikkakunta: Jyväskylä City
(: Oh wow, oh wow, oh wow! :)

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Flyffel » 21.11.2014 01:54

Olisit tehnyt näin:
Kirjaudu toisessa täbissä sisään.
Mene siinä täbissä jossa kirjoitit nuolinäppäimellä takaisin.

Tekstisi pitäisi olla tallessa.

Edit: testasin vieläpä äsken itse, ja toimiihan se.

Tiesithän muuten, että jos vaikkapa vahingossa poistat tekstisi tekstikentästä, sinun tarvitsee painaa vain ctrl+z, niin voit hypätä taaksepäin tekstikentän "ajassa" ja saada tekstisi takaisin. Tekstin hävittäminen ilman, että sitä saa mitenkään takaisin lienee vain mahdollista, jos koko selain kaatuu tallentamatta. Mutta jopa tässä tapauksessa ainakin Firefoxin pitäisi tallentaa, joten ei kai sitä tekstiä pysty edes oikeastaan hävittämään.
Avatar
Flyffel
 
Viestit: 4298
Liittynyt: 31.08.2010 23:41

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Jontukka » 23.11.2014 04:16

Kulutin eilen n. 9 tuntia shinyn etsimiseen friend safarilla....tänään n. 3 h, eikä merkkiäkään shinystä. No ei se ole mitään verrattuna siihen että edelleenkin monen vuoden yrittämisen jälkeen yritän edelleen saada shiny reiskaa Soul silveristä.
Epätoivoista.
"With great power comes great responsibility" - Uncle Ben (spiderman)

Image
Friend code: 5370-1499-8457
Avatar
Jontukka
 
Viestit: 539
Liittynyt: 01.11.2010 01:17
Paikkakunta: ISS avaruusasema
(: Somebody stop ME!

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Illusions » 27.12.2014 18:49

Minkä himskatin takia Windowsin elokuvatyökalun pitää olla niin järkyttävän huono? Joka kerta kun yritän tallentaa elokuvana enkä projektina jotta saisin videoita julkaistuakin jonnekin, ohjelma kaatuu. Olen yrittänyt jo kolmea muuta ilmaista videoeditoria, mutta ne ovat aivan liian hankalia kaltaiselleni peruskäyttäjälle... Huoh. -_-
3DS FC (ORAS & Sun): 2165-6407-2700
2DS FC (Moon): ?

Ei tule tosin enää paljoa pelailtua poksua. Jos mitään. Valehtelin oikeesti oon nolis ja annan elämän valuu viemäristä alas ku pelaan vaa 24/7
Avatar
Illusions
 
Viestit: 375
Liittynyt: 11.07.2012 16:32
Paikkakunta: Helsinki
(: K18

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja FinQLloyd » 28.12.2014 03:55

Illusions kirjoitti:Minkä himskatin takia Windowsin elokuvatyökalun pitää olla niin järkyttävän huono? Joka kerta kun yritän tallentaa elokuvana enkä projektina jotta saisin videoita julkaistuakin jonnekin, ohjelma kaatuu. Olen yrittänyt jo kolmea muuta ilmaista videoeditoria, mutta ne ovat aivan liian hankalia kaltaiselleni peruskäyttäjälle... Huoh. -_-

He hee! Enpä oo enää ainoo jota tuo risoo! :D Eniten Elokuvatyökalussa ärsyttää se että jos haluat videot DVD-lle, sinun on tallennettava video sekä MP4 muotoon, että Windows Media muotoon. Lisäksi vielä se että itselläni on W8, eli DVD-levyjen luonti ominaisuus uupuu. Se taas tarkoittaa sitä että joudun siirtämään videot Windows Media muodossa W7 koneeseen joka ln huomattavasti hitaampi, jotta saan ne levylle valikoineen. Joskus tulee myös ongelma että siirrettävä levy on esim. 8Gt ja tiedosto ~3,5Gt ja kone sanoo "tiedosto on liian suuri kohde tiedostojärjestelmälle". ._.

Myös se ärsyttää etten ole edelleenkään saanut youtube käyttäjänimeäni vaihdettua... D: (Apua? xD)
Always be yourself.
Unless you can be a unicorn. Then always be a unicorn.
Avatar
FinQLloyd
 
Viestit: 242
Liittynyt: 28.09.2013 18:45
Paikkakunta: Lohja

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Mewtwolover » 28.12.2014 12:39

FinQLloyd kirjoitti:Lisäksi vielä se että itselläni on W8, eli DVD-levyjen luonti ominaisuus uupuu. Se taas tarkoittaa sitä että joudun siirtämään videot Windows Media muodossa W7 koneeseen joka ln huomattavasti hitaampi, jotta saan ne levylle valikoineen.

Kannattaa hommata levyjenluontisofta, niin sinun ei tarvitse siirtää niitä videoita toiseen koneeseen levyn luontia varten. Esim. Nero on hyvä softa levyjen luontiin.
Taidealueen kaikki muut kilpailut -vastaava ja Videopelialueen kilpailuvastaava
Kuva
"Nyt tajuan, ettei syntyperällä ole merkitystä, vain se on tärkeää kuinka itse käytät syntymässä saamasi elämän lahjan" -Mewtwo
Avatar
Mewtwolover
Pr00-nörtti
 
Viestit: 3447
Liittynyt: 31.08.2010 20:40
Paikkakunta: Jyväskylä City
(: Oh wow, oh wow, oh wow! :)

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja pokemon trainer Jari » 02.01.2015 01:55

Nyt ketuttaa. Olen softresertoinut Cresselliaa viimmeiset kolme päivää lähes taukoamatta ja turhautuneena onnistuin sammuttamaan laitteen liian aikaisin ja näin kuinka shiny Cresselia katosi tyhjyyteen.
Avatar
pokemon trainer Jari
 
Viestit: 310
Liittynyt: 09.02.2011 18:06
Paikkakunta: Helsinki

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Illusions » 03.01.2015 23:18

Jotkut ihmiset osaa kyllä olla pällejä. Viime päivinä tämä on tullut huomattua lukiessani YouTube-kommentteja... Ja yleensä ottaen viestejä netissä. Siis joo kyseessä on internet ja täällä anonyymit voi rellestää mielensä mukaan ja se riski pitää hyväksyä mutta luulisi nyt kuitenkin edes jonkinlaisen moraalin säilyvän... Tässä nyt esimerkkejä viimeisimmistä tapauksista.

1. Toisten syyttäminen asioista joista ei todellisuudessa tiedä, on vain kuullut huhuja ymv., ei omaa tietoa asiasta. Siis, eikö vain voitaisi pitää kiltisti naama ummessa jos ei itse tiedä faktoja? Sivistynyt keskustelu toki sallittua, mutta panettelu, haukkuminen ja suoranainen sormella osoittelu loppu kiitos.

2. Painostus. "ME OLLAAN SUN FANEJA JOTEN SUN PITÄÄ KERTOO KAIKKI SUN ELÄMÄSTÄ KOSKA SE ON SANATON SOPIMUS JOKA TEHÄÄN KU POSTATAAN TUBEEN VIDEOITA/KIRJOTETAAN BLOGIA JA TIES MITÄ KAIKKEA JEESUS SENTÄÄN" Tarvitseeko tätä edes selittää. Se että joitain asioita omasta elämästä tuotaisiin julki ei tarkoita, että kaikki tiedätte kyllä minkä (onkohan tällainen kiertoilmaus sallittu) pituudesta omiin esi-isiin pitäisi myös jakaa.

3. Tämä nyt on ehkä samassa kastissa kuin ensimmäinen, mutta yleensä ottaen nimettömyyden hyväksikäyttäminen. Luullaan, että mitä tahansa voi sanoa, koska ei jäädä kiinni. Pliis pelastakaa mut. Miksi, MIKSI...?
3DS FC (ORAS & Sun): 2165-6407-2700
2DS FC (Moon): ?

Ei tule tosin enää paljoa pelailtua poksua. Jos mitään. Valehtelin oikeesti oon nolis ja annan elämän valuu viemäristä alas ku pelaan vaa 24/7
Avatar
Illusions
 
Viestit: 375
Liittynyt: 11.07.2012 16:32
Paikkakunta: Helsinki
(: K18

EdellinenSeuraava

Paluu Muu Keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 55 vierailijaa

cron