Seinäjoki CC, Mastereiden 2. Sija

Alueella tiedotetaan tulevista turnauksista ja keskustellaan jo käydyistä turnauksista mm. turnausraporttien muodossa.

Valvojat: R0xu, Play! Pokémon -järjestäjät

Seinäjoki CC, Mastereiden 2. Sija

ViestiKirjoittaja JayEm » 06.12.2010 15:14

Jups, elikkä siivoiltuani huonettani ja muutenkin laiskoteltuani päätin ottaa itseäni niskasta kiinni ja mennä koneelle tekemään turnausrapsaa. Vietin mahtavan viikonlopun Seinäjoella, missä oli mukavasti porukkaakin.

Koska minulla oli sellainen hytinä, että Trainerlukko olisi ihan kivasti viemässä täälläkin, pelasin vanhaa tuttua VileGariani, jota vain hiukan muokkasin aivomyrskyn jälkeen.

Pokémonit:

3x Gastly SF #62/100
3x Haunter SF #40/100
3x Gengar SF #18/100
1x Gengar lv X AR #97/99
1x Machop SF #64/100
1x Machoke SF #41/100
1x Machamp SF #20/100
2x Oddish LA #112/146
2x Gloom UD #27/90
2x Vileplume UD #24/90
4x Spiritomb AR #32/99
2x Uxie LA #43/146
2x Unown Q #49/100
1x Azelf LA #18/146

Trainer/Suppoter/Stadium:

3x Pokémon Collector
3x Bebe's Search
3x Seeker
2x Copycat
2x Twins
1x Palmer's Contribution
4x Broken Time-Space

Energiat

6x Psychic
3x Rainbow Energy
3x Rescue Energy
2x Warp Energy

Heitin siis Lookerien tilalle Twinsin, sillä olen usein huomannut että Lookerilla en tee yksinkertaisesti mitään. Ja Twins on nykyään joka pakan peruselementti IMO.

Lauantai 4.12.
Heräsin aamulla kotonani verkkaaseen tahtiin ja tarkistelin vielä tavaroitani, että kaikki varmasti tulee mukaan. Sitten suuntasin Sepänkeskukselle pitämään liigakerran, joka lyhentyi puolella tunnilla, että ehtisimme Mr. Pandan kanssa syödä ja mennä junaan, joka lähti 16.30. Saavuttuamme Seinäjoelle siinä n. 19.30 oli herra Kivimäki vastassa ottamassa kyytiin. Siinä olikin kiva vilkuilla autokyydissä vähän ympärilleen, kun oli kerran ensimmäisen kerran Seinäjoella. Perillä sitten odottikin autolla menneet Zami, Sam The Onion ja TheAllu, joka saatiin viime hetkellä mukaan. Loppuilta sitten katseltiin ympärillemme, pelailtiin SSBB, korteilla ja BANG!-peliä. Tuli käytyä Mr. Pandan ja tamperelaisen kanssa ABCllakin, mistä ostin Fantan ja donitseja. Nukkumaan taisimme mennä siinä klo 4 aamuyöllä.

Sunnuntai 5.12.
Olin herännyt paljon ennen sovittua heräämisaikaa kylmyyteen, mutten jaksanut laittaa paksusti päälle. Muilla oli sitten kuuma. Olenko tulossa kipeäksi? Olo oli kyllä huono. Mutta kun turnaus pääsi alkamaan, huono olo tyssäsi kuin seinään. Olikohan sitten kärjistynyttä jännitystä?

Round 1
VS Isto (Gyarados)
Kuinka ollakkaan, Isto saa nopsasti Gyaran peliin, itse asiassa kaksi, sillä kyllähän jo kahdellakin Karpilla 2HKOaa Gengarin (ellei se ole lv up). Aluksi olin lievästi alakynnessä, mutta kun sain ensimmäisen Fainting Spellin Headsiin, alkoi homma taas sujua. Taisin muistaakseni johonkin väliin sen Trainer-lockinkin saada (huono muisti T_T ). Loppupuolella olin prizen johdolla Istoa, ja hänellä oli yksi ainoa Gyara enää pelissä. Koska edessä oleva Gengar lv Xni oli saanut lämää, halusin sen penkille ja Seekeroida. Penkilläni oli toinen Gengar, jolla olisin voinut Shadow Roomata. Mutta laitoin vahingossa energian sille vahingoittuneelle. Pyysin Istolta lupaa perua, ja lupa heltisi. Otin gengar Xn turvaan, Seekeroin ja pelasin uudestaan Gengarin penkkiin. Eteen tulleen Gengarin lv Uppasin.
Sitten lopuksi kun Iston (ainoa?) Gyara kopsui Fainting Spelliin, Isto scooppasi. Peli oli varmaan aika selvä, en vain tajunnut miksi.

1-0

Round 2
VS Tomi Sjöblom (Luxray (en nähnyt ainakaan Chompia))
Jee, sain heti alkuun pari Gastlya, joita Roserade GL sitten lukotti Poison Bindilla, kun itse lukotin Pitch-Darkia. Kädessäni oli Twins, mutta Roserade ei suostunut kopsauttamaan edessä olevaa Gastlyani. Mutta ei hätää, kädessäni oli Rainbow Energia, jolla uhrasin Gastlyni pelatakseni Twinsin, jotta toinen Gastlyni pääsisi Gengariksi jo valmiiksi olevan BT-Sn ansiosta. Peliin tuli nopeasti tuon jälkeen myös Vileplume, jota sitten lukoteltiin Froslass GLn Sleep Inducerilla ja Poison Bindilla. Mutta taas oli tuuria, sain sen mukavasti karkuun Warp Energioilla, ja Seekerillä varmistin, ettei Plume kopsahda heti. Sitten tulinkin jo Machampilla riehumaan pari prizea alas, ja kuinka ollakkaan, vastaan tulee Uxie lv X, joka Zen Bladettaa jo 40llä heikentyneen Machoni. Seuraava vuoroni oli sitten taas kiva, kun tulin Gengarin Poltergeistilla ottamaan Uxien alas yli 600lla (koska tuplaweak :D). Kun itselläni oli enää yksi prize ja Tomilla vain lataamattomia Luxrayta, hän scooppasi. Peli oli aika selvä.

2-0

Taisi olla tässä välissä ruokatauko, mutta käytimme sitä Brawlin tahkoamiseen.

Round 3
VS Esa (Luxchomp)
Huono alku, sain Machopin ja Unown Qn. Garchomp C vetää sen alas Crobat Gn, Enu Gainin ja DCEn turvin alas. Onneksi Machopilla oli Rescue Energy, joten sain sen takaisin. Toin sitten BT-Sn turvin Machoken, mutta sitten tulee Garchomp C lv X, joka ampuu Machoken. Koska minulla oli vain Unown Q enkä saanut mitään, scooppasin.

2-1

Round 4
VS Joni Kivimäki (???)
Koska kuulin, että saa aloittaa set-upin tehtyään, aloitimme Kivimäen kanssa. Ajattelin, että onpa huono alku, pelissä Uxie, kädessäni vain enuja. Mutta mitä ihmettä, edessäni on vain Unown Q ja olen aloitusvuorossa?! Donkkasin, ja juuri kun Matti sanoi että voi aloittaa, huusin että voitin. Naurua. Mutta voitto mikä voitto, ei tullut sanktiota.

3-1

Round 5
VS Mr. Panda (Machonorsu)
TAAS?!?!? Miksi aina Pandaa vastaan? No, peli ei vienyt kauan, sillä ainoat, mitä Pandalla oli pelissä, olivat Donphan ja Uxie. Seekeroin hänen Uxien ja kokeilen Poltergeistia. Teen 150. Juuri kun sanoin Poltergeist, niin Panda vaan tokaisi "Sä voitit." Ilmeeni kun hän sanoi sen.

4-1

Mitä, pääsen Top 4ään? Vau, ekat top-pelini!

Top 4
VS Tony P. (aono) (Machonorsu)

Peli 1
Gastly Donkattiin
0-1

Peli 2
Kaksi Fainting Spellia heads, vein kaikki prizet (en muista muuten ihmeellisesti tuosta).
1-1

Peli 3
Ei muuta sanottavaa kuin että Gengar vei
2-1

5-1

Mitä vattua, finaali?
Voi ei, Esaa vastaan. Häviän aika varmasti, ajattelin.

Finaali
VS Esa

Peli 1
Pitkä peli, taisin jäädä prizen päähän voitosta. Hitsin set up ja Aaron. Olisi pitänyt Seekeroida se Tombi, tokaisin pelin jälkeen, koska minulla oli heikoilla penkillä Tomb, jolla Unown Q. Mutta säästin seekeriä Gengarin tai Plumen takia. Macholla sain kyllä kivasti prizeja, koska pelasin sille Rescue enun, että pääsin kostamaan vielä Uxien jälkeenkin.
0-1

Peli 2
Surkein-alku-ikinä. Scooppasin.
0-2

Tulin sitten toiseksi tilanteella 5-2. Ja vielä ekalla kerralla topeissa. Wut is this?
Avasin saamani palkintoboosterit, ja kyllä sieltä nousi ainakin Mew Prime, Alph Litograph, DiaPal Bot, Solrock revu ja tarpeellisia seekereitä, twins ja rescue enuja. Sitten vaan pakkasimme tavarat, ja vaikka olin suunnitellut meneväni junalla, päätin hypätä Zamin kyytiin, kuten muukin JKLn porukka. Pysähdyimme matkalla syömään, itse mässäsin pizzan. Matka sujui muuten Kingdom Heartsia pelatessa DSllä. Minut sitten heitettiin viimeisenä kotiin asti. Katsoin Indiana Jones-leffan (olikohan joku "Kirottu temppeli"). Sitten nukkumaan, tänä aamuna heräsin kahville ja sompailin jtn, ja nyt tätä rapsaa kirjoittelen loppuun.

Propsit

+ Pelipaikka
+ Halvat matkat
+ Porukka
+ Ensimmäinen kerta Topeissa
+ 2. sija
+ Trainerlukko toimi jälleen
+ Brawl
+ BANG!!
+ Palkintoboosterit
+ Ensi lauantaina vihdoin JKLn prelikka!
+ Kingdom Hearts 358/2 Days
+ Just you know why...
+ Twins > Looker
+ Ilmeeni kun donkkasin Unown Qn
+ Ilmeeni kun Panda sanoi että voitin Poltergeistilla


Miinukset
- Pandan Bowser-spämmi Brawlissa (darn that side-B!)
- Oli kylmä nukkua
- huono olo
- Kotiinpaluu
- Kallis pizza Ähtärissä (oli nälkä...)
- pitäisi tehdä koulutöitä
- ...minä mikään Mr. Pandan sidekick kun olen sitä parempi
Avatar
JayEm
 
Viestit: 851
Liittynyt: 05.10.2010 10:14
Paikkakunta: Jyväskylä
(: I used to be a league leader, but then I forgot how

Re: Seinäjoki CC, Mastereiden 2. Sija

ViestiKirjoittaja aono » 06.12.2010 15:28

JayEm kirjoitti:Top 4
VS Toni ???? (en saanut sukunimeä selville) (Machonorsu)


Nimeni on Tony P. :P
Avatar
aono
 
Viestit: 253
Liittynyt: 01.11.2010 01:04

Re: Seinäjoki CC, Mastereiden 2. Sija

ViestiKirjoittaja JayEm » 06.12.2010 15:53

aono kirjoitti:
JayEm kirjoitti:Top 4
VS Toni ???? (en saanut sukunimeä selville) (Machonorsu)


Nimeni on Tony P. :P

muokkasin, sori tosiaan kun meni ihan ohi :D
Avatar
JayEm
 
Viestit: 851
Liittynyt: 05.10.2010 10:14
Paikkakunta: Jyväskylä
(: I used to be a league leader, but then I forgot how

Re: Seinäjoki CC, Mastereiden 2. Sija

ViestiKirjoittaja Mint Nature » 06.12.2010 16:25

GOOO Jyväskylä ja pelasit tosisupermega hyvin!!!! Onneaa sulleee!!1
Valloitamme Mailman Kahvi kupilla.xp
Spoiler:
ökääh
Avatar
Mint Nature
Järvenpään Liiga-Leader
 
Viestit: 219
Liittynyt: 01.11.2010 16:23

Re: Seinäjoki CC, Mastereiden 2. Sija

ViestiKirjoittaja Hero » 06.12.2010 17:34

Ketä on edes Mr.Panda?
Kuva
Avatar
Hero
 
Viestit: 1678
Liittynyt: 01.11.2010 01:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Seinäjoki CC, Mastereiden 2. Sija

ViestiKirjoittaja Mint Nature » 06.12.2010 17:43

Mestari nalle!
Valloitamme Mailman Kahvi kupilla.xp
Spoiler:
ökääh
Avatar
Mint Nature
Järvenpään Liiga-Leader
 
Viestit: 219
Liittynyt: 01.11.2010 16:23

Re: Seinäjoki CC, Mastereiden 2. Sija

ViestiKirjoittaja mr.Panda » 06.12.2010 19:12

JayEm kirjoitti: ...minä mikään Mr. Pandan sidekick kun olen sitä parempi

Tästä tullaan vielä väittelemään liigassa monta kertaa :)
"Jumala antoi ihmiselle yhden pelimerkin nimeltä elämä" - Seto Kaiba

Pandan TCG Vaihtoluola -> viewtopic.php?f=26&t=211
Avatar
mr.Panda
Jyväskylän Liiga-Leader
 
Viestit: 235
Liittynyt: 01.11.2010 11:29
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Seinäjoki CC, Mastereiden 2. Sija

ViestiKirjoittaja Luffy McAnkka » 06.12.2010 19:29

Hieno suoritus. Mutta lähdit finaaliin väärällä asenteella. Sun olisi pitänyt kuunnella tätä ennen finaalia.
Tasoloikkaa suoneen.
Avatar
Luffy McAnkka
 
Viestit: 260
Liittynyt: 01.11.2010 12:08
Paikkakunta: Ankkalinna

Re: Seinäjoki CC, Mastereiden 2. Sija

ViestiKirjoittaja JayEm » 06.12.2010 19:31

Luffy McAnkka kirjoitti:Hieno suoritus. Mutta lähdit finaaliin väärällä asenteella. Sun olisi pitänyt kuunnella tätä ennen finaalia.

>:P Ei sovi mun tyyliin toi.
Asenteeni muuttui kyllä heti ekan pelin aikana, kun oli niin hirmu tasaista. Sitten se taas muuttui, kun kakkospelissä näin alkukäteni. Joskus on vaan pakko sanoa että tähän asti on tultu, se riittää.
Avatar
JayEm
 
Viestit: 851
Liittynyt: 05.10.2010 10:14
Paikkakunta: Jyväskylä
(: I used to be a league leader, but then I forgot how

Re: Seinäjoki CC, Mastereiden 2. Sija

ViestiKirjoittaja aono » 06.12.2010 19:57

Vaatii miestä scooppaa finaalissa, hyvin pelattu, hyvä turnaus. Onnittelut 2. sijasta.
PS: ensi kerralla voitan sinut : >
Avatar
aono
 
Viestit: 253
Liittynyt: 01.11.2010 01:04

Re: Seinäjoki CC, Mastereiden 2. Sija

ViestiKirjoittaja Just » 06.12.2010 21:08

Onnittelut hyvästä suorituksesta!
Avatar
Just
 
Viestit: 10
Liittynyt: 02.11.2010 11:36
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Seinäjoki CC, Mastereiden 2. Sija

ViestiKirjoittaja Bloodbane » 07.12.2010 18:36

JA limsat palkinnoksi top 4:n voitosta! :)
Avatar
Bloodbane
 
Viestit: 885
Liittynyt: 01.11.2010 08:04

Re: Seinäjoki CC, Mastereiden 2. Sija

ViestiKirjoittaja Mint Nature » 09.12.2010 17:31

Ja Hero sanoo, että Jyväskyläläiset on huonoja, mutta Hero onkin nyt itse huonompi!
Valloitamme Mailman Kahvi kupilla.xp
Spoiler:
ökääh
Avatar
Mint Nature
Järvenpään Liiga-Leader
 
Viestit: 219
Liittynyt: 01.11.2010 16:23

Re: Seinäjoki CC, Mastereiden 2. Sija

ViestiKirjoittaja Hero » 09.12.2010 21:10

Mint Nature kirjoitti:Ja Hero sanoo, että Jyväskyläläiset on huonoja, mutta Hero onkin nyt itse huonompi!


Milloin Hero on ollut hyvä/parempi?
Kuva
Avatar
Hero
 
Viestit: 1678
Liittynyt: 01.11.2010 01:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Seinäjoki CC, Mastereiden 2. Sija

ViestiKirjoittaja FireFan » 10.12.2010 21:36

Jee, hyvä Jani-Matti! Upea suoritus. Vihdoinkin päästiin näyttämään että kyllä täälläkin osataan pelata( vaikka nyt sitten TrainerLockilla :) ) Harmi että en ite vaan päässy...
Hitmonlantun pakka: 3x landorus NVI
Rokcu13n vastaus: "TUOHAN ON HYVÄ PAKKA JOS LISÄIS VAIKKA 2 LANDORSTA"

Lisää näitä äijiä foorumille kaikki tykkää :O
Avatar
FireFan
 
Viestit: 167
Liittynyt: 02.11.2010 19:42
Paikkakunta: Jyväskylän kuningaskunta
(: TuliTuuletin

Re: Seinäjoki CC, Mastereiden 2. Sija

ViestiKirjoittaja TheAllu » 11.12.2010 12:13

FireFan kirjoitti:Jee, hyvä Jani-Matti! Upea suoritus. Vihdoinkin päästiin näyttämään että kyllä täälläkin osataan pelata( vaikka nyt sitten TrainerLockilla :) ) Harmi että en ite vaan päässy...

Sellasta se on.... Onnittelut JM:lle upeasta 2.-sijasta. :3
Vaihtola
3DS Friend Code: 4682 - 8650 - 9976
Avatar
TheAllu
 
Viestit: 437
Liittynyt: 01.11.2010 15:38
Paikkakunta: Jyväskylä


Paluu Turnaustiedotteet ja -keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa

cron