Yleinen Hehkutus-palsta!

Täällä voit keskustella muiden käyttäjien kanssa aiheista, jotka eivät sovi muille alueille.
Alueen säännöt
Käyttäjät voivat tehdä äänestyksiä vain tälle alueelle.

Mikäli haluat järjestää kilpailuja, muista lukea ohjeet kilpailujen järjestämiseen täältä!

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja Tonu » 04.08.2014 00:10

http://i.imgur.com/Q9YuFTP.png
http://i.imgur.com/ZzuMMO9.png

Tuli tollaset getattua 1 sentillä ja 4 dollarilla. Viimeks ku katoin ebayn hinnat niin noi oli $50 ja ~$100. 5/5 viikonloppu. :>
Turnauskausi 2010-2011:
68-43 [111 peliä] (61,26% W)
Pelatut turnaukset: 18 (4 BR, 8 CC, 5 STP, 1 SM)
Top-Cuttaukset: 5/18
[päivitetty 8.5.2011]
Avatar
Tonu
Helsingin keskustan liigavastaava
 
Viestit: 542
Liittynyt: 31.10.2010 15:39
Paikkakunta: Helsinki

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja NauticaDS » 25.08.2014 13:09

Oli oikein mukava yllätys tänään postissa ( tuli pari muutakin gradettua korttia tän kanssa ). Ai että mä oon oottanu pitkään tätä hetkeä, niin vaikeaa löytää mistään. :)

https://www.dropbox.com/s/4t0zwjwmzkp9f ... 1.jpg?dl=0
Vaihtolani, etsin avaamattomia wotc/ex-series pakkauksia: viewtopic.php?f=26&t=3074
Myymäläni, paljon vanhoja kortteja kaupan: viewtopic.php?f=36&t=2895
Avatar
NauticaDS
 
Viestit: 80
Liittynyt: 28.10.2013 09:54

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja sleepy » 10.10.2014 11:41

Ingmanin (aiemmin Bravona tunnettu) banaani-suklaajäätelö oli ilmestynyt taas kauppoihin. Voi tätä ilon ja riemun päivää<3 Ko. jäätelö on tullut ja mennyt markkinoilta jo useamman kerran ja aina sen lopetus on ollut ikävä uutinen. Jälleen kerran se on kuitenkin tullut takaisin ja voin taas nauttia yhdestä lempijäätelöstäni. :3 Ainakin siihen asti kun sitä taas myydään. Harmi vain, että hintaa oli tullut melkoisesti lisää, mutta satunnaisena herkkuna ei se tunnu kukkarossa.
sleepy kiittää ja kuittaa
Avatar
sleepy
 
Viestit: 204
Liittynyt: 11.11.2010 20:34
Paikkakunta: Oulu

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja Nastiina » 24.11.2014 17:52

Huomio Pokemon-figuurien kerääjät: Helsingin Game Stopista saa uusia Clipp n carry Figuureja. Kävin nappaamassa omaan figukokoelmaani supersuloisen Houndoomin, vaikkakin vähän suolaiseen hintaan. Absol täytyy myös jossain vaiheessa käydä korjaamassa talteen.. :D
Image
Avatar
Nastiina
 
Viestit: 37
Liittynyt: 18.04.2014 22:12
Paikkakunta: Tampere

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja Doragon » 25.11.2014 23:41

Nyt meikäläisen turhautuneissa merkeissä alkanut viikko sai suuren piristysruiskeen: sain juuri sähköpostiini tiedoitteen, että ennakkotilaamani Omega Ruby- ja Alpha Sapphire-Steelbookit on pistetty postiin. Voi tätä onnen päivää. :D
Ääripositiivi Pokémonfriikki höpöttämässä kuinka tämä rakastaa kaikkea.
Avatarin on piirtänyt meikä.
Avatar
Doragon
 
Viestit: 899
Liittynyt: 04.11.2010 16:20
(: Minne kiire

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja Zhaituki » 26.11.2014 08:36

Doragon kirjoitti:Nyt meikäläisen turhautuneissa merkeissä alkanut viikko sai suuren piristysruiskeen: sain juuri sähköpostiini tiedoitteen, että ennakkotilaamani Omega Ruby- ja Alpha Sapphire-Steelbookit on pistetty postiin. Voi tätä onnen päivää. :D

CDON:sta tilasit? :P Sillä minultakin tuli sieltä illan aikaan sähköpostia että lähetetty. *awesome*
Sinätuuba kanavani. Löytynee remixejä, randomizer nuzlocke seikkailua ja jotain muuta randomia.
Image
Italia VGC Nationals 2015 - 47. sija, 431 masteria. 6-3 tulos, oli yhden voiton päässä top-cutista.
Ensimmäisen suomen VGC premier challengen voittaja. Tiimi signaturessa.
Avatar
Zhaituki
 
Viestit: 2281
Liittynyt: 01.11.2010 21:12
Paikkakunta: Helsinki
(: >'.')> Poyo! <('.'<)

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja Doragon » 26.11.2014 17:40

Zhaituki kirjoitti:
Doragon kirjoitti:Nyt meikäläisen turhautuneissa merkeissä alkanut viikko sai suuren piristysruiskeen: sain juuri sähköpostiini tiedoitteen, että ennakkotilaamani Omega Ruby- ja Alpha Sapphire-Steelbookit on pistetty postiin. Voi tätä onnen päivää. :D

CDON:sta tilasit? :P Sillä minultakin tuli sieltä illan aikaan sähköpostia että lähetetty. *awesome*

Sieltäpä sieltä, ei tietääkseni muualla Suomessa olekaan ollut Steelbook-versioita jaossa, ellen ihan väärässä ole...
Saas nähä kauanko noiden postituksessa menee, meikällä kun on CDON:ista semmosia kokemuksia, ettei pelit ehdi ikinä julkaisupäiväksi (esim. sieltä tilaamani Pokémon Y saapui julkaisupäivänä olleen lauantaisen jälkeisenä maanantaina, onneksi tilasin X:n toisesta paikasta ja se saapui jo torstaina).
Ääripositiivi Pokémonfriikki höpöttämässä kuinka tämä rakastaa kaikkea.
Avatarin on piirtänyt meikä.
Avatar
Doragon
 
Viestit: 899
Liittynyt: 04.11.2010 16:20
(: Minne kiire

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja Saramo » 26.11.2014 18:19

Doragon kirjoitti:
Zhaituki kirjoitti:CDON:sta tilasit? :P

Sieltäpä sieltä, ei tietääkseni muualla Suomessa olekaan ollut Steelbook-versioita jaossa, ellen ihan väärässä ole...

Kyllä tuota kai ihan yleisesti sai ennakkotilata. Itse tilasin OR-steelbookin GameStopista, pikaisella googlailulla näyttää että ainakin Verkkokauppa.com myi myös steelbookia. Nyt harmittaa, että googlasin, sillä kaikissa muissa paikoissa hinta on ~50 €, mutta itse tilasin pelin hintaan 59,95 €. ._.
Avatar
Saramo
 
Viestit: 42
Liittynyt: 10.10.2014 21:18
Paikkakunta: Mäntsälä

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja Zhaituki » 26.11.2014 20:40

Saramo kirjoitti:Kyllä tuota kai ihan yleisesti sai ennakkotilata. Itse tilasin OR-steelbookin GameStopista, pikaisella googlailulla näyttää että ainakin Verkkokauppa.com myi myös steelbookia. Nyt harmittaa, että googlasin, sillä kaikissa muissa paikoissa hinta on ~50 €, mutta itse tilasin pelin hintaan 59,95 €. ._.

Itse olen oppinut olemaan tilaamatta gamestopista yhtään mitään. Ihan kaikki siellä on järkyttävän hintaisia paitsi ehkä jotku käytetyt pelit.
Sinätuuba kanavani. Löytynee remixejä, randomizer nuzlocke seikkailua ja jotain muuta randomia.
Image
Italia VGC Nationals 2015 - 47. sija, 431 masteria. 6-3 tulos, oli yhden voiton päässä top-cutista.
Ensimmäisen suomen VGC premier challengen voittaja. Tiimi signaturessa.
Avatar
Zhaituki
 
Viestit: 2281
Liittynyt: 01.11.2010 21:12
Paikkakunta: Helsinki
(: >'.')> Poyo! <('.'<)

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja MokKish » 26.11.2014 20:46

Itse olin eilen iloinen juurikin samasa syystä; tuli sposti että AS on lähetetty. Tilasin hätäisenä briteistä GAMEsta ennen kuin huomasin että suomestakin saa noita steelboxeja, mutta eipä tuo niin haittaa. Hintaakin oli posteineen vain n. 42 puntaa.
Avatar
MokKish
 
Viestit: 63
Liittynyt: 24.09.2014 17:11

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja Flyffel » 26.11.2014 22:44

60€? Itse maksan ORAS:ista 40€. Itävallassa, mutta silti.
Avatar
Flyffel
 
Viestit: 4298
Liittynyt: 31.08.2010 23:41

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja Raltsy » 27.11.2014 10:48

AS lähtenyt toissa päivänä postiin, tuntuu hyvältä jäbä.
Jos vaikka tänään tulisi :3
Avatar
Raltsy
 
Viestit: 91
Liittynyt: 07.03.2014 19:35

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja Doragon » 31.12.2014 14:53

Höhhöhhöö, kiireisen puoleinen aamupäivä, joka on nyt kääntynyt iltapäiväksi, voisi kyllä sanoa mielenkiintoiseksi. Meikäläinen istuskelee nyt itsekseni kämpässä täynnä muuttolaatikoita.

Jeps. Omassa kämpässä ollaan. Ei ole ollut perhosia tai mitään mahassa (ei ruokaakaan, pitää mennä just laittamaan) mutta oma rauha tuntuu mukavalta. Eiköhän se oma elämä ala tästä lähteä pikku hiljaa rullaamaan etiäpäin.

Netinkin saivat nätisti siirrettyä tänne eilisehtoolla niin ei tule yhtään tylsää. :D
Ääripositiivi Pokémonfriikki höpöttämässä kuinka tämä rakastaa kaikkea.
Avatarin on piirtänyt meikä.
Avatar
Doragon
 
Viestit: 899
Liittynyt: 04.11.2010 16:20
(: Minne kiire

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja Mewstor » 01.01.2015 00:20

Doragon kirjoitti:Höhhöhhöö, kiireisen puoleinen aamupäivä, joka on nyt kääntynyt iltapäiväksi, voisi kyllä sanoa mielenkiintoiseksi. Meikäläinen istuskelee nyt itsekseni kämpässä täynnä muuttolaatikoita.

Jeps. Omassa kämpässä ollaan. Ei ole ollut perhosia tai mitään mahassa (ei ruokaakaan, pitää mennä just laittamaan) mutta oma rauha tuntuu mukavalta. Eiköhän se oma elämä ala tästä lähteä pikku hiljaa rullaamaan etiäpäin.

Netinkin saivat nätisti siirrettyä tänne eilisehtoolla niin ei tule yhtään tylsää. :D

Onneksi olkoon omasta kämpästä! :) Itse muutin omilleni kun en vain voinut olla enää kotona, joten samaistun siihen helpottavaan oloon kun on oma rauha.
Mewstor myy kortteja ja tavaraa!!!
Mewstorin vaihtolista
White2 FC: 0047 0767 8511
Kiitos Hilippa ihanasta avatarista!
Avatar
Mewstor
DaMewFreak Admin
 
Viestit: 2212
Liittynyt: 31.08.2010 20:36
Paikkakunta: Turku

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja Mewtwolover » 01.01.2015 01:04

Doragon kirjoitti:Höhhöhhöö, kiireisen puoleinen aamupäivä, joka on nyt kääntynyt iltapäiväksi, voisi kyllä sanoa mielenkiintoiseksi. Meikäläinen istuskelee nyt itsekseni kämpässä täynnä muuttolaatikoita.

Jeps. Omassa kämpässä ollaan. Ei ole ollut perhosia tai mitään mahassa (ei ruokaakaan, pitää mennä just laittamaan) mutta oma rauha tuntuu mukavalta. Eiköhän se oma elämä ala tästä lähteä pikku hiljaa rullaamaan etiäpäin.

Netinkin saivat nätisti siirrettyä tänne eilisehtoolla niin ei tule yhtään tylsää. :D

Onneksi olkoon omasta kämpästä! :) Oma rauha on aina mukava asia, kyllä se siitä lähtee rullaamaan.
Taidealueen kaikki muut kilpailut -vastaava ja Videopelialueen kilpailuvastaava
Kuva
"Nyt tajuan, ettei syntyperällä ole merkitystä, vain se on tärkeää kuinka itse käytät syntymässä saamasi elämän lahjan" -Mewtwo
Avatar
Mewtwolover
Pr00-nörtti
 
Viestit: 3447
Liittynyt: 31.08.2010 20:40
Paikkakunta: Jyväskylä City
(: Oh wow, oh wow, oh wow! :)

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja Doragon » 02.01.2015 00:06

^^Kiitoksia kumpaisellekin! Olen kyllä kaiketi aika hyvin kotiutunut tänne, vielä jos kämppä lämpiäisi niin ei tarttis koko ajan pitää hupparia ja villasukkia jopa nukkuessaankin (lämpö oli koko viime yön vähän päälle 20 astetta, nyt se on sentään 21 ja puoli).
Ääripositiivi Pokémonfriikki höpöttämässä kuinka tämä rakastaa kaikkea.
Avatarin on piirtänyt meikä.
Avatar
Doragon
 
Viestit: 899
Liittynyt: 04.11.2010 16:20
(: Minne kiire

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja Flyffel » 02.01.2015 00:16

Onnea omasta kämpästä! Itse asuisin sinänsä ihan mielelläni vielä porukoilla, mutta välimatkaa on ne pari tuhatta kilometriä. :D
Avatar
Flyffel
 
Viestit: 4298
Liittynyt: 31.08.2010 23:41

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja Darkkis » 06.01.2015 05:32

Oho, onpa tänne tullut kirjoiteltua kaikenlaista :O Tälleen kolmen aikaan aamuyöstä tuli yhtäkkiä tällänen outo valaistus että tuli mieleen kaikki mitä on tullut koettua Nintendon foorumeilla ja täällä (enemmänkin vanhalla foorumilla kyllä, onko minkäänlaista mahdollisuutta käydä siellä enää kurkkimassa vai onko se tosiaan gone for good? :'D) ja kävin scrollailemassa kaikki omat viestit koska ei ollut mitään muistikuvia enää niistä ja the cringe was real: käytinkö todella teiniäxää 6 vuotta sitten XD

En tiedä kuinka moni enää edes muistaa minua mutta tosiaan konkariksi mua voisi kutsua: vanhoilla pokemon-foorumeilla tuli vietettyä niin paljon aikaa nuorempana. Muistan vieläkin, kuinka melkein pääsi itku kun vanhat foorumit tuhottiin ja korvattiin tällä uudella!

En edes tiedä minkä takia kirjotan tätä viestiä, kai muistuttaakseni että olen edelleen hengissä.. Mun on kuitenkin kiitettävä siitä, miten kestitte mun valituksia kiusaamisesta yms vanhalla foorumilla, sekä vähän tällä uudellakin foorumilla! Sain täältä aika paljon nettikavereita aikoinaan (joista kenenkään kanssa en oo muuten jutellut piiiiitkiin aikoihin..)

Tekis muuten mieli taas testailla Pokemon Onlinea: onko meta muuttunut pahastikin viidennen genin jälkeen? Ja joo ei mitään hajua onko tämä oikea paikka tälle, ehkä olis pitänyt laittaa vaikka esittelypalstaan mutta onhan tääkin nyt eräänlaista hehkutusta et löysin tieni tännekkin, luultavasti en tuu laittamaan edes uutta viestiä pitkään aikaan kun ei Pokemon oo kiinnostanut hetkeen, enemmänkin Hearthstonea on tullut pelailtua.
derp
Darkkis
 
Viestit: 73
Liittynyt: 01.11.2010 14:45
(: Voit laittaa tähän oman tekstisi.

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja Flyffel » 06.01.2015 06:07

Darkkis kirjoitti:Oho, onpa tänne tullut kirjoiteltua kaikenlaista :O Tälleen kolmen aikaan aamuyöstä tuli yhtäkkiä tällänen outo valaistus että tuli mieleen kaikki mitä on tullut koettua Nintendon foorumeilla ja täällä (enemmänkin vanhalla foorumilla kyllä, onko minkäänlaista mahdollisuutta käydä siellä enää kurkkimassa vai onko se tosiaan gone for good? :'D) ja kävin scrollailemassa kaikki omat viestit koska ei ollut mitään muistikuvia enää niistä ja the cringe was real: käytinkö todella teiniäxää 6 vuotta sitten XD

Omg Darkkis! Hieman yllätyin kun huomasin viestin sulta! :D
Käytit sitä teiniäxää kyllä ihan ironisessa mielessä vitsinä (afaik O_o).
Laitan YV:tä!
Avatar
Flyffel
 
Viestit: 4298
Liittynyt: 31.08.2010 23:41

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja Doragon » 22.01.2015 12:59

Nonni, nyt kun olen keskenäni täällä kämpässäin ollut jo kolmisen viikkoa, alkais seura vähän kelvata.
Juu, kämppiksen haku on ollu päällä. Just sain tossa äsken sähköpostiin kuvan yhdestä varsin lupaavasta ehdokkaasta. Semmosesta karvaisesta ja maukuvasta seuralaisesta olisi siis kyse. Saatan päästä kattomaan häntä piakkoinkin. :D
Ääripositiivi Pokémonfriikki höpöttämässä kuinka tämä rakastaa kaikkea.
Avatarin on piirtänyt meikä.
Avatar
Doragon
 
Viestit: 899
Liittynyt: 04.11.2010 16:20
(: Minne kiire

EdellinenSeuraava

Paluu Muu Keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 53 vierailijaa

cron