Wi-Fi vaihtoilmoitukset X&Y, OR&AS

Yleistä keskustelua Pokémon-videopeleistä, sekä Pokemon peleistä jotka eivät kuulu pääsarjan peleihin.

Valvoja: pikanoob

Alueen säännöt
• Keskustelu Pokémon-pelien romhackeistä ja emulaatiosta on sallittua vain tällä alueella.
• Ei linkkejä pelien ROM-tiedostoihin, ei edes valmiiksi pätsättyihin (pre-patched) ROM-tiedostoihin.
• Romhackien (IPS- ja XDELTA-tiedostot) latauslinkit ovat sallittuja, mutta ne eivät saa viedä sivuille, joilta voi ladata ROM-tiedostoja.
• Emulaattorien latauslinkit ovat sallittuja, mutta ne eivät saa viedä sivuille, joilta voi ladata ROM-tiedostoja.
• Romhackien teossa ja käyttöönotossa käytettävien työkalujen latauslinkit ovat sallittuja, mutta ne eivät saa viedä sivuille, joilta voi ladata ROM-tiedostoja.
• Suosittelemme käyttämään latauslinkkejä, jotka vievät suoraan lataukseen.

Re: Nopeat Wi-Fi vaihtoilmoitukset X&Y

ViestiKirjoittaja mega magikarp » 08.11.2014 18:56

Mä voisin auttaa jos haluut vaihtaa niin laita yv milloin sulle kävis
Avatar
mega magikarp
 
Viestit: 166
Liittynyt: 18.11.2013 21:08
Paikkakunta: helsinki
(: !

Re: Nopeat Wi-Fi vaihtoilmoitukset X&Y

ViestiKirjoittaja Suetic » 11.11.2014 19:18

Onko kellään satunmoisin Mewiä? IV:eillä ja EV:eillä ei ole väliä. Sellainen olisi mukavaa saada mahdollisemman pian perfect LivingDexiin, sillä se on ainoa Pokemon joka oikeastaan puuttuu siitä.

Tarjolla olisi ainakin muunlaisia eventmoneja (kuten Crown Cityn doget ja Aika-Avaruus-kolmikko) ja 5-6 IV:isiä Pokemon-pentuja breedauksista (niitä voin antaa pois useampiakin), oikealla naturella ja abilityllä yleensä. Lisäksi on myös vanhemmista peleistä siirretty flawless Ditto on tarjolla.
Kuva

Discord: SirSuetic#1411
Sankariruhtinas
Avatar
Suetic
 
Viestit: 805
Liittynyt: 07.11.2010 21:08
Paikkakunta: Helsinki
(: Surrender your cheese! :)

Re: Nopeat Wi-Fi vaihtoilmoitukset X&Y

ViestiKirjoittaja Rampe » 12.11.2014 01:07

Nyt on Living Dex urakka siinä vaiheessa, että sieltä puuttuu vain Meloetta. Voin vaihtaa siihen useammankin Pokemonin näistä:

Mesprit
Kyurem
Lugia
Cobalion
Terrakion
Virizion
Giratina
Suicune (Event Shiny)
Raikou (Event Shiny)
Entei (Event Shiny)
Groudon
Latios
Latias
Cresselia
Registeel
3DS: 2105-8664-0194
Avatar
Rampe
 
Viestit: 10
Liittynyt: 01.12.2010 10:05
Paikkakunta: Kouvola

Re: Nopeat Wi-Fi vaihtoilmoitukset X&Y

ViestiKirjoittaja Staryu » 18.11.2014 21:13

Pöö. Olen pyörinyt ja hyörinyt metsässä kauan kauan eikä vieläkään Hidden Ability sientä.... Olisiko joku ihana ihminen sellaisen kerinnyt saamaan? Vaihtoon oisi breedauksesta ylijämiä eggmoveineen :) Jos jotain muuta saat ympättyä vaihtoon niin voin antaa ehkä jopa shinyn. Myös timid/modest hyvä iv heatran oisi hakusessa mutta se ei ole niin tärkeä..

Edit// En tarvitse enää :3 Kiitos kuitenkin ^^
Avatar
Staryu
 
Viestit: 519
Liittynyt: 17.08.2012 17:40
Paikkakunta: Helsinki

Re: Nopeat Wi-Fi vaihtoilmoitukset X&Y

ViestiKirjoittaja Daroc » 03.12.2014 03:01

Löytyisikös täältä joku joka voisi lainata minulle Porygon2:n? Tarvitsisin enää tuon kyseisen pokemonin niin saisin Alpha Sapphiressa National Dexin täyteen. GTS:ssä noista pyydetään aivan älyttömiä. Niin ja annan sen siis heti takaisin.

Edit. Asia Hoidettu.
3DS Friend Code: 1091-9140-3803
Daroc
 
Viestit: 16
Liittynyt: 12.06.2014 20:01

Re: Nopeat Wi-Fi vaihtoilmoitukset X&Y

ViestiKirjoittaja Illusions » 03.12.2014 22:18

Tarvitsisin joltain jolly synchronize popea Omega Rubyyni. Olen napannut jo ties kuinka monta Raltsia, mutta kaikkea muuta tulee paitsi jollyä. -_-
3DS FC (ORAS & Sun): 2165-6407-2700
2DS FC (Moon): ?

Ei tule tosin enää paljoa pelailtua poksua. Jos mitään. Valehtelin oikeesti oon nolis ja annan elämän valuu viemäristä alas ku pelaan vaa 24/7
Avatar
Illusions
 
Viestit: 375
Liittynyt: 11.07.2012 16:32
Paikkakunta: Helsinki
(: K18

Re: Nopeat Wi-Fi vaihtoilmoitukset X&Y

ViestiKirjoittaja Ihmemies » 16.12.2014 18:34

Doddiii elikkäs meikä tarttis vähäse apua et saisin tuon National Pokedexin täytettyä Alpha Sapphireen. Itselläni sen täyttämisessä ongelmaksi nousee Event pokemonit.

En tarvitse siis omaksi living dexiä varten vaan että saisin nähtyä dexiin eli palautan poket välittömästi takaisin :) Jos haluat luottamusta niin vaihdan mieluusti pokei jotka kehittyvät vaihtaessa, olettaen että saan ne myös takaisin kehittyään.

Jos rare candyt kelpaa niin voin niitä antaa palkkioksi. Voi myös pyytää muutakin jos sattuu löytymään :)

Seuraavia kaipailen: Manaphy, Phione, Shaymin, Arceus, Victini.

Siin ois semmonen pieni lista mitä tarvittais :D

Suuret kiitokset pikanoobille avusta
Viimeksi muokannut Ihmemies päivämäärä 19.12.2014 22:21, muokattu yhteensä 1 kerran
FC : 4098 - 4429 - 8667
Ihmemies
 
Viestit: 2
Liittynyt: 03.12.2014 17:43

Re: Nopeat Wi-Fi vaihtoilmoitukset X&Y

ViestiKirjoittaja pikanoob » 17.12.2014 00:15

Ihmemies kirjoitti:Doddiii elikkäs meikä tarttis vähäse apua et saisin tuon National Pokedexin täytettyä Alpha Sapphireen. Itselläni sen täyttämisessä ongelmaksi nousee Event pokemonit.

En tarvitse siis omaksi living dexiä varten vaan että saisin nähtyä dexiin eli palautan poket välittömästi takaisin :) Jos haluat luottamusta niin vaihdan mieluusti pokei jotka kehittyvät vaihtaessa, olettaen että saan ne myös takaisin kehittyään.

Jos rare candyt kelpaa niin voin niitä antaa palkkioksi. Voi myös pyytää muutakin jos sattuu löytymään :)

Seuraavia kaipailen: Mew, Celebi, Manaphy, Phione, Shaymin, Arceus, Victini, Keldeo, Genesect, Diancie.

Siin ois semmonen pieni lista mitä tarvittais :D


Mew, Celebi, Keldeo, Genesect ja Diancie löytyy.
Avatar
pikanoob
 
Viestit: 185
Liittynyt: 24.12.2012 03:23

Re: Nopeat Wi-Fi vaihtoilmoitukset X&Y

ViestiKirjoittaja Raltsy » 19.12.2014 12:36

Tahtoo Destiny knot
Havet, As Exclusiveja
Avatar
Raltsy
 
Viestit: 91
Liittynyt: 07.03.2014 19:35

Re: Nopeat Wi-Fi vaihtoilmoitukset X&Y

ViestiKirjoittaja Illusions » 19.12.2014 16:09

Raltsy kirjoitti:Tahtoo Destiny knot
Havet, As Exclusiveja

Voin vaihtaa. Voit kyllä soft resetata Sea Mauvillessa taisteltavan kyyhkyläisparin edessä, itse sain sillä kyseisen itemin nopeasti. Lotad tai Seviper käy jos kuitenkin päädyt vaihtoon.
3DS FC (ORAS & Sun): 2165-6407-2700
2DS FC (Moon): ?

Ei tule tosin enää paljoa pelailtua poksua. Jos mitään. Valehtelin oikeesti oon nolis ja annan elämän valuu viemäristä alas ku pelaan vaa 24/7
Avatar
Illusions
 
Viestit: 375
Liittynyt: 11.07.2012 16:32
Paikkakunta: Helsinki
(: K18

Re: Nopeat Wi-Fi vaihtoilmoitukset X&Y

ViestiKirjoittaja Raltsy » 19.12.2014 18:12

Sopii annan vaikka molemmat, tykkään pitää itselläni useamman itemin :p
Avatar
Raltsy
 
Viestit: 91
Liittynyt: 07.03.2014 19:35

Re: Nopeat Wi-Fi vaihtoilmoitukset X&Y

ViestiKirjoittaja Suetic » 23.12.2014 04:32

Mew on edelleenkin hakusessa. Omaksi siis.
Kuva

Discord: SirSuetic#1411
Sankariruhtinas
Avatar
Suetic
 
Viestit: 805
Liittynyt: 07.11.2010 21:08
Paikkakunta: Helsinki
(: Surrender your cheese! :)

Re: Nopeat Wi-Fi vaihtoilmoitukset X&Y

ViestiKirjoittaja Mewstor » 26.12.2014 02:02

Argatni kirjoitti:Mew on edelleenkin hakusessa. Omaksi siis.

Voisin vaihtaa flawless Dittoon tai 5-6 EV-moniin jos Mewillä ei ole erityisemmin väliä millainen se on. Millainen nature Ditolla on?
Mewstor myy kortteja ja tavaraa!!!
Mewstorin vaihtolista
White2 FC: 0047 0767 8511
Kiitos Hilippa ihanasta avatarista!
Avatar
Mewstor
DaMewFreak Admin
 
Viestit: 2212
Liittynyt: 31.08.2010 20:36
Paikkakunta: Turku

Re: Nopeat Wi-Fi vaihtoilmoitukset X&Y

ViestiKirjoittaja pikanoob » 10.01.2015 14:00

Onko joku kerennyt saada Contrary Snivya? Sellainen kiinnostaisi. Voin vaihtaa breedausjämiä tai itemeitä vastineeksi (vaihtola linkki allekirjoituksessa).

edit: Lisään vain että ellei joku tiedä, on Contrary Serperioreja jaettu eventtinä Japanissa, eli HA Serperior on vihdoin laillinen.
Avatar
pikanoob
 
Viestit: 185
Liittynyt: 24.12.2012 03:23

Re: Nopeat Wi-Fi vaihtoilmoitukset X&Y

ViestiKirjoittaja MokKish » 10.01.2015 14:46

pikanoob kirjoitti:Onko joku kerennyt saada Contrary Snivya? Sellainen kiinnostaisi. Voin vaihtaa breedausjämiä tai itemeitä vastineeksi (vaihtola linkki allekirjoituksessa).

edit: Lisään vain että ellei joku tiedä, on Contrary Serperioreja jaettu eventtinä Japanissa, eli HA Serperior on vihdoin laillinen.

Sain eilen yhden vaihdossa. Olen nyt töissä ja pitäisi breedata tuo, mutta jos vielä illalla (tai huomenna riippuen miten kiire on tänään) tarvit niin voin heittää yhden :)
Avatar
MokKish
 
Viestit: 63
Liittynyt: 24.09.2014 17:11

Re: Nopeat Wi-Fi vaihtoilmoitukset X&Y

ViestiKirjoittaja Wilma » 10.01.2015 15:20

pikanoob kirjoitti:Onko joku kerennyt saada Contrary Snivya? Sellainen kiinnostaisi. Voin vaihtaa breedausjämiä tai itemeitä vastineeksi (vaihtola linkki allekirjoituksessa).

edit: Lisään vain että ellei joku tiedä, on Contrary Serperioreja jaettu eventtinä Japanissa, eli HA Serperior on vihdoin laillinen.


Yritän itse breedata shinyä contrary snivyä, joten näitä jämiä on täälläkin taskut täynnä. Paiskin näitä käärmeenpoikasia GTS:ään pitkin lauantai-iltapäivää, joten jos joku tältä foorumilta haluaisi yhden tällä päivämäärällä, olen melko varmasti online ja valmis vaihtaan. FC 0834-1992-8472

Daycareen on heitetty hyvät vanhemmat, joten 4-5 satunnaista Max IV:a löytyy, eggmove combo Glare/Mirror Coat/Grassy Terrain/lol?Twister ja naturena Modest.
Avatar
Wilma
 
Viestit: 12
Liittynyt: 24.04.2011 13:12

Re: Nopeat Wi-Fi vaihtoilmoitukset X&Y

ViestiKirjoittaja pikanoob » 10.01.2015 18:54

MokKish kirjoitti:Sain eilen yhden vaihdossa. Olen nyt töissä ja pitäisi breedata tuo, mutta jos vielä illalla (tai huomenna riippuen miten kiire on tänään) tarvit niin voin heittää yhden :)


Wilma kirjoitti:Yritän itse breedata shinyä contrary snivyä, joten näitä jämiä on täälläkin taskut täynnä. Paiskin näitä käärmeenpoikasia GTS:ään pitkin lauantai-iltapäivää, joten jos joku tältä foorumilta haluaisi yhden tällä päivämäärällä, olen melko varmasti online ja valmis vaihtaan. FC 0834-1992-8472

Daycareen on heitetty hyvät vanhemmat, joten 4-5 satunnaista Max IV:a löytyy, eggmove combo Glare/Mirror Coat/Grassy Terrain/lol?Twister ja naturena Modest.


Ei mitään kiirettä, tajusin juuri että 3ds jäänyt kämpille, eli saan sen vasta maanantaina tai sunnuntai iltana kun palaan porukoiden luota..

edit: Kiitokset Wilmalle!
Avatar
pikanoob
 
Viestit: 185
Liittynyt: 24.12.2012 03:23

Re: Nopeat Wi-Fi vaihtoilmoitukset X&Y

ViestiKirjoittaja Itse Valtias » 30.01.2015 21:30

Tartteisin Prism Scalen ja vaihtoevoluutio-apua. Multa löytyy Bold Feebas eggmoveilla, Gible hidden abilityllä, Dratini eggmoveilla sun muuta sälää. Yksityisviestiä tulemaan jos kiinnostaa.

EDIT: Hoidettu. Kiitokset Doragonille avusta.
Viimeksi muokannut Itse Valtias päivämäärä 31.01.2015 23:42, muokattu yhteensä 1 kerran
Avatar
Itse Valtias
 
Viestit: 2
Liittynyt: 30.01.2015 01:39

Re: Nopeat Wi-Fi vaihtoilmoitukset X&Y

ViestiKirjoittaja pikanoob » 31.01.2015 02:15

Itse Valtias kirjoitti:Tartteisin Prism Scalen ja vaihtoevoluutio-apua. Multa löytyy Bold Feebas eggmoveilla, Gible hidden abilityllä, Dratini eggmoveilla sun muuta sälää. Yksityisviestiä tulemaan jos kiinnostaa.


Jos ORASia pelaat, niin feebasin voi kehittää max beautylla level upilla.
Avatar
pikanoob
 
Viestit: 185
Liittynyt: 24.12.2012 03:23

Re: Nopeat Wi-Fi vaihtoilmoitukset X&Y

ViestiKirjoittaja Lahna2160 » 31.01.2015 17:29

Onko kellään snorlaxia jonka haluaisi antaa pois tai vaihtaa. Vaihdossa voin antaa vain alussa saatavia pokemoneja.
Lahna2160
 
Viestit: 54
Liittynyt: 29.01.2015 22:23

EdellinenSeuraava

Paluu Muut Pokémon-pelit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa

cron