Omega Ruby ja Alpha Sapphire

Yleistä keskustelua Pokémon-videopeleistä, sekä Pokemon peleistä jotka eivät kuulu pääsarjan peleihin.

Valvoja: pikanoob

Alueen säännöt
• Keskustelu Pokémon-pelien romhackeistä ja emulaatiosta on sallittua vain tällä alueella.
• Ei linkkejä pelien ROM-tiedostoihin, ei edes valmiiksi pätsättyihin (pre-patched) ROM-tiedostoihin.
• Romhackien (IPS- ja XDELTA-tiedostot) latauslinkit ovat sallittuja, mutta ne eivät saa viedä sivuille, joilta voi ladata ROM-tiedostoja.
• Emulaattorien latauslinkit ovat sallittuja, mutta ne eivät saa viedä sivuille, joilta voi ladata ROM-tiedostoja.
• Romhackien teossa ja käyttöönotossa käytettävien työkalujen latauslinkit ovat sallittuja, mutta ne eivät saa viedä sivuille, joilta voi ladata ROM-tiedostoja.
• Suosittelemme käyttämään latauslinkkejä, jotka vievät suoraan lataukseen.

Re: Omega Ruby ja Alpha Sapphire

ViestiKirjoittaja necaki » 15.12.2014 11:27

Sain nyt itsekkin ostettua Alpha Sapphiren ja sitä viikonloppuna testailin vähän aikaa. Tein tyttö hahmon (ofc) ja aloitin Treeckolla koska houkuttaa Sceptilen mega versio. Yleensä olen uskollisesti valinnut tuli tyypin aloitus pokemonin, mutta ajattelin nyt tehdä poikkeuksen.

En ole siis vielä päässyt niin sisälle peliin, kun en viitsinyt tuota pelata kauaa X versiossa olevan keskeneräisen "projektin" takia. Kuitenkin seikkailin tieni toiseen salipäällikköön asti ja senkin siinä päihitin Grovylen ja event Beldumin ollessa op kaksikko. Grafiikoissa on kyllä minulle hiukan totuttelemista, mutta jotkin animaatiot (kuten kehittymisanimaatio) on todella hyvin paranneltuja! Kuitenkin taisteluissa olevan valikon räikeät värit eivät oikein omaa silmää säväytä ja muutenkin pidin enemmän X ja Y versioiden haaleammista väreistä.
Hiukan myös nauratti tyttö hahmon pelin tallennus animaatio, näytti niin diivamaiselle kumarrukselle :D

Mutta katsotaan löytääkö kriittiset silmäni vielä jotain muuta mikä on "paremmin" X ja Y versiossa kunhan pääsen pelaamaan ajatuksen kanssa Alpha Sapphirea. Aloitan aina pelit niin, että eka läpipeluu on peliin tutustuminen ja paikkojen koluaminen läpikotaisin. Seuraava onkin sitten syvällä harkinnalla ja hiukan vakavammin (mm. pokemonien valinnat ja yritykset saada hyvät luonteet).
3DS FC: 1521-4607-7272
Jos joku haluaisi tarkistaa mitä minun Friend Safarilta löytyy niin olisin kiitollinen :)
necaki
 
Viestit: 5
Liittynyt: 04.12.2014 10:14

Re: Omega Ruby ja Alpha Sapphire

ViestiKirjoittaja MokKish » 16.12.2014 14:58

Illusions kirjoitti:DexNav on ihanin uudistus jota toivoa saattaa! Kesti kyllä pitkään tajuta sen syvemmät ulottuvuudet, vasta E4:n jälkeen huomasin, että sillä voi etsiä vain tiettyä Pokémonia, mikä olisi helpottanut esim. Raltsin nappaamisessa.

Wait wat, pystyy vai? Oooh siistiä, täytynee itsekin alkaa hyödyntämään tuota ominaisuutta.

Jotenkin tuntuu siltä, että legendaryt on tosi helppoja näissä peleissä. Esimerkiksi äsken kävin puolihuolimattomasti nappaamassa Azelfin, taisi jäädä 4. Dive ballilla kiinni sen jälkeen kun hp oli punaisella ja sain sen paralyzetettua. Muuten tuo oli kyllä erittäin iloinen yllätys, Jolly luonne ja 31/31/31/29/26/31 IVt.

Eilen nappasin myös 4iv Deoxyksen Premier ballilla, sen kanssa joutui kyllä taistelemaan useita kertoja ennen kuin mieluinen löytyi ja suostui jäämään kiinni. Pitäisi vielä jaksaa muutamat legut napata ennen kuin voi aloittaa koko pelin toiseen kertaan, sitten voisi jo katsella jos jaksaisi ensimmäistä kertaa yrittää soft resettaa shiny legun (Zekrom)..

Noin yleisesti peli on kyllä ollut omalla kohdalla pelkästään positiivinen kokemus. Ainoa miinus on pelin loppupään vesi routet (HURR DURR TOO MUCH WATER), joita en alkuperäisissäkään peleissä jaksanut koska surffailu on aina ollut pelien tylsintä puuhaa. Onneksi näissä oli sentään se edistysaskel, että Sharpedolla surffatessa vauhti on huomattavasti kovempi. Pelistä löytyy kyllä varmasti vielä paljon paikkoja joissa en ole käynyt, ehkä sutten toisella pelikerralla jaksaa vihdoin tutkia kaikki paikat kun tämä eka oli vähän hätäinen läpipeluu, aikaakin meni yli kymmenen tuntia vähemmän kuin X:ään.
Avatar
MokKish
 
Viestit: 63
Liittynyt: 24.09.2014 17:11

Re: Omega Ruby ja Alpha Sapphire

ViestiKirjoittaja Reimius » 17.12.2014 00:04

Tänään tuli sit pelattua ihan kunnolla juonta eteenpäin. Vedin ekana Pokemon Liigan ja heti perään koko Delta episodin. Harmi vaan että menin tuhoamaan Deoxyksen. Tuli vähän aliarvioitua Mega Rayn Extremespeedin tehoa ja siihenhän se sitten päättyi. No onneks voin mennä Sky Pillarille nappaamaan kyseisen otuksen myöhemmin.
Kuva
3DS FC: 1564-4474-4935
Reimius
 
Viestit: 99
Liittynyt: 31.07.2014 21:59
Paikkakunta: Vantaa

Re: Omega Ruby ja Alpha Sapphire

ViestiKirjoittaja Dark Ho-oH » 17.12.2014 23:38

Tottakai nyt kun olen vetänyt Omega Rubyn tarinallisesti läpi niin postilaatikosta löytyy läpipeluuopas. Olen ostanut noita Black & Whiten julkaisusta asti, vaikka ORASiin en olisi sitä periaattessa tarvinnut ollenkaan, koska muistan kolmannen generaation pelit sen verran hyvin ulkoa. Kirjaa selatessa huomasin kuitenkin, että on multa aika paljon asioita jäänyt tekemättä ja kyllä siitä kirjasta kuitenkin selvisi asioita joita en tiennyt, joten ei ollut ihan turha ostos. Kansikin on niin siisti ja 14 € kyseisestä kirjasta ei tosiaankaan ollut paljoa.

Kun monet ovat tuossa edellä maininneet legujen nappaamisesta, niin mulla on kyllä kans ollut yllättävän helppoa ja munkkikin on käynyt pari kertaa. Esim. Rayquazaa vastaan en iskenyt kertaakaan vaan heitin suoraan Quick Ballin, tuli critical catch ja se jäi kiinni *electrode* Reshiramin kanssa kävi lähes sama, heitin heti Quick Ballin ja jäi kiinni. Muidenkaan nappaamiseen en ole tuhlannut paljoa aikaa. Raikou on varmaan ainoa tähän mennessä jonka kanssa olen joutunut resettaamaan että jäi kiinni. En ole kaikkia leguja vielä napannut, enkä itse jaksa etsiä niille sopivaa naturea jne.

Koitan tässä huvikseni täyttää PokeDexiä ja siirtää Poksuja X:stä, mutta jotenkin tulee tyhjä olo kun tyhjentää X:n täysinäiset boksit. X oli ensimmäinen peli missä rupesin itsekin kiinnostumaan kilpailullisesta pelaamisesta jossain määrin, ja on ensimmäinen peli jossa itse breedasin ja suunnittelin oman tiimini sen jälkeen kun pelasin pelin läpi. Sen takia tuntuu jotenkin väärältä siirtää ne poksut nyt Omega Rubyyn, joihin olen nähnyt niin paljon vaivaa X:ssä. Pitäiskö vaan jättää Omega Ruby Hoenn-fiilistelyksi vai pitäisikö tehdä siitä ns. pääpeli. Uutuuden takia mieli tekisi, mut.. en osaa päättää! Jotenkin myös vähän harmittaa se, että olen käyttänyt tosi vähän noita PSS-ominaisuuksia tässä pelissä. X:ssä niitä tuli käytettyä tosi paljon heti alusta asti. Ehkä niiden poksujen siirtäminen voisi sitten auttaa asiaa, tekisi mieli otella hyvällä tiimilla ja vaihdella poksuja että PokeDex tulisi täyteen (ORASin poksutarjonta on loppujen lopuksi aika rajallinen, vaikka noilta Mirage Spoteilta voi jotain kivaa löytääkin).
Avatar
Dark Ho-oH
 
Viestit: 1002
Liittynyt: 01.11.2010 07:55
Paikkakunta: Salo

Re: Omega Ruby ja Alpha Sapphire

ViestiKirjoittaja Illusions » 18.12.2014 23:53

MokKish kirjoitti:
Illusions kirjoitti:DexNav on ihanin uudistus jota toivoa saattaa! Kesti kyllä pitkään tajuta sen syvemmät ulottuvuudet, vasta E4:n jälkeen huomasin, että sillä voi etsiä vain tiettyä Pokémonia, mikä olisi helpottanut esim. Raltsin nappaamisessa.

Wait wat, pystyy vai? Oooh siistiä, täytynee itsekin alkaa hyödyntämään tuota ominaisuutta.

Viestistäsi on jo pari päivää joten olet jo asian varmaan huomannutkin, mutta kyllä - niin kauan kun olet napannut haluamasi popen. Ominaisuutta voi kuulemma hyödyntää ketjuttamisessa (kunhan poksun pyörryttää tai nappaa). Itse en ole vielä onnistunut DexNavilla ketjuttamaan shinyä, koska harmikseni katkaisin ~120 ketjun yrittäessäni löytää shiny Raltsin. :l Huomattavasti helpompaa kuin missään aiemmassa pelissä!

Breedaaminen on kyllä mielestäni hankalaa (tai sitten vain totuin helppoon breedailuun 6 IV Dittolla, joka on tällä hetkellä kaverilla). Ainakin hankalampaa kuin XY:ssä, olen jaksanut hankkia vasta kaksi popea ORAS-tiimiini koska en yksinkertaisesti jaksa sitä touhua. Päädyin siihen, että breedaan Y:ssä ja siirrän Omega Rubyyn kunhan saan vedettyä Wonderlockeni läpi.
3DS FC (ORAS & Sun): 2165-6407-2700
2DS FC (Moon): ?

Ei tule tosin enää paljoa pelailtua poksua. Jos mitään. Valehtelin oikeesti oon nolis ja annan elämän valuu viemäristä alas ku pelaan vaa 24/7
Avatar
Illusions
 
Viestit: 375
Liittynyt: 11.07.2012 16:32
Paikkakunta: Helsinki
(: K18

Re: Omega Ruby ja Alpha Sapphire

ViestiKirjoittaja pikanoob » 19.12.2014 02:27

Illusions kirjoitti:Breedaaminen on kyllä mielestäni hankalaa (tai sitten vain totuin helppoon breedailuun 6 IV Dittolla, joka on tällä hetkellä kaverilla). Ainakin hankalampaa kuin XY:ssä, olen jaksanut hankkia vasta kaksi popea ORAS-tiimiini koska en yksinkertaisesti jaksa sitä touhua. Päädyin siihen, että breedaan Y:ssä ja siirrän Omega Rubyyn kunhan saan vedettyä Wonderlockeni läpi.


Battle Resortissa on päiväkoti, iv-judge ja suora alueen kiertävä reitti.
Avatar
pikanoob
 
Viestit: 185
Liittynyt: 24.12.2012 03:23

Re: Omega Ruby ja Alpha Sapphire

ViestiKirjoittaja Zhaituki » 19.12.2014 08:57

pikanoob kirjoitti:Battle Resortissa on päiväkoti, iv-judge ja suora alueen kiertävä reitti.

Ongelmanahan tuossa reitissä on että jos o-power lähtee tai muna kuoriutuu niin törmäät seinään jos yrität hands-freenä pyöräillä siinä. Ja ne hiekka kuopat hidastavat huomattavasti. Mielestäni Lumiosen torni on yhä nopeampi tapa kuorituttaa munia.
Sinätuuba kanavani. Löytynee remixejä, randomizer nuzlocke seikkailua ja jotain muuta randomia.
Image
Italia VGC Nationals 2015 - 47. sija, 431 masteria. 6-3 tulos, oli yhden voiton päässä top-cutista.
Ensimmäisen suomen VGC premier challengen voittaja. Tiimi signaturessa.
Avatar
Zhaituki
 
Viestit: 2281
Liittynyt: 01.11.2010 21:12
Paikkakunta: Helsinki
(: >'.')> Poyo! <('.'<)

Re: Omega Ruby ja Alpha Sapphire

ViestiKirjoittaja Illusions » 19.12.2014 12:05

Zhaituki kirjoitti:
pikanoob kirjoitti:Battle Resortissa on päiväkoti, iv-judge ja suora alueen kiertävä reitti.

Ongelmanahan tuossa reitissä on että jos o-power lähtee tai muna kuoriutuu niin törmäät seinään jos yrität hands-freenä pyöräillä siinä. Ja ne hiekka kuopat hidastavat huomattavasti. Mielestäni Lumiosen torni on yhä nopeampi tapa kuorituttaa munia.

Jooh, ja mulla ei niinkään ongelmana ole kuorituttaminen ja IV-tarkistus, vaan se etten saa millään IV:tä periytymään vaikka käytössä olisikin Destiny Knot ja alussa kaksi väh. 3 IV vanhempaa.
3DS FC (ORAS & Sun): 2165-6407-2700
2DS FC (Moon): ?

Ei tule tosin enää paljoa pelailtua poksua. Jos mitään. Valehtelin oikeesti oon nolis ja annan elämän valuu viemäristä alas ku pelaan vaa 24/7
Avatar
Illusions
 
Viestit: 375
Liittynyt: 11.07.2012 16:32
Paikkakunta: Helsinki
(: K18

Re: Omega Ruby ja Alpha Sapphire

ViestiKirjoittaja pikablue95 » 11.01.2015 20:35

Kiinnostaisiko ketään contrary snivy, kun aloin breedamaan niitä siitä contrary serperiorista? ( Ihan aito on ;D )
pikablue95
 
Viestit: 10
Liittynyt: 17.10.2014 06:25

Re: Omega Ruby ja Alpha Sapphire

ViestiKirjoittaja sleepy » 12.01.2015 02:06

Hoh ekaa kertaa sitten Diamondin sain villiltä pokémonilta ihan itse pokérusin! Olen aina vahtinut mitä Joy Pokécenterissä sanoo etten vain missaa sitä vahingossa, tällä kertaa kuitenkin naureskelin päässäni, että höpön pöpön mulla mitään ole enkä kiinnittänyt erityisempää huomiota. Kuitenkin noteerasin sen, että hoitaja puhuu enemmän kuin normaalisti ja kappas! Koko tiimillä jo kivasti pokérus. Nyt vain ongelma saada se muillekin kuin tiimiläisille. Oli kyllä mukava yllätys kun en ole sitä saanut moneen geneen itse vaan aina pitänyt veljeltä tai poikakaverilta pyytää. Tai siirtää edellisistä peleistä.

EDIT// ja näin pienen säätämisen jälkeen parilla ylimääräiselläkin on pokérus. Mukavaa kun ei kerrankin tarvitse ruinata sitä muilta tai siirrellä.
sleepy kiittää ja kuittaa
Avatar
sleepy
 
Viestit: 204
Liittynyt: 11.11.2010 20:34
Paikkakunta: Oulu

Re: Omega Ruby ja Alpha Sapphire

ViestiKirjoittaja pikablue95 » 12.01.2015 18:26

pikablue95 kirjoitti:Kiinnostaisiko ketään contrary snivy, kun aloin breedamaan niitä siitä contrary serperiorista? ( Ihan aito on ;D )

Unohtu sanoa että mikä vaan poksu käy vaihdossa ;)
pikablue95
 
Viestit: 10
Liittynyt: 17.10.2014 06:25

Re: Omega Ruby ja Alpha Sapphire

ViestiKirjoittaja pikablue95 » 20.01.2015 19:31

Nyt on myös thick fat tepigejä ja shell smash oshawotteja, ja edelleen käy mikä vaan poksu
pikablue95
 
Viestit: 10
Liittynyt: 17.10.2014 06:25

Re: Omega Ruby ja Alpha Sapphire

ViestiKirjoittaja Deriko » 22.01.2015 00:31

Sainpas vihdoin jatkettua näiden pelien pelaamista, ja Omega Rubyssä kerkesin nyt seitsemännen salin suorittamaan. Ongelmana oli siis Mauville-Lilycove-etappi jossa tunnun edelleen hyytyvän joka kerta kun pelaan Hoénnissa. Toiset eivät pidä vesireiteistä mutta korkea ruoho tuntuu olevan minulle ylitsepääsemätön este.
So close times zero still equals zero - Meowth
Avatar
Deriko
 
Viestit: 247
Liittynyt: 08.05.2014 22:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Omega Ruby ja Alpha Sapphire

ViestiKirjoittaja Flyffel » 22.01.2015 12:45

Deriko kirjoitti:Sainpas vihdoin jatkettua näiden pelien pelaamista, ja Omega Rubyssä kerkesin nyt seitsemännen salin suorittamaan. Ongelmana oli siis Mauville-Lilycove-etappi jossa tunnun edelleen hyytyvän joka kerta kun pelaan Hoénnissa. Toiset eivät pidä vesireiteistä mutta korkea ruoho tuntuu olevan minulle ylitsepääsemätön este.

Siinä tapauksessa kannattanee käyttää Repeleitä. :P
Avatar
Flyffel
 
Viestit: 4298
Liittynyt: 31.08.2010 23:41

Re: Omega Ruby ja Alpha Sapphire

ViestiKirjoittaja Deriko » 22.01.2015 16:16

Flyffel kirjoitti:Siinä tapauksessa kannattanee käyttää Repeleitä. :P

Encounterit eivät ole olleet minulle koskaan mikään ongelma, joitakin luolia lukuunottamatta. Tuohon toki saattaa vaikuttaa taisteltavien kouluttajien määrä nyt kun tarkemmin ajattelen, sillä niitähän sieltä löytyy. En ole koskaan malttanut niitä ohittaakaan.
So close times zero still equals zero - Meowth
Avatar
Deriko
 
Viestit: 247
Liittynyt: 08.05.2014 22:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Omega Ruby ja Alpha Sapphire

ViestiKirjoittaja MokKish » 22.01.2015 18:20

Nyt on ladattavissa myös Euroopassa tuo Contrary Serperior -eventti. Mystery Giftin koodikohtaan kun syöttää POKEMON497 niin sieltä tulee, mutta tämä toimii siis vain ORASissa, ei XY:ssä.
Avatar
MokKish
 
Viestit: 63
Liittynyt: 24.09.2014 17:11

Re: Omega Ruby ja Alpha Sapphire

ViestiKirjoittaja Mewtwolover » 22.01.2015 20:53

MokKish kirjoitti:Nyt on ladattavissa myös Euroopassa tuo Contrary Serperior -eventti. Mystery Giftin koodikohtaan kun syöttää POKEMON497 niin sieltä tulee, mutta tämä toimii siis vain ORASissa, ei XY:ssä.

Kiitos tiedosta, tein tuosta eventistä tiedotteen.
Taidealueen kaikki muut kilpailut -vastaava ja Videopelialueen kilpailuvastaava
Kuva
"Nyt tajuan, ettei syntyperällä ole merkitystä, vain se on tärkeää kuinka itse käytät syntymässä saamasi elämän lahjan" -Mewtwo
Avatar
Mewtwolover
Pr00-nörtti
 
Viestit: 3447
Liittynyt: 31.08.2010 20:40
Paikkakunta: Jyväskylä City
(: Oh wow, oh wow, oh wow! :)

Re: Omega Ruby ja Alpha Sapphire

ViestiKirjoittaja Wilma » 26.01.2015 02:27

Tämä epävirallinen uutinen on aika tuore, enkä löytänyt siitä vielä mainintaa täältä - enkä ole oikein varma ansaitseeko näin moraalisesti harmaa aihe omaa ketjuaan - joten ajattelin levittää sanaa ja ehkä vähän varoituksenkin sanaa uudesta 3DS:n webbiselaimen kautta toimivasta RAM-pohjaisesta metodista, jolla voi "istuttaa" PKHex ohjelmalla luotuja pokemoneja 6. sukupolven peleihin suoraan in-game tietokoneelle. PKHex on käytännössä 6. sukupolven Pokegen, ja sillä luotujen ja muokattujen pokemonien istuttaminen peliin on ollut tietääkseni hankalan ja mahdottoman välimaastossa tähän asti.

Project pokemon foorumin lanka
PKHex ohjelman lanka
Fanin tekemä videotutoriaali

"Uudella pokegenillä" on edeltäjänsä tapaan mahdollista luoda suhteellisen harmittomia pokemoneja jotka eivät eroa "laillisista", mutta myös mahdottomat ja huikentelevia tapauksia, esimerkiksi mega tilaan jumitetut pokemonit ja mahdottomat liikekombinaatiot ovat mahdollisia. (Asiasta lukiessani tuli vastaan ainakin Mega Charizard X jonka koko moveset muodostui erinäisten legendaaristen pokemonien signatureiskuista ja Mega Pidgeot jonka moveset muodostui pelkistä OHKO iskuista.)

Mitäs ajatuksia tämä tämmöinen herättää muissa foorumilaisissa?
Avatar
Wilma
 
Viestit: 12
Liittynyt: 24.04.2011 13:12

Re: Omega Ruby ja Alpha Sapphire

ViestiKirjoittaja pikanoob » 26.01.2015 02:50

Wilma kirjoitti:Tämä epävirallinen uutinen on aika tuore, enkä löytänyt siitä vielä mainintaa täältä - enkä ole oikein varma ansaitseeko näin moraalisesti harmaa aihe omaa ketjuaan - joten ajattelin levittää sanaa ja ehkä vähän varoituksenkin sanaa uudesta 3DS:n webbiselaimen kautta toimivasta RAM-pohjaisesta metodista, jolla voi "istuttaa" PKHex ohjelmalla luotuja pokemoneja 6. sukupolven peleihin suoraan in-game tietokoneelle. PKHex on käytännössä 6. sukupolven Pokegen, ja sillä luotujen ja muokattujen pokemonien istuttaminen peliin on ollut tietääkseni hankalan ja mahdottoman välimaastossa tähän asti.

Project pokemon foorumin lanka
PKHex ohjelman lanka
Fanin tekemä videotutoriaali

"Uudella pokegenillä" on edeltäjänsä tapaan mahdollista luoda suhteellisen harmittomia pokemoneja jotka eivät eroa "laillisista", mutta myös mahdottomat ja huikentelevia tapauksia, esimerkiksi mega tilaan jumitetut pokemonit ja mahdottomat liikekombinaatiot ovat mahdollisia. (Asiasta lukiessani tuli vastaan ainakin Mega Charizard X jonka koko moveset muodostui erinäisten legendaaristen pokemonien signatureiskuista ja Mega Pidgeot jonka moveset muodostui pelkistä OHKO iskuista.)

Mitäs ajatuksia tämä tämmöinen herättää muissa foorumilaisissa?


Luin tuosta PKHeXistä sen alkuvaiheessa(?) kun monit sai laitettua flashkortille mutta vaati tuolloin sav-tiedostojen dekryptaamista, niin meni vähän kiinnostus siinä. Eipä tuossa minusta mitään. Vähän ehkä harmi kun ollaan jo totuttu helppoon breedaamiseen, mutta kilpailullisen pelaamisen kannalta puollan aina legal hackeja.
Avatar
pikanoob
 
Viestit: 185
Liittynyt: 24.12.2012 03:23

Re: Omega Ruby ja Alpha Sapphire

ViestiKirjoittaja Mewtwolover » 26.01.2015 14:41

Wilma kirjoitti:Tämä epävirallinen uutinen on aika tuore, enkä löytänyt siitä vielä mainintaa täältä - enkä ole oikein varma ansaitseeko näin moraalisesti harmaa aihe omaa ketjuaan - joten ajattelin levittää sanaa ja ehkä vähän varoituksenkin sanaa uudesta 3DS:n webbiselaimen kautta toimivasta RAM-pohjaisesta metodista, jolla voi "istuttaa" PKHex ohjelmalla luotuja pokemoneja 6. sukupolven peleihin suoraan in-game tietokoneelle. PKHex on käytännössä 6. sukupolven Pokegen, ja sillä luotujen ja muokattujen pokemonien istuttaminen peliin on ollut tietääkseni hankalan ja mahdottoman välimaastossa tähän asti.

Kätevä metodi, tuo helpottaa todella paljon PKHexillä haxattujen pokémonien siirtoa 6. genen peleihin, aiemminhan se oli tosiaan hyvin hankalaa ja kallistakin kun piti olla CyberSave-laite sekä japsi 3DS+peli(t), että siirto onnistui. Tuossa metodissa on kuitenkin se huono puoli, että se ei välttämättä toimi kauaa, koska se voi olla paikattu seuraavassa firmware-päivityksessä, joten sen hyödyntämisessä ei kannata hukata aikaa.
Taidealueen kaikki muut kilpailut -vastaava ja Videopelialueen kilpailuvastaava
Kuva
"Nyt tajuan, ettei syntyperällä ole merkitystä, vain se on tärkeää kuinka itse käytät syntymässä saamasi elämän lahjan" -Mewtwo
Avatar
Mewtwolover
Pr00-nörtti
 
Viestit: 3447
Liittynyt: 31.08.2010 20:40
Paikkakunta: Jyväskylä City
(: Oh wow, oh wow, oh wow! :)

EdellinenSeuraava

Paluu Muut Pokémon-pelit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa

cron