Offtopic-palsta!

Täällä voit keskustella muiden käyttäjien kanssa aiheista, jotka eivät sovi muille alueille.
Alueen säännöt
Käyttäjät voivat tehdä äänestyksiä vain tälle alueelle.

Mikäli haluat järjestää kilpailuja, muista lukea ohjeet kilpailujen järjestämiseen täältä!

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja R0xu » 18.02.2015 00:22

Slayer kirjoitti:Väitän, että jos ihmiset organisoituisivat motivoituneemmin treenaamaan ja keskustelemaan sivistyneesti pelin taktisista puolista


Rock Slide on paras : D ja Flinch : D
Kuva
Avatar
R0xu
 
Viestit: 1078
Liittynyt: 01.11.2010 01:01

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Zhaituki » 18.02.2015 03:04

R0xu kirjoitti:
Slayer kirjoitti:Väitän, että jos ihmiset organisoituisivat motivoituneemmin treenaamaan ja keskustelemaan sivistyneesti pelin taktisista puolista


Rock Slide on paras : D ja Flinch : D

Mega Gallade on paras :D ja Inner focus :D


VGC on tällä hetkellä taktisimmillaan pitkiin aikoihin jos on tarpeeksi varautunut mega menceen.
Sinätuuba kanavani. Löytynee remixejä, randomizer nuzlocke seikkailua ja jotain muuta randomia.
Image
Italia VGC Nationals 2015 - 47. sija, 431 masteria. 6-3 tulos, oli yhden voiton päässä top-cutista.
Ensimmäisen suomen VGC premier challengen voittaja. Tiimi signaturessa.
Avatar
Zhaituki
 
Viestit: 2281
Liittynyt: 01.11.2010 21:12
Paikkakunta: Helsinki
(: >'.')> Poyo! <('.'<)

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Eregorn » 24.04.2015 00:53

Terppa! Ajattelin taas pitkästä aikaa piipahtaa. :) Pelailen vielä silloin tällöin pokemonia (lähinnä showdownia, koska en vaan jaksa breedata ja treenata monsuja konsolilla). OU kyllä alkaa olla jo niin nähty, että suosin alempia tierejä.
Avatar
Eregorn
 
Viestit: 12
Liittynyt: 08.11.2010 08:29
Paikkakunta: Satakunta

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Lilian » 01.06.2015 15:37

Moikka :)

Tulin vain sanomaan, että luen yhä aktiivisesti viestejä ja ilmoittamaan, että täällä olen.
Eipä mulla valmistujaisteni jälkeen muuta. :)
Don´t worry. Be happy.
Avatar
Lilian
 
Viestit: 3
Liittynyt: 27.04.2015 14:28
Paikkakunta: Espoo

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Illusions » 18.07.2015 21:00

Onko kukaan täällä käynyt deep webissä? Haluttaisi kokeilla, mutta en varmaan osaa varautua tarpeeksi hyvin välttääkseni sen kaikkia vaaroja (lähinnä hakkereita ymv.). En pitkään aikaan edes tiennyt sen olemassaolosta, kunnes törmäsin Takedownmanin kanavaan tubessa. Vaikuttaa todella mielenkiintoiselta mestalta, mutta tosiaan vähän liian riskaabelia mun makuun, vaikkei mitään laittomuuksia menisikään tekemään.
3DS FC (ORAS & Sun): 2165-6407-2700
2DS FC (Moon): ?

Ei tule tosin enää paljoa pelailtua poksua. Jos mitään. Valehtelin oikeesti oon nolis ja annan elämän valuu viemäristä alas ku pelaan vaa 24/7
Avatar
Illusions
 
Viestit: 375
Liittynyt: 11.07.2012 16:32
Paikkakunta: Helsinki
(: K18

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Flyffel » 18.07.2015 21:37

Illusions kirjoitti:Onko kukaan täällä käynyt deep webissä? Haluttaisi kokeilla, mutta en varmaan osaa varautua tarpeeksi hyvin välttääkseni sen kaikkia vaaroja (lähinnä hakkereita ymv.). En pitkään aikaan edes tiennyt sen olemassaolosta, kunnes törmäsin Takedownmanin kanavaan tubessa. Vaikuttaa todella mielenkiintoiselta mestalta, mutta tosiaan vähän liian riskaabelia mun makuun, vaikkei mitään laittomuuksia menisikään tekemään.

Niin missä tarkalleen ottaen siis haluaisit esimerkiksi "käydä"?
Avatar
Flyffel
 
Viestit: 4298
Liittynyt: 31.08.2010 23:41

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Illusions » 20.07.2015 16:22

Flyffel kirjoitti:
Illusions kirjoitti:Onko kukaan täällä käynyt deep webissä? Haluttaisi kokeilla, mutta en varmaan osaa varautua tarpeeksi hyvin välttääkseni sen kaikkia vaaroja (lähinnä hakkereita ymv.). En pitkään aikaan edes tiennyt sen olemassaolosta, kunnes törmäsin Takedownmanin kanavaan tubessa. Vaikuttaa todella mielenkiintoiselta mestalta, mutta tosiaan vähän liian riskaabelia mun makuun, vaikkei mitään laittomuuksia menisikään tekemään.

Niin missä tarkalleen ottaen siis haluaisit esimerkiksi "käydä"?

Ei ole mitään tiettyä sivua/sivustoa mielessä, tekisi mieli muuten vaan käydä tsiigaamassa jotain forkkia ja lueskella salaliittoteorioista ymv.. Ei siis mielessä mitään silkkitietä ja huumeiden ostelua. XD Mutta siitä huolimatta, niillä "asiallisillakin" sivuilla voi törmätä epämieluisiin henkilöihin (ja vaikkei törmäisikään, niin kai ne ne voi sun koneesi silti jotenkin haksata).
3DS FC (ORAS & Sun): 2165-6407-2700
2DS FC (Moon): ?

Ei tule tosin enää paljoa pelailtua poksua. Jos mitään. Valehtelin oikeesti oon nolis ja annan elämän valuu viemäristä alas ku pelaan vaa 24/7
Avatar
Illusions
 
Viestit: 375
Liittynyt: 11.07.2012 16:32
Paikkakunta: Helsinki
(: K18

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Mewstor » 20.07.2015 16:26

Illusions kirjoitti:
Flyffel kirjoitti:
Illusions kirjoitti:Onko kukaan täällä käynyt deep webissä? Haluttaisi kokeilla, mutta en varmaan osaa varautua tarpeeksi hyvin välttääkseni sen kaikkia vaaroja (lähinnä hakkereita ymv.). En pitkään aikaan edes tiennyt sen olemassaolosta, kunnes törmäsin Takedownmanin kanavaan tubessa. Vaikuttaa todella mielenkiintoiselta mestalta, mutta tosiaan vähän liian riskaabelia mun makuun, vaikkei mitään laittomuuksia menisikään tekemään.

Niin missä tarkalleen ottaen siis haluaisit esimerkiksi "käydä"?

Ei ole mitään tiettyä sivua/sivustoa mielessä, tekisi mieli muuten vaan käydä tsiigaamassa jotain forkkia ja lueskella salaliittoteorioista ymv.. Ei siis mielessä mitään silkkitietä ja huumeiden ostelua. XD Mutta siitä huolimatta, niillä "asiallisillakin" sivuilla voi törmätä epämieluisiin henkilöihin (ja vaikkei törmäisikään, niin kai ne ne voi sun koneesi silti jotenkin haksata).

Nyt iskee kukkahattutäti-sensuuri ja tästä ei keskustella tämän pidemmälle. Mitä luulet? Onko ihan soveliasta alkaa antaa ohjeita tuon käyttöön? Ja vielä tällä foorumilla? Enpä usko.
Mewstor myy kortteja ja tavaraa!!!
Mewstorin vaihtolista
White2 FC: 0047 0767 8511
Kiitos Hilippa ihanasta avatarista!
Avatar
Mewstor
DaMewFreak Admin
 
Viestit: 2212
Liittynyt: 31.08.2010 20:36
Paikkakunta: Turku

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Flyffel » 20.07.2015 19:31

Jotenkin minusta tuntuu, että joko sinä tai minä olemme nyt ymmärtäneet aika pahasti väärin, mitä "deep web" tarkoittaa. Eikö se vain ole lähinä tietokantaa, jota hakukoneet eivät indeksoi - joko koska se ei ole järkevää (yläkäsite, yläsivusto riittää) tai ei ole mahdollista (vaatii esim. sisäänkirjautumisen).

Jopa minun Facebook-postaukseni ovat tavallaan deep webiä, koska google ei voi indeksoida niitä.
Avatar
Flyffel
 
Viestit: 4298
Liittynyt: 31.08.2010 23:41

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja R0xu » 21.07.2015 11:40

Reiska ei ...
Kuva
Avatar
R0xu
 
Viestit: 1078
Liittynyt: 01.11.2010 01:01

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Hero » 21.07.2015 15:57

Reiska.. Ei..

Kaikki mikä on Googlelta pois on DEEP WEB.
Yeaaaah
Kuva
Avatar
Hero
 
Viestit: 1678
Liittynyt: 01.11.2010 01:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Illusions » 21.07.2015 18:59

Mewstor kirjoitti:Nyt iskee kukkahattutäti-sensuuri ja tästä ei keskustella tämän pidemmälle. Mitä luulet? Onko ihan soveliasta alkaa antaa ohjeita tuon käyttöön? Ja vielä tällä foorumilla? Enpä usko.

Jooh, paitsi missään välissä en kysynyt ohjeita sen käyttöön, vaan sitä onko kukaan käynyt siellä.

E: Tai liiemmin antanut ohjeitakaan sen käyttöön.
3DS FC (ORAS & Sun): 2165-6407-2700
2DS FC (Moon): ?

Ei tule tosin enää paljoa pelailtua poksua. Jos mitään. Valehtelin oikeesti oon nolis ja annan elämän valuu viemäristä alas ku pelaan vaa 24/7
Avatar
Illusions
 
Viestit: 375
Liittynyt: 11.07.2012 16:32
Paikkakunta: Helsinki
(: K18

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja PokéGirl4-ever » 29.08.2015 19:52

PokéGirl4-ever kirjoitti:Kiva että maistuu :D

Omat viestinihän ovat 100% 3DS:llä kirjoitettuja, koska perheemme tietokoneet ovat "vanhempien yksityisessä käytössä"... Meillä on 3 läppäriä, kaksi pöytäkonetta, molemmilla vanhemmilla on älypuhelimet ja äidillä lisäksi aipäd. Yhteensä siis 8 netillistä vempelettä, eikä yksikään ole "lasten käytössä"! Elämä on :) Onneksi 3DS on minut pelastanut.

Tuli muuten eShopista ostetuksi Colors!3d. *Jäänyt koukkuun*... Jos yhtään kiinnostaa, niin käyttäjäni on, ja galleriassani pelkkää Pokémon-kamaa tällä hetkellä. En nyt ehdi ikävä kyllä linkittää galleriaani teille, mutta olisi kiva jos näkisitte vaivaa ja kävisitte ihan Googlen kautta katsomassa :)
PokéGirl4-ever
 
Viestit: 412
Liittynyt: 26.12.2012 16:25

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Doragon » 09.01.2017 17:43

Muistin juuri että liityin vanhalle foorumille ensimmäisen kerran alkuvuodesta 2007.

...
Uskomatonta että tämä paikka on vielä pystyssä.
Ääripositiivi Pokémonfriikki höpöttämässä kuinka tämä rakastaa kaikkea.
Avatarin on piirtänyt meikä.
Avatar
Doragon
 
Viestit: 899
Liittynyt: 04.11.2010 16:20
(: Minne kiire

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja hitmonlanttu » 20.09.2018 17:36

Miten teil menee? Mä pärisen nyt ihan nostalgiassa ku tulin tänne ja luen vanhoi viestei
Durant, Durant, Durant, eating eating, eating...
Avatar
hitmonlanttu
 
Viestit: 270
Liittynyt: 23.03.2011 17:25
Paikkakunta: jossain Suomi-neidon vyötärön paikkeilla
(: oon soundcloudräppäri nykyään, voitteko uskoa

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Flyffel » 27.03.2019 10:43

Vaihdoin äsken foorumin layoutin vanhaan foorumiin, niin nostalginen :'D
Avatar
Flyffel
 
Viestit: 4298
Liittynyt: 31.08.2010 23:41

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja riolucario2 » 08.04.2019 01:16

Huh huh.

Samat kuin edellisillä, päädyin vuosien tauon (vilkaisin vanhaa käyttäjääni, näköjään noin järkyttävät kuusi vuotta sitten viimeksi kirjauduin sisään) jälkeen ihmettelemään näin yön pikkutunneilla, mitä rakkaalle lapsuuden hiekkalaatikolle kuuluu. Liikutuksen kyynel tirahtaa silmiin vanhoja hyviä aikoja ja ihania ihmisiä muistellessa, ja vaikka hieman surettaakin nähdä lapsuudenkotia näin kuolleena, vailla entistä eloisuuttaan, on toisaalta ihan kiva ettei vanhoja postauksia tarvitse lukuisien uusien tulokkaiden keskustelujen alta alkaa kaivelemaan. Ja tietysti tämän muistelukierrokseni kannalta on vain positiivista, kuinka harva asia on muuttunut. :3

Kiinnostukseni niin Pokemonia kuin sitten foorumiakin kohtaan jossain vaiheessa lopahti, mutta muistelen vieläkin aikoja vanhalta foorumilta tänne lämmöllä, ja muutamat ihmiset, joihin minulla oli täällä ilo tutustua, ovat ketkä minulla ensimmäisenä tulevat mieleen puhuttaessa lapsuudenystävistä. Että, ääh, halusin vain pistäytyä kiittämään menneistä vuosista, muutaman vuoden verran myöhässä. Jos joku tuttu täällä mahdollisilla omilla nostalgiatrippailuillaan vielä muistaa ja tunnistaa, niin pistäkää viestiä, rupatellaan vaikka IRCissä taas joku päivä. :)

Ja pahoittelut tupla-accountin tekemisestä, toivottavasti tämä nyt näin menneitä muistelevalle vanhukselle ilman suurempaa mielipahaa voidaan sallia. :P
riolucario2
 
Viestit: 4
Liittynyt: 08.04.2019 00:46

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Flyffel » 28.06.2019 21:59

Muistan sut kyllä Riolucario!

Kävin nyt tämän innoittamana lukaisemassa Mewstorin trolliarmeijaa (mafioso peliä), ah, siitä on seitsemän (7!!) vuotta! Damn.
Avatar
Flyffel
 
Viestit: 4298
Liittynyt: 31.08.2010 23:41

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja riolucario2 » 17.07.2019 17:28

Flyffel kirjoitti:Muistan sut kyllä Riolucario!

Kävin nyt tämän innoittamana lukaisemassa Mewstorin trolliarmeijaa (mafioso peliä), ah, siitä on seitsemän (7!!) vuotta! Damn.

Huh, että aika rientää. o_o Kamala palo kans itsellä nyt selailla menneitä ja muistella hyviä aikoja, vaikka kaikkia noita omia juttuja nyt vuosien jälkeen lueskellessa en ihan tiedä että pitäisikö tässä nyt itkeä vai nauraa...

Mut mitäs sulle kuuluu? :D
riolucario2
 
Viestit: 4
Liittynyt: 08.04.2019 00:46

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Timantti » 18.07.2019 16:11

Ui vitsi, hei Cybeet!
Ite oon kanssa säännöllisen epäsäännöllisesti (kerran puolessa vuodessa, kai? Nyt vähän ajan sisään vähän useammin) lurkannut täällä : D vanhat mafiosot on kans tullut luettua läpi pariinkin kertaan!
[15:30] <X-Pertti> Linux on niin surkee, ettei se tue edes viiruksia
Spoiler:
Black FC: 2065 3314 7808 (Paum)
Soul Silver FC: 2408 2255 0057 (Fred)
3DS FC: 5069-4361-4421
Wi-Fi -vaihtola
Lé Turinat (käy katsomassa!)
Avatar
Timantti
 
Viestit: 544
Liittynyt: 01.11.2010 10:19
Paikkakunta: Espoo
(: Hävisit pelin

EdellinenSeuraava

Paluu Muu Keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 47 vierailijaa

cron