Virallinen VGC toiminta Suomeen

Täältä löydät tietoa Suomessa toimivista liigoista, joihin voit tulla vapaasti pelaamaan Pokémon TCG:tä, videopelejä tai vain viettämään aikaa samanhenkisten seurassa! Eikö lähistölläsi ole liigaa? Perusta uusi ketju ja kerro mistä olet, ehkä löydät uusia pelikavereita!

Valvojat: R0xu, Play! Pokémon -järjestäjät

Virallinen VGC toiminta Suomeen

ViestiKirjoittaja Junpluff » 18.10.2015 12:17

Hei,

Olen ollut yhteydessä Pokemon Company Internationaliin ja Ruotsiin, jossa Heidillä on virallisten turnausten oikat.

Tarkoitus, että keväällä pidettäisiin virallinen VGC turnaus esim poromagiassa (en ole vielä keskustellut poromagian kanssa) samassa yhteydessä korttipeliturnauksen kanssa.

Suomen turnausten jatkuvuuden säilyttämiseksi nyt tarvitsisin ensin kiinnostuneen turnausjärjestäjän joka haluaisi lähteä viemään nimenomaan videopeli genreä eteenpäin. Eli 1 turnausjärjestäjä hakusessa, joka tykkää tehdä mieluisia asioita ilmaiseksi, eikä koe moraalista ongelmaa orjatyön kanssa. Katotaan saadaanko sitten myöhemminen PCI:ltä enemmän TO lupia mutta nyt ois 1 jaossa.

-Isto-

Jos Vastaa-painike ei näy, klikkaa tästä päästäksesi viestinkirjoitussivulle.

Laitoin yleistiedotteeksi niin saadaan tälle lisää näkyvyyttä foorumilla. -Mewtwolover
Avatar
Junpluff
Järvenpään Liiga-Leader
 
Viestit: 26
Liittynyt: 21.08.2014 23:32

Re: Virallinen VGC toiminta Suomeen

ViestiKirjoittaja Mewstor » 18.10.2015 16:00

Ehdotan heti aluksi, että isommat VGC-turnaukset pidettäisiin erillään isoista TCG-turnauksista. Pokemon skene on tällä hetkellä sen verran "pieni" ja moni on sekä TCG-, että VGC-pelaaja, joten olisi hieman ikävä laittaa porukka valitsemaan kumpaan osallistuu. Valinta saattaa viedä osallistujia kummastakin turnauksesta.

Itse pelaan kyllä videopeleillä wifi-turnauksissa, mutta riittääkö nippelitieto jos sitä vaaditaan on eri asia. Lisäksi taidan olla liian köyhä käyttämään omaa rahaa tähän orjatyöhön :/ Joku sielläpäin asuva sopisi parhaiten.
Mewstor myy kortteja ja tavaraa!!!
Mewstorin vaihtolista
White2 FC: 0047 0767 8511
Kiitos Hilippa ihanasta avatarista!
Avatar
Mewstor
DaMewFreak Admin
 
Viestit: 2212
Liittynyt: 31.08.2010 20:36
Paikkakunta: Turku

Re: Virallinen VGC toiminta Suomeen

ViestiKirjoittaja Junpluff » 18.10.2015 19:32

Kevään turnee järjestetään siten, että esim lauantaina tcg ja sunnuntaina vg, eivät ole päällekäin. Mutta joo tärkeämpi ois nyt saada niitä TO kiinnostuneita, niin olisi jatkumoa tälle touhulle.
Avatar
Junpluff
Järvenpään Liiga-Leader
 
Viestit: 26
Liittynyt: 21.08.2014 23:32

Re: Virallinen VGC toiminta Suomeen

ViestiKirjoittaja Zhaituki » 18.10.2015 21:53

Hyvä juttu että viimein VGC:tä tänne suomeenkin niin ei välttämättä tarvii lähteä ulkomaihin matkustelee turnausten perässä.

Itse olen kyllä hyvin kiinnostunut ainakin VGC:stä, mutta turnausjärjestämisestä ei ole kyl yhtään kokemusta eikä myöskään ole omaa läppäriä mutta itse VGC turnauspelaamisesta on kokemusta monet netti-VGC turnaukset ja sitten vielä viime kesäkuun Italian VGC nationals.
Sinätuuba kanavani. Löytynee remixejä, randomizer nuzlocke seikkailua ja jotain muuta randomia.
Image
Italia VGC Nationals 2015 - 47. sija, 431 masteria. 6-3 tulos, oli yhden voiton päässä top-cutista.
Ensimmäisen suomen VGC premier challengen voittaja. Tiimi signaturessa.
Avatar
Zhaituki
 
Viestit: 2281
Liittynyt: 01.11.2010 21:12
Paikkakunta: Helsinki
(: >'.')> Poyo! <('.'<)

Re: Virallinen VGC toiminta Suomeen

ViestiKirjoittaja Ninzo » 24.11.2015 02:12

Mitähän kaikkea kyseessä oleva homma vaatii? Voisin olla varovaisesti kiinnostunut, mutta into päästä kokeilemaan turnauspelejä jarruttaa intoa niiden järjestäjäpuolelle liittymisessä...
FC: 3668-8124-4819 ign Ninzo
Avatar
Ninzo
 
Viestit: 15
Liittynyt: 03.11.2013 21:35
Paikkakunta: Vantaa


Paluu Liigat ja peliseura

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa

cron