Pokémon TCG Online - peliseuran haku

Keskustele uusista pakoista, uusista korteista ja uusista korttisarjoista. Mitä uutta sarja tuo pelaamiseen?
Alue sisältää kattavat suomenkieliset perussäännöt

Valvoja: R0xu

Re: Pokémon TCG Online - peliseuran haku

ViestiKirjoittaja Mewtwolover » 07.06.2016 13:31

Flyffel kirjoitti:Uskon, että parempi kone auttaisi, mutta ohjelma on tosiaankin rakennettu TODELLA huonosti/painavasti.

Se on tehty nimenomaan huonosti, se asentaa oletuksena itsensä ohjelmien käyttäjäprofiileille tarkoitettuun kansioon ja sen poistamisessa on joillakin ollut ongelmia, sen voi joutua poistamaan CCleanerilla. Parempi kone ei siis auta, mutta käyttiksen vaihto Windows 7:aan sen sijaan voi auttaa. Se muuten voi tuon viimesyksyisen testini perusteella toimia Ubuntussa WINE:llä jopa paremmin kuin varsinaisessa Windowsissa, mikä on melkoinen ihme kun kyse on kuitenkin Windowsille olevasta softasta, josta ei ole Linux-versiota.
Taidealueen kaikki muut kilpailut -vastaava ja Videopelialueen kilpailuvastaava
Kuva
"Nyt tajuan, ettei syntyperällä ole merkitystä, vain se on tärkeää kuinka itse käytät syntymässä saamasi elämän lahjan" -Mewtwo
Avatar
Mewtwolover
Pr00-nörtti
 
Viestit: 3447
Liittynyt: 31.08.2010 20:40
Paikkakunta: Jyväskylä City
(: Oh wow, oh wow, oh wow! :)

Re: Pokémon TCG Online - peliseuran haku

ViestiKirjoittaja Flyffel » 07.06.2016 14:21

Edellisellä koneellani taisi olla Vista, nykyisellä on 7 (enkä aio päivittää 10:een). Kai se toimisi siis tällä paremmin. Tosin minulla ei ole mitään viimeisen kahden vuoden kortteja joten... :P Sitä varten löytyy aika blingi Keldeo/Blastoise deck full arteilla ja mm. shiny Blastoise -korteilla. xD Jossain pitäisi vissiin löytyä vielä kasa vanhoja boosterikoodeja. Ehkä kokeilen elokuussa kun on sitten enemmän aikaa asentaa tuon ja katsoa löytyisikö nuo koodit vielä jostain.
Avatar
Flyffel
 
Viestit: 4298
Liittynyt: 31.08.2010 23:41

Re: Pokémon TCG Online - peliseuran haku

ViestiKirjoittaja Mewstor » 07.06.2016 21:20

Flyffel kirjoitti:Edellisellä koneellani taisi olla Vista, nykyisellä on 7 (enkä aio päivittää 10:een). Kai se toimisi siis tällä paremmin. Tosin minulla ei ole mitään viimeisen kahden vuoden kortteja joten... :P Sitä varten löytyy aika blingi Keldeo/Blastoise deck full arteilla ja mm. shiny Blastoise -korteilla. xD Jossain pitäisi vissiin löytyä vielä kasa vanhoja boosterikoodeja. Ehkä kokeilen elokuussa kun on sitten enemmän aikaa asentaa tuon ja katsoa löytyisikö nuo koodit vielä jostain.

Minulla on Win7 ja ohjelma toimii... ummm... kohtuullisen hyvin. Minulla lagaa disconnectaa joskus, mutta kuitenkin suhteellisen harvoin. Jos vastustajalla on huono netti niin peli lagaa senkin takia joskus.

Ja sillä ei oikein ole merkitystä onko sinulla uudempia kortteja vai ei ellet oikeasti halua pelata vain standard formaatilla. Onlinessa on nykyään neljä eri formaattia + teemapakat. Itse pelaan mieluiten Legacya turnauksissa (kaikki muut paitsi XY-kortit sallittu).
Mewstor myy kortteja ja tavaraa!!!
Mewstorin vaihtolista
White2 FC: 0047 0767 8511
Kiitos Hilippa ihanasta avatarista!
Avatar
Mewstor
DaMewFreak Admin
 
Viestit: 2212
Liittynyt: 31.08.2010 20:36
Paikkakunta: Turku

Re: Pokémon TCG Online - peliseuran haku

ViestiKirjoittaja Ciel Phantomhive » 07.06.2016 22:19

Kiitos teille näkökulmistanne. Uutta konetta en hanki, sain tämän vasta maaliskuussa! :D Mutta toivotaan, että ehkä joskus tulevaisuudessa windows kymppini suostuu pyörittämään peliä. *roll*
"So what? You're another person, so of course you look different. What do you need to be ashamed for? Besides, I'm free to be with whoever I want. No one has the right to say anything about it."
-Ciel To Snake
Avatar
Ciel Phantomhive
 
Viestit: 156
Liittynyt: 07.11.2015 22:00
(: Tähänkö sai jotain raapustaa? Hups, nyt käytin koko tilan...

Re: Pokémon TCG Online - peliseuran haku

ViestiKirjoittaja Jontte35 » 25.12.2016 17:25

KäyttäjänImi on Jontte35, lisäilkää vapaasti :)
Jontte35
 
Viestit: 2
Liittynyt: 16.07.2016 18:42

Re: Pokémon TCG Online - peliseuran haku

ViestiKirjoittaja Bu_fu » 31.01.2017 19:10

Tässä minun käyttäjänimi ja saa lisätä vapaasti: Tono_123
Viimeksi muokannut Bu_fu päivämäärä 01.02.2017 00:07, muokattu yhteensä 1 kerran
3DS Friend Code: 1006-2879-2331 (Toni)
Avatar
Bu_fu
 
Viestit: 117
Liittynyt: 04.08.2011 17:47
Paikkakunta: Heinola/Lahti

Re: Pokémon TCG Online - peliseuran haku

ViestiKirjoittaja Innokas pelaaja » 31.01.2017 19:39

Minun käyttäjänimeni on Hayarigami. Minut saa lisätä haastavien otteluiden toivossa.

Bufu, ohjelma väittää, ettei kyseistä käyttäjänimeä käyttävää pelaajaa ole *?*
Innokas pelaaja
 
Viestit: 126
Liittynyt: 01.11.2010 17:02

Re: Pokémon TCG Online - peliseuran haku

ViestiKirjoittaja Bu_fu » 01.02.2017 00:07

Innokas pelaaja kirjoitti: Bufu, ohjelma väittää, ettei kyseistä käyttäjänimeä käyttävää pelaajaa ole *?*


Ahaa. Sitten olen erehtynyt, pahoittelen. Omani on sitten: Tono_123 ja saa edelleen lisätä.
3DS Friend Code: 1006-2879-2331 (Toni)
Avatar
Bu_fu
 
Viestit: 117
Liittynyt: 04.08.2011 17:47
Paikkakunta: Heinola/Lahti

Re: Pokémon TCG Online - peliseuran haku

ViestiKirjoittaja Bu_fu » 01.02.2017 00:14

Ciel Phantomhive kirjoitti:Kiitos teille näkökulmistanne. Uutta konetta en hanki, sain tämän vasta maaliskuussa! :D Mutta toivotaan, että ehkä joskus tulevaisuudessa windows kymppini suostuu pyörittämään peliä. *roll*


Itse olen päivittänyt oman koneen Windows 8 käyttöjärjestelmän 10:iin ja tässä 10:ssä tämä peli toimii moitteitta. Myös pelin asetuksista (video välilehdestä) voi muuttaa onko peli nopea vai loistava. Jos valitsette nopean, peli hieman karsii grafiikoistaan jotta toimisi nopeammin (Ainekin omassa läppärissäni, tämä vaihtoehto toimii). Vaihtoehto: Loistava, on sitten parempi vaihtoehto nopeille koneille.
3DS Friend Code: 1006-2879-2331 (Toni)
Avatar
Bu_fu
 
Viestit: 117
Liittynyt: 04.08.2011 17:47
Paikkakunta: Heinola/Lahti

Re: Pokémon TCG Online - peliseuran haku

ViestiKirjoittaja herppu04 » 17.07.2017 09:20

Mun online nimi on herppu04 :)
herppu04
 
Viestit: 1
Liittynyt: 17.07.2017 09:18

Re: Pokémon TCG Online - peliseuran haku

ViestiKirjoittaja pikemon » 28.08.2017 15:38

Moro, nyt aloin minäkin pelaamaan tätä onlinea.

nicki on pik3mon, lisäilkää vapaasti

PS. Olen itse ohjelmointialalla töissä ja oma arvioni on että tämä peli on toteutettu aika huonosti noin tekniikan puolesta. Sisäänkirjatumisongelmia sun muita riittää, samoin suorituskyky on vähän mitä on. Onneksi nyt käytössä tuliterä iPad ja siinä peli pyörii ihan nätisti verrattuna esim. 2014 -vuoden Macbook Pro:hon.
pikemon
 
Viestit: 5
Liittynyt: 12.08.2017 12:59

Edellinen

Paluu Pokémon TCG-keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron