Pokémon Ultra Sun ja Ultra Moon

Kysymykset ja peliohjeet 7. ja 8. sukupolven peleistä (Sun, Moon, Ultra Sun ja Ultra Moon sekä Sword & Shield).

Valvoja: pikanoob

Pokémon Ultra Sun ja Ultra Moon

ViestiKirjoittaja Mewtwolover » 06.06.2017 18:16



Pokémon Directissä paljastettiin Sunin ja Moonin jatko-osat(?) Ultra Sun ja Ultra Moon, ne julkaistaan maailmanlaajuisesti 17.11. Samalla paljastettiin Solgaeon ja Lunalan Ultra evoluutiot (tästä sana ultra pelien nimessä):
Kuva
Taidealueen kaikki muut kilpailut -vastaava ja Videopelialueen kilpailuvastaava
Kuva
"Nyt tajuan, ettei syntyperällä ole merkitystä, vain se on tärkeää kuinka itse käytät syntymässä saamasi elämän lahjan" -Mewtwo
Avatar
Mewtwolover
Pr00-nörtti
 
Viestit: 3447
Liittynyt: 31.08.2010 20:40
Paikkakunta: Jyväskylä City
(: Oh wow, oh wow, oh wow! :)

Re: Pokémon Ultra Sun ja Ultra Moon

ViestiKirjoittaja deedee » 06.06.2017 18:30

Hienoa että Necrozmaa avataan vähän, tosin sinänsä vaikuttaa vähän gen5 BW2 Kyurem+Reshiram/Zekrom meiningiltä, joka taas on tylsää, jos/kun tullaan käyttämään samantapaista fuusiota.

Toinen iso plussa on (ainakin toistaiseksi) worldwide-julkaisu. Jospa tällä kertaa ei jäätäisi Euroopassa näppejä nuolemaan.

Molemmat lähtee kyl tilaukseen.
deedee
 
Viestit: 70
Liittynyt: 13.01.2016 00:24

Re: Pokémon Ultra Sun ja Ultra Moon

ViestiKirjoittaja Reimius » 06.06.2017 19:03

Hetkinen. Ne siis julkaistaan alle puolen vuoden päästä? Jos niistä tuli nyt vasta tieto niin yllättävän lyhyen ajan sisään tulee julkaisu.
Kuva
3DS FC: 1564-4474-4935
Reimius
 
Viestit: 99
Liittynyt: 31.07.2014 21:59
Paikkakunta: Vantaa

Re: Pokémon Ultra Sun ja Ultra Moon

ViestiKirjoittaja MegaStonesAreGold » 06.06.2017 19:14

Oon kyllä tosi pettynyt. Ittellä kun on Switch nii tulee pelko siitä, et tuleeko Pokemon mainseries ikinä Switchille.
Mun mielestä tää muistuttaa liikaa B2/W2 rahastusta. Ittelle tuli pitkä tauko B2/W2:n takia aikoinaan.
Oisin kyl halunnu sen gen 4 remaken Switchille..
Avatar
MegaStonesAreGold
 
Viestit: 21
Liittynyt: 16.12.2014 23:33

Re: Pokémon Ultra Sun ja Ultra Moon

ViestiKirjoittaja greengirl » 06.06.2017 21:09

Ite oon tosi innoissani näistä peleistä. Myös senkin kannalta, että mulle ei ole väliä tuleeko remaket vai ei. Oon niin helpottunu, että nämä tulevät 3DS:lle. En omista Switchiä ja en tiedä olisinko maksanu satoja euroja, että saisin pelit. Reilu 5 kk on aika lyhyt aika, mutta teknologia on nykyään niin kehittynyttä ettei se olekaan ihme. Uskon, että Nintendon väki on jo aloittanut tämän vuoden puolella pelien tekemisen siihen vaiheeseen, että saivat trailerin tehtyä.
Jos saisin postissa sateen, heittäisin sisällön taivaaseen.

Kuva
Avatar
greengirl
 
Viestit: 86
Liittynyt: 21.04.2011 21:33
Paikkakunta: Turku
(: Nurkassa nökötävä lötkö

Re: Pokémon Ultra Sun ja Ultra Moon

ViestiKirjoittaja RayLight715 » 07.06.2017 09:06

Odotin Directissä Sinnoh remakeja. Mutta nämä tulivat. Vaikka oonki hitusen pettynyt niin pidän kyllä Lunalan Ultramuodosta. Taitaa tulla hankituksi Ultra Sun tai sitten hankin molemmat. :)
3DS friend code:4055-5336-4930
Saa lisätä vapaasti,niin kauan kun pelaat Pokemon Sunia tai Moonia. :)

"Salamasotaa!"
Avatar
RayLight715
 
Viestit: 8
Liittynyt: 28.02.2017 13:53
(: Minä vaan.

Re: Pokémon Ultra Sun ja Ultra Moon

ViestiKirjoittaja Deriko » 07.06.2017 09:13

Jonkinasteinen pettymys tämä julkaisu, pidin kuudennen sukupolven toimintatavasta missä nähtiin sarjalle hieman hengitystaukoa. Olen kyllä hieman ihmeissäni niitä ihmisiä kohtaan, ketkä toivoivat näiden pelien ilmestyvän Switchille. Eikö kuitenkin ole parempi, että sama sukupolvi pysyy yhteensopivana keskenään ja mitä ilmeisimmin Switchille tulevaisuudessa ilmestyvä peli rakennetaan alusta alkaen laitetta varten?
So close times zero still equals zero - Meowth
Avatar
Deriko
 
Viestit: 247
Liittynyt: 08.05.2014 22:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pokémon Ultra Sun ja Ultra Moon

ViestiKirjoittaja Mewtwolover » 07.06.2017 10:12

deedee kirjoitti:Toinen iso plussa on (ainakin toistaiseksi) worldwide-julkaisu. Jospa tällä kertaa ei jäätäisi Euroopassa näppejä nuolemaan.

Toivotaan niin, olisi se jo aikakin Nintendon viimein siirtyä nykyaikaan noissa julkaisuissa ja lopettaa se viivepelleily.
Taidealueen kaikki muut kilpailut -vastaava ja Videopelialueen kilpailuvastaava
Kuva
"Nyt tajuan, ettei syntyperällä ole merkitystä, vain se on tärkeää kuinka itse käytät syntymässä saamasi elämän lahjan" -Mewtwo
Avatar
Mewtwolover
Pr00-nörtti
 
Viestit: 3447
Liittynyt: 31.08.2010 20:40
Paikkakunta: Jyväskylä City
(: Oh wow, oh wow, oh wow! :)

Re: Pokémon Ultra Sun ja Ultra Moon

ViestiKirjoittaja Doragon » 14.06.2017 00:17

MegaStonesAreGold kirjoitti:Oon kyllä tosi pettynyt. Ittellä kun on Switch nii tulee pelko siitä, et tuleeko Pokemon mainseries ikinä Switchille.
Mun mielestä tää muistuttaa liikaa B2/W2 rahastusta. Ittelle tuli pitkä tauko B2/W2:n takia aikoinaan.
Oisin kyl halunnu sen gen 4 remaken Switchille..

E3-tapahtumassa julkistettiin tieto että Game Freak kehittelee Pokémon RPG:tä Switchille joka tulee aikaisintaan vuoden kuluttua. Huhuja pääsarjan pelistä Switchille on ollut jo, mutta nyt saatiin sitten se varmistus.
Ääripositiivi Pokémonfriikki höpöttämässä kuinka tämä rakastaa kaikkea.
Avatarin on piirtänyt meikä.
Avatar
Doragon
 
Viestit: 899
Liittynyt: 04.11.2010 16:20
(: Minne kiire

Re: Pokémon Ultra Sun ja Ultra Moon

ViestiKirjoittaja Mewtwolover » 14.06.2017 00:31

Doragon kirjoitti:
MegaStonesAreGold kirjoitti:Oon kyllä tosi pettynyt. Ittellä kun on Switch nii tulee pelko siitä, et tuleeko Pokemon mainseries ikinä Switchille.
Mun mielestä tää muistuttaa liikaa B2/W2 rahastusta. Ittelle tuli pitkä tauko B2/W2:n takia aikoinaan.
Oisin kyl halunnu sen gen 4 remaken Switchille..

E3-tapahtumassa julkistettiin tieto että Game Freak kehittelee Pokémon RPG:tä Switchille joka tulee aikaisintaan vuoden kuluttua. Huhuja pääsarjan pelistä Switchille on ollut jo, mutta nyt saatiin sitten se varmistus.

Niin saatiin, tein tuolle oman ketjunsa: viewtopic.php?f=10&t=3594
Taidealueen kaikki muut kilpailut -vastaava ja Videopelialueen kilpailuvastaava
Kuva
"Nyt tajuan, ettei syntyperällä ole merkitystä, vain se on tärkeää kuinka itse käytät syntymässä saamasi elämän lahjan" -Mewtwo
Avatar
Mewtwolover
Pr00-nörtti
 
Viestit: 3447
Liittynyt: 31.08.2010 20:40
Paikkakunta: Jyväskylä City
(: Oh wow, oh wow, oh wow! :)

Re: Pokémon Ultra Sun ja Ultra Moon

ViestiKirjoittaja Doragon » 14.06.2017 17:34

En olekaan vielä jakanut mielipidettäni Ultra Sunin ja Ultra Moonin julkistukseen: ihmiset tuntuvat ottavan hyvin vahvan kannan ottaen huomioon ettemme tiedä käytännössä yhtikäs mitään itse peleistä, paitsi että se sijoittuu Alolaan ja legendaariset ovat harrastelleet ehkä fuusioitumista. Itse odottelen mielummin että näemme ja kuulemme peleistä enemmän ennen kuin muodostan syvemmän mielipiteen, mutta toistaiseksi olen kiinnostunut ja hieman utelias näkemään mihin tämä johtaa.
Ääripositiivi Pokémonfriikki höpöttämässä kuinka tämä rakastaa kaikkea.
Avatarin on piirtänyt meikä.
Avatar
Doragon
 
Viestit: 899
Liittynyt: 04.11.2010 16:20
(: Minne kiire

Re: Pokémon Ultra Sun ja Ultra Moon

ViestiKirjoittaja Ciel Phantomhive » 15.06.2017 00:22

Doragon kirjoitti:
MegaStonesAreGold kirjoitti:Oon kyllä tosi pettynyt. Ittellä kun on Switch nii tulee pelko siitä, et tuleeko Pokemon mainseries ikinä Switchille.
Mun mielestä tää muistuttaa liikaa B2/W2 rahastusta. Ittelle tuli pitkä tauko B2/W2:n takia aikoinaan.
Oisin kyl halunnu sen gen 4 remaken Switchille..

E3-tapahtumassa julkistettiin tieto että Game Freak kehittelee Pokémon RPG:tä Switchille joka tulee aikaisintaan vuoden kuluttua. Huhuja pääsarjan pelistä Switchille on ollut jo, mutta nyt saatiin sitten se varmistus.


Jos se on DP-remake, olen onnesta soikeana :)

Toivottavasti tämä Ultra Sun ja Ultra Moon eivät toista liikaa juonta edellisistä peleistä. En haluaisi samaa peliä ostaa kahdesti. Ja se ''ennennäkemätön pokemon'' taitaa olla Marshadow, luulisin?
Ja jos salit tulevat saisinko VIHDOINKIN DARK-TYYPIN SALIN?!
Ja ilmaisen saman nöyrän toiveeni kuin Sunia ja Moonia odottaessa: pokemon seuraa kouluttajaa. Jos Yellow- ja HGSS-pelit tekivät sen, miksei se onnistu vuonna 2017 3DS:llä?
"So what? You're another person, so of course you look different. What do you need to be ashamed for? Besides, I'm free to be with whoever I want. No one has the right to say anything about it."
-Ciel To Snake
Avatar
Ciel Phantomhive
 
Viestit: 156
Liittynyt: 07.11.2015 22:00
(: Tähänkö sai jotain raapustaa? Hups, nyt käytin koko tilan...

Re: Pokémon Ultra Sun ja Ultra Moon

ViestiKirjoittaja Mewtwolover » 15.06.2017 00:47

Uusimmassa CoroCorossa oli hieman juttua Ultra Sunista ja Ultra Moonista:
Spoiler:
corocorousum1large.jpg

Spoiler:
corocorousum2large.jpg

Tekstissä sanotaan mm. "Toinen tarina on alkamassa!!!", tämä viittaisi siihen että nuo pelit olisivat juoneltaan selvästi erilaiset kuin Sun ja Moon.
Taidealueen kaikki muut kilpailut -vastaava ja Videopelialueen kilpailuvastaava
Kuva
"Nyt tajuan, ettei syntyperällä ole merkitystä, vain se on tärkeää kuinka itse käytät syntymässä saamasi elämän lahjan" -Mewtwo
Avatar
Mewtwolover
Pr00-nörtti
 
Viestit: 3447
Liittynyt: 31.08.2010 20:40
Paikkakunta: Jyväskylä City
(: Oh wow, oh wow, oh wow! :)

Re: Pokémon Ultra Sun ja Ultra Moon

ViestiKirjoittaja greengirl » 17.06.2017 22:32

Onneksi Us/Um:ssa on uusi tarina. Kun rupeaa miettimään, niin monikohan paikka on muuttunut? Entäs niissä kaupungeissa ja muutamassa muussa paikassa oli tyhjä kohta, jossa luulisi olevan jokin rakennus. Ehkä nyt niihin tulee tai jotain vastaavaa. Ehkä Johto alueen Alola formeja? Kuka tietää, ellemme sitten saa niitä muita huhuttuja Kanto formeja. Ehkä ne säästettiin näihin peleihin. Haluaisin sen Marshadowin, mutta uskallan väittää, että sen saa myöhemmin sen jälkeen kun Japanissa on julkaistu se leffa ja suurimmalla osalla on se. Arvailu on toisaalta ihan kivaa. Avaa uusia mahdollisuuksia ja sitä odottaa entistä enemmän. En malta odottaa tulevia trailereita. :83:
Jos saisin postissa sateen, heittäisin sisällön taivaaseen.

Kuva
Avatar
greengirl
 
Viestit: 86
Liittynyt: 21.04.2011 21:33
Paikkakunta: Turku
(: Nurkassa nökötävä lötkö

Re: Pokémon Ultra Sun ja Ultra Moon

ViestiKirjoittaja MegaStonesAreGold » 17.06.2017 23:42

Nyt kun ilmoitettiin mainseriesin tulevan Switchille niin olo on rauhallinen ja pystyy nauttimaan tulevasta pelistä 3DS:älle. 3DS-konsolit tulevat tiensä päähän, koska grafiikatkin alkavat tökkimään nykyisessä Sunissa ja Moonissa.
Viimeiseltä mainseries peliltä 3DS:älle toivon, että jotain oikeasti uutta konkreettista tulee peleihin, kuin tarina (esim. uudet alolan formit ja uudet saaret). Ei vaan jaksa uutta B2/W2 peliä.
Avatar
MegaStonesAreGold
 
Viestit: 21
Liittynyt: 16.12.2014 23:33

Re: Pokémon Ultra Sun ja Ultra Moon

ViestiKirjoittaja Zhaituki » 18.06.2017 10:27

MegaStonesAreGold kirjoitti:Nyt kun ilmoitettiin mainseriesin tulevan Switchille niin olo on rauhallinen ja pystyy nauttimaan tulevasta pelistä 3DS:älle. 3DS-konsolit tulevat tiensä päähän, koska grafiikatkin alkavat tökkimään nykyisessä Sunissa ja Moonissa.
Viimeiseltä mainseries peliltä 3DS:älle toivon, että jotain oikeasti uutta konkreettista tulee peleihin, kuin tarina (esim. uudet alolan formit ja uudet saaret). Ei vaan jaksa uutta B2/W2 peliä.

http://nordic.ign.com/company/3431/news ... eyond-2018 3DS ei ole kuolemassa ja Switchille tulee sivupeli Colosseum/XD tyylillä kun varsinainen mainseries tulee jatkumaan puhtaalla käsikonsoli linjastolla.
Sinätuuba kanavani. Löytynee remixejä, randomizer nuzlocke seikkailua ja jotain muuta randomia.
Image
Italia VGC Nationals 2015 - 47. sija, 431 masteria. 6-3 tulos, oli yhden voiton päässä top-cutista.
Ensimmäisen suomen VGC premier challengen voittaja. Tiimi signaturessa.
Avatar
Zhaituki
 
Viestit: 2281
Liittynyt: 01.11.2010 21:12
Paikkakunta: Helsinki
(: >'.')> Poyo! <('.'<)

Re: Pokémon Ultra Sun ja Ultra Moon

ViestiKirjoittaja MegaStonesAreGold » 19.06.2017 14:17

Zhaituki kirjoitti:
MegaStonesAreGold kirjoitti:Nyt kun ilmoitettiin mainseriesin tulevan Switchille niin olo on rauhallinen ja pystyy nauttimaan tulevasta pelistä 3DS:älle. 3DS-konsolit tulevat tiensä päähän, koska grafiikatkin alkavat tökkimään nykyisessä Sunissa ja Moonissa.
Viimeiseltä mainseries peliltä 3DS:älle toivon, että jotain oikeasti uutta konkreettista tulee peleihin, kuin tarina (esim. uudet alolan formit ja uudet saaret). Ei vaan jaksa uutta B2/W2 peliä.

http://nordic.ign.com/company/3431/news ... eyond-2018 3DS ei ole kuolemassa ja Switchille tulee sivupeli Colosseum/XD tyylillä kun varsinainen mainseries tulee jatkumaan puhtaalla käsikonsoli linjastolla.

https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Game_Freak
Game Freakin kaikki Pokemon pelit ovat aina olleet mainseries pelejä, joten miksi tekisivät nyt poikkeuksen? Sori offtopic
Avatar
MegaStonesAreGold
 
Viestit: 21
Liittynyt: 16.12.2014 23:33

Re: Pokémon Ultra Sun ja Ultra Moon

ViestiKirjoittaja Zhaituki » 20.06.2017 23:56

MegaStonesAreGold kirjoitti:https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Game_Freak
Game Freakin kaikki Pokemon pelit ovat aina olleet mainseries pelejä, joten miksi tekisivät nyt poikkeuksen? Sori offtopic

Miksi Game Freak tekisi poikkeuksen ja tekis mainseries pelin kotikonsolille?
Sinätuuba kanavani. Löytynee remixejä, randomizer nuzlocke seikkailua ja jotain muuta randomia.
Image
Italia VGC Nationals 2015 - 47. sija, 431 masteria. 6-3 tulos, oli yhden voiton päässä top-cutista.
Ensimmäisen suomen VGC premier challengen voittaja. Tiimi signaturessa.
Avatar
Zhaituki
 
Viestit: 2281
Liittynyt: 01.11.2010 21:12
Paikkakunta: Helsinki
(: >'.')> Poyo! <('.'<)

Re: Pokémon Ultra Sun ja Ultra Moon

ViestiKirjoittaja Mewtwolover » 21.06.2017 10:10

Off-topic on nyt mennyt siihen pisteeseen että tästä on tullut toisinto Switchille tulevaa Pokémon-peliä koskevasta ketjusta (kummankin viimeisimmät viestit ovat käytännössä samat), joten on pakko viheltää peli poikki. Jatkossa tähän ketjuun vain Ultra Suniin ja Ultra Mooniin liittyvä keskustelu, Switchille tulevaa Pokémon-peliä koskevaa keskustelua voi jatkaa sitä koskevassa ketjussa: viewtopic.php?f=10&t=3594
Taidealueen kaikki muut kilpailut -vastaava ja Videopelialueen kilpailuvastaava
Kuva
"Nyt tajuan, ettei syntyperällä ole merkitystä, vain se on tärkeää kuinka itse käytät syntymässä saamasi elämän lahjan" -Mewtwo
Avatar
Mewtwolover
Pr00-nörtti
 
Viestit: 3447
Liittynyt: 31.08.2010 20:40
Paikkakunta: Jyväskylä City
(: Oh wow, oh wow, oh wow! :)

Re: Pokémon Ultra Sun ja Ultra Moon

ViestiKirjoittaja frost » 22.06.2017 16:55

Onko kyseessä siis jatko-osa? Samaan paikkaan sijoittuu kyllä, mutta jostain mielestäni luin, että olisi "alternative story". Joka tapauksessa, odotan mielenkiinnolla.
Avatar
frost
 
Viestit: 547
Liittynyt: 03.11.2010 19:18

Seuraava

Paluu Pokémon Sun & Moon ja Sword & Shield

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa

cron