Esittelyketju

Täällä voit keskustella muiden käyttäjien kanssa aiheista, jotka eivät sovi muille alueille.
Alueen säännöt
Käyttäjät voivat tehdä äänestyksiä vain tälle alueelle.

Mikäli haluat järjestää kilpailuja, muista lukea ohjeet kilpailujen järjestämiseen täältä!

Re: Esittelyketju

ViestiKirjoittaja Heather » 04.12.2010 15:50

Vitsit, en tälläistä ollut huomannutkaan vaikka yritinkin tiirailla! Noh, laitanpas nyt jotain pientä faktaa tässä itsestäni, vaikken tiedä kuinka moni näitä lukeekaan hih. Olen siis 19-vuotias tyttö täältä itäsuomesta joka opiskelee viimeistä vuottaan media-assistentiksi. Harrastuksiini voisin luokitella telkkarin tuijottamisen (elokuvat/sarjat/anime), valokuvaamisen ja niitten kanssa äheltämisen, pelaamisen (wii, ps2, tietokone, ds) ja tuon oman lemmikki koirani. En harrasta mitään ihmeellistä siis, mutta ihan hyvin minä viihdyn. Tykkään seurailla hirveästi foorumeita, twitteriä, blogeja yms. kaikenlaista joten minut saattaa nähdä vaikka missä pyörimässä (mm. polaroar, sininenkissa jos ovat tuttuja niin se olen minä). Pahemmin en tässä osaa kertoa muuta, mutta toivottavasti se ei ole nyt niin justiinsa. Näette mua ehkä enemmänkin sitten täällä, adios ~
Y/N?
Avatar
Heather
 
Viestit: 5
Liittynyt: 30.11.2010 21:41
Paikkakunta: Joensuu

Re: Esittelyketju

ViestiKirjoittaja Sutsuka » 12.12.2010 22:28

- ' ' -
Viimeksi muokannut Sutsuka päivämäärä 29.12.2012 22:21, muokattu yhteensä 1 kerran
HAPPINESS EVERYWHERE.
Avatar
Sutsuka
 
Viestit: 40
Liittynyt: 12.12.2010 21:55
Paikkakunta: Oulu

Re: Esittelyketju

ViestiKirjoittaja LustrousDream » 13.12.2010 00:28

Ahaa, täällä olikin tällainenkin aihe.

Eli morjes! Olin jo jonkin aikaa selaillut, aika satunnaisesti kyllä, tuota vanhaa Pokémon-foorumia ja lopulta sitten liityin tänne, kun siellä tuollainen linkki oli. Eli jotain faktaa: miespuolinen henkilö Etelä-Suomesta ja käyn tällä hetkellä lukion toista vuotta. Kiinnostuksen kohteena musiikki ja videopelit, niiden tekeminen ja pelailu, nyt pääasiassa, on sitten jotain pienempiäkin kiinnostuksen kohteita, mutta tuossa kaksi tärkeintä. Harrastuksena voisi pitää musiikkia, ellei sitten myös datausta lasketa harrastukseksi. Nuorempana myös piirtelin todella paljon ja haluaisin piirrellä nykyäänkin, mutta liian vaativan luonteeni takia siitä ei oikein tule mitään, joten taidanpa keskittyä tuohon musiikkiin toistaiseksi. Kolme eniten kuvaavaa luonteerpiirrettä voisi olla luovuus, empaattisuus (vaikka useimpien mielestä olen/osaan olla hyvinkin ilkeä, jos sille päälle sattuu) ja huonohermoisuus. Ehkäpä voisin lisätä tuohon vielä laiskuuden. Olen suhteellisen itsenäinen ja yksinäinen, en hengaile hirveästi ystävieni kanssa muualla kuin koulussa (pari poikkeusta), vaikka minulla on useimpiin koulukavereinikiin suhteellisen läheinen suhde. Eipä varmaan muuta mainittavaa.

Mutta koska tämä on Pokémon-foorumi, niin voisin kertoa tässä vielä omaa Pokémon-historiaani. Eli innostuin Pokémonista, kun se animena tuli Suomeen, niinkuin suhteellisen moni muunkin. Tuon jälkeen aloin keräillä kortteja eikä minulla ollut oikeastaan harmainta aavistustakaan mistään Pokémon-peleistä. Jossain vaiheessa löysin kuitenkin niidenkin hienouden, pelatessani ystäväni Pokémon Emeraldia. Pokémon-kiinnostus loppasi kuitenkin pitkäksi aikaa, kunnes innostuin jostain syystä uudestaan ja hommasin DS:n ja siihen ihka ensimmäisen oman Pokémon-pelin (olin tässä vaiheessa pelaillut muutamia Pokémon-pelejä emulaattorilla). Nyt Pokémonista on kehkeytynyt yksi lempipelisarjoistani. Animea en enää juurikaan katso, satunnaisesti olen katsonut muutaman jakson tätä uutta Best Wishes-sarjaa sekä joskus saattanut tylsistyneenä vilaista pari jaksoa vanhempiakin jaksoja, mutta olen todennut, ettei anime ole se minun juttuni. Eikä myöskään tuo TGC. Keräilin kortteja, mutta en koskaan pelaillut niillä ja lopulta annoin ne nuoremmalle siskolleni, koska ne vain pölyttyivät hyllyssäni, kun en niillä mitään tehnyt. Kaipa niistä oli siskolle enemmän iloa kuin minulle.

Eipä minulla muuta, hauska tavata!
Moi.
Avatar
LustrousDream
 
Viestit: 9
Liittynyt: 09.12.2010 18:20

Re: Esittelyketju

ViestiKirjoittaja Wemps » 16.12.2010 23:51

Jee jee

Olen 12v (maaliskuussa 13) poika Seinäjoelta, ja tykkään omenapiirakasta vanilijakastikkeen kanssa. Pelaan jääkiekkoa S-kiekon junnuissa ja harrastan kontrabasson soittoa, ja loppu aika meneekin sitten kouluun, lukemiseen, nukkumiseen ja tietysti dataamiseen. Tykkään pää-asiassa Pop-Rock-musiikkilinjasta, mutta muutkin menevät ihan hyvin, tosin mitään vuoden '69 suomi-iskelmää en todellakaan suostu kuuntelemaan. Pokemoniin tutustuin joskus blaa ~~ 4-6vnä, en kyllä itsekään tiedä / muista mitä kautta, ja sitten joskus ilmestyin pokemonfoorumille, ihan vain teidän kiusaksi. Kilpailullista popemonia tykkään pelailla, vaikkakin nyt ei jaksa muutakuin hakata turnauksia ikivanhoilla tiimeillä. Itsehankitut poket ovat minulle käsite joka ei kuulu sanavarastoon, joten Buba sponssaa, ja loput mennään puolirandomeilla. Ei siitä muuta.
Ulkonäöllisesti olen vaatimattomat 181cm pitkä, ja joku ~~55kg painava lipputanko, jolla vaaleat hiukset ja halpahallin alekorista noukitut vaatteet.

Itseäni siteeratakseni: " Olisin täydellinen, ellei täydellisyys olisi illuusio, johon ihmiskunnan luovuus loppuu. "
Viimeksi muokannut Wemps päivämäärä 19.12.2010 16:23, muokattu yhteensä 1 kerran
"Jos ei tiedä mitä eläytyminen tarkoittaa niin pitää ainakin väännellä naamaansa ja huitoa käsiä niin tulee hiukan taiteellista vaikutelmaa" - Rölli
Avatar
Wemps
 
Viestit: 679
Liittynyt: 01.11.2010 01:02
(: Kohti uusia tuulia.

Re: Esittelyketju

ViestiKirjoittaja Suetic » 17.12.2010 00:31

Nyt vihdoinkin friikki paljastaa profiilinsa~

Olen 18-vuotias poikatyttö Helsingistä. Pituutta vajaati noin 165 cm ja olen normaalipainoinen (eli 54 kg) entinen brunetti (nyt joku mustatukkainen evo ja nuuskamuikkunen). Minä olen ollut japanifanina jo siitä asti kun Pokemon ilmaantui kuvioihin. Toisin en ole ehkä niin Pokemoniin perehtynyt, paitsi ehkä hiukan pelaillen pelejä ja keräilen hienoja kortteja. Suurin intohimoni on kerätä on nimittäin kerätä hienoimmat japanilaiset kortit kuten mahtava kuusivuotias Neo Charizard reverse BS reprint Japanese Collectionista. Kuitenkin kaiken tämän "lapsellisuuden" ja iki-ihanan kiroiluni tilalla on yksi ja ainoa rakastettava asia: Hellsing! Tämä sarja kyllä lyö alas tuon kukkasen Twilightinkin ja miksi ei edes True Bloodin tai Vampire Chroniclesin? Tietenkin koko sarjan aikana palataan jälleen leikkimään Draculan historiaa, jossa vampyyrit murhaavat armottomasti ihmisiä ja juovat täten näiden verta. Tästä minä pidän! Bram Stoker on idolini, myös hänen "seuraajansa" Kohta Hirano, joka loi tämän iki-ihanan Hellsingin. Ihana lihava pullukka mies! Kuin Major Montina Max tummana värisävynä. Hellsingin lisäksi kyllä seurailen muitakin sarjoja (niitä en jaksa luetella), mutta doujinsheja en vaan jaksa sietää. Hyi hyi. Hahmoja siellä liikaa...
Spoiler:
raiskataan
(Joo älkää lukeko spoileria kuin omalla vastuulla, Danke. 18K-materiaalia)
No kuitenkin... Jatkan tästä musiikkikiinnostuksillani. Kuuntelen mielelläni Modern Talkingin vanhoja hittejä sekä E Nominea, mutta yleensä musiikkimakuuni kuuluvat mm. kaikenlaiset japanilaiset yhtyeet kuten FLOW. I have the colours~
Olen nippanappa piirtäjä ja aloitinkin jo luonnostelemaan ensimmäistä ja kaikkia pieksevää sarjakuvaa, on myös suunnitteilla uusin tekemäni doujinshi, josta kerron joskus myöhemmin.~
No sitten kaikkien aikojen innovaatioon. Rakastan pelaamaan roolipelejä ja olen pelannut niitä useita vuosia (chateissä) ja voisi nyt Hellsing-jumalattarena sanoa, että olen tämän taidon takia kaikkien aikojen veteraani. Olen ylläpitänyt roolipelejä. Olen koodannut roolipelejä. Melkein kolme vuotta jo. Ihan vain siksi koska haluan suomalaisten oppimaan samoja taitoja kuin vaikkapa ja jenkkiläisille ja venäläisillä foorumeilla. Tietenkin roolipeleissä on plussat. Hyvin suunniteltu ja hyviin sääntöihin varustettu sellainen, pysyy hyvinkin kauan pystyssä. Oi kuinka ihanaa on tässä istua kirjoittamassa samalla tutkielmaa roolipeleistä Suomessa.
Luonteeltani olen melko yli-innokas tai jopa joskus liiankin inhimillinen. Minulla on melko kireät hermot ja kaiken lisäksi olen ideologisti, jota ei kukaan tai edes kukaan jaksaisi sietää. Mutta söpö lookkini ja muutenkin sosiaalinen kanssakäyminen on ihmisille kuin ihana joululahja. Eli minusta myös tykätään Kilpailijoita kyllä löytyy, koska he eivät voi olla olematta niin herkkähermoisia ja kekseliäitä kuin minä... xD He eivät suurimmaksi osaksi ole kyvyllisiä tähän ja väsähtävät kovin nopeasti. Minä vain jaksan ja jaksan... Plaa plaa plaa...

No tässä oli kyllä paljon kaikkea. EDIT: Hups väärä tagi.
Viimeksi muokannut Suetic päivämäärä 08.05.2011 00:17, muokattu yhteensä 2 kertaa
Kuva

Discord: SirSuetic#1411
Sankariruhtinas
Avatar
Suetic
 
Viestit: 805
Liittynyt: 07.11.2010 21:08
Paikkakunta: Helsinki
(: Surrender your cheese! :)

Re: Esittelyketju

ViestiKirjoittaja hilippa » 22.12.2010 01:57

Moikka! Liityin foorumille äsken kun ajattelin osallistua otsikkokuvakisaan, mutta huomasin ehdokkini olevan jo äänestettyjen listalla, niin en sitten ehtinyt. Kyseessä olisi ollut Raichu. Jos totta puhutaan, oikeasti olen aina välistä kurkkinut tänne ja pohtinut foorumin menoa. Tein liittymispäätöksen viime viikonloppuna, kun kaverini selasi tätä foorumia ihan innoissaan.

Pokemonit ovat olleet elämässäni mukana ainakin kymmenen vuotta, suunnilleen Suomen aikakauden alkuajoilta lähtien. Pokemon oli heti huippuhyvä ensimmäisen jakson pyörähdettyä Suomen televisiossa. Ensin into liittyi tv-sarjaan, sittemmin tulivat GB-pelit ja pelikortit. Näistä enää vain konsolipelit ovat kulutuksessa. Itse asiassa taidan tietää, miksi Pokemonit ovat pysyneet elämässäni näin pitkään. Minulle tapahtui ikäviä asioita ollessani lapsi, ja sen seurauksena muutin, vaihdoin koulua ja uudessa koulussa jouduin koulukiusatuksi (lähinnä Pokemonien takia, luulisin). Vaikka minua kiusattiin siitä, mistä tykkäsin, pidin siitä silti tiukasti kiinni. Pokemonpelit kun olivat ainoa pakokeino oikeasta maailmasta: pelasin niitä ihan koko ajan, eikä silloin tarvinnut ajatella esim. tulevaa koulupäivää.
Mutta se synkistelyistä. Tiedostan menneisyyteni ja olen päässyt siitä suurimmalta osilta yli, niiden tapahtumista tuskin edes huomaa nykyisestä elämäntilanteestani. Nykyään olen pääosin pirteä tyyppi, joka pyrkii nauttimaan pikkujutuista. Minua viihdyttävät luonnon pienet ihmeet, ympärillä olevien ihmisten seuraaminen, ulkoilu, kavereiden tapailu.. Okei, en osaa edes listata kaikkea. Harrastuksiini kuuluvat ainakin piirtäminen, valokuvaaminen, satunnainen pelaaminen sekä käsitöiden teko, tietokoneet, pianon soitto, koiran hoitaminen ja Pokemonit. Lisäksi matkustelen aika paljon, koska ystäväni asuvat muualla kuin täällä meilläpäin. Tapasin olla kauhean nössö ihan kaikessa, kuten poika-asioissa tai puhelinsoitosta. Nykyisen työpaikkani ohella minusta kuitenkin on tullut itsevarmempi ja uskallan olla enemmän oma itseni. Se on vielä vaikeaa, mutta opin koko ajan.
Vietän runsaasti aikaani tietokoneella. Koska internet on helppo ja halpa tapa pitää yhteyttä jopa ulkomailla asuviin ystäviin, on tietokoneenkäyttöni pääosin sosiaalista. Osaan jotenkin selvittää, jos minulla on tietokoneessani jokin vika, tai tilata siihen uuden, oikeanlaisen osan. Oikeastaan kaikki sisarukseni ovat samanlaisia, joskin me kaikki käytämme tietokonetta eri tarkoituksiin.
Suvussani on sekä äidin että isän puolelta taiteellisuutta, mutta oikeastaan vasta Pokemonia voidaan syyttää siitä, että minulla lähti kunnollinen piirtämisen kipinä käyntiin. Minusta tuli jo hyvin nuorena nettiaddikti, joten opin nopeasti löytämään japanilaisia Pokemon-sivuja, joilla oli ällönsöpöjä piirroksia. Piirtotyylini sai välittömästi vaikutteita siitä mitä näin. Sen jälkeen lähes jokapäiväinen arki oli minulle piirtämistä. Opiskelin kuvataidealaa ammattikoulutasolla, ja sen jälkeen olen ollut työtön (mikä yllätys). Pari viime vuotta ovat tosin menneet vähän huonommin luovalla tasolla, sillä en ole saanut yhtäkään kovin kunnollista piirrosta aikaiseksi. Pieniä luonnoksia kyllä piirtelen satunnaisesti. Ehkä minulla on jonkinsorttinen artblock, kuka tietää. Nykyään tyylini on sarjakuvamaisen söpö ja sisältää pehmeitä väriyhdistelmiä. Piirrän pääosin koiria, koska ne ovat olleet ehdoton suosikkiasia numero yksi elämässäni.
Koirista puheenollen, omistan yhden sellaisen, mutta tahtoisin monta lisää. Tämänhetkiset resurssini eivät vain riitä siihen vielä. Oma koirani on jo miltei kymmenvuotias bichon frisé. Sitä ei olla oikein ikinä opetettu käyttäytymään, joten sen käytös on joskus todella rasittavaa. Osaa se kuitenkin joskus olla kiva koira, ja se osaa muutamia temppuja. Tahtoisin opettaa niitä sille vielä lisää! Haaveilen myös siitä, että voisin joskus adoptoida jonkin kodittoman koiran, oli se sitten kotoisin löytöeläinkodista tai lehden ilmoituspalstalta. Haluaisin myös joskus tulevaisuudessa ylläpitää jonkinsorttista koirien sijaiskotia.

Tämän enempää ei tällä kertaa tullut mieleen, vaikka lopetukseni tuntuu vähän tönköltä. Toivon kuitenkin että tästä foorumista tulee minulle mieluisa paikka palata viestittelemään. En ole oikeastaan ikinä millään foorumeilla kauhean aktiivisesti viestitellyt, mutta katsotaan miten täällä käy. Törmäillään viestiketjuissa!

Edit: Pieni sanahärö sattui sekaan, korjasin sen.
Avatar
hilippa
 
Viestit: 59
Liittynyt: 22.12.2010 00:23
Paikkakunta: Turku

Re: Esittelyketju

ViestiKirjoittaja nunja55 » 22.12.2010 17:57

Mäki voisi vähä esitellä itteeni.
Eli oon 14 vuotias poika täältä hevonkuusesta. Olen tälläinen jättiläinen noin. 190 cm ja mulla o pitkä vaalea tukka.
Harrastan tietokoneella olemista ja Salibandya maalivahtina (en tosin missään seurassa).
Pokemonista olen pitänyt pikku nappulasta lähtien, tosin ekan pelin sain noin. 10 v. Kunnolla kiinnostuin Pokemonista vasta muutama vuosi sitten kun löysin vanhan pokemon foorumin. Kortteja olen keräillyt ja pelejä pelaillut Köh Emulaattoreilla Köh, mutta kummassakaan en ole kovin hyvä. Nyt ei enää kortit kauheesti kiinnosta ja olen tälläkin foorumilla enimmäkseen RoPejen ja muun ei niin pokemoniin liittyvän takia. Ja vielä yksi asia
Spoiler:
Aipom rules 4ever
Got nothing to say...
Avatar
nunja55
 
Viestit: 124
Liittynyt: 01.11.2010 20:46

Re: Esittelyketju

ViestiKirjoittaja Pokenikke » 25.12.2010 04:02

12v vuotias poika lohtajalta. pelaa pokemon tcgtä. About 165cm pitkä. en keksi muuta oikeastaan :D
Viimeksi muokannut Pokenikke päivämäärä 21.07.2011 19:57, muokattu yhteensä 2 kertaa
"Älä maksa vedestä, pelaa Pokémonia."

"tosi hyvä sanoo tyhmäks, kun oon nuorempi. hommaa muija" Justice scopez 15.9.11
Avatar
Pokenikke
 
Viestit: 600
Liittynyt: 27.11.2010 11:39
Paikkakunta: Kokkola

Re: Esittelyketju

ViestiKirjoittaja Iso paha lohikäärme » 30.12.2010 00:36

Hei vaan kaikille! Taisin esittäytyä vanhalla foorumilla joskus taannoin, mutta koska tämä on uusi foorumi ja uudet kujeet, niin tehdään se uudelleen lyhyesti^^

Olen 18-vuotias Helsinkiläinen nuori mies. Ulkonäöltä olen päälle 180 cm. Opiskelen Hotelli-ja ravintola-alaa, ja tarkoitus olisi valmistautua ravintolakokiksi jossakin vaiheessa. Intohimona on tosiaan jollakin pohjalla ruuanlaitto ja onpa tullut oltua töissäkin parissa Helsinkiläisessä ravintolassa.
Harrastelen myös Warhammer Fantasya (Miniatyyripeli) joka osottautuu oikein kalliiksi, mutta kiinnostavaksi harrastukseksi. Tulee käytyä kuntosalilla aika paljon, armeijaan kun valmistaudutaan, sekin pienenä harrastuksena.
Musiikin puoli kallistuu Heviin sekä Classiseen rockkiin, Iron Maiden on minulle kuin jumala^^

Mikä sitten tulee Pokemoniin?
Pokemon on niitä lapsuuden parhaita muistoja, joita olen kokenut (Koen edelleen?):P. Edelleen fanitan Pokemonia, ja tulee paljon pelailtua vanhoja, sekä uusia Pokemon pelejä. Kortteilu jäi kyllä jo aikoja sitten unholaan xD

Siinä oli lyhyt ja ytimekäs esittely^^
Cute little Dragon^^
Avatar
Iso paha lohikäärme
 
Viestit: 26
Liittynyt: 30.12.2010 00:01

Re: Esittelyketju

ViestiKirjoittaja inulove » 31.12.2010 18:28

Inu - 20v - nainen
Harrastan tekstipohjaista foorumiroolipelausta ja ylläpidän pokemoneilla pelattavaa Pokerusta. Muita harrastuksia ovat piirtäminen ja pelaaminen.
Luonteelta olen suvaitsevainen, kiltti ja helposti innostuva. Tykkään tutustua uusiin ihmisiin!
Viimeksi muokannut inulove päivämäärä 05.12.2015 16:10, muokattu yhteensä 2 kertaa
Avatar
inulove
 
Viestit: 29
Liittynyt: 01.11.2010 17:13
Paikkakunta: Mikkeli

Re: Esittelyketju

ViestiKirjoittaja Eevee » 01.01.2011 16:34

:)
Viimeksi muokannut Eevee päivämäärä 14.10.2012 12:06, muokattu yhteensä 1 kerran
Avatar
Eevee
 
Viestit: 33
Liittynyt: 01.01.2011 13:53

Re: Esittelyketju

ViestiKirjoittaja Heiccu » 08.01.2011 16:43

Olen 19-vuotias, vuonna -91 syntynyt tyttö Itä-Suomesta. Tällä hetkellä opiskelen saksan kieltä Itä-Suomen yliopistossa, ja haaveena on tulla opettajaksi [saksa+ruotsi+luokanopettajan pätevyys]. Harrastuksiini kuuluvat piirtäminen, pelit, jalkapallo (en tosin enää pelaa seuratasolla, mutta vapaa-ajalla pallottelen joskus huvikseni ja seuraan arvokisoja ynnä muita liigoja) sekä olen äärettömän kiinnostunut eri maiden kulttuureista ja kielistä. Oikeasti, jos vain pystyisin, voisin lukea kymmeniä eri kieliä, mutta valitettavasti resurssit ovat hyvin rajalliset.

Lempisarjoihini kuuluvat muun muassa Frendit, NCIS rikostutkijat, Pokémon (nykyään aika paljon japaniksi, mutta kyllä suomiversiokin on oikein katsottava), Rillit huurussa, Pasila sekä Taivaan tulet. TV:tä katson tosin aika harvoin, useimmiten em. ohjelmia jos nyt aina niitäkään. Saksankielisiä sarjoja olen ihan kielen harjoittelun takia myös yrittänyt silloin tällöin seurata, mutta se nyt on vähän jäänyt... Ja animea en kovin kummoisesti seuraa. Joskus taisin katsoa muutamia jaksoja Full Moon wo Sagashitea ja Tokyo Mew Mewtä, mutta ne nyt oli omasta mielestä vähän njääh, enkä ole saanut potkittua itseäni tutustumaan muihin animesarjoihin, mutta toisaalta ei edes sillä tavalla kiinnostakaan. Eli ainoa animesarja, jota seuraan, on Pocket Monsters, ja silloin tällöin katson Yle Areenalta Muumeja [joka siis ON anime! Turha väittää mitään muuta, murrr!!!].

Pokémoniin tutustuin 90-luvun loppupuolella, jolloin Indigo league alkoi TV:ssä pyörimään, enkä ole tähän päivään mennessä päässyt siitä irti. Animen lisäksi pelaan pelejä, (uuden tiimin tekeminen työn alla, pitäisi jatkaa IV-breedausta), jonkun verran olen pelannut myös TCG:tä sekä luen ohella myös Adventures-mangasarjaa. Lisäksi olen ollut jo yhdeksän vuotta armoton Pokeshipperi (a.k.a AshxMisty-fani), joten tähän aiheeseen, ynnä muihin shippauksiin teen hyvin paljon fanarttia.

Luonteeltani olen rento, ja vaikka olenkin melko pienikokoinen, olen kuulemma hyvin äänekäs, vaikken sitä itse aina tiedosta. En usein anna epäonnistumisten haitata, vaan yritän jatkaa täysillä eteen päin mahdollisimman positiivisella mielellä. Mutta, olen aivan äärettömän laiska, ja vihaan suunnattomasti kotitöitä, erityisesti imuroimista, tiskejä, luuttuamista, pölyjen pyyhkimistä, lumitöitä ja pyykkien laittamista. Tykkään vain mattojen tamppaamisesta, koska siinä saa hakata niitä mattoja niin paljon kuin ikinä haluaa, sekä haravoimista. Heh, useaan kertaan olenkin päässyt luistamaan kotitöistä, koska olen hidas aloittamaan niin joku nopeampi ehtii ensin :'D

Nyt en jaksa kirjoittaa enempää, to be continued.... jos mieleen tulee jotain...
Avatar
Heiccu
 
Viestit: 126
Liittynyt: 12.12.2010 15:47
Paikkakunta: Aurinkokunta

Re: Esittelyketju

ViestiKirjoittaja Slayer » 16.01.2011 17:52

Jaa...
Eki siis poika/mies ja ikää 22 vuotta. Olen siis tulossa dementikoksi. Olen opetellut 7 eri korttipelejä ja niiden lisäksi harrastan roolipelausta. Olen siis nörtti, joka tykkää käydä ulkona. Jesssööör...Korttipuolella johdan turun Yugioh/Naruto Liigaa ja järjestelen turnauksia silloin tällöin. Muita korttipelejä ovat: MTG, WoW, KH ja DM. Dm aikoihin johdin liigaa ystäväni kanssa. Lajin kuoltua ystäväni on alkanut pelaamaan wow korteilla, sen lisäksi että on langennut itse tiettaripeliin, joka on omalta periaatteiltani pois suljettu. Pois suljen myös kaikkea massahuumaa, kuten Facebook. Sama pätee korttipelipakkoihin, eli yritetään voittaa ees omalla tyylillä, vihaan netdeckausta. Ygo puolelta olen saanut yhden pakan huippuluokan pakaksi vaikkei se metaa olekkaan. Joten uskon että pokemonissa tai missä tahansa voi tehdä saman. Eikä koske edes pelkästään korttipelaamista. Uskon että koko elämän voi vetää hyvällä omallatunnolla läpi, jos vaan on uskoa. Mainitsin siis että johdan turun ygo-liigaa, joten se paljastikin asuinpaikkani...busted.

Roolipelaamisen saralla olen myös lähinnä pelinjohtajana. Mitä joskus joku kavereistani suostuu järjestämään pelin ja kutsumaan minutkin mukaan. Olen siis suhteellisen yksinäinen ja kaikki pitää tehdä itse.
Koulutukseltani olen automaatio-sähköasentaja ja opiskelen Turun AMK:ssa koneautomaatiolinjalla. Tavoitteena on siis suunnitella ja luoda robotteja tulevaisuudessa. Koneet ovat kiehtoneet minua pitkän aikaa, eikä johdu siitä että isäni on koneistaja(vai johtuuko :O ). Luonteeltani olen rauhallinen ja joskus voisin sanoa että mielenvikainen. Kovan ääneni vuoksi saatan kuulostaa oikein uhkaavalta, koska korotan valmiiksi suurta ääntäni. Voitaisiin siis osuvasti todeta että minä ja minun suuri suuni...Roolipelauksesta vielä sen verran että olen ottanut tavoitteeksi vuosittaisen ropeconin jossa minut siis voi nähdä livenä, mikäli ei ole jo nähnyt turnauspaikalla. Osallistun jokavuotiseen lauantaitanssiin, koska jostain kumman syystä se on vaan loksahtanut sellaiseksi koho kohdaksi. Muuten larppaan ja pöytäpelaan ja kierrän paikkoja.

Tjaah ei tule muuta mieleen. Olen kaikkiruokainen kaikessa asiassa, paitsi että konkreettisella tasolla ei juustoa, siitä menee vatsa sekaisin. Maitoa taas voin juoda. Olen astmaatikko ja allergikko(eläinkarva). Kotona myniksessä meillä on cavalier, minkä luulisi olevan aika pommi yhdistelmä allergia astman kanssa. Kerran heräsin yöllä kun sen saanut henkeä ja koira nukku vatsan päällä...hienoa... Teeaddiktio on, joka tuli kun muutin itsekseni asumaan. Olen varattu, vaikkei sen mainitsemisesta kostu mitään. En addiktoidu mihinkään paitsi korttipelaamiseen. Eli vaikka kahvi maistuu silloin tällöin niin en vedä sitä kuutta kuppia aamulla ja toiset mokomat illalla. Joo lopetan tän tähän :D Muuten tästä tulee elämänkerta.

Jospa jätettäisiin ne tosi hurjat aikuisten jutut, kuten alkoholit ja muut pois, ettei pienet lapset järkyty :p ~Tas
True Fighter never gives up. He/She is true victor in the end.
Miun vaihtarit
Blogini
Avatar
Slayer
 
Viestit: 146
Liittynyt: 16.01.2011 16:42
Paikkakunta: Apinoiden planeetta

Re: Esittelyketju

ViestiKirjoittaja Yamiska » 16.02.2011 16:03

Terviiks!

Olen 22v tyttö/nainen (miten vaan) Vantaalta. Pokemoniin olen ollut haksahtaneena siitä asti kun kyseinen sarja pyörähti käyntiin telkkarissa silloin aikanaan. Sekin oli niin sattuman kauppaa kun luulin, että oli sunnuntai ja avasin telkun katsoakseni erästä sarjaa. Mutta olikin lauantai ja samaan kellonaikaan tuli Pokemonin eka jakso! Se oli menoa sitten. Eli tässä on yli 10 vuotta tullut fanitettua, välillä enemmän, välillä vähemmän. Tv-sarja ei enää jaksa kiinnostaa, mutta pelejä pelaan aina uudestaan ja uudestaan. Vanhat korttikokoelmatkin on vielä tallella, vaikken niitäkään enää keräile.
Ainkaan ala-asteella sain "käännytettyä" myös lähimmät kaverini pokemonin pariin ja silloin olikin se kulta-aika. Nykyisin taidan olla kaveripiiristä se ainoa vinksahtanut.
Lempipokemoneja on monta, mutta kaipa ne "ylitse muiden" ovat Pidgeot, Ninetales, Vulpix, Flareon (myös muut Eeveen muodot), Moltres ja Rapidash. Eli aika tuli/lintu-linjaista. Kaikki nuo on suosikkeja lähinnä pelkästään ulkonäkönsä vuoksi. Kilpailullista peliä en harrasta, koska tuppaan olemaan vähän huono häviäjä, eikä se tiiminrakennus ole muutenkaan mikään vahvin alueeni.

Tälle foorumille eksyin Googlen kautta. Aina silloin tällöin tulee googletettua jotain peli-infoa ja tämä ponnahtaa ehdotuksiin. Piti sitten lopulta liittyäkin tänne

Mitä taas tulee pokemonin ulkopuoliseen elämään, niin olen lopputyötä vaille valmis yo-datanomi, työskentelen tällä hetkellä IT-tukihenkilönä, ainakin kunnes saan sen lopputyön tehtyä. Eli tällainen datis, ei ihme kun muutenkin noita videopelejä on tullut pelattua lähes koko ikä + tietokoneella tulee vietettyä roimasti enemmän aikaa kuin esim. kaupungilla roikkumiseen (mitä muut kaverit ainakin tuppas vielä 5 vuotta sitten harrastamaan).
Kasvatan myös koiria harrastuksena. Kennelnimi löytyy ja pentueita syntyy 1-2 vuodessa.

Pitää nyt vielä mainita, että täältä löytyy lukihäiriö, eli suattaapi olla typoja, vaikka niitä yritänkin välttää.

Eipä tähän enempää keksi. Toivottavasti nyt oikeasti tulee kirjoiteltua tänne foorumille. Tuppaa aika usein mennä sinne lurkkauksen puolelle.
Yamiska
 
Viestit: 11
Liittynyt: 16.02.2011 10:17
Paikkakunta: Vantaa

Re: Esittelyketju

ViestiKirjoittaja NekoHennuli » 22.03.2011 22:24

Kappas kehveli, täällä oli tällainenkin!

Nimeni on Henna, ja ikäni tulee olemaan ensi syyskuussa 23, ja horoskoopiltani olen vaaka.
Luonteeni on yksi suuri mysteeri, ainakin psykiatriani lainatakseni. Yleensä olen suht iloinen, lapsekas ja energinen, mutta toisinaan täysi vastakohta, kiitos masennukseni.
Ulkonäkööni kuuluu pitkät punaiset hiukset, pyöreät kasvot, ja eriparisilmät; toinen sininen, toinen puoliksi sininen, puoliksi ruskea. Pukeutumistyylini kostuu mustasta, vaihtelevasti naisellisesti tai miehisesti.
Perheeseeni kuuluu aviomieheni ja kaksi karvaista lastamme, maatiaiskissat Lilith "Lilli" ja Kaneli.
Pikainen tausta:
Synnyin Keski-Pohjanmaalla ja elin siellä 18 vuotta. Lukiosta valmistuttuani muutin pois Keski-Pohjanmaalta Rovaniemelle, koska halusin jättää teinivuosien koulukiusaksen traumat taakseni. Rovaniemellä menin naimisiin, ja yritin opiskelua, mutta masennus ja traumat estivät sen. Kolmisen vuotta olin paikallani tekemättä mitään, kunnes tutustuin uusiin ihmisiin Team Fortress 2-pelin kautta, ja heidän onnistui hankkia minulle ja miehelleni työpaikka Ruotsin puolelta Ljusdalissa. Täällä sitä ollaan oltu jo melkein kahdeksan kuukautta ja elämä hymyilee, ainakin silloin, kun masennus ei pyri päälle.

Pidän kamalasti eläimistä, musiikista, sarjakuvista, elokuvista, TV-sarjoista ja luonnollisesti videopeleistä.
Harrastuksiini kuuluu piirtäminen, laulaminen, elokuvat, videopelit ja internet.
Meow!
Avatar
NekoHennuli
 
Viestit: 283
Liittynyt: 22.03.2011 19:55
Paikkakunta: Ljusdal

Re: Esittelyketju

ViestiKirjoittaja Faith » 23.03.2011 15:19

Löytyihän tällainen topa etsimisen jälkeen, yay ♥

Eli moiks kaikille, olen 90-syntynyt pokéfani ja kotoisin Espoosta. Olen iloinen, ulospäinsuuntautunut ja avoin, toisinaan ehkä hieman liiankin hyper tapaus, vaikka aluksi saatankin vaikuttaa
ujolta olennolta. Olen tummatukkainen ja siniharmaasilmäinen, pituutta hieman yli 160cm. Hankin mielelläni uusia tuttavuuksia muista harrastajista joten jos jollakulla jo esittely nappaa niin
saa vapaasti ottaa yhteyttä ysärillä, en pure ^3^

Pokémoneista sen verran, että olen lähinnä kiinnostunut animesta ja videopeleistä. Joskus pienenä ala-asteikäisenä minua kiinnostivat myös kortit, joita lähinnä keräsin, mutten koskaan
pelannut niillä, hermot eivät riittäneet pelaamisen opetteluun u __ u; animea olen seurannut satunnaisesti ja itseltäni boksilla löytyy Master Questia, joka ei tosin kuulu suosikkeihini. Suosikkikausiani
ovat Johto Journeys, Johto League Champions ja tietenkin legendaarinen ensimmäinen kausi ♥ Sittemmin myös Advanced Battle on ruennut kiinnostamaan ja tällä hetkellä säästänkin rahaa kyseisen kauden dvd:siin. Suosikkihahmojani ovat Ash, Volkner ja Drew ♥ pienempänä olin ihastunut Brockiin, mutta asiasta ei sen enempää... suosikkipokémonejen listaamiseen menisi ikuisuus, enkä osaa nimetä yhtä ylitse muiden, mutta vahva suosikki on Absol~ Itselläni on peleistä vain SoulSilver ja Platinum, mutta White on säästön kohteena ja vanhempia pelejä olen myös pelannut.

Pokémonien lisäksi harrastan piirtämistä, ficcien kirjoittamista, kirjoittamista yleensä, itsetutkiskelua ja ihmettelyä, valokuvausta, ratsastusta ja laulamista. Muita suosikkipelejä minulla ovat muunmuassa Final Fantasy XIII ja Final Fantasy VII - Crisis Core, sekä Kingdom Hearts sarjan pelit, joita fanitan rankasti, olen myös pelin ohjaajan ja hahmosuunnittelijan, Tetsuya Nomuran vannoutunut fani. Olen myös viimeaikoina innostunut Professori Layton sarjan peleistä, itseltäni löytyvät Pandora's Box ja The Lost Future. Rakastan myös omien hahmojen suunnittelua ja minulla onkin niitä aikamoinen liuta kasassa eri fandomeihin ja muutamaan orginaalitarinaan.

Se minusta, hauska tutustua ja hei kaikille ♥
Löydä Faith!
Twitter | Blogger | deviantART | tumblr

"Embrace your dreams. If you want to be a hero, you need to have dreams. And honour." -Angeal Hewley
"Nyt ei auta kuin pitää hymy huulilla ja puuteri poskilla!" -Harley

avatarista kiitos Herolle ♥
Avatar
Faith
 
Viestit: 382
Liittynyt: 23.03.2011 14:33
Paikkakunta: Espoo

Re: Esittelyketju

ViestiKirjoittaja pokefan229 » 30.03.2011 22:08

Voisin minäkin esittäytyä tänne, kun satuin löytämään
Eli olen 14 vuotias(huhtikussa 15) poika.

Pokemoniin tutustuin noin 4 vuotiaana muistaakseni jossain jonkun emulaattorin kautta (en siis itse omistanut mitään laitonta)
ja/tai animen kautta kun alkoi suomessa. Pokémon peläjä on aika moinen läjä mutta en nyt jaksa luetella niitä tähän, yritän saada täydellisen pokemon peli kokoelman kerättyä :p

Vanhalle foorumille eksyn nintendon sivun kautta pokemon.fi sivulle ja sieltä foorumille jokunen vuosi sitten.

Harrastuksiini kuuluu pokemon (tietysti :p), piirtäminen, pelaaminen, koneella olminen... varsinaista kotoa poistumi/maksullista harrastusta minulla ei ole.

Netistä minut löytää nimi merkeillä
pokefan(229) ja/tai auramaster.
Mutta nyt en keksi enempää kerrottavaa

Edit:[Tämä informaatio on vanhentunut, mutta en jaksa päivittää sitä]
Viimeksi muokannut pokefan229 päivämäärä 21.09.2012 14:21, muokattu yhteensä 2 kertaa
@Youtube: Arara
Avatar
pokefan229
 
Viestit: 156
Liittynyt: 01.11.2010 19:21
Paikkakunta: Alavus
(: a.k.a Arara :)

Re: Esittelyketju

ViestiKirjoittaja Shiny Entei » 31.03.2011 19:47

Esitellääs nyt itsensä:
Olen nyt tälläinen 13-vuotias poika, ja käyn 7. luokkaa. Keskiarvot yleensä sitä 8.9 luokkaa, ei mitään sen ihmeellisempää. Lempiaineitani ovat englanti, matikka ja ruotsi, kun taas inhoan käsitöitä ja liikuntaa (Olen hiukkasen laiska :P ). Englannista sen verran, että puhun englantia lähes enemmän kuin suomea.

Pituutta minulla on sen 158cm ja painoa sen 50kg. Minkään laisessa urheilussa en menesty hyvin, ja olen luokkani hitain juoksija. Harrastuksiani ovat Pokémon (Yllätys yllätys), lukeminen (harvoin) ja ruuanlaitto. Olen hiukan perso makealle, ja sen näkee minusta.

Pidän muiden neuvomisesta ja auttamisesta, mutta usein saan muut vain hermostumaan. Olen koulukiusattu, mutta en anna sen häiritä itseäni. Juuri kukaan koulussani ei tiedä Pokémon-harrastuksestani, enkä viitsi kertoa muille, sillä eivät he muuta tekisi kuin nauraisi minulle päin naamaa. Heidän mielestään Pokémon on vain pikkulasten puuhaa, ei muuta.

Palataas esittelyyn. En juuri käy missään netissä, usein vain katson Pokémon-uutiset Serebiistä ja jos mistäkin, ja sitten tarkistan foorumin viestien varalta, ja sitten usein pistän Youtube-videon latautumaan. Youtubessa minut tunnetaan nimellä MultiWhite97.
White Friend Code: Alex: 0948 1614 7186.
3DS Friend Code: Alex: 1950-8795-1614
Avatar
Shiny Entei
 
Viestit: 821
Liittynyt: 01.11.2010 16:41
Paikkakunta: Crown City
(: Tähänkö sitä pitäisi jotain tekstiä pistää? :)

Re: Esittelyketju

ViestiKirjoittaja Jenny » 01.04.2011 12:26

Ehkä minunkin pitää tänne jotain rustailla kun kerta foorumeilla jo vähän aikaa roikkunut. :x

Tausta:
Vanhoilla foorumeilla olin äärimmäisen epäaktiivinen. Samalla nickillä löydyin sieltäkin ja minut näki lähinnä Wi-Fi alueella tai siellä anime-osastolla. Pokémonia olen pelannut siitä lähtien kun se rantautui Suomeen. Netissä yleensä pyörin enemmän nimimerkeillä Zelenia tai Zelen. Jenny ei ole oikea nimeni, ei lähelläkään sitä. Se oli Rubyssa yleensä käyttämäni nimimerkki.

Yleisesti:
Vuosikerta on '91 ja asuinpaikkana Esbå. Sukupuoli on nainen ja pituutta huimat 155cm. Valmistuin keväällä 2010 ylioppilaaksi ja nyt olen hakemassa opiskelemaan kognitiotiedettä yliopistoon tai sairaanhoitoa/terveydenhoitajaksi AMK-puolelle. Olen avoin, suorasanainen, semi-sosiaalinen ja hieman laiska tapaus.

Vihaan aikatauluja ja maustekurkkuviipaleita hampurilaisen välissä. Meikkaan jos menen ulos, mutta en pukeudu erityisen tyylitietoisesti. Asun vielä kotona, mutta tarkoituksena olisi muuttaa poikaystävän kanssa yhteen kesällä. Tiedän vähän kaikesta, mutta en paljoa mistään.

Harrastan tanssipelaamista, kirjoittamista ja vähän videopelejä. Kesällä polkupyöräilen paljon.
Wi-Fi Waihtolani/RNG-kokoelmani
RNG Abuse -opas B/W peleihin (suomeksi!)
<Pkmngeek> *sigh* I wish I was born in Japan sometimes. Everyone wishes that too right?
<Zelen> no I don't, I'd hate to live in society with so much pressure
<Voodoo> Well then I bet you're not an Ubers player : p
Avatar
Jenny
 
Viestit: 309
Liittynyt: 14.12.2010 12:59

Re: Esittelyketju

ViestiKirjoittaja Rauno Repomies » 01.04.2011 22:50

Kai mäkin voisin jotakin jännää kirjoittaa itsestäni, vaikka tuskin se ketään kiinnostaakaan.

Olen yläasteella oleva poika, joka harrastaa yleisurheilua (neljäs vuosi menossa) kilpatasolla. Oman ikäisissä Suomen top-15 ja piirinmestari, tänä vuonna tavoitteena SM-kisoissa menestys. Lajeina on pikajuoksu, pituushyppy ja keihäänheitto.

Pokémonista en ole vähään aikaan piitannut yhtään, mutta tulin foorumille veljeni lauttaa. Pienenä katsoin kaikki pokémon jaksot, koska pokémon oli silloin parhaimmillaan. Peleistä rupesin pitämään, kun serkuillani oli FireRed ja LeafGrean. Ensimmäinen pelini oli FireRed. Jonka kautta Charizardista tuli suosikki pokémonini, mutta ei pokémonista enempää.

TV:ta en ennätä harrastukseni takia paljoa katsomaan, mutta jokainen Pasila jakso katsotaan sekä muutamia muita sarjoja.
Ree-ree-REEPOMIES ♪♫ Kaikkien naikkosten hillitön rakastaja ♫♫ Ree-ree-REEPOMIES ♪♪♫ Kaikissa paikoissa on aina ajoissa ♫♪ ja sisiliskot näytti ♪ huhatatatataa! ♪♫♫♪♫

Liity Repomiehen Ralli-talliin täällä: PowerPlay Manager
Avatar
Rauno Repomies
 
Viestit: 15
Liittynyt: 01.04.2011 20:49

EdellinenSeuraava

Paluu Muu Keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 48 vierailijaa

cron