Ärsyttävin tapaus pokemon peleissänne?

Yleistä keskustelua Pokémon-videopeleistä, sekä Pokemon peleistä jotka eivät kuulu pääsarjan peleihin.

Valvoja: pikanoob

Alueen säännöt
• Keskustelu Pokémon-pelien romhackeistä ja emulaatiosta on sallittua vain tällä alueella.
• Ei linkkejä pelien ROM-tiedostoihin, ei edes valmiiksi pätsättyihin (pre-patched) ROM-tiedostoihin.
• Romhackien (IPS- ja XDELTA-tiedostot) latauslinkit ovat sallittuja, mutta ne eivät saa viedä sivuille, joilta voi ladata ROM-tiedostoja.
• Emulaattorien latauslinkit ovat sallittuja, mutta ne eivät saa viedä sivuille, joilta voi ladata ROM-tiedostoja.
• Romhackien teossa ja käyttöönotossa käytettävien työkalujen latauslinkit ovat sallittuja, mutta ne eivät saa viedä sivuille, joilta voi ladata ROM-tiedostoja.
• Suosittelemme käyttämään latauslinkkejä, jotka vievät suoraan lataukseen.

Re: Ärsyttävin tapaus pokemon peleissänne?

ViestiKirjoittaja Pokemon Diamond » 13.03.2011 10:15

Tämä ei ole mitenkään ärsyttävä tapaus....mutta olkoon.
Pokemon Emerald-pelissä kehitin Seandraa Kindraksi....Luulin että se kehittyy
levellien saamisella, mutta se oli sittenkin vaihtamisella :D Seadrasta tuli 87 lvl !
Ilman Riskejä Ei Voita!
Pokemon Diamond

ViestiKirjoittaja Shiny Entei » 22.03.2011 18:00

Ärsyttävin asia ikinä: Justified. Tuli juuri vastaan joku random tyyppi Wi-Fissä, ja kentälle hän lähetti Weavilen ja Terrakionin. Hän Fake Outtaa minut, ja sitten: The foe's Weavile used Beat Up! Hän iski omaan Terrakioniinsa kuusi kertaa, ja aiheutti välittömästi +6 omalle Terrakionilleen! Arvatkaa mitä kävi! Hän sweeppasi minut täydellisesti! Arghh!!
White Friend Code: Alex: 0948 1614 7186.
3DS Friend Code: Alex: 1950-8795-1614
Shiny Entei

(: Tähänkö sitä pitäisi jotain tekstiä pistää? :)

ViestiKirjoittaja Pikachu123 » 22.03.2011 18:20

Olin juuri aloittanut Platinumin, niin vastaan tuli shiny bidoof, mutta en ollut vielä saanut pokepalloja. Piti siinä vaan hakata se bidoof nappaamatta sitä.
Sen takia pelaan nykyään aina pelit ensin siihen vaiheeseen, että saan pallot, ennen kuin alan kehittämään startteria niissä ruohoissa.
Pikachu123

ViestiKirjoittaja PokéGamer » 22.03.2011 19:17

Pokémon SoulSilverin GTS:stä bongasin hauskannäköisen shiny Salamencen.
Se haluttiin vaihtaa Lv.100 Kyogreen... En omistanut Lv.100 Kyogrea (oli about 60). Katsoin olisiko helppoja vaihtoja. Löysin hemmon joka halusi vaihtaa Lv.100 Kyogrensä any Latiokseen. Omistin Latioksen ja ajattelin, että "jess, saan shiny Salamencen!"
No, eka vaihto meni muitta mutkitta - sain Kyogren. Kun hain Salamencen hausta uudelleen (muistin Lv:n ja sukupuolen, oli mahdollista näkyä kaikki seitsemän vaihtoetoa, nyt näkyi vain viisi. Shiny Salamence oli jo vaihdettu/otettu pois GTS:stä...
*Rage quit* *boom*
Pokémon White
Name: Black
Friend Code: 4169 3909 0534
___________________________________________________________________________________
Avatarit: Shiny Druddigon, Zekrom,
Bulbasaur
___________________________________________________________________________________
Masuda Methodilla) breedattuja:
Munna - 1012 (Shiny)
PokéGamer

ViestiKirjoittaja NekoHennuli » 22.03.2011 20:17

Tuossa eilen illallahan tuo tapahtui.

Ostin tosiaan NDS:ni vasta pari viikkoa sitten, kun budjetti sen lopultakin salli, ja siinä samassa Pokémon Soul Silverin, ajatuksena, notta enää ei tarvitse tapella emulatorien ja huonosti toimivien ROMien kanssa, ja saan lopultakin tradettaa Pokémoneja ihmisten kanssa!

Eihän se perhanan Wi-Fi sitten tahtonutkaan pelittää, kun sitä ruvettiin testailemaan.. Vielä kun itse on niin käsi tietokoneitten ja niihin liittyvien asioiden kanssa, niin meinasi siinä sitten parvekkeelta lentää yksi jos toinenkin sähkölaite.
Meow!
NekoHennuli

ViestiKirjoittaja Doragon » 10.04.2011 13:40

Tänään sattui hyvin ärsyttävä sekä outo glitch Pokémon Whitessani:

Ottelin Biancaa vastaan Juniperin labrassa. Koulutin Gurdurriani, ja Chandeluren kohdalla heitin sen huvikseni otteluun vaikka voimaero oli kymmenisen leveliä. Chandelure käytti Shadow Ballia ja jätti Gurdurrilleni yhden HP:n, mutta peli väitti sen pyörtyneen. Peli pyysi minua vaihtamaan Pokémoniani (niin kuin pyörtyessä aina tapahtuu), mutta kun valitsin Krookodileni, se ei vaihtanut vaan näytti että Gurdurrini oli yhä ottelussa yhdellä HP:llä. Gurdurrin spriteä ei näkynyt, vain nimi ja HP-palkki. Yritin vaihtaa Pokémonia, mutta se ei onnistunut. Yritin hyökätä Gurdurrilla, mutta se ei tehnyt mitään ja Chandeluren iskut epäonnistuivat. Esineitäkään ei voinut käyttää. Ainoa tapa päästä tuosta jumituksesta oli oli sammuttaa DS, ja siinä meni yli kymmenen levelin koulutus hukkaan.

Todella omituista ja ärsyttävää.
Ääripositiivi Pokémonfriikki höpöttämässä kuinka tämä rakastaa kaikkea.
Doragon

(: Minne kiire

ViestiKirjoittaja Pikachu123 » 10.04.2011 14:09

Doragon kirjoitti:Tänään sattui hyvin ärsyttävä sekä outo glitch Pokémon Whitessani:

Ottelin Biancaa vastaan Juniperin labrassa. Koulutin Gurdurriani, ja Chandeluren kohdalla heitin sen huvikseni otteluun vaikka voimaero oli kymmenisen leveliä. Chandelure käytti Shadow Ballia ja jätti Gurdurrilleni yhden HP:n, mutta peli väitti sen pyörtyneen. Peli pyysi minua vaihtamaan Pokémoniani (niin kuin pyörtyessä aina tapahtuu), mutta kun valitsin Krookodileni, se ei vaihtanut vaan näytti että Gurdurrini oli yhä ottelussa yhdellä HP:llä. Gurdurrin spriteä ei näkynyt, vain nimi ja HP-palkki. Yritin vaihtaa Pokémonia, mutta se ei onnistunut. Yritin hyökätä Gurdurrilla, mutta se ei tehnyt mitään ja Chandeluren iskut epäonnistuivat. Esineitäkään ei voinut käyttää. Ainoa tapa päästä tuosta jumituksesta oli oli sammuttaa DS, ja siinä meni yli kymmenen levelin koulutus hukkaan.

Todella omituista ja ärsyttävää.

Mulle on käynyt samantyyppinen bugi monta kertaa, triple ja double batleissa tosin.
Nimittäin aina jos minulta tai kaveriltani (näitä nimittäin kaverin kanssa pelaan) kuolee kaksi popea samalla vuorolla, niin kun yrittää sitten valita mitkä popet laittaisi kentälle, niin valittuaan ekan popen, toisen kohdalla peli väittää sen jo olevan kentällä. Suht ärsyttävää, kun ainut keino on tosiaan sammutta DS ja aloittaa ottelu alusta.
Pikachu123

ViestiKirjoittaja LAV-Kitsune- » 10.04.2011 14:28

Ihan lyhyesti vain: Battle subway.

Jos peli jokaisen matsin jälkeen säätää omaa tiimiiään paremmaksi counteriksi omaasi vastaan niin se ei ole enää haastavaa vaan ärsyttävää. Siihen kun laskee kaikki crit, flinch, paralyze, confu, freeze ja vastaavat putket mitä tietokone vähän väliä saa niin ei ole hauskaa enää kenelläkään. Paras suoritus oli 48, kunnes vastaan tuli tiimi pelkistä OHKO pokemoneista joista pahimmalla oli 2 instant kill hyökkäystä, rest ja sleep talkkina vielä lisää OHKOA. Oli varsin rasittavaa katsoa kun niitä ei vain saanut tapettua kun ne osuus melkein kokoajan noilla ja wipeää tiimin. Noh, nyt sentään on läpi sekin rasittava roska...
LAV-Kitsune-

ViestiKirjoittaja Doragon » 10.04.2011 14:48

Pikachu123 kirjoitti:Mulle on käynyt samantyyppinen bugi monta kertaa, triple ja double batleissa tosin.
Nimittäin aina jos minulta tai kaveriltani (näitä nimittäin kaverin kanssa pelaan) kuolee kaksi popea samalla vuorolla, niin kun yrittää sitten valita mitkä popet laittaisi kentälle, niin valittuaan ekan popen, toisen kohdalla peli väittää sen jo olevan kentällä. Suht ärsyttävää, kun ainut keino on tosiaan sammutta DS ja aloittaa ottelu alusta.

Tuo mainitsemasi ongelma on tullut meikällekin ja voin sanoa ettei kyse ole samasta: olen onnistunut jotenkin ratkaisemaan tuon double-battle ongelman kun sellainen tuli vastaan kerran. En vain muista, miten.
Ääripositiivi Pokémonfriikki höpöttämässä kuinka tämä rakastaa kaikkea.
Doragon

(: Minne kiire

ViestiKirjoittaja Jontukka » 10.04.2011 14:59

(Mulle on käynyt samantyyppinen bugi monta kertaa, triple ja double batleissa tosin.
Nimittäin aina jos minulta tai kaveriltani (näitä nimittäin kaverin kanssa pelaan) kuolee kaksi popea samalla vuorolla, niin kun yrittää sitten valita mitkä popet laittaisi kentälle, niin valittuaan ekan popen, toisen kohdalla peli väittää sen jo olevan kentällä. Suht ärsyttävää, kun ainut keino on tosiaan sammutta DS ja aloittaa ottelu alusta.)

Tietääkseni tuo ei ole bugi, sillä minulle käy noin aina ja se on helposti korjattavissa.

EDIT: Tai ei voi sanoa että aina käy noin, pari kertaa. : )
"With great power comes great responsibility" - Uncle Ben (spiderman)

Image
Friend code: 5370-1499-8457
Jontukka

(: Somebody stop ME!

ViestiKirjoittaja metapad » 10.04.2011 15:46

pITÄÄ TEHDÄ SILLÄ LAILLA ETTÄ valitsee pokemonin jomka haluaa kentälle ja sitten sen paikan mihin se menee. esimerkki:
KENTÄLLÄ ON JOLTIKI JA chandelure, kummatkin tapetaan.
sitten tulee se valikko ja ekana valitset pokemonit jotka haluat kentälle ja sen jälkeen painat kuolleiden pokemonien painiketta, niin helppoa se on.
metapad rulettaa! se on parempi kuin zapdos!
Spoiler:
they see me trollin' they hatin'
white fc:3654 0167 3799
metapad

ViestiKirjoittaja SnappiX » 10.04.2011 16:14

^Wuut? Yritä nyt tosta saada selvää.
[22:29] <+keksik> snii snaa snappii
[22:29] <+keksik> snappi snappi sanp
SnappiX

(: Derpping :)

ViestiKirjoittaja greengirl » 21.04.2011 22:19

Tämä ei ärsyttänyt kun tämä tapahtui, mutta nyt se potuttaa. Eli pelasin FR:ä ja olin menossa Zapdosia vastaan, tallensin kylläkin, mutta silti pökerytin Zapdosin ja jonkin ajan kuluttua vastaani tuli Electabuzz ja käytin Master balloni siihen ja tallensin vielä lopuksi. Sellanen herkkupala tällä kertaa, laitan lisää kun tulee vastaavanlaisia.
Jos saisin postissa sateen, heittäisin sisällön taivaaseen.

Kuva
greengirl

(: Nurkassa nökötävä lötkö

ViestiKirjoittaja Jenny » 22.04.2011 13:50

Randomissa Wi-Fi matsissa jonkun älypään Cloyster outspeedasi max speed Gengarin. Cloysterilla ei ollut Quick Clawia ja se oli juuri tullut kentälle. Kun Gengar meni se tappoi special wall Zapdosin kahdella tai kolmella Icile Spearilla.

Sitten oli joku toinen Einstein jolla oli shiny DW Espeon (ei ole mahdollista saada shinyksi ilman breedausta ja naaraina noita ei ole jaettu). Eihän siinä vielä mitään, sain sen alas Zapdosilla mikä varmasti yllätti hänet täysin. Sitten kun iski kentälle Flygonin osasin odottaa Stone Edgeä/Rock Slideä ja vaihdoin Haxorukseen. Kun rupesin olemaan voitolla niin kaveri sitten teki ragequitit ja sammutti DS:n kesken matsin. Tällaisia matseja 5-6 kertaa peräkkäin, sitten ei enää jaksanut.

Arvostan näitä haxaajia ja disconnectajia todenteolla. Onneksi tossa ei ole mikkiä tai edes chattia käytössä. Ei nää voi yhtään enempää peli-iloa viedä oman virtuaaliegonsa kustannuksella.

Hoijakkaa.
Wi-Fi Waihtolani/RNG-kokoelmani
RNG Abuse -opas B/W peleihin (suomeksi!)
<Pkmngeek> *sigh* I wish I was born in Japan sometimes. Everyone wishes that too right?
<Zelen> no I don't, I'd hate to live in society with so much pressure
<Voodoo> Well then I bet you're not an Ubers player : p
Jenny

ViestiKirjoittaja KoReaNMaG » 22.04.2011 15:56

Eniten nakertaa nykyään tuo Dream worldiin meneminen tai wi-fiin ylipäätään. Aina saa olla connectaamassa oli 10x että pääsee sisään ja aina ei edes pääse.
äsken koitin mennä taas dream worldii nii en päässy , noh ds lenteli sitten aika hienossa kaaressa ja sen kuori alkoi halkoilla lisää...
:B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B
KoReaNMaG

ViestiKirjoittaja Garchomp » 26.04.2011 19:06

Kun ensimmäisen kerran vedin pearlin (siis ensimmäinen pelini) tapasin KAKSI (!!) shinyä. Zubatin ja Gravelerin. Silloin luulin niitä vain erilaisiksi tai jotain ja tapoin ne. Seuraavalla viikolla luin superharvinaisista shiny-pokemoneista jotka ovat eri värisiä. En ole sen jälkeen tavannut yhtään shinyä. Arvatkaa ärsyttääkö :@
Garchomp

ViestiKirjoittaja Hornado » 08.05.2011 20:59

No minä aloitin pelaamaan Diamondia toista kertaa, kunnes Starlyt hyökkäsivät minun, ja Barryn kimppuun. Siinä kohtaa piti valita salkusta joku pokemoni. Otin Turtwigin, ja kun taistelu Starlyä vastaan alkoi, BLING se oli shiny. Meinasin vaistomaisesti ottaa pokepallon laukusta, kunnes tajusin, että tuossa vaiheessa peliä, ei oltu vielä jaettu pallon palloa! :D Katkerinta oli se, että mun piti vaan nöyrästi tacklailla mun ihuna shining Starly kuoliaaksi... XD
"A tank? A tank is something you keep fish in. This is a TANK."
Hornado

ViestiKirjoittaja Zhaituki » 08.05.2011 21:59

Hornado kirjoitti:No minä aloitin pelaamaan Diamondia toista kertaa, kunnes Starlyt hyökkäsivät minun, ja Barryn kimppuun. Siinä kohtaa piti valita salkusta joku pokemoni. Otin Turtwigin, ja kun taistelu Starlyä vastaan alkoi, BLING se oli shiny. Meinasin vaistomaisesti ottaa pokepallon laukusta, kunnes tajusin, että tuossa vaiheessa peliä, ei oltu vielä jaettu pallon palloa! Katkerinta oli se, että mun piti vaan nöyrästi tacklailla mun ihuna shining Starly kuoliaaksi... XD

Jotka voi helposti chainittaa pokeradarilla myöhemmin *lala*
Sinätuuba kanavani. Löytynee remixejä, randomizer nuzlocke seikkailua ja jotain muuta randomia.
Image
Italia VGC Nationals 2015 - 47. sija, 431 masteria. 6-3 tulos, oli yhden voiton päässä top-cutista.
Ensimmäisen suomen VGC premier challengen voittaja. Tiimi signaturessa.
Zhaituki

(: >'.')> Poyo! <('.'<)

ViestiKirjoittaja Pikachu123 » 08.05.2011 22:14

Zhaituki kirjoitti:
Hornado kirjoitti:No minä aloitin pelaamaan Diamondia toista kertaa, kunnes Starlyt hyökkäsivät minun, ja Barryn kimppuun. Siinä kohtaa piti valita salkusta joku pokemoni. Otin Turtwigin, ja kun taistelu Starlyä vastaan alkoi, BLING se oli shiny. Meinasin vaistomaisesti ottaa pokepallon laukusta, kunnes tajusin, että tuossa vaiheessa peliä, ei oltu vielä jaettu pallon palloa! Katkerinta oli se, että mun piti vaan nöyrästi tacklailla mun ihuna shining Starly kuoliaaksi... XD

Jotka voi helposti chainittaa pokeradarilla myöhemmin

En nyt helposta sanois, chainaaminen on ainakin mulle ollut todella hankalaa, ennätyskin joku 25 bidoofia. :P

Ja mullekin kävi niin, että platissa niistä alkuruohoista tuli shiny Bidoof, mutten ollut vielä saanut pokepalloja. *boom*
Pikachu123

ViestiKirjoittaja Hornado » 12.05.2011 15:53

Pikachu123 kirjoitti:
Zhaituki kirjoitti:

Jotka voi helposti chainittaa pokeradarilla myöhemmin

En nyt helposta sanois, chainaaminen on ainakin mulle ollut todella hankalaa, ennätyskin joku 25 bidoofia.

Ja mullekin kävi niin, että platissa niistä alkuruohoista tuli shiny Bidoof, mutten ollut vielä saanut pokepalloja.

No rupeeppa sit vielä chainaamaan... Ei oo sen arvosta. Mut se olis kelvannu, jos sen olis siitä matkan varrelta saattanu siepata vaan abaut toiseen palloon, ja jatkaa matkaa.
"A tank? A tank is something you keep fish in. This is a TANK."
Hornado

EdellinenSeuraava

Paluu Muut Pokémon-pelit