Pokemon Emerald-pelissä kehitin Seandraa Kindraksi....Luulin että se kehittyy
levellien saamisella, mutta se oli sittenkin vaihtamisella
Seadrasta tuli 87 lvl !Valvoja: pikanoob
Seadrasta tuli 87 lvl !
Doragon kirjoitti:Tänään sattui hyvin ärsyttävä sekä outo glitch Pokémon Whitessani:
Ottelin Biancaa vastaan Juniperin labrassa. Koulutin Gurdurriani, ja Chandeluren kohdalla heitin sen huvikseni otteluun vaikka voimaero oli kymmenisen leveliä. Chandelure käytti Shadow Ballia ja jätti Gurdurrilleni yhden HP:n, mutta peli väitti sen pyörtyneen. Peli pyysi minua vaihtamaan Pokémoniani (niin kuin pyörtyessä aina tapahtuu), mutta kun valitsin Krookodileni, se ei vaihtanut vaan näytti että Gurdurrini oli yhä ottelussa yhdellä HP:llä. Gurdurrin spriteä ei näkynyt, vain nimi ja HP-palkki. Yritin vaihtaa Pokémonia, mutta se ei onnistunut. Yritin hyökätä Gurdurrilla, mutta se ei tehnyt mitään ja Chandeluren iskut epäonnistuivat. Esineitäkään ei voinut käyttää. Ainoa tapa päästä tuosta jumituksesta oli oli sammuttaa DS, ja siinä meni yli kymmenen levelin koulutus hukkaan.
Todella omituista ja ärsyttävää.
Pikachu123 kirjoitti:Mulle on käynyt samantyyppinen bugi monta kertaa, triple ja double batleissa tosin.
Nimittäin aina jos minulta tai kaveriltani (näitä nimittäin kaverin kanssa pelaan) kuolee kaksi popea samalla vuorolla, niin kun yrittää sitten valita mitkä popet laittaisi kentälle, niin valittuaan ekan popen, toisen kohdalla peli väittää sen jo olevan kentällä. Suht ärsyttävää, kun ainut keino on tosiaan sammutta DS ja aloittaa ottelu alusta.

Katkerinta oli se, että mun piti vaan nöyrästi tacklailla mun ihuna shining Starly kuoliaaksi... XDHornado kirjoitti:No minä aloitin pelaamaan Diamondia toista kertaa, kunnes Starlyt hyökkäsivät minun, ja Barryn kimppuun. Siinä kohtaa piti valita salkusta joku pokemoni. Otin Turtwigin, ja kun taistelu Starlyä vastaan alkoi, BLING se oli shiny. Meinasin vaistomaisesti ottaa pokepallon laukusta, kunnes tajusin, että tuossa vaiheessa peliä, ei oltu vielä jaettu pallon palloa! Katkerinta oli se, että mun piti vaan nöyrästi tacklailla mun ihuna shining Starly kuoliaaksi... XD

Zhaituki kirjoitti:Hornado kirjoitti:No minä aloitin pelaamaan Diamondia toista kertaa, kunnes Starlyt hyökkäsivät minun, ja Barryn kimppuun. Siinä kohtaa piti valita salkusta joku pokemoni. Otin Turtwigin, ja kun taistelu Starlyä vastaan alkoi, BLING se oli shiny. Meinasin vaistomaisesti ottaa pokepallon laukusta, kunnes tajusin, että tuossa vaiheessa peliä, ei oltu vielä jaettu pallon palloa! Katkerinta oli se, että mun piti vaan nöyrästi tacklailla mun ihuna shining Starly kuoliaaksi... XD
Jotka voi helposti chainittaa pokeradarilla myöhemmin

Pikachu123 kirjoitti:Zhaituki kirjoitti:Hornado kirjoitti:No minä aloitin pelaamaan Diamondia toista kertaa, kunnes Starlyt hyökkäsivät minun, ja Barryn kimppuun. Siinä kohtaa piti valita salkusta joku pokemoni. Otin Turtwigin, ja kun taistelu Starlyä vastaan alkoi, BLING se oli shiny. Meinasin vaistomaisesti ottaa pokepallon laukusta, kunnes tajusin, että tuossa vaiheessa peliä, ei oltu vielä jaettu pallon palloa! Katkerinta oli se, että mun piti vaan nöyrästi tacklailla mun ihuna shining Starly kuoliaaksi... XD
Jotka voi helposti chainittaa pokeradarilla myöhemmin
En nyt helposta sanois, chainaaminen on ainakin mulle ollut todella hankalaa, ennätyskin joku 25 bidoofia.
Ja mullekin kävi niin, että platissa niistä alkuruohoista tuli shiny Bidoof, mutten ollut vielä saanut pokepalloja.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa