Valvoja: pikanoob

Niin ja nauhotin sen pelin mutta kun seuraavan kerran pelasin se alko alusta! 
. Arvatkaa kuinka v*****i (joo kiroilu säännöissä kiellettyä mutta siks tein sensuroituna) kun joku vitsin Imprison tuli Confusionin tilalle ja Woobat /Swoobat oppii Psychicin vasta tasolla 36.Pikapika kirjoitti:Tässä läpipeluussa kävi niin kun heitin Woobatin day carelle, niin se menetti Confusionin Imprisoniin . Arvatkaa kuinka v*****i (joo kiroilu säännöissä kiellettyä mutta siks tein sensuroituna) kun joku vitsin Imprison tuli Confusionin tilalle ja Woobat /Swoobat oppii Psychicin vasta tasolla 36.

grrr.
Ei sitten tiedä oliko se aito..
http://p1.foorumi.info/duelmasters/viewtopic.php?t=535Mov kirjoitti:Noh, tähän mennessä ehkä, kun yks tyyppi oli tarjoomassa mulle Shiny Rayquazaa GTS:sä, niin sitten yhteys katkesi Ei sitten tiedä oliko se aito..

Tai se kun juuri on saamassa shiny entein hyvällä pallolla ja se pallo on heilunu 3 kertaa ja siihen tulee teksti: the wild pokémon escaped. Tai se kun on juuri ok-tilanteessa elite foureja vastaan ja muutama pokémon häviää ja yllätysyllätys: revivet on LOPPU!
Tai se kun hyper potionit on loppu. Tai olet luolassa jossa tarvitsee flashin... Tai pokémon breederit "bugaa" ja ne haluaa taistella aina uudestaan...
Kirjotin tän kaiken BTW kännykällä jossa on näppäimet, siis ei kosketusnäyttö...
<---kuvaavat ilmettäni juuri nyt... Ihme et puhelin ei feilannu, koska yleensä pitkillä viesteillä se sammuu... ?! 

Zunami kirjoitti:Muistan joskus yhdeksän vanhana tenavana pelanneeni Rubya kun vastaan tuli shiny-Carvanha inhottavaa jutussa oli se kun pelasin salaa (natsi vanhemmat) ja yleensä kun pelasin salaa niin pidin ds:ää latauksessa.
PeWill kirjoitti:PS: oon saanut heart goldisssa ekalla yrityksellä entein. (poke baalilla!!) ja sillä oli vielä täydet hp:eet U.S.K.O.M.A.T.O.N.T.A!!!
mulla on se vieläkin nauhalla

Oshawott kirjoitti:Uuu! Lataa se tänne tai jonnekkin! Mut se riippuu myös pokémonin lv:stä jos se entei on vaikka 45lv. ja sun pokémon on 100lv. Mutta mahtavaa!
(Paitsi Nest Ballia käyttäessä.)pokeboy kirjoitti:KoReaNMaG kirjoitti:minua henkilö kohtaisesti nakertaa se että en ole koskaan ITSE löytänyt shinyä =/. Mutta jokainen IRL Kaveri joka pelaa pokemonia on löytänyt shinyn vaikka mulla on isommat play-timet ja mä seikkailen enemmän pusikoissa =S, this is unfair =/.
Sama homma lähes 400 tuntia tahkottu platia eikä yhtään shinyä?

http://p1.foorumi.info/duelmasters/viewtopic.php?t=535Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa