Ärsyttävin tapaus pokemon peleissänne?

Yleistä keskustelua Pokémon-videopeleistä, sekä Pokemon peleistä jotka eivät kuulu pääsarjan peleihin.

Valvoja: pikanoob

Alueen säännöt
• Keskustelu Pokémon-pelien romhackeistä ja emulaatiosta on sallittua vain tällä alueella.
• Ei linkkejä pelien ROM-tiedostoihin, ei edes valmiiksi pätsättyihin (pre-patched) ROM-tiedostoihin.
• Romhackien (IPS- ja XDELTA-tiedostot) latauslinkit ovat sallittuja, mutta ne eivät saa viedä sivuille, joilta voi ladata ROM-tiedostoja.
• Emulaattorien latauslinkit ovat sallittuja, mutta ne eivät saa viedä sivuille, joilta voi ladata ROM-tiedostoja.
• Romhackien teossa ja käyttöönotossa käytettävien työkalujen latauslinkit ovat sallittuja, mutta ne eivät saa viedä sivuille, joilta voi ladata ROM-tiedostoja.
• Suosittelemme käyttämään latauslinkkejä, jotka vievät suoraan lataukseen.

Re: Ärsyttävin tapaus pokemon peleissänne?

ViestiKirjoittaja Zhaituki » 01.06.2012 17:58

Ja kannattaa muistaa äidin säästöt kun kerta kyseessä on Heart Gold. :)
Sinätuuba kanavani. Löytynee remixejä, randomizer nuzlocke seikkailua ja jotain muuta randomia.
Image
Italia VGC Nationals 2015 - 47. sija, 431 masteria. 6-3 tulos, oli yhden voiton päässä top-cutista.
Ensimmäisen suomen VGC premier challengen voittaja. Tiimi signaturessa.
Zhaituki

(: >'.')> Poyo! <('.'<)

ViestiKirjoittaja Hopsu » 09.06.2012 19:19

No katsokaas kun niin vain kävi! Olin siinä viiden vai oliko se neljän ottelijan putkessa ja olin niillä edellisillä alueilla voittanut kaikki kouluttajat ja olin myynyt tärkeät tavarat ja (siin pelis) äidillä ei ollut säästöä. ._. Niin ja nauhotin sen pelin mutta kun seuraavan kerran pelasin se alko alusta! o_o
Hopsu

ViestiKirjoittaja Pikapika » 10.06.2012 11:49

Tässä läpipeluussa kävi niin kun heitin Woobatin day carelle, niin se menetti Confusionin Imprisoniin :(. Arvatkaa kuinka v*****i (joo kiroilu säännöissä kiellettyä mutta siks tein sensuroituna) kun joku vitsin Imprison tuli Confusionin tilalle ja Woobat /Swoobat oppii Psychicin vasta tasolla 36.
Pikapika

ViestiKirjoittaja Zhaituki » 10.06.2012 16:43

Pikapika kirjoitti:Tässä läpipeluussa kävi niin kun heitin Woobatin day carelle, niin se menetti Confusionin Imprisoniin . Arvatkaa kuinka v*****i (joo kiroilu säännöissä kiellettyä mutta siks tein sensuroituna) kun joku vitsin Imprison tuli Confusionin tilalle ja Woobat /Swoobat oppii Psychicin vasta tasolla 36.

Siirrä se confusion alimmaksi skilliksi? Tai sitten hakkaat audinoja sillä?
Sinätuuba kanavani. Löytynee remixejä, randomizer nuzlocke seikkailua ja jotain muuta randomia.
Image
Italia VGC Nationals 2015 - 47. sija, 431 masteria. 6-3 tulos, oli yhden voiton päässä top-cutista.
Ensimmäisen suomen VGC premier challengen voittaja. Tiimi signaturessa.
Zhaituki

(: >'.')> Poyo! <('.'<)

ViestiKirjoittaja chrono » 08.07.2012 03:13

ärsyttävin tapaus ei ollut varsinaisesti pelissä mutta lainasin serkulle blackia ehdolla että EI resetoi sitä. no hän menee ja resetoi x_x
ja tietenkin olin transferannu kaikista muista peleistä kaikki mahdolliset sinne >_< grrr.
chrono

ViestiKirjoittaja aleksi12 » 06.08.2012 18:17

No tähänastisesti ärsyttävin on ollut se kun tullut joku shiny ja sit ei oo niin alussa peliä ollu viel hyviä pokepalloi millä sen nappaisi niinkuin tuossa kävi White versiossa :P
aleksi12

(: I See You -.-

ViestiKirjoittaja Mov » 06.08.2012 19:34

Noh, tähän mennessä ehkä, kun yks tyyppi oli tarjoomassa mulle Shiny Rayquazaa GTS:sä, niin sitten yhteys katkesi ._. Ei sitten tiedä oliko se aito..
Myyn Duel Masters-kortteja, jos olet kiinnostunut, katso ihmeessä! ;) http://p1.foorumi.info/duelmasters/viewtopic.php?t=535
Mov

(: Black 2:ssa Dexiä täyttämässä. Yli 600 popea nähty!

ViestiKirjoittaja Rapidash » 07.09.2012 20:40

Se kun repelit loppuu luolassa tai vedessä kesken ja Zubatit ja Tentacoolit hyökkää joka askelella. Äärimmäisen hyvin mun mieleen on syöpynyt kans se kuinka Diamondissa Mespritin nappaaminen oli yhtä tuskaa. Plus se kun yrität napata Abraa (teleport) tai Growlithea (roar). -___-'
Rapidash

ViestiKirjoittaja LentäväMuna » 22.09.2012 19:51

Noh, kun kehitin SS:ssä random poksuja niin vastaan tuli joku ihana traineri jolla oli ihana Double Team Furret joka Baton Passasi vielä ihanempaan Pidgeottoon joka on 10 leveliä isompi muihin tiimiläisiin verrattuna, en osu siihen ja sitten hän sweeppaa minut kokonaan. Toinen samanlainen tilanne oli kun pelasin Platin Battle Towerissa, tietenkin tulee vastaan Double Teamin ja Toxicin osaava Vileplume! Herppaderppasin ihan kamalasti.
LentäväMuna

ViestiKirjoittaja -M3- » 03.10.2012 16:44

Mov kirjoitti:Noh, tähän mennessä ehkä, kun yks tyyppi oli tarjoomassa mulle Shiny Rayquazaa GTS:sä, niin sitten yhteys katkesi Ei sitten tiedä oliko se aito..

Voisin veikata et tyyppi oli vaan trollaamas sun kaltaisia ja disconnectas tahallaan.

Ja sit vähän enemmän OT, tapoin joskus RNGtetyn shiny 30/28/27/4/28/0 Groudonin critillä, kun en jaksanut käyttää False Swipeä. Frame oli n. 10 minuutin kohdalla, mutta olin jo useamman päivän yrittänyt tätä napata :/
RNG > Pokémon
-M3-

ViestiKirjoittaja PeWill » 10.10.2012 18:26

Kaikkein ärsyttävin tapaus pokemon peliisä on ollut se kun mulla on ollut shiny rattata, shiny regirock , shiny makuhita ja entei (fire redissä)
ja etin pelii sit joskus kuukauden pääst kaveri tuo pelin ja resetoinut savet...
PS: oon saanut heart goldisssa ekalla yrityksellä entein. (poke baalilla!!) ja sillä oli vielä täydet hp:eet U.S.K.O.M.A.T.O.N.T.A!!!
mulla on se vieläkin nauhalla <3 <3
PeWill

(: en keksi mitään.... väsyttää...

ViestiKirjoittaja Oshawott'97 » 16.10.2012 23:39

Zubatit yms. luolissa kun repelit on loppunu ja sama ärsytys myös vesireiteillä Basculinien kanssa -.-"
Kerran myös se kun olet juuri lyönyt Elite 4:n ja Championin --> jätät DS:n päälle kun menet juomaan ---> DS sammuu ilman tallennusta, fuuuuuuuu
Spoiler:
friend code whitessä on 2323 4160 8571, saa lisätä :)
Oshawott'97

Re: Yleinen Black/White keskustelu

ViestiKirjoittaja Oshawott » 17.10.2012 00:03

Ehkäpä se kun luolassa loppuu repelit, bibarelit ei anna armoo nurmikolla tai olen meren keskellä tentacruel armeijan hyökätessä... :P Tai se kun juuri on saamassa shiny entein hyvällä pallolla ja se pallo on heilunu 3 kertaa ja siihen tulee teksti: the wild pokémon escaped. Tai se kun on juuri ok-tilanteessa elite foureja vastaan ja muutama pokémon häviää ja yllätysyllätys: revivet on LOPPU! ._. Tai se kun hyper potionit on loppu. Tai olet luolassa jossa tarvitsee flashin... Tai pokémon breederit "bugaa" ja ne haluaa taistella aina uudestaan... T_T Kirjotin tän kaiken BTW kännykällä jossa on näppäimet, siis ei kosketusnäyttö... T_T o_o *zzz* x_x *?* <---kuvaavat ilmettäni juuri nyt... Ihme et puhelin ei feilannu, koska yleensä pitkillä viesteillä se sammuu... ?! *?*
It's just me~

Pokémon<3
Oshawott

ViestiKirjoittaja Illusions » 21.10.2012 14:04

Random matchupissa vastustajat, joiden kanssa juuri sopivasti "katkeaa" yhteys heidän hävitessään saavat aina veren kiehumaan. ._.
3DS FC (ORAS & Sun): 2165-6407-2700
2DS FC (Moon): ?

Ei tule tosin enää paljoa pelailtua poksua. Jos mitään. Valehtelin oikeesti oon nolis ja annan elämän valuu viemäristä alas ku pelaan vaa 24/7
Illusions

(: K18

ViestiKirjoittaja Zunami » 29.10.2012 02:14

Muistan joskus yhdeksän vanhana tenavana pelanneeni Rubya kun vastaan tuli shiny-Carvanha inhottavaa jutussa oli se kun pelasin salaa (natsi vanhemmat) ja yleensä kun pelasin salaa niin pidin ds:ää latauksessa. Noh jostain syystä oli sitten ds unohtunut pois latauksesta niin juuri sinä kertana nukahdin, kun aamulla heräsin tajusin mitä oli tapahtunut sitä potutuksen määrää. Noh tilanteesta selvittiin loppujen lopuksi enkä ole pelannut Rubya pitkään aikaan sattuneesta syystä

Ps.(hööve sööme)
Zunami

(: Moi *wave*

Noloja tilanteita...

ViestiKirjoittaja Oshawott » 29.10.2012 08:03

Zunami kirjoitti:Muistan joskus yhdeksän vanhana tenavana pelanneeni Rubya kun vastaan tuli shiny-Carvanha inhottavaa jutussa oli se kun pelasin salaa (natsi vanhemmat) ja yleensä kun pelasin salaa niin pidin ds:ää latauksessa.

Ai kamala. Ja oikein natsivanhemmat...:_D
PeWill kirjoitti:PS: oon saanut heart goldisssa ekalla yrityksellä entein. (poke baalilla!!) ja sillä oli vielä täydet hp:eet U.S.K.O.M.A.T.O.N.T.A!!!
mulla on se vieläkin nauhalla

Uuu! Lataa se tänne tai jonnekkin! Mut se riippuu myös pokémonin lv:stä jos se entei on vaikka 45lv. ja sun pokémon on 100lv. Mutta mahtavaa! :D
It's just me~

Pokémon<3
Oshawott

Re: Noloja tilanteita...

ViestiKirjoittaja Flyffel » 29.10.2012 08:45

Oshawott kirjoitti:Uuu! Lataa se tänne tai jonnekkin! Mut se riippuu myös pokémonin lv:stä jos se entei on vaikka 45lv. ja sun pokémon on 100lv. Mutta mahtavaa!

Pokémonien leveleillä ei ole mitään tekemistä nappaamisen kanssa. ^^ (Paitsi Nest Ballia käyttäessä.)
Flyffel

ViestiKirjoittaja PokéGirl4-ever » 26.12.2012 21:49

Nyyh olin grindannut about 4 tuntia putkeen ja Pokét oli tietty kehittyny:

Axew-Fraxure-Haxorus
Litwick-Lampent-Chandelure
Deino-Zweilous-Hydreigon
Frillish-Jellicent

Ja pari muuta +olin pyydystänyt monta Pokéa

Olin just tallentamassa kun DS:ssän akku loppui... XC
Se siitä sitten.

Tää ei oo varsinaisesti "ärsyttävä" juttu, mutta...

Kun pääsin Blackissä ekan kerran Day Caren luo, ajattelin huvikseni laittaa sinne jonkun ihan randomin Pokén, joten panin 6-tasoisen Purrloinin.
Sinne se sitten jäikin, unohdin sen aivan täysin, ja kun piiiiiiiitkän ajan päästä (yli puolen vuoden jälkeen...) tarvitsin Day Carea seuraavan kerran, ukko siinä Day Caren edessä sanoo: "Purrloinisi voi oikein hyvin!", ja mä oon vaan että hä mikä Purrloin... Se olikin sitten 54-tasoinen... Se on vieläkin kunniapaikalla PC:llä, ja aina välillä nauretaan juttua kavereitten kanssa...XP

Ja btw, Illusions, toi Random Matchup-juttu on NIIN totta...
Tyypit on vaan huonoa häviäjää, ei kannata välittää XP
(...Vaikka oishan se aina saada lisää voittoja tililleen XF)
PokéGirl4-ever

ViestiKirjoittaja CrysArcher » 21.02.2013 11:45

On se hauskaa, kun on platinumin seivillä Rotom lv. 100, Lucario lv. 98, Torterra lv. 96, Giratina lv. 99, Azelf lv. 100 ja Heatran lv. 100, pelitunteja varmaan yli sata ja sitten pikkuveli tulee ja resettaa.... Ei, en ragennut sille.
CrysArcher

(: SHINY POKEMON TRAINER

ViestiKirjoittaja Mov » 21.02.2013 14:16

pokeboy kirjoitti:
KoReaNMaG kirjoitti:minua henkilö kohtaisesti nakertaa se että en ole koskaan ITSE löytänyt shinyä =/. Mutta jokainen IRL Kaveri joka pelaa pokemonia on löytänyt shinyn vaikka mulla on isommat play-timet ja mä seikkailen enemmän pusikoissa =S, this is unfair =/.

Sama homma lähes 400 tuntia tahkottu platia eikä yhtään shinyä?

Hakkasin pienempänä 800 tuntia platia, eikä löytyny mitään :(
Myyn Duel Masters-kortteja, jos olet kiinnostunut, katso ihmeessä! ;) http://p1.foorumi.info/duelmasters/viewtopic.php?t=535
Mov

(: Black 2:ssa Dexiä täyttämässä. Yli 600 popea nähty!

EdellinenSeuraava

Paluu Muut Pokémon-pelit