Ärsyttävin tapaus pokemon peleissänne?

Yleistä keskustelua Pokémon-videopeleistä, sekä Pokemon peleistä jotka eivät kuulu pääsarjan peleihin.

Valvoja: pikanoob

Alueen säännöt
• Keskustelu Pokémon-pelien romhackeistä ja emulaatiosta on sallittua vain tällä alueella.
• Ei linkkejä pelien ROM-tiedostoihin, ei edes valmiiksi pätsättyihin (pre-patched) ROM-tiedostoihin.
• Romhackien (IPS- ja XDELTA-tiedostot) latauslinkit ovat sallittuja, mutta ne eivät saa viedä sivuille, joilta voi ladata ROM-tiedostoja.
• Emulaattorien latauslinkit ovat sallittuja, mutta ne eivät saa viedä sivuille, joilta voi ladata ROM-tiedostoja.
• Romhackien teossa ja käyttöönotossa käytettävien työkalujen latauslinkit ovat sallittuja, mutta ne eivät saa viedä sivuille, joilta voi ladata ROM-tiedostoja.
• Suosittelemme käyttämään latauslinkkejä, jotka vievät suoraan lataukseen.

Re: Ärsyttävin tapaus pokemon peleissänne?

ViestiKirjoittaja Riolu-fang » 08.11.2010 18:43

Varmaankin se kun olin nappaamassa Enteitä jolla oli noin puolet HP:ta jäljellä. Itellä Lv.86 Scizor. Olin painamassa False Swipeä, niin painoinkin harhaan ja mikäs se sieltä tulee, Slash. Minun tuurillani se oli Critical hit ja Entei kuoli. Ärsytti kauheasti sen jälkeen.
I will be your Guardian Angel
"There are bad ways to win - and good ways to lose. What's interesting and troubling is that it's not always clear which is which. A flipped coin doesn't always land heads or tails. Sometimes it may never land at all..." ~ Grimsley
DeviantArt Tumblr
Riolu-fang

(: :)

ViestiKirjoittaja Digia » 08.11.2010 22:36

Omani on se normi shiny geodude ja Exploded.
~Sieni on jokapaikan sana~
League of Legends
Digia

ViestiKirjoittaja Suetic » 09.11.2010 01:47

Shinyä tulee juuri silloin, kun ei ole palloja tai silloin kun minulla on mukana se vihreä mamma Eterna Forestissa ja Chanseyn Egg Bomb usein lyö semmoisen alas. :3 Ärsyttävimmät puolet on juuri nämä shinymetsästykset, joista ei ole koskaan yhtä hyvää tulosta kuin joillakin muilla. >_<
Kuva

Discord: SirSuetic#1411
Sankariruhtinas
Suetic

(: Surrender your cheese! :)

ViestiKirjoittaja SnappiX » 11.11.2010 16:20

Argatni kirjoitti:Shinyä tulee juuri silloin, kun ei ole palloja tai silloin kun minulla on mukana se vihreä mamma Eterna Forestissa ja Chanseyn Egg Bomb usein lyö semmoisen alas. :3 Ärsyttävimmät puolet on juuri nämä shinymetsästykset, joista ei ole koskaan yhtä hyvää tulosta kuin joillakin muilla. >_<

Tässä kohtaa nämä 999xMasterballit ovat kivoja.
Ärsyttävin tapaus on se varmaan etten jaksa pelata yhtään Black ja Whitea. Ainoat mitä jaksan on Pokemon Online ja sitäkin jotenkin.
[22:29] <+keksik> snii snaa snappii
[22:29] <+keksik> snappi snappi sanp
SnappiX

(: Derpping :)

ViestiKirjoittaja Flyffel » 11.11.2010 17:06

Argatni kirjoitti:Shinyä tulee juuri silloin, kun ei ole palloja tai silloin kun minulla on mukana se vihreä mamma Eterna Forestissa ja Chanseyn Egg Bomb usein lyö semmoisen alas. :3 Ärsyttävimmät puolet on juuri nämä shinymetsästykset, joista ei ole koskaan yhtä hyvää tulosta kuin joillakin muilla. >_<

Aika outoa kun tapaat paljon shinejä juuri kun olet Cherylin kanssa. Ja miten muka olet usein hänen kanssaan? Itselläni on aina parisataa palloa mukana.
Flyffel

ViestiKirjoittaja Mewer » 11.11.2010 17:09

Näin ensimmäisen shinyny tänään. Ketjuttelin Shinxejä ja shiny Abra rikkoi 32 pituisen ketjun. Quick ball *heiluu, heiluu, heiluu* Telepor -_-
"Lainaus, tuo älyn oiva vastike"
- Jari Tervo
Mewer

(: Valitin tästä ensimmäisenä =)

ViestiKirjoittaja Miku » 14.11.2010 15:23

Joskus monta vuotta sitten FireRedissä Enteitä napatessa se sattui käyttämään Roaria ja FR/LG:ssä esiintyvän "Roar-bugin" ansiosta se hävisi sitten kokonaan pelistä, mikä ärsytti kyllä siihen aikaan. Jälkeenpäin ajateltuna ihan sama kun noissa peleissä roamereilla on sen toisen bugin ansiosta naurettavat IV:t HP:ta lukuunottamatta. Sitten satuin vahingossa tappamaan Shiny Natun Draon Ragella, kun olin lähes varma että sillä olisi yli 40 HP:ta. Safari Zonella (FireRedissä tämäkin) Chansey, Kangaskhan ja Tauros olivat myös melko ärsyttäviä napata, mutta toisaalta se tarjosi erittäin mukavaa haastetta.

Lisäksi Battle Factory tarjosi niin lukemattoman määrän ikimuistoisia rage-hetkiä sekä, että oli DS lentää seinään monta kertaa. Mutta hieno paikka se kuitenkin on!
Black FC: 0175 2211 6355
SoulSilver FC: 2278 9061 9206
Platinum FC: 5027 1549 2797
Miku

ViestiKirjoittaja Pikazufan1 » 14.11.2010 16:09

Bulbasaur100 kirjoitti:
l0ck4r kirjoitti:Oli kun aina Repelit loppui kesken ja lauma Zubatteja tuli vastaan joka askeleella LGssä jossain luolassa.
Ja toinen oli kun yritin napata LGssä Raikouta ja tulin siihen lopputulokseen että se on mahdoton pyydystää, noh pari päivää myöhemmin vanhempi siskoni menee ja nappaa sen GREAT BALLILLA, kyllä ärsytti kovasti, ja olin vielä pelaamassa ensimäistä kertaa sitä.

uskomatonta o_o

Niin on :O siis miten se voi saada sen greatbalill eihän sitä voi saada siihen
Spoiler:
Gyarodos On Paras Pokemoni!!
Pikazufan1

ViestiKirjoittaja Bulbasaur100 » 14.11.2010 16:11

Pikazufan1 kirjoitti:
Bulbasaur100 kirjoitti:
l0ck4r kirjoitti:Oli kun aina Repelit loppui kesken ja lauma Zubatteja tuli vastaan joka askeleella LGssä jossain luolassa.
Ja toinen oli kun yritin napata LGssä Raikouta ja tulin siihen lopputulokseen että se on mahdoton pyydystää, noh pari päivää myöhemmin vanhempi siskoni menee ja nappaa sen GREAT BALLILLA, kyllä ärsytti kovasti, ja olin vielä pelaamassa ensimäistä kertaa sitä.

uskomatonta o_o

voi sen saada mut se kestää ;D
Wild Magikarp apperaed!
Go! Bulbasaur! What should Bulbasaur do?
Bulbasaur used leer!
Wild Magikarp used Apocalypse!
Bulbasaur fainted! Trainer fainted!
Bulbasaur100

(: Sohvaperuna <3

ViestiKirjoittaja Miku » 14.11.2010 16:38

Pikazufan1 kirjoitti:
Bulbasaur100 kirjoitti:

uskomatonta o_o

Helppoa se on. Nappasin itse SoulSilverissä Raikoun Quick Balliin, jossa on alempi catch rate kuin Great Ballissa.
Miku

ViestiKirjoittaja Tas » 14.11.2010 16:46

Miku kirjoitti:Nappasin itse SoulSilverissä Raikoun Quick Balliin, jossa on alempi catch rate kuin Great Ballissa.

Tuo pätee siis vain muilla vuoroilla kuin tappelun ensimmäisellä, koska ensimmäisellä vuorolla Quick Ballin catch rate on 4 ja Great Ballin 1.5. Lopuilla vuoroilla Quick Ballin catch rate onkin vain 1.
[21:51:11] <+Caccis> ota nyt realismi vastaan, suurin osa jotka harrastaa tätä on failureita irl
Tas

ViestiKirjoittaja Miku » 14.11.2010 22:33

Tas kirjoitti:
Miku kirjoitti:Nappasin itse SoulSilverissä Raikoun Quick Balliin, jossa on alempi catch rate kuin Great Ballissa.

Tuo pätee siis vain muilla vuoroilla kuin tappelun ensimmäisellä, koska ensimmäisellä vuorolla Quick Ballin catch rate on 4 ja Great Ballin 1.5. Lopuilla vuoroilla Quick Ballin catch rate onkin vain 1.

Joo tiedän tiedän, mutta nappasin sen varmaan 20. (tjsp) vuorolla vasta joten tuolla oli se 1 catch rate. :p

Muista roamereista nappasin Latiosin Great Balliin ja Entein Repeat Balliin. Repeat Ballillakin oli catch rate tuo 1 koska mulla ei ollut sitä aiemmin Dexissä.
Miku

ViestiKirjoittaja Flyffel » 14.11.2010 22:46

Olen napannut Victinin Poké Balliin ja muut Reshiram (<- sen catch rate on kyllä naurettavan koekea, mutta jäi myös ekaan palloon) + musketeer-trion ja Urugamosu (vaikka ei olekaan legu) Premier Balleihin, että joo.

Ärsyttävintä, noh, tämä ei ole erityinen tapaus, mutta minusta on tyhmää, että kun menee jonnekin Blackin/Whiten Battle Subwayllä, ei pääse mihinkään, vain pysäkille. ._. (Paitsi sillä yhdellä.) Se olisi ollut niin hienoa, jos niillä olisi voinut myös matkustaa.
Flyffel

ViestiKirjoittaja Zhaituki » 15.11.2010 00:58

Ärsyttävintä on se että Adeku on naurettavan helppo ollakseen champion, yks tuli pokemon pystyy helpolla kaataa koko sen tiimin. vaikka oiskin joku 10+ levua alempi.
Sinätuuba kanavani. Löytynee remixejä, randomizer nuzlocke seikkailua ja jotain muuta randomia.
Image
Italia VGC Nationals 2015 - 47. sija, 431 masteria. 6-3 tulos, oli yhden voiton päässä top-cutista.
Ensimmäisen suomen VGC premier challengen voittaja. Tiimi signaturessa.
Zhaituki

(: >'.')> Poyo! <('.'<)

ViestiKirjoittaja Shiny Entei » 19.11.2010 15:43

Missä pelissä tuo oli? Itse nappasin SS:ä Articunoni Lure Balliin (ilman Hax).
Sitten ärsyttäviin asioihin. Sync-mahdollisuus voisi olla korkeampi kuin 50%. Olen saanut n.20 Poké Radar-shinya, eikä yksikään ole ollut Sync. *boom*
Lisäksi Event-pokéjen nappausmahdollisuudet. Esim. Darkrain Catch Rate on 3, kun taas Dialgan on 30. Arceuksen ymmärrän, mutta Darkrai...
Vielä listan jatkoksi yltää Roam-poksujen naturen määritys. Olen samaa mieltä kuin Inku, miksei niitä voi määrittää vasta kun ne nappaa? *boom* *boom* *boom*
White Friend Code: Alex: 0948 1614 7186.
3DS Friend Code: Alex: 1950-8795-1614
Shiny Entei

(: Tähänkö sitä pitäisi jotain tekstiä pistää? :)

ViestiKirjoittaja Darrell » 19.11.2010 16:20

Itselläni kävi tuossa roamissa aivan uskomaton tuuri. Sain Timid Raikoun random hyvillä IV:llä. Tarpeeksi hyvät että meni vaihtooki.

Itselläni ärsyttää ku koitin ettii Ranger 3 pelis Pinecoo Sophian Islandin siit River nimiselt alueelt. Serebiissä väitettii et se on siellä. Nii en löytäny ja sitte YouTubessa älysin kysyy Pichu647:lt mis löytys ja se oliki sitte siel Daybreak Ruinsien vieres. Et aika kiva.
Darrell

(: Wannabe-Pro

ViestiKirjoittaja Miku » 19.11.2010 16:52

Darrell kirjoitti:Itselläni kävi tuossa roamissa aivan uskomaton tuuri. Sain Timid Raikoun random hyvillä IV:llä. Tarpeeksi hyvät että meni vaihtooki.

Itselläni ärsyttää ku koitin ettii Ranger 3 pelis Pinecoo Sophian Islandin siit River nimiselt alueelt. Serebiissä väitettii et se on siellä. Nii en löytäny ja sitte YouTubessa älysin kysyy Pichu647:lt mis löytys ja se oliki sitte siel Daybreak Ruinsien vieres. Et aika kiva.

Mullaki kävi ihan älytön tuuri. Timid Raikou 31/x/30/31/31/31 HP Ice 70. Entei oli Timid 31/x/31/30/31/31 HP Grass 70. Latios oli Timid 31/x/31/31/31/31. En tiedä miten mulla voi olla näin hyvä tuuri mut niillä vaan oli kaikilla tollaset IV:t kun päätin napata ne pari viikkoa sit.
Miku

ViestiKirjoittaja Mewer » 19.11.2010 16:56

Shiny Entei kirjoitti: miksei niitä voi määrittää vasta kun ne nappaa?

Koska niitä vastaan saattaa joutua 10 000 kertaa ja olisihan se hassua jos nature ja IV:vaihtuu joka kerta?
"Lainaus, tuo älyn oiva vastike"
- Jari Tervo
Mewer

(: Valitin tästä ensimmäisenä =)

ViestiKirjoittaja Zhaituki » 19.11.2010 17:24

Niille jää ne vahingot mitä oot aiheuttanut niille, nii se kans selittää :D
Sinätuuba kanavani. Löytynee remixejä, randomizer nuzlocke seikkailua ja jotain muuta randomia.
Image
Italia VGC Nationals 2015 - 47. sija, 431 masteria. 6-3 tulos, oli yhden voiton päässä top-cutista.
Ensimmäisen suomen VGC premier challengen voittaja. Tiimi signaturessa.
Zhaituki

(: >'.')> Poyo! <('.'<)

ViestiKirjoittaja Flyffel » 19.11.2010 17:33

Shiny Entei kirjoitti:Missä pelissä tuo oli? Itse nappasin SS:ä Articunoni Lure Balliin (ilman Hax).
Sitten ärsyttäviin asioihin. Sync-mahdollisuus voisi olla korkeampi kuin 50%. Olen saanut n.20 Poké Radar-shinya, eikä yksikään ole ollut Sync. *boom*

Eihän se Syncronize vaikuta ketjutuksessa, kun ketjutetuilla Pokéilla on yleensä aina sama nature. (Jos muistan oikein niin meni noin.)

Tuosta tuli mieleeni, että kun resettasin shiny Darkrain yli vuosi sitten Platinumiini, niin se oli onneksi Timid kun se sitten vihdoin tuli, syncro toimi oikeaan aikaan~! Mutta tuo ei kyllä ole ärsyttävä asia. xD
Flyffel

EdellinenSeuraava

Paluu Muut Pokémon-pelit