Valvoja: pikanoob
Ärsyttävimmät puolet on juuri nämä shinymetsästykset, joista ei ole koskaan yhtä hyvää tulosta kuin joillakin muilla. 
Argatni kirjoitti:Shinyä tulee juuri silloin, kun ei ole palloja tai silloin kun minulla on mukana se vihreä mamma Eterna Forestissa ja Chanseyn Egg Bomb usein lyö semmoisen alas.Ärsyttävimmät puolet on juuri nämä shinymetsästykset, joista ei ole koskaan yhtä hyvää tulosta kuin joillakin muilla.
Argatni kirjoitti:Shinyä tulee juuri silloin, kun ei ole palloja tai silloin kun minulla on mukana se vihreä mamma Eterna Forestissa ja Chanseyn Egg Bomb usein lyö semmoisen alas.Ärsyttävimmät puolet on juuri nämä shinymetsästykset, joista ei ole koskaan yhtä hyvää tulosta kuin joillakin muilla.
Bulbasaur100 kirjoitti:l0ck4r kirjoitti:Oli kun aina Repelit loppui kesken ja lauma Zubatteja tuli vastaan joka askeleella LGssä jossain luolassa.
Ja toinen oli kun yritin napata LGssä Raikouta ja tulin siihen lopputulokseen että se on mahdoton pyydystää, noh pari päivää myöhemmin vanhempi siskoni menee ja nappaa sen GREAT BALLILLA, kyllä ärsytti kovasti, ja olin vielä pelaamassa ensimäistä kertaa sitä.
uskomatonta
Pikazufan1 kirjoitti:Bulbasaur100 kirjoitti:l0ck4r kirjoitti:Oli kun aina Repelit loppui kesken ja lauma Zubatteja tuli vastaan joka askeleella LGssä jossain luolassa.
Ja toinen oli kun yritin napata LGssä Raikouta ja tulin siihen lopputulokseen että se on mahdoton pyydystää, noh pari päivää myöhemmin vanhempi siskoni menee ja nappaa sen GREAT BALLILLA, kyllä ärsytti kovasti, ja olin vielä pelaamassa ensimäistä kertaa sitä.
uskomatonta
Niin on :O siis miten se voi saada sen greatbalill eihän sitä voi saada siihen

Pikazufan1 kirjoitti:Bulbasaur100 kirjoitti:l0ck4r kirjoitti:Oli kun aina Repelit loppui kesken ja lauma Zubatteja tuli vastaan joka askeleella LGssä jossain luolassa.
uskomatonta
Niin on :O siis miten se voi saada sen greatbalill eihän sitä voi saada siihen
Miku kirjoitti:Nappasin itse SoulSilverissä Raikoun Quick Balliin, jossa on alempi catch rate kuin Great Ballissa.
Tas kirjoitti:Miku kirjoitti:Nappasin itse SoulSilverissä Raikoun Quick Balliin, jossa on alempi catch rate kuin Great Ballissa.
Tuo pätee siis vain muilla vuoroilla kuin tappelun ensimmäisellä, koska ensimmäisellä vuorolla Quick Ballin catch rate on 4 ja Great Ballin 1.5. Lopuilla vuoroilla Quick Ballin catch rate onkin vain 1.
(Paitsi sillä yhdellä.) Se olisi ollut niin hienoa, jos niillä olisi voinut myös matkustaa.

Darrell kirjoitti:Itselläni kävi tuossa roamissa aivan uskomaton tuuri. Sain Timid Raikoun random hyvillä IV:llä. Tarpeeksi hyvät että meni vaihtooki.
Itselläni ärsyttää ku koitin ettii Ranger 3 pelis Pinecoo Sophian Islandin siit River nimiselt alueelt. Serebiissä väitettii et se on siellä. Nii en löytäny ja sitte YouTubessa älysin kysyy Pichu647:lt mis löytys ja se oliki sitte siel Daybreak Ruinsien vieres. Et aika kiva.
Shiny Entei kirjoitti: miksei niitä voi määrittää vasta kun ne nappaa?

Shiny Entei kirjoitti:Missä pelissä tuo oli? Itse nappasin SS:ä Articunoni Lure Balliin (ilman Hax).
Sitten ärsyttäviin asioihin. Sync-mahdollisuus voisi olla korkeampi kuin 50%. Olen saanut n.20 Poké Radar-shinya, eikä yksikään ole ollut Sync.![]()
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa