Valvoja: pikanoob

Lars kirjoitti:Olen menossa heti töiden jälkeen ostamaan! Osaako kukaan sanoa, oliko tuota peliä myyvissä liikkeissä jäätävä ryysis? : O Eikai ole todennäköistä, että nuo pelit loppuisivat ihan kaupan hyllyiltä samana päivänä? PANIC.

Wilperi kirjoitti:Nyt kävi näin, tilaamani White ei tullutkaan vielä tänään ;_; Harmittaa kyllä vietävästi. Pitää odottaa maanantaihin asti
Snivy kirjoitti:Onks jollain titoo mist saa juoksukengät vai onks sellasii
Goldi kirjoitti:Tietääkö kukaan mistä saisi halvimmalla?

Heiccu kirjoitti:Wilperi kirjoitti:Nyt kävi näin, tilaamani White ei tullutkaan vielä tänään ;_; Harmittaa kyllä vietävästi. Pitää odottaa maanantaihin asti
Juuri tällaisten seikkojen takia en yleensä ennakkotilaa, koska mun flaksilla en ikinä saa pelejä julkaisupäiväksi. Näin kävi mm. viime vuonna kun ennakkotilasin HeartGoldin, jotta sain keskittyä psykologian ylppäreihin rauhassa, eikä tarvinnut hutiloida ja kiirehtiä niin, että pääsi kahdeltatoista pois ja juosta sieltä suoraan kauppaan Pelin sain vasta seuraavana maanantaina.
Mut joo, kävin tänä aamuna joskus kympin jälkeen ostamassa omani, Black version. Kaveri ennakkotilasi itselleen Whiten, jonka taisi saada jo eilen. Ite olen semmosen tunnin verran pelannut, ja ensimmäinen saliottelu edessä päin.

Ahvenmaalta piti tulla Black, Konsolinetin kautta. Ei tosin ollut tullut ilmoitusta postituksestakaan, joten osasin tätä odottaa. Silti on nyt aika nyyh-olo. Pitäisköhän huomenna mennä hakemaan White Gigantista ja odottaa sitä Blackia tulevaksi ensi viikolla.. Jännä vaan, että pelin toimitus varastoihin on näin myöhään. Olin siinä uskossa, että saapuisivat edes muutamaa päivää ennen julkaisua.Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa