Yleinen Black/White keskustelu

Yleistä keskustelua Pokémon-videopeleistä, sekä Pokemon peleistä jotka eivät kuulu pääsarjan peleihin.

Valvoja: pikanoob

Alueen säännöt
• Keskustelu Pokémon-pelien romhackeistä ja emulaatiosta on sallittua vain tällä alueella.
• Ei linkkejä pelien ROM-tiedostoihin, ei edes valmiiksi pätsättyihin (pre-patched) ROM-tiedostoihin.
• Romhackien (IPS- ja XDELTA-tiedostot) latauslinkit ovat sallittuja, mutta ne eivät saa viedä sivuille, joilta voi ladata ROM-tiedostoja.
• Emulaattorien latauslinkit ovat sallittuja, mutta ne eivät saa viedä sivuille, joilta voi ladata ROM-tiedostoja.
• Romhackien teossa ja käyttöönotossa käytettävien työkalujen latauslinkit ovat sallittuja, mutta ne eivät saa viedä sivuille, joilta voi ladata ROM-tiedostoja.
• Suosittelemme käyttämään latauslinkkejä, jotka vievät suoraan lataukseen.

Minkä valitsit (B/W)?

*grass*
51
30%
*fire*
25
15%
*water*
44
26%
*grass* & *fire*
11
6%
*grass* & *water*
26
15%
*fire* & *water*
15
9%

Ääniä yhteensä : 172

Re: Yleinen Black/White keskustelu

ViestiKirjoittaja Luca » 04.03.2011 14:15

Dodih nyt on Pokemon Black ostettu Gigantista ja hintakin oli sopiva: 39 euroa.
*örvelö*
Friend codeja
Spoiler:
Diamond Friend Code 5071 1708 9544
SS FC 1033 9524 7555
Black FC 4341 1671 3747
Luca

ViestiKirjoittaja Master Chief98 » 04.03.2011 14:22

Argh! Pitää odottaa vielä tunti ja sit pääsee kuopioon! En malta odottaa! Täältä tullaan white ja snivy!
█▀█▀▌█▄▌█▄▌█▀█▀▌█ ▐▄ █ █▀█▀▌█▄▌ ♥ Rakasta kissaasi niin se rakastaa sinua ♥
Master Chief98

ViestiKirjoittaja Lars » 04.03.2011 14:41

Olen menossa heti töiden jälkeen ostamaan! Osaako kukaan sanoa, oliko tuota peliä myyvissä liikkeissä jäätävä ryysis? : O Eikai ole todennäköistä, että nuo pelit loppuisivat ihan kaupan hyllyiltä samana päivänä? PANIC.
You're a virile manifestation of the divine.
Lars

(: 오빠~~

ViestiKirjoittaja Darrell » 04.03.2011 14:42

Lars kirjoitti:Olen menossa heti töiden jälkeen ostamaan! Osaako kukaan sanoa, oliko tuota peliä myyvissä liikkeissä jäätävä ryysis? : O Eikai ole todennäköistä, että nuo pelit loppuisivat ihan kaupan hyllyiltä samana päivänä? PANIC.

Minulla ei ainakaan tule olemaann tuota loppumisongelmaa, kun ei vaikuta edes Giganttiin ilmestyvän. Tuskin kova ryysis on, sillä monet jotka ostavat julkaisupäivänä, ovat jo rämpyttämässä ekaa salia.
Darrell

(: Wannabe-Pro

ViestiKirjoittaja Rayquick » 04.03.2011 15:09

Jep. Just pääsen eka salille. On kyl aluksi aika outo peli, mut kyl tää on ihan odotettavan arvoinen. Harmi kun eräillä ei tullu tänää
I'm not back... I'm just passing through.
Rayquick

(: Silimitön voima! :)

ViestiKirjoittaja Heiccu » 04.03.2011 15:45

Wilperi kirjoitti:Nyt kävi näin, tilaamani White ei tullutkaan vielä tänään ;_; Harmittaa kyllä vietävästi. Pitää odottaa maanantaihin asti

Juuri tällaisten seikkojen takia en yleensä ennakkotilaa, koska mun flaksilla en ikinä saa pelejä julkaisupäiväksi. Näin kävi mm. viime vuonna kun ennakkotilasin HeartGoldin, jotta sain keskittyä psykologian ylppäreihin rauhassa, eikä tarvinnut hutiloida ja kiirehtiä niin, että pääsi kahdeltatoista pois ja juosta sieltä suoraan kauppaan Pelin sain vasta seuraavana maanantaina.

Mut joo, kävin tänä aamuna joskus kympin jälkeen ostamassa omani, Black version. Kaveri ennakkotilasi itselleen Whiten, jonka taisi saada jo eilen. Ite olen semmosen tunnin verran pelannut, ja ensimmäinen saliottelu edessä päin.
Viimeksi muokannut Heiccu päivämäärä 04.03.2011 15:47, muokattu yhteensä 2 kertaa
Heiccu

ViestiKirjoittaja *Jirachi* » 04.03.2011 15:49

Joo, mä tilasin Puolenkuun kautta kanssa [Ahvenanmaan varastolta] ja tuli juuri ilmoitus että peli tulee ti tai ke. Nyt en sitten saa pelata ennen kuin ensi viikolla : < No, ei voi mitään.
Jirachi's Wish
~> [Sivusto, historia] Make a Wish ~10 years ago~
*Jirachi*

ViestiKirjoittaja FlaGe » 04.03.2011 16:23

Huh huh! Pitää varmaan pitää taukoa Whitestä ,ettei mene ihan niin äkkiä lävitte kolmas sali menty ja latasin samalla tuon Liberty passin. Peli on ollut loistava tähän mennessä.
FlaGe

ViestiKirjoittaja Snivy » 04.03.2011 16:29

Onks jollain titoo mist saa juoksukengät vai onks sellasii . Päivitys:Sain just sellaset.
Viimeksi muokannut Snivy päivämäärä 04.03.2011 16:32, muokattu yhteensä 1 kerran
My gallery
Snivy

ViestiKirjoittaja FlaGe » 04.03.2011 16:31

Snivy kirjoitti:Onks jollain titoo mist saa juoksukengät vai onks sellasii

Tämä kysymys varmaan kuuluisi Black & White apuketjuun mutta juoksukengät saa kyllä tarinan aikana älä huoli siitä
FlaGe

ViestiKirjoittaja Goldi » 04.03.2011 16:32

Tietääkö kukaan mistä saisi halvimmalla?
Goldi

ViestiKirjoittaja FlaGe » 04.03.2011 16:33

Goldi kirjoitti:Tietääkö kukaan mistä saisi halvimmalla?

Jos meinaat mistä saa halvalla Black tai White niin puolenkuun peleistä sai halvalla myös gigantissa oli muistaakseni joku tarjous hinta.
FlaGe

ViestiKirjoittaja Goldi » 04.03.2011 16:42

Juuri sitä tarkoitin. Kiitos
Goldi

ViestiKirjoittaja Darrell » 04.03.2011 16:47

Gigantissa on 34,95e netistä tilattuna. Ja juuri tuon takia Fuckfeelingit leijailee ympärilläni, kun siellä on halpaa, se meinaa sitä että en saa muualta ostaa + se on tiimarin lisäksi ainoa kauppa jossa ei ole viellä BW pelejä (no jaa, Tiimari ei ole ainoa sen lisäksi, mutta kuitenkin nämä Tiimarit ja sellaiset missä ei pelejä myydä).
Darrell

(: Wannabe-Pro

ViestiKirjoittaja Flyffel » 04.03.2011 16:55

Goldi kirjoitti:Tietääkö kukaan mistä saisi halvimmalla?

Amazonista saa vähän päälle kolmellakymmenellä eurolla. Itse tilasin sieltä:
>Black< >White<.
Flyffel

ViestiKirjoittaja Wilperi » 04.03.2011 17:18

Heiccu kirjoitti:
Wilperi kirjoitti:Nyt kävi näin, tilaamani White ei tullutkaan vielä tänään ;_; Harmittaa kyllä vietävästi. Pitää odottaa maanantaihin asti

Juuri tällaisten seikkojen takia en yleensä ennakkotilaa, koska mun flaksilla en ikinä saa pelejä julkaisupäiväksi. Näin kävi mm. viime vuonna kun ennakkotilasin HeartGoldin, jotta sain keskittyä psykologian ylppäreihin rauhassa, eikä tarvinnut hutiloida ja kiirehtiä niin, että pääsi kahdeltatoista pois ja juosta sieltä suoraan kauppaan Pelin sain vasta seuraavana maanantaina.

Mut joo, kävin tänä aamuna joskus kympin jälkeen ostamassa omani, Black version. Kaveri ennakkotilasi itselleen Whiten, jonka taisi saada jo eilen. Ite olen semmosen tunnin verran pelannut, ja ensimmäinen saliottelu edessä päin.

Itse olen aina saanut ennakkotilaamani Pokémon-pelit julkaisupäiväksi, Diamond ja HeartGold molemmat tulivat heti, sen takia siis tilasin. Mutta nyt ei sitten tuo kauan odottamani White sitten tullutkaan.. Ideana oli pelata koko viikonloppu Whiteä, koska maanantaina alkaa koulu. No, ensiviikon pyhitän sitten kokonaan Whitelle, kun toivon mukaan silloin tulisi.
Wilperi

ViestiKirjoittaja KoReaNMaG » 04.03.2011 17:29

Itse heräsin klo 08:45 ja aloin syömään , yheksältä sitten lähdinkin polkemaan kotipihasta kohti turegin tarjous taloa (6-7km) , no , pelejä ei ollutkaan sitten siellä. Kysyin vielä myyjältä että onko niitä edes varastossa niin se rupes ehdotteleen mulle jotain diamondia ja pearlia , WTF !!?!!? Tämä tietysti johti siihen että rupesin polkemaan kohti hämeenlinnaa (15km).Sinne samoilin aika pitkän aikaa kunnes pääsin keskustaan , ulkopuolisena tietysti jumittelin kaupungin laitamilla todella kauan etsien tiiriötä ja siellä sijaitsevaa giganttia. Sitten alkoi reitti muistumaan ja oltiinkin tiiriössä (hämeenlinnasta tiiriöön on n.5km).Gigantissa katselin huolestuneen näköisenä hyllyjä , sillä siellä ei ollut yhtään B/W peliä , meinasin rage quitata mutta meninkin kysymään taas myyjältä ja hän katsoi koneelta tilanteen.
Minun onnekseni oli kuulemma juuri saapumassa rekka missä mahdollisesti B/W pelit olisivat , no venäilin n.15min että rekka tulisi. Rekan tultua sainkin oman PokéMon Blackkini. Olin valmis lähtemään kotiin kunnes alkoi karmiva nälkä , menin siis paikalliseen prismaan ostamaan jotain roiske läppää ja pepsiä. Pienen hetken mutusteltuani minä lähdin kotia kohti ja laskeskelin kuinka paljon olinkaan polkenut kyseisen pelin takia , tulos oli päätä huimaava , YLI 50 KM O_O
:B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B
KoReaNMaG

ViestiKirjoittaja WeohNatai » 04.03.2011 18:20

Nyt niin sanotusti ketuttaa. Kuten jo sanoin, White ei suostunut ilmaantumaan, kun vannoutunut veronkiertäjä olen (kyllä, minä myös). Eli tuo Ahvenanmaa-maili tuli tännekin. Ja nyt, jos se sattuu tulemaan tiistaina -> argh, koe keskiviikkona, jos tulee keskiviikkona -> argh, koe torstaina ja muutenkin pääsen kolmelta ja puoli seitsemästä yhdeksään olen muualla. Kävi jo mielessä, että jos juoksisi ennen/jälkeen soittotunnin paikalliseen Giganttiin, kun siellä on näköjään vielä halvempaa kuin PkP:n Ahvenanmaanvarastossa... No ei nyt sentään :D Ja PkP:sta tilasin juuri siksi, että saisin julkaisupäiväksi, halvalla ja poistumatta kotoa, sillä pelien ostamiseen kaupasta minulle on muodostunut jonkinmoinen fobia :D No, kaipa sitä täytyy toivoa, että Nipa päättää joskus laittaa julkkarit keskelle viikkoa tai viikon alkuun, jotta tilaajatkin ehtisivät viikonlopuksi pelaamaan... Taitaapa mennä koko loppu päivä sitten aina pelaamiseen, vaikka onkin vain vähän aikaa :(
YouTubeni
Mainostan turinoitani <-- Lukekaa, ihmiset!
WeohNatai

(: Stüldt håjt! :)

ViestiKirjoittaja Hyttynen » 04.03.2011 18:38

Minäkin tähtäsin siihen et saisin sen julkaisu päiväksi ja ei tarvitse lähtee mihinkään... nyt kun tulee ens viikol ei paljoa kerkeä pelailemaan kun on kolmet kokeet en viikolla.
käytin Beedrill, fearow, milotic ja yanmegaa
Hyttynen

ViestiKirjoittaja Yamiska » 04.03.2011 18:45

Eipä tullut minullekaan tänään :( Ahvenmaalta piti tulla Black, Konsolinetin kautta. Ei tosin ollut tullut ilmoitusta postituksestakaan, joten osasin tätä odottaa. Silti on nyt aika nyyh-olo. Pitäisköhän huomenna mennä hakemaan White Gigantista ja odottaa sitä Blackia tulevaksi ensi viikolla.. Jännä vaan, että pelin toimitus varastoihin on näin myöhään. Olin siinä uskossa, että saapuisivat edes muutamaa päivää ennen julkaisua.
Yamiska

EdellinenSeuraava

Paluu Muut Pokémon-pelit