Yleinen Black/White keskustelu

Yleistä keskustelua Pokémon-videopeleistä, sekä Pokemon peleistä jotka eivät kuulu pääsarjan peleihin.

Valvoja: pikanoob

Alueen säännöt
• Keskustelu Pokémon-pelien romhackeistä ja emulaatiosta on sallittua vain tällä alueella.
• Ei linkkejä pelien ROM-tiedostoihin, ei edes valmiiksi pätsättyihin (pre-patched) ROM-tiedostoihin.
• Romhackien (IPS- ja XDELTA-tiedostot) latauslinkit ovat sallittuja, mutta ne eivät saa viedä sivuille, joilta voi ladata ROM-tiedostoja.
• Emulaattorien latauslinkit ovat sallittuja, mutta ne eivät saa viedä sivuille, joilta voi ladata ROM-tiedostoja.
• Romhackien teossa ja käyttöönotossa käytettävien työkalujen latauslinkit ovat sallittuja, mutta ne eivät saa viedä sivuille, joilta voi ladata ROM-tiedostoja.
• Suosittelemme käyttämään latauslinkkejä, jotka vievät suoraan lataukseen.

Minkä valitsit (B/W)?

*grass*
51
30%
*fire*
25
15%
*water*
44
26%
*grass* & *fire*
11
6%
*grass* & *water*
26
15%
*fire* & *water*
15
9%

Ääniä yhteensä : 172

Re: Yleinen Black/White keskustelu

ViestiKirjoittaja Flyffel » 11.03.2011 18:27

Rayquick kirjoitti:Millo sen volcarolan saa sielt relic castlest?

Tarinan jälkeen.
Flyffel

ViestiKirjoittaja PokéGamer » 11.03.2011 19:58

Oshawotteja (melkein kaikki olen vaihtanut jo pois, paitsi että säästän tytöt)

Kysynpä vaan, mikä noissa STO:ssa on naaraspuolisena mitään ihmeellistä? Tiedän että naaraan ilmestymisprosentti on 12.5 mutta eihän se ole sen ihmeellisempi?
Pokémon White
Name: Black
Friend Code: 4169 3909 0534
___________________________________________________________________________________
Avatarit: Shiny Druddigon, Zekrom,
Bulbasaur
___________________________________________________________________________________
Masuda Methodilla) breedattuja:
Munna - 1012 (Shiny)
PokéGamer

ViestiKirjoittaja Porkabu » 11.03.2011 20:56

PokéGamer kirjoitti:

Kysynpä vaan, mikä noissa STO:ssa on naaraspuolisena mitään ihmeellistä? Tiedän että naaraan ilmestymisprosentti on 12.5 mutta eihän se ole sen ihmeellisempi?

Breedaaminen on helpompaa kun ei tartte napata dittoa jonka saa vasta tarinan läpäistyään.
Urokset voi breedaa vain ditton kanssa saadaksen kyseisen poken ekan muodon. Esim jos sulla on uros Samurott ja haluat Oshawottin sinun täytyy käyttää dittoa saadaksesi Oshawottin, koska poket jotka tulee eggeistä on samaa lajia kuin naaras tai uros jos käytät dittoa. Jos laitat uros Samurottin ja naaras Swampertin Day Caren saat Mudkipin, mutta jos laitat naaras Samurottin ja uros Swamperin Day caren saat Oshawottin.
Myös Egg moveja voi breedaa helposti naaran kanssa jos on uros pokemon jolla on sopiva egg move jonka esim. Oshawott voi oppia.
Toivottavasti tuo selkeytti.

Itse pääsin juuri Nimbasa cityyn. Mahtava paikka! Noita pokemon musicaleja on kiva pelata. Varsinkin kun ihanat fanit antaa lisää kamaa pokejen pukemiseen.
Nopeampaa ja helpompaa kuin Pokemon Contestit.
Sitten siellä on Battle Subway yms. joita en ole vielä kokeillut. Taidanpa jumittatua tänne hetkeksi. <3
Viimeksi muokannut Porkabu päivämäärä 11.03.2011 21:02, muokattu yhteensä 1 kerran
You can buy everything but "love," "friendship" and "exp points".
Porkabu

(: Olen aiina valmiina pokemon otteluun!

ViestiKirjoittaja PokéGamer » 11.03.2011 20:57

PokéGamer kirjoitti:

Kysynpä vaan, mikä noissa Snivyssä, Tepigissä ja Oshawottissa on naaraspuolisena mitään ihmeellistä? Tiedän että naaraan ilmestymisprosentti on 12.5 mutta eihän se ole sen ihmeellisempi?

Voiko Battle Subwayta mennä Douplena niin että 21st ja 49th on Boss?

EDIT: Älysin jo

Edit by Quaza: Älä käytä värejä turhaan! Se häritsee (varsinkin jos ei osaa)! Ei värien käyttö ole kiellettyä, mutta koeta rajoittaa!

Tarkoitus oli ilmaista minkä viestin editoin kun piti lähettää toiseenkin viestiin vastaus. Viesti olisi ollut silloin selvempi.
Viimeksi muokannut PokéGamer päivämäärä 11.03.2011 21:27, muokattu yhteensä 2 kertaa
Pokémon White
Name: Black
Friend Code: 4169 3909 0534
Avatarit: Shiny Druddigon, Zekrom,
Bulbasaur
Masuda Methodilla) breedattuja:
Munna - 1012 (Shiny)
PokéGamer

ViestiKirjoittaja Timantti » 11.03.2011 21:03

Käsittääkseni kyllä. En ole tosin itse Subwayta tesmannut kuin kerran, ja sillokin tuli takkiin niin pahasti, että ihan heti en mene uudestaan x3
[15:30] <X-Pertti> Linux on niin surkee, ettei se tue edes viiruksia
Spoiler:
Black FC: 2065 3314 7808 (Paum)
Soul Silver FC: 2408 2255 0057 (Fred)
3DS FC: 5069-4361-4421
Wi-Fi -vaihtola
Lé Turinat (käy katsomassa!)
Timantti

(: Hävisit pelin

ViestiKirjoittaja Hyttynen » 12.03.2011 09:46

Timantti kirjoitti:Käsittääkseni kyllä. En ole tosin itse Subwayta tesmannut kuin kerran, ja sillokin tuli takkiin niin pahasti, että ihan heti en mene uudestaan x3

Subway, eat fresh! :D

mä vedin torstai iltana peliä aika pitkälle ja en huomannu punasta akunvaloo ja zäp kone sammu!
olin hetken sellai o_o ja kun tajusin etten ollu tallentanu pitkään aikaan... *boom*
käytin Beedrill, fearow, milotic ja yanmegaa
Hyttynen

ViestiKirjoittaja Rayquick » 12.03.2011 12:51

Samanlainen homma tapahtui mullakin kun yhdesti taisin pelata jotn mario pelii... Mut onkos pelis enää järkee ku vetää cynthian? Ja of corurse nappaa sen jää dragon örrin sielt kaivoksest.
I'm not back... I'm just passing through.
Rayquick

(: Silimitön voima! :)

ViestiKirjoittaja Timantti » 12.03.2011 13:00

-Vedä Cynthia uudestaan
-Vedä liiga uudestaan
-EV-kouluta ja ottele muita vastaan
-Kerää dexi täyteen
-Aloita peli alusta.
Nuo nyt tuli ekana mieleen.
[15:30] <X-Pertti> Linux on niin surkee, ettei se tue edes viiruksia
Spoiler:
Black FC: 2065 3314 7808 (Paum)
Soul Silver FC: 2408 2255 0057 (Fred)
3DS FC: 5069-4361-4421
Wi-Fi -vaihtola
Lé Turinat (käy katsomassa!)
Timantti

(: Hävisit pelin

ViestiKirjoittaja Hyttynen » 12.03.2011 13:06

-kokoa wifi tiimi
-etsi shinyjä
-etsi tavarat

Jeij sain lilligantin! vihdoin!
Hyttynen

ViestiKirjoittaja Darrell » 12.03.2011 13:24

Pelasin Whiten läpi silloin julkaisusta kahdessa päivässä, ja pienessä lisäajassa. Kolmantena päivänä piti vain pelata Marshal, N ja Ghetis. Nyt pelaan Blackia, ja Team PLasma enää edessä. Meni kyllä liiga nyt paljon paremmin. Galvantulaa ja Darmanitania suosittelen erityisesti. Galvantula hoitelee hyvin Pringlesejä syövän Ghosteliitin Pringlesit, Signal Beamilla lähti Darkit ja Psychicit, ja muutenki aika hyvin toimi esimerkiksi Team Plasma gruntteihin kun kaikki meni joko ohko, tai 2hko. Darmanitan toimii melkein kaikkia tyyppejä vastaan, ja Sheer Force tuo aika mukavat powerhouset Flare Blitzin ja Fire Punchin kanssa. Jos joku ei ole viellä pelannut pelejä, tai aikoo aloittaa alusta, suosittelen Grass pokea tiimiin. Water/groundit ja Water/Rockit lähtee helpommin, niitä kun on esim. N:llä ja Ghetiksellä.
Darrell

(: Wannabe-Pro

ViestiKirjoittaja Andy » 12.03.2011 13:37

Eli olen siinä vaiheessa peliä, kun enää pari legua ja elite+ on jäljellä. Jos joku muukin on nappaillu leguja, niin kävikö niinkuin minulla: käytän false swipe+ para hax yhdisyelmää joka osottautui liiankin tehokkaaksi= virizon jäi ekaan duskiin, terrakion tarvi kaksi ja coballion jäi timeriin liikahtaen vain kerran (?). Sama juttu volcaronalla paitsi siihen käytin sleeppiä ja net palloa. Miksi se oli niin helppoa??
Andy

ViestiKirjoittaja Rayquick » 12.03.2011 13:44

Tätä hommaa mää itekkin oon ihmetelly. Eka kuuluu ku se heittää semmonen vinkasu ja sit se tärähtää se pallo ilmassa ja tippuu, nytkähtää 1 kerta ja cotcha! Se ehkä johtuu status probleemast tai jtn. Huh, luulin ettei blackis/whites ois GTS tradee.
I'm not back... I'm just passing through.
Rayquick

(: Silimitön voima! :)

ViestiKirjoittaja Darrell » 12.03.2011 13:56

Serebiin mukaan nappaamiseen on lisätty oma Critical Hittinsa. Saattaisi tuosta asia johtua. En itse kyllä ole varma, meneekö se ekasta pyörinnästä, sillä itselläni ei Critical Catchia oo tullu vastaan.
Darrell

(: Wannabe-Pro

ViestiKirjoittaja KoReaNMaG » 12.03.2011 14:41

itse aloitin dexin täyttämisen heti kun aloin pelaamaan ja noita critical catcheja on tullut varmaan joku 5-10 ja olen napannut noin 50-60 monsua ja vasta 5-6 salil ^^
:B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B
KoReaNMaG

ViestiKirjoittaja Shiny Entei » 12.03.2011 15:59

Tänään vedin pääosan tarinasta läpi, ja ihmeekseni voitin Ghetsiksen yhdellä yrityksellä 45-51 tasoisilla Pokémoneilla. Tosin ainut tason 51 Pokémonini oli Rufflet. Hydreigon oli yksi iso kipu takapuolessa, mutta onnistuin kukistamaan sen stallaamalla sen käyttämään vain Surfia Reviveillä. Nyt sitten muuta puuhastelemaan Whitessani.
White Friend Code: Alex: 0948 1614 7186.
3DS Friend Code: Alex: 1950-8795-1614
Shiny Entei

(: Tähänkö sitä pitäisi jotain tekstiä pistää? :)

ViestiKirjoittaja Hyttynen » 12.03.2011 16:03

itse vedin just flying salina ja nyt oon icirrus cityssä ja pokeja napattu 34...
Hyttynen

ViestiKirjoittaja Jontukka » 12.03.2011 17:39

Itse olen huomannut sen, kun metsästän hyvä natureista pokemonia niin aina se ensimmäinen pokemon omistaan sen kaikkein pahimman mahdollisen naturen. Joka pokemonin kohdalla sama juttu. joten joudun ainakin nappaamaan kaksi samaa yksilöä että saan kunnon naturen.
Ei siinä mitään mutta pokepalloja menee vain tuplasti enemmän.
"With great power comes great responsibility" - Uncle Ben (spiderman)

Image
Friend code: 5370-1499-8457
Jontukka

(: Somebody stop ME!

ViestiKirjoittaja Michi » 12.03.2011 18:28

Pelasin juuri eilen Whiten läpi, ja aloitin tänään alusta (tuo ensimmäinen pelikerta meni Pokémonien tyyppien ja nimien opettelemisessa). Huomasin sitten uuden tiimini iskuja järjestellessä, PKRS kirjaimet summaryssa ja tajusin, että Pokéillanihan on Pokérus, tarkistin vielä asian Poké Centerissä - vasta toinen Pokérusini Sapphiren jälkeen. En kyllä ole huomannut minkäänlaista muutosta Pokémonieni EXP-keruussa tai missään muussakaan Pokérusin aikana. *?*
Michi

ViestiKirjoittaja Luca » 12.03.2011 18:33

Michi kirjoitti:Pelasin juuri eilen Whiten läpi, ja aloitin tänään alusta (tuo ensimmäinen pelikerta meni Pokémonien tyyppien ja nimien opettelemisessa). Huomasin sitten uuden tiimini iskuja järjestellessä, PKRS kirjaimet summaryssa ja tajusin, että Pokéillanihan on Pokérus, tarkistin vielä asian Poké Centerissä - vasta toinen Pokérusini Sapphiren jälkeen. En kyllä ole huomannut minkäänlaista muutosta Pokémonieni EXP-keruussa tai missään muussakaan Pokérusin aikana.

Ei se expan tuloa lisääkkään vaan tuplaa EV't joita pokemonisi saa tainnutetuista pokeista.
*örvelö*
Friend codeja
Spoiler:
Diamond Friend Code 5071 1708 9544
SS FC 1033 9524 7555
Black FC 4341 1671 3747
Luca

ViestiKirjoittaja Michi » 12.03.2011 18:35

Luca kirjoitti:
Michi kirjoitti:Pelasin juuri eilen Whiten läpi, ja aloitin tänään alusta (tuo ensimmäinen pelikerta meni Pokémonien tyyppien ja nimien opettelemisessa). Huomasin sitten uuden tiimini iskuja järjestellessä, PKRS kirjaimet summaryssa ja tajusin, että Pokéillanihan on Pokérus, tarkistin vielä asian Poké Centerissä - vasta toinen Pokérusini Sapphiren jälkeen. En kyllä ole huomannut minkäänlaista muutosta Pokémonieni EXP-keruussa tai missään muussakaan Pokérusin aikana.

Ei se expan tuloa lisääkkään vaan tuplaa EV't joita pokemonisi saa tainnutetuista pokeista.

Jaa... Ihmettelinkin kun en huomannut missään mitään eroa. :P
Michi

EdellinenSeuraava

Paluu Muut Pokémon-pelit