Rayquick kirjoitti:Millo sen volcarolan saa sielt relic castlest?
Tarinan jälkeen.
Valvoja: pikanoob
Rayquick kirjoitti:Millo sen volcarolan saa sielt relic castlest?
Oshawotteja (melkein kaikki olen vaihtanut jo pois, paitsi että säästän tytöt)
PokéGamer kirjoitti:Oshawotteja (melkein kaikki olen vaihtanut jo pois, paitsi että säästän tytöt)
Kysynpä vaan, mikä noissa STO:ssa on naaraspuolisena mitään ihmeellistä? Tiedän että naaraan ilmestymisprosentti on 12.5 mutta eihän se ole sen ihmeellisempi?

PokéGamer kirjoitti:Oshawotteja (melkein kaikki olen vaihtanut jo pois, paitsi että säästän tytöt)
Kysynpä vaan, mikä noissa Snivyssä, Tepigissä ja Oshawottissa on naaraspuolisena mitään ihmeellistä? Tiedän että naaraan ilmestymisprosentti on 12.5 mutta eihän se ole sen ihmeellisempi?
Timantti kirjoitti:Käsittääkseni kyllä. En ole tosin itse Subwayta tesmannut kuin kerran, ja sillokin tuli takkiin niin pahasti, että ihan heti en mene uudestaan x3
ja kun tajusin etten ollu tallentanu pitkään aikaan... 

Michi kirjoitti:Pelasin juuri eilen Whiten läpi, ja aloitin tänään alusta (tuo ensimmäinen pelikerta meni Pokémonien tyyppien ja nimien opettelemisessa). Huomasin sitten uuden tiimini iskuja järjestellessä, PKRS kirjaimet summaryssa ja tajusin, että Pokéillanihan on Pokérus, tarkistin vielä asian Poké Centerissä - vasta toinen Pokérusini Sapphiren jälkeen. En kyllä ole huomannut minkäänlaista muutosta Pokémonieni EXP-keruussa tai missään muussakaan Pokérusin aikana.

Luca kirjoitti:Michi kirjoitti:Pelasin juuri eilen Whiten läpi, ja aloitin tänään alusta (tuo ensimmäinen pelikerta meni Pokémonien tyyppien ja nimien opettelemisessa). Huomasin sitten uuden tiimini iskuja järjestellessä, PKRS kirjaimet summaryssa ja tajusin, että Pokéillanihan on Pokérus, tarkistin vielä asian Poké Centerissä - vasta toinen Pokérusini Sapphiren jälkeen. En kyllä ole huomannut minkäänlaista muutosta Pokémonieni EXP-keruussa tai missään muussakaan Pokérusin aikana.
Ei se expan tuloa lisääkkään vaan tuplaa EV't joita pokemonisi saa tainnutetuista pokeista.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa