Tyhmiä luuloja pokemonista?

Yleistä Pokémon-keskustelua (suosikit, anime, manga, oheistuottet, ...)

Re: Tyhmiä luuloja pokemonista?

ViestiKirjoittaja Darrell » 01.01.2011 22:20

Itse en ole esimerkiksi luullut Bugsyä tytöksi koska en ole miettinyt sukupuolta siitä. Mutta kerran DP ajoilla menin luulemaan että Charge lisää special attack stattia ja menin spämmimään ekan routen pokeihin Chargea.
Darrell

(: Wannabe-Pro

ViestiKirjoittaja hilippa » 05.01.2011 20:40

Yksi tyhmä luulo tuli mieleen.. Näitä on tosi monta, mutta en kerralla kykene kaikkia muistamaan.

Joskus kun pelasin Pokemon Rediä läpi ensimmäistä kertaa (vuonna 1999), en tiennyt, miten Eevee kehittyy. Kun sain sen, menin heti Celadon cityn viereen Route 16:lle kouluttamaan sitä jopa tasolle 40 asti, kunnes isoveljeni valaisi, miten homma hoidetaan.. :D

E:
Tämä ei sinänsä liity topicin aiheeseen, mutta se tuli kuitenkin mieleen. Samaisessa tallennuksessa en tiennyt, että Pokemonien järjestystä voi vaihtaa tiimissä. Niinpä tiimini ensimmäinen Pokemon oli aina startterini, Charmander (joka oli myöhemmin tietenkin Charizard), ja siitä tuli voimakkain kaikista.
Sitten kerron toisen tarinan siitä, miten "pääsin eroon" tästä ensipelistäni. Jäin "jumiin" Silph Co.:n rakennuksen 5. kerrokseen, juuri tuohon alanurkkaan, missä on joku rakettiryhmäläinen ja teleport vierekkäin. En tiennyt, miten pääsisin niistä ohi, kun olin jo taistellut tuota rakettiryhmän setää vastaan. Heitin sitten hyvästit rakkaalle Charizardilleni sekä muille tiimiläisilleni ja aloitin koko pelin alusta... Hiemanko ärsytti, kun tajusin myöhemmässä pelissä, miten pääsen toiselle puolelle.
hilippa

ViestiKirjoittaja l0ck4r » 06.01.2011 21:34

Tuosta Hilipan kertomuksesta tuli mieleen oma munauksen.
Kun olin pelaamassa Silveriä ensimmäistä kertaa ja olin jo vetäny liigan ja sitten olin menossa kantoon SS annella.
No sitten siellä laivassa en tiennyt miten mennä pois(Osasin hyvin vähän engalntia joten en edes tajunnut mitä jotkut tyypit olisivat sanoneet), Kesti n. 3 viikkoa tajuta että piti mennä Healaamaan popet sinne yhteen huoneeseen.
Hihii :)
l0ck4r

ViestiKirjoittaja Suetic » 08.01.2011 09:03

Ja mä en koskaan tiennyt, että Silverissä olisi tuo Kantokin :3
Kuva

Discord: SirSuetic#1411
Sankariruhtinas
Suetic

(: Surrender your cheese! :)

ViestiKirjoittaja Dark Ho-oH » 08.01.2011 17:08

Tuli mieleen tässä semmoinen että sillon kun Pokemon oli Suomessa ihan uusi juttu ja minä 7 wee näin tyyliin ensimmäistä kertaa Pokemon-pelin kaverillani, luulin, että Pokemon Redissä saa aloitus-pokeksi Charmanderin kun pelin kannessa oli Charizard ja Bluessa Squirtlen kun kannessa oli Blastoise.. lol.. Kaverillani oli Red ja hänellä oli siinä Blastoise ja ihmettelin sitä. Kaverin serkulla taas oli Blue ja hänellä oli Charizard niin luulin että he olivat sitten vaihtaneet ne XD Lölz.
Dark Ho-oH

ViestiKirjoittaja neqqu » 13.02.2011 17:26

Mulla on sellanen juttu liittyen pokekortteihin :). Kaverillani oli korttina Espeon, Vaporeon ja Eevee. Katsoin kortteja ja mietin kummissani miksi sekä Vaporeonilla, että Espeonilla on ekanamuotona Eevee. Monien päivien jälkeen totesin kaverilleni asiantuntevasti, että jompikumpi kortti oli feikki :). Nykyään tiedän kyllä Eeveen kehittymisestä aivan liikaakin :)
Jos minä saisin päättää, maailmassa olisi pokemoneja! :D
neqqu

ViestiKirjoittaja Zororakz » 17.02.2011 10:44

Olen luulut Bugsyä tytöksi...
Vaihtikseni >>> viewtopic.php?f=26&t=557 Sieltä löydät:Lost World,Lost Remower,LV.Xiä,Primejä,Legendejä.

(Lanit >> http://youtu.be/lcb8uafr0cw << Lanit)
Zororakz

ViestiKirjoittaja hilippa » 25.02.2011 18:56

Muistinpa taas jälleen erään jutun. Pienempänä en monen muun tapaan osannut englantia kovin hyvin, niin tein sitten peleissä vähän mitä sattui. Kerran taisin vahingossa vapauttaa (release) yhden Rattatan, ja myöhemmin ihmettelin mihin se katosi. Luulin sitten, että se oli karannut, ja sen jälkeen pelotti pistää pokemoneja PC:lle. :D
hilippa

ViestiKirjoittaja Dark Ho-oH » 27.02.2011 20:30

Lolz, olen aina luullut että Groudon kirjoitetaan "Groundon". Huomasin vasta eilen ettei siihen tule tuota n kirjainta tuonne väliin. Great. Fail ._. Ja kauanko toikin Pokemon on ollut olemassa ja nyt vasta huomaan..
Dark Ho-oH

ViestiKirjoittaja Heiccu » 28.02.2011 15:57

Joskus uskoin, etteivät pokémonit voi oppia kuin oman tyypityksensä hyökkäyksiä. Esim. ruohotyypin edustajat pystyvät käyttämään vain ruohotyypin hyökkäyksiä c(:
Toiseksi luulin, että Wobbuffet ja Quagsire kuuluvat samaan evoluutioketjuun, ovat joiltain osin samannäköisiä.
Heiccu

ViestiKirjoittaja Lars » 28.02.2011 16:19

Hah, tuli mieleen eeppinen failaukseni Pokemon Goldissa. Tämä tapahtui siis silloin, kun Gold ja Silver ilmesyivät Suomessa, oisinkohan ollut tuolloin n. 10-11 v. Pokemon elokuva 3 ei ollut vielä tullut elokuvateattereihin tuohon aikaan. Pelasin Goldiani ja liikuin siinä Route 36 ruohikossa, kun vastaan tuli ensimmäistä kertaa Entei. Minähän tietysti fiksuna tyttönä menin ihan paniikkiin - ei sukupuolta ("muka" legendaarinen?!), pimeän näköinen sprite... Johtopäätös: Tää on joku Missigno 2!! Myös lv. 40 siellä lv. 15 Nidoranejen seassa hämäsi suuresti. Minä sitten hyökkäsin siihen, ja Entei luonnollisesti pakeni ("The wild Entei fled"). Eihän tuollaista ollut ennen tapahtunut Pokemon-peleissä! Sammutin ihan paniikissa GBC:ni siinä pelossa, että nyt se peli meni rikki... Eipä mennyt. Tapasin Entein toistamiseen muutaman päivän sisällä ja tuolloinkin sammutin GBC:n. LOL. Jälkeenpäin ihmetyttää, että käytin niin paljon nettiä, mutta en esim. ilmeisesti voinut googlata Enteitä.

Syytän sitä miltä Entein sprite näyttää Goldissa ja Silverissä. : DD
You're a virile manifestation of the divine.
Lars

(: 오빠~~

ViestiKirjoittaja Snipix » 20.03.2011 19:51

Ensimmäinen pelini gold ja äääälyttömästi mokia. En osannut aluksi savettaa. Sitten kun opin sen niin peli ei silti oikein alkanu kulkee. Mulla oli 49 lv feraligatr kun menin goldenrodin salille. Oli aika helppoo. Sitte ku esimerkiksi jostain route 9 napattu poke oli saamassa levelii täyteen niin juoksin äkkiä jostain victory roadilta sinne "kotiroutelle". Ajattelin että pokemon kehittyy vain ekalla routella. Tosin se osoittautui vääräksi teoriaksi kun älysin ettei totodile ollut kehittynyt new bark townissa. Ja sitte luulin että cut on paha asia niin yritin väkisellä laittaa sen slowpokelle. Sitten riskeerasin ja laitoin sen feraligatrille ja oho pääsin ilex forestista läpi.
Käytin master pallon mankey:hyn. Olin etsinyt sitä pitkään ja en tiennu mikä master pallo on niin nappasin sen sillä.
Ai että oon ollu tyhmä XD
3DS FC: 4854-7297-2911 <------ ( lisätkää)
X:n ID:Sami
Snipix

(: Voit laittaa tähän oman tekstisi.

ViestiKirjoittaja greengirl » 21.04.2011 22:47

Kaverini kertoi minulle vuosi nakkisota, että kun poke tulee 100 lv:ksi niin se on silloin käyttökevloton ja uskoin siihen. Laitoin ensimmäiseni 100lv pokeni boxiin, enkä käyttänyt sitä ollenkaan enää ja aloitin alusta pari viikkoa myöhemmin tapahtuneesta. Ja siitä muutama vuosi eteenpäin josta on nyt 4 vuotta aikaa, että 100lv ei ole käyttökelvoton, vaan ehdoton liigassa, jos muut ovat 30 lv ja haluan kehittää niitä siellä.

Pienempänä sanoin Low kickia, Love kickiksi :P
Viimeksi muokannut greengirl päivämäärä 12.05.2011 17:49, muokattu yhteensä 2 kertaa
Jos saisin postissa sateen, heittäisin sisällön taivaaseen.

Kuva
greengirl

(: Nurkassa nökötävä lötkö

ViestiKirjoittaja Coca_cola » 22.04.2011 10:36

Blackissä ja Whitessä nii miks Reshiram on parempi kun Zekrom mua vähä ihmetyttää
Coca_cola

ViestiKirjoittaja Pikachu123 » 22.04.2011 11:53

Coca_cola kirjoitti:Blackissä ja Whitessä nii miks Reshiram on parempi kun Zekrom mua vähä ihmetyttää

Miten niin?
Reshiramilla vaan Sp. Attack on parempi kuin Attack, kun taas Zekromilla toisin päin.
Pikachu123

ViestiKirjoittaja Flyffel » 22.04.2011 12:11

Luca kirjoitti:Ensimmäisen kerran,kun joku pokemon joutui poisoniin ja ruutu rätisi:luulin että peli hajosi ja olin aivan paniikissa.

Haa sama! :D Muistan vieläkin, kun ruutu rätisi ensimmäisen kerran vanhalla vihreällä GBC:lläni. Luulin, että joko se uusi laite hajosi!?
Flyffel

ViestiKirjoittaja Colmio » 22.04.2011 16:18

Reshiram on parempi, koska Draco Meteorilla on parempi teho.
Oi Suuri ja Mahtava Neuvostoliitto.
Colmio

ViestiKirjoittaja Zhaituki » 22.04.2011 16:20

colmio kirjoitti:Reshiram on parempi, koska Draco Meteorilla on parempi teho.

Kun taas Zekrom on parempi mixed attacker. ^^
Sinätuuba kanavani. Löytynee remixejä, randomizer nuzlocke seikkailua ja jotain muuta randomia.
Image
Italia VGC Nationals 2015 - 47. sija, 431 masteria. 6-3 tulos, oli yhden voiton päässä top-cutista.
Ensimmäisen suomen VGC premier challengen voittaja. Tiimi signaturessa.
Zhaituki

(: >'.')> Poyo! <('.'<)

ViestiKirjoittaja Flyffel » 22.04.2011 16:21

colmio kirjoitti:Reshiram on parempi, koska Draco Meteorilla on parempi teho.

Ja sinne meni sitten Sp. Atkit. ;P Zekrom tekee paremman Outragen.
Flyffel

ViestiKirjoittaja Umbrespeon » 25.04.2011 18:58

Keltainen Rayquaza kirjoitti:
Luca kirjoitti:Ensimmäisen kerran,kun joku pokemon joutui poisoniin ja ruutu rätisi:luulin että peli hajosi ja olin aivan paniikissa.

Haa sama! Muistan vieläkin, kun ruutu rätisi ensimmäisen kerran vanhalla vihreällä GBC:lläni. Luulin, että joko se uusi laite hajosi!?

Minä taas luulin, että rakettiryhmä on lähellä. ^___^^
Avan tehnyt hilippa.

Rip in rip
Umbrespeon

(: If you know what I mean.

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen Pokémon-keskustelu