. Kaverillani oli korttina Espeon, Vaporeon ja Eevee. Katsoin kortteja ja mietin kummissani miksi sekä Vaporeonilla, että Espeonilla on ekanamuotona Eevee. Monien päivien jälkeen totesin kaverilleni asiantuntevasti, että jompikumpi kortti oli feikki
. Nykyään tiedän kyllä Eeveen kehittymisestä aivan liikaakin 

Ja kauanko toikin Pokemon on ollut olemassa ja nyt vasta huomaan..
Coca_cola kirjoitti:Blackissä ja Whitessä nii miks Reshiram on parempi kun Zekrom mua vähä ihmetyttää
Luca kirjoitti:Ensimmäisen kerran,kun joku pokemon joutui poisoniin ja ruutu rätisi:luulin että peli hajosi ja olin aivan paniikissa.
Muistan vieläkin, kun ruutu rätisi ensimmäisen kerran vanhalla vihreällä GBC:lläni. Luulin, että joko se uusi laite hajosi!?colmio kirjoitti:Reshiram on parempi, koska Draco Meteorilla on parempi teho.

colmio kirjoitti:Reshiram on parempi, koska Draco Meteorilla on parempi teho.
Keltainen Rayquaza kirjoitti:Luca kirjoitti:Ensimmäisen kerran,kun joku pokemon joutui poisoniin ja ruutu rätisi:luulin että peli hajosi ja olin aivan paniikissa.
Haa sama! Muistan vieläkin, kun ruutu rätisi ensimmäisen kerran vanhalla vihreällä GBC:lläni. Luulin, että joko se uusi laite hajosi!?
Paluu Yleinen Pokémon-keskustelu
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa