Ärsyttävin tapaus pokemon peleissänne?

Yleistä keskustelua Pokémon-videopeleistä, sekä Pokemon peleistä jotka eivät kuulu pääsarjan peleihin.

Valvoja: pikanoob

Alueen säännöt
• Keskustelu Pokémon-pelien romhackeistä ja emulaatiosta on sallittua vain tällä alueella.
• Ei linkkejä pelien ROM-tiedostoihin, ei edes valmiiksi pätsättyihin (pre-patched) ROM-tiedostoihin.
• Romhackien (IPS- ja XDELTA-tiedostot) latauslinkit ovat sallittuja, mutta ne eivät saa viedä sivuille, joilta voi ladata ROM-tiedostoja.
• Emulaattorien latauslinkit ovat sallittuja, mutta ne eivät saa viedä sivuille, joilta voi ladata ROM-tiedostoja.
• Romhackien teossa ja käyttöönotossa käytettävien työkalujen latauslinkit ovat sallittuja, mutta ne eivät saa viedä sivuille, joilta voi ladata ROM-tiedostoja.
• Suosittelemme käyttämään latauslinkkejä, jotka vievät suoraan lataukseen.

Re: Ärsyttävin tapaus pokemon peleissänne?

ViestiKirjoittaja Miku » 09.12.2010 21:21

Timantti kirjoitti:^Toimiiko tuo kanssa roamaavien poksujen kanssa?

Kaikkien legendaaristen kanssa. Toimii myös stationary-Poksujen kanssa, kuten esim. Red Gyarados, Snorlax ja Sudowoodo. (Eli nämä Poket ovat kohdattavissa HG/SS:ssä samalla lailla kuten legendaariset Poketkin, eli niillä on oma overworld sprite, ne ovat jossain kohtaa paikallaan jne.)
Black FC: 0175 2211 6355
SoulSilver FC: 2278 9061 9206
Platinum FC: 5027 1549 2797
Miku

ViestiKirjoittaja Berial » 05.01.2011 01:38

Varmaan see kun tappelin Azelfin kanssa Platinumissa ja se nyt sattu syömään kaikki mun poke pallot... ja toi tapahtu vaikka kuinka monta kertaa... *boom*
Juu... totaa... PKMON RULEZ
Berial

ViestiKirjoittaja Zhaituki » 05.01.2011 16:30

Berial kirjoitti:Varmaan see kun tappelin Azelfin kanssa Platinumissa ja se nyt sattu syömään kaikki mun poke pallot... ja toi tapahtu vaikka kuinka monta kertaa... *boom*

Itellä just blackissa Dageki söi kaikki perus pokepallot kun ei muuta ku niitä ja yks heal ball ollut. x_X Sit ku heal ballin heitin nii jäi ja oli modest nature, kyllä ärsytti.
Sinätuuba kanavani. Löytynee remixejä, randomizer nuzlocke seikkailua ja jotain muuta randomia.
Image
Italia VGC Nationals 2015 - 47. sija, 431 masteria. 6-3 tulos, oli yhden voiton päässä top-cutista.
Ensimmäisen suomen VGC premier challengen voittaja. Tiimi signaturessa.
Zhaituki

(: >'.')> Poyo! <('.'<)

ViestiKirjoittaja hilippa » 05.01.2011 21:42

Löysin kerran Pokemon LeafGreenin kirpparilta halvalla, joten ostin sen. Se taisi olla ensimmäinen 3. genen pokemonpelini fyysisenä (eli pelasin GBA:lla). Aloin pelaamaan peliä ja onnekseni huomasin edellisen pelaajan jättäneen tallennuksensa siihen. Peliin oli vaihdettu runsaasti otuksia muistakin peleistä, joten saatoin jatkaa kokoelmien kartuttamista. Jostain syystä Pokemoneille oli muuten annettu niiden saksalaiset nimet... Noh, pelailin tätä peliä iloisesti aikani, kunnes eräänä päivänä minulla oli menossa jokin ottelu jossa käytin Blastoisea. Käskin sitä käyttämään Rain dancea, ja sitten sen hyökkäyksen kohdalla peli jumiutui niin, etten voinut tehdä muuta kuin sammuttaa koko pelikoneen. Kun käynnistin pelin uudelleen, aloitusruudussa minulle ilmoitettiin, että tapahtui joku virhe ja koko tallennus tuhottiin.
Ilmeeni oli varmaan aika priceless ja harmittelin tapausta aikani, mutta aloin sitten yllättävän rauhallisesti pelaamaan uutta peliä. Kyllä minua siis ärsytti menettää ne kaikki kivat kokoelmat, mutta minkäs teet. Sen jälkeen sain kuitenkin vielä paremman tallennuksen aikaiseksi ja se on vieläkin minulla tallessa. Silti pelottaa, jos tämänhetkinen tallennus tuhoutuu samalla tavalla.
Myöhemmin sain muuten karvaasti huomata, että LeafGreenini olikin piraatti. Sen kasetti on ihan erinäköinen kuin legit-pelit. Lieneeköhän tällä vaikutusta siihen, että tallennus tuhoutui? Ei voi tietää... (Huomasin vasta jälkeenpäin, että koko pelin pakkauksessa lukee "Made in Japan and Malaysia". Miksi en voinut huomata tätä varoitusmerkkiä aikaisemmin? -_-')

Pokemon Pearlissa olin menossa jonnekin sinne, missä voi kohdata Palkian. Matka on tunnetusti pitkä ja uuvuttava. Kun pääsin vihdoin perille ja sain hakattua ne muutamat vihulaiset jotka siellä olivat, olisi pitänyt pyydystää Palkia. Koska en tiennyt, mitä odottaa, olin varustautunut pokepallojen kannalta tosi huonosti, joten mukanani oli vain muutama säälittävä Ultra Ball ja yksi Master Ball, eikä tietenkään ainuttakaan Escape Ropea. En olisi millään jaksanut kävellä samaa reittiä edestakaisin vain Ultra Ballien takia, joten käytin ainoan Master Ballini, vaikka en olisi millään halunnut. :(

E:
Siinä vaiheessa minulla ei ollut mitään aavistusta Palkian Catch ratesta, joten en tajunnut edes yrittää.
Viimeksi muokannut hilippa päivämäärä 06.01.2011 16:05, muokattu yhteensä 1 kerran
hilippa

ViestiKirjoittaja Shiny Entei » 05.01.2011 22:24

^Palkianhan Capture Rate on naurettavan alhainen, ja minä nappasin sen Great Balliin.
Sitten ärsyttäviä asioita. Pelaan rauhallisesti PRGS:ää, ja sain aika paljon tapahtumaan, ja sitten menin nappaamaan jotain Pokémonia (en muista tai en halua muistaa) ja en huomannut, että Stylerin HPn oli vaarallisen matalalla. No, siinä kävi sitten niin, että Styler posahti, ja sinne meni ne tapahtumat. T_T *boom* >3<
White Friend Code: Alex: 0948 1614 7186.
3DS Friend Code: Alex: 1950-8795-1614
Shiny Entei

(: Tähänkö sitä pitäisi jotain tekstiä pistää? :)

ViestiKirjoittaja Zhaituki » 06.01.2011 01:09

Shiny Entei kirjoitti:^Palkianhan Capture Rate on naurettavan alhainen, ja minä nappasin sen Great Balliin.
Sitten ärsyttäviä asioita. Pelaan rauhallisesti PRGS:ää, ja sain aika paljon tapahtumaan, ja sitten menin nappaamaan jotain Pokémonia (en muista tai en halua muistaa) ja en huomannut, että Stylerin HPn oli vaarallisen matalalla. No, siinä kävi sitten niin, että Styler posahti, ja sinne meni ne tapahtumat. T_T *boom* >3<

Oikeastaan palkian capture rate on 30, eli 10 kertaa isompi kuin beldumilla ja monilla legendaarisil.
Sinätuuba kanavani. Löytynee remixejä, randomizer nuzlocke seikkailua ja jotain muuta randomia.
Image
Italia VGC Nationals 2015 - 47. sija, 431 masteria. 6-3 tulos, oli yhden voiton päässä top-cutista.
Zhaituki

ViestiKirjoittaja Shiny Entei » 06.01.2011 16:02

Tarkoitin tuolla, että se on naurettavan helppo napata, saatoin käyttää väärää termiä.
Shiny Entei

ViestiKirjoittaja Timantti » 09.01.2011 13:12

Mulla on SSn Frontierissa silver printit Towerista, Hallista ja Castlesta, joten ajattelin hankkia Arcadeen ja Factoryynkin. Ensin Arcade. Voitan helposti 20 matsia. Mutta sitten Dahlia tulee ownaamaan >.< No, eipä siinä mitäään, uutta yrtystä vaan. Päätin kuitenkin mennä Factoryyn. Ja taas sama juttu. Pääsin Thortonin luo, tosin en ihan niin helposti kuin Arcadessa. No, totta kai Thorton hyökkää Azelfilla ja Garchompilla. Kolmatta en saanut koskaan tietää ;_; Että tällasta tänään.
[15:30] <X-Pertti> Linux on niin surkee, ettei se tue edes viiruksia
Spoiler:
Black FC: 2065 3314 7808 (Paum)
Soul Silver FC: 2408 2255 0057 (Fred)
3DS FC: 5069-4361-4421
Wi-Fi -vaihtola
Lé Turinat (käy katsomassa!)
Timantti

(: Hävisit pelin

ViestiKirjoittaja Jenny » 09.01.2011 16:14

^ Itelle käy aina jotain tuontapaista battle frontierilla. Viimeksi nyt silleen, että olin BT:ssa vastustajassa 43 ja tää kaveri heittää peliin uber aerodactylin joka lakoo koko tiimini nurin kuin heinää. <.< Mukana oli electivire, espeon ja charizard. Että otti pannuun. Pitää vissiin kuitenkin hankkia joku scizor, salamence, dragonite tai jotain jotta koskaan pääsisi edes sinne 50 asti.
Wi-Fi Waihtolani/RNG-kokoelmani
RNG Abuse -opas B/W peleihin (suomeksi!)
<Pkmngeek> *sigh* I wish I was born in Japan sometimes. Everyone wishes that too right?
<Zelen> no I don't, I'd hate to live in society with so much pressure
<Voodoo> Well then I bet you're not an Ubers player : p
Jenny

ViestiKirjoittaja Zhaituki » 09.01.2011 18:12

Jenny kirjoitti:^ Itelle käy aina jotain tuontapaista battle frontierilla. Viimeksi nyt silleen, että olin BT:ssa vastustajassa 43 ja tää kaveri heittää peliin uber aerodactylin joka lakoo koko tiimini nurin kuin heinää. <.< Mukana oli electivire, espeon ja charizard. Että otti pannuun. Pitää vissiin kuitenkin hankkia joku scizor, salamence, dragonite tai jotain jotta koskaan pääsisi edes sinne 50 asti.

Joku hyvä jää tyyppinen kyllä kaataa tuon yhdistelmän. ite meen aina Tällaisella tiimil BT:ssä: Hariyama (lead), Metagross ja Gengar. Päässy yli 70:iin
Image
Zhaituki

ViestiKirjoittaja Suetic » 11.01.2011 19:32

Aina kun etsin tiettyä pokemonia, sitä ei koskaan löyty paitsi silloin kun en enää ollenkaan sitä tarvitse.
Kuva

Discord: SirSuetic#1411
Sankariruhtinas
Suetic

(: Surrender your cheese! :)

ViestiKirjoittaja Shiny Entei » 11.01.2011 19:40

^Tuo aivan samanlaista kuin minulla. Esim: Kun etsin Yanmaa, sitä ei löydy millään.
Shiny Entei

ViestiKirjoittaja Suetic » 11.01.2011 22:26

Shiny Entei kirjoitti:^Tuo aivan samanlaista kuin minulla. Esim: Kun etsin Yanmaa, sitä ei löydy millään.

Kuin peli lukisi ajatuksesi >3<
Kuva

Discord: SirSuetic#1411
Sankariruhtinas
Suetic

(: Surrender your cheese! :)

ViestiKirjoittaja Shiny Entei » 11.01.2011 23:00

Karmivaa. ._.
Shiny Entei

ViestiKirjoittaja Zhaituki » 12.01.2011 03:45

Sama juttu ollu näis 5. geneissä. aina vihu tekee pursuittia tai jotain mikä tehoo melko hyvin mihin oon vaihtamassa.

Ja sit kans nuo para haxit..... Munnani blackin savessa paralyze tuli 5 kertaa peräkkäin. Munna on sen verran hidas että yleensä jätän paralyzen sille.
Image
Zhaituki

ViestiKirjoittaja neqqu » 17.01.2011 23:47

Mua ärsyttää kanssa ne random ottelut ja luolissa jos ei oo Repeliä niin ne tyhmät Geodudet XD. SS:ssä, kun yritin napata Zapdosii niin se ei millään tullu palloo, ja sitte loppu kaikki pallot.... Onneks tallensin ennen nappaamista niin voi aina alottaa alusta sen homman :)
Jos minä saisin päättää, maailmassa olisi pokemoneja! :D
neqqu

ViestiKirjoittaja JayEm » 18.01.2011 14:14

Double Team vastustajalla, eikä itsellään 100% varmasti iskevää iskua poksuilla >:( Hyvin yleinen ja aina yhtä ärsyttävä, varsinkin jos pitäisi napata joku poke jolla sattuu olemaan ko. kyky, et mitenkään saa sitä vahingoitettua nappaamista varten.
Sitten aina ne Legujen Restit. Toki ne auttavat, jos saa iskettyä heikoille heti kun ne nukahtavat, mutta silti aina yhtä ärsyttävää.
JayEm

(: I used to be a league leader, but then I forgot how

ViestiKirjoittaja Umbrespeon » 24.01.2011 23:07

Shiny Entei kirjoitti:^Palkianhan Capture Rate on naurettavan alhainen, ja minä nappasin sen Great Balliin.

Jee mulla Dialga pokepallon sisällä lymyilee. Ärsyttävin asia on se että kun aloitin uuden seivin Sydän Kullassa ,nii olin silleen Jesss!!! Hauskaa. Sitten vasta muistin että arceus oli vanhassa seivissä. Arvatkaa huusinko?
Viimeksi muokannut Umbrespeon päivämäärä 25.01.2011 22:24, muokattu yhteensä 1 kerran
Avan tehnyt hilippa.

Rip in rip
Umbrespeon

(: If you know what I mean.

ViestiKirjoittaja Shiny Entei » 24.01.2011 23:47

Tuollainen on todellakin ärsyttävää, sen takia juuri en aloittele uusia saveja, varsinkin jos pelissä on event-Pokémoneita. Tasan kerran on minullekkin käynyt noin, (ei varsinaisesti minulle) nimittäin Modest/Mischievous event Shayminin kanssa, siskoni aloitti uuden saven Pearlissa, ja sinne se sitten katosi.
Shiny Entei

ViestiKirjoittaja Jenny » 25.01.2011 14:04

Tuo oli aivan normaalia minulle R/B/Y aikana. Ei ollut ketään kaveria joka olisi pelannut (paitsi kesäisin jos oltiin leirintäalueilla, jossa oli paljon lapsia) ja aina kun aloitti uusiksi niin kaikki meni. Niin ja ennen Mew-glitchiä Mew:n sai vain, jos sattui asumaan tarpeeksi lähellä Helsinkiä ja osallistui siellä johonkin pelimessutapahtumaan joka järjestettiin vain kerran... Kiva sitten peli aloittaa alusta. Vasta vuosia myöhemmin sisko sai colorin niin päästiin vaihtelee popeja "turvaan".

Sitten kun Ru/Sa uutisoitiin ekan kerran selvisi, ettei vanhoja pokéja saa sinne enää ja ikään kuin joutui aloittamaan koko keräämisen ja kouluttamisen alusta. Sapetti vietävästi kun Goldin pokédexissä oli se kiiltävä 250 (miinus Celebi jota ei koskaan Japanin ulkopuolella saanut). : D Niin ja tietenkin Ru/Sa peleissä ei ollut mahdollista saada kaikkia "alkuperäisiä" popeja ja piti odottaa vuosia Colosseumia ja Fire Red/Leaf Greenin ilmestymiseen asti. Edelleen kuitekin superharvinaisuuksien saatavuus oli todella heikkoa ja esim. Deoxys-tapahtumaa edeltävänä kesänä en ollut Suomessa ollenkaan.

Game Freak korjasi nämä ongelmat onneksi Diamondissa ja Pearlissa. Ja alustaki voi aloittaa, jos kinuan DS:n lainaan kaverilta tai poikaystävältä...
Wi-Fi Waihtolani/RNG-kokoelmani
RNG Abuse -opas B/W peleihin (suomeksi!)
<Pkmngeek> *sigh* I wish I was born in Japan sometimes. Everyone wishes that too right?
<Zelen> no I don't, I'd hate to live in society with so much pressure
<Voodoo> Well then I bet you're not an Ubers player : p
Jenny

EdellinenSeuraava

Paluu Muut Pokémon-pelit