Valvoja: pikanoob
Mr.Master kirjoitti:Serebiin mukaan Helmikuun 7. päivä tullee Eurooppaan Wi-Fi eventti onko tästä tarkempaa tietoa missä?
Shiny Entei kirjoitti: Nintendo on ilmoittanut, että piakkoin on tulossa Eurooppaan shiny legu-koira event Wi-Fi-yhteyden kautta, mutta tästä ei ole vielä kerrottu, miten tämä tapahtuu. Tämä siis alkaa helmikuun 7. päivä.

Darrell kirjoitti:Mr.Master kirjoitti:Serebiin mukaan Helmikuun 7. päivä tullee Eurooppaan Wi-Fi eventti onko tästä tarkempaa tietoa missä?
Suosittelen tutkimaan foruumia jos etsii tietoa.Shiny Entei kirjoitti: Nintendo on ilmoittanut, että piakkoin on tulossa Eurooppaan shiny legu-koira event Wi-Fi-yhteyden kautta, mutta tästä ei ole vielä kerrottu, miten tämä tapahtuu. Tämä siis alkaa helmikuun 7. päivä.

Rayquick kirjoitti:No yritäs saada joku Dragon tyypin isku tai poke koska vesi tyypin iskut on dragoniin huonot ja se itse on dragon tyyppiä.
silversuicune kirjoitti:YES!
sain lugian kiinni yhellä heavy ballilla!
mewtwol oli hp täynä ja sen sai yhellä pokemonpallolla!
että oon onnekas.

neqqu kirjoitti:Hei vaa! Voi olla että oon vähän tyhmä, mutta voiko SS tai HG:ssa saada Shiny Eeveen jos on muna, josta kuoriutuu Eevee? Jos tallennan vähän ennenkun Eevee kuoriutuu ja Softresetänv niin voiko sitten tulla Shiny? Kiitti jos joku tietäis. (En oo varma kuuluuko tää tälle alueelle, mut kun en löytäny Shinyille omaa aluetta.)

Tein tän tilin 3 päivää sitten, niin en ihan oo vielä perillä 

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa