Valvoja: pikanoob

Shiny Entei kirjoitti:Jopa tämä? Kenchouru-> Unfezant. Minusta jotkut olisivat voineet jäädä japanilaisiksi.

JayEm kirjoitti:No niin justiin. Onneksi joukkoon jäi sentään hyviäkin nimiä:
Daikenki = Samurott (Samurai ja jtn?)
Doryuzu = Excadrill (Excalibur eli legendaarinen miekka, Drill eli pora)
jätskipopet = Vanillite, Vanillish, Vanilluxe (jotenkin vaan lol'aan näille )
Shubarugo = Escavalier (Cavalier )
Muuten osaan täytyy oikeasti tottua.
Hiekkakroko failattiin 100%, jos se on ihan oikeasti Krookodile?
Onneksi pääleguja ei nykyään käännetä eri kielille.

Wilperi kirjoitti:Minä oikeasti luulin, että tuo Excadrillin nimi tulisi Excaliburista ja porasta XD Kyllähän se kai jotain miekkaa vähän muistuttaa.. Mutta jotkut enkkunimet ovat todella outoja, mutta osa sopivia, kyllähän noihin tottuu~
JayEm kirjoitti:Wilperi kirjoitti:Minä oikeasti luulin, että tuo Excadrillin nimi tulisi Excaliburista ja porasta XD Kyllähän se kai jotain miekkaa vähän muistuttaa.. Mutta jotkut enkkunimet ovat todella outoja, mutta osa sopivia, kyllähän noihin tottuu~
Sitä minäkin, kuulosti vain jotenkin siistimmältä tuo Excadrillin nimi tuossa tapauksessa
Tajusivatkohan ne amerikassa ollenkaan että tämä region perustuu poksuiltaankin Amerikkaan? Sillä ei nuo käännetyt nimet viittaa muuhun kuin pokémonin ominaisuuksiin. Eikö Amerikka olekaan enää niin leija tällaisissa asioissa?
Wikipedia kirjoitti:The Bald Eagle (Haliaeetus leucocephalus) is a bird of prey found in North America. It is the national bird and symbol of the United States of America.

Dreaming kirjoitti:... tulee kestää hyyyyyyvin kauan ennen ku opin ääntää jotkut noista enkunkielisistä nimistä...

The Deoxys Master kirjoitti:Jos tuo 4.3. on oikea ilmestymispäivä niin... HAHA AMERIKKALAISET SIITÄS SAATTE!
Tosin itse odotan luultavasti 3DSän tuloa, kun kerran ylioppilaskirjoituksetkin painavat tässä maaliskuussa kovasti niskaan.
The Deoxys Master kirjoitti:Katselin hieman noita popejen uusia nimiä...
Aikas karseita. Esim. Kirikizan on muutettu joksikin ihme väännöksi! I can't stand it. Ja Warglen uusi nimi häiritsee edelleen. Kaikki on jollain tavalla täysin randomeita!

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa