Valvoja: pikanoob

Darrell kirjoitti:Juuh vasta toka kysymyspostaukseni tähän topiciin mutta tuli vastaan tälläinen asia: Missä paikassa DPt peleissä on Name Rater?

KoReaNMaG kirjoitti:Teoriassa Pokesavilla tehdut pokemonikin ovat täysin aitoja. Esim... jos nyt vaikka mun kaveri tarvis jonkun eventin ja mulla ois se aitona , niin kopiosin sen pokesavilla ja tekisin pari uutta ?
ja kummatkin ovat täysin identtisiä , so , who cares ?
Kinni kirjoitti:Mitä pokesavi tarkoittaa? Kaksi viimeistä kirjoittajaa on siitä puhunut. Onko se jotenkin tallentamalla huijattua vai mitä?

Timantti kirjoitti:@Kinni:
Voit myös käydä katsomassa lähiseutusi kirjastoista, olisiko niissä langatonta nettiä. Voit myös jostain isoista kauppakeskuksista etc. katsoa, olisiko langatonta nettiä lähellä. Teoriassa tuo viimeksi mainiittu on laitonta, mutta en usko, että kukaan tulee antamaan sakkoja popemonin lataamisesta : P (Itse meinaan latailen eventit aina tuolla keinolla : 3)

Dreaming kirjoitti:ajattelin varmistaa että ymmärsin asian oikein netistä; ni onko ne feebasin neljä laattaa siis ihan siinä coronetin pohjakerroksessa vai tartteeko kiivetä ylöspäin?

Dreaming kirjoitti:ööh, siis siinä pienellä korkeammalla tasanteella ruudun alareunassa vai? koitan saada dexii täytee
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa